Klinkt leuk, maar ik kan me bij die opdrachten weinig voorstellen zo, geef eens een voorbeeld welke onderwerpen er vorige keer waren wil je?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:36 schreef Xilantof het volgende:
't Is echt een uitdaging dit!
Een uur per foto lijkt veel, maar dat valt écht vies tegen. Creatief denken met de opgegeven onderwerpen is heel belangrijk, maar ontzettend moeilijk. 't Zijn echt de meest vreemde onderwerpen die je krijgt.
Een leuke uitdaging, En je moet inderdaad met iemand lopen om 't uit te kunnen houden.
ah!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:54 schreef RubberDuckey het volgende:
In de OP staat een linkje naar zijn foto`s
Zoals je in dat linkje ziet zijn 't echt vage onderwerpenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:12 schreef Petre het volgende:
[..]
ah!Ik dacht naar zijn fotoboek oid
* Petre gaat zich schamen.
Je mag idd gewoon tussendoor wissen. maar je moet ze wél in volgorde inleveren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:13 schreef Dickies het volgende:
1 foto per thema wil zeggen dat je niks mag verwijderen en het eerste shot gelijk goed moet zijn? Op de site staat dat ze kijken naar de 'order of the filenames' oid maar boeit dan niet als ik bv. van IMG_23 naar IMG_56 ga :p
Ik wil ook wel meedoen, mits ik een partner kan vinden.
Ok, topquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je mag idd gewoon tussendoor wissen. maar je moet ze wél in volgorde inleveren.
Er zijn prijzen als in: je foto('s) geëxposeerd in een tentoonstellingshal van een museum volgens mij. Iets in die trend in elk geval.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:46 schreef Orealo het volgende:
Tof, ik wil dit jaar misschien ook mee gaan doen!
Entree is 17,50.. maar kan je er ook nog iets mee winnen?
Is een partner verplicht?
Maw, mag mijn vriendin (zonder camera) gewoon mee met mij? en naar de hotspots e.d.?
Looking for a partner?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:26 schreef chris89 het volgende:
Dit lijkt me wel super spannend zeg. 24 uur lang foto's maken!
Je neemt gewoon 1 foto, maar je bent met 2 om een thema uit te denken bij een bepaald onderwerp.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:15 schreef kvdv het volgende:
Oeh! Dit is gaaf... lijkt me erg leuk om aan mee te doen!
Hoe werkt het als je met een partner samenwerkt? Moet je dan per thema allebei een foto inleveren, of gewoon de thema's verdelen onder elkaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |