Showcases zijn goed!quote:
Dat zijn inderdaad de betere dromen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:02 schreef loehoes het volgende:
Ik hou van beide, nu maar hopen dat ik ooit het geld heb voor een mooi appartement in een wereldstad, en voor een huisje in de middle of nowhere![]()
Altijd blijven dromen.![]()
Goedemorgen zegt iequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 06:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Showcases zijn goed!
[..]
Dat zijn inderdaad de betere dromen!
Nouja, ik ben al blij met m'n verhuizing van komende vrijdagDus eerst dat regelen
@iedereen: goedemorgen!
Ben je daar dan niet uitgekeken na een uurtje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 06:18 schreef HMaster-II het volgende:Eerste middag DisneyWorld gehad
Magic Kingdom blijft tof (en druk)
![]()
De tweede is tof!quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Yoni ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groetjes vanuit Parijs in Nederland dus.. of andersom...dus...tijd om te slapen dus![]()
Absoluut, hele leuke foto!quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:47 schreef Sugar het volgende:
Die foto met de Eiffeltoren erachter: mooi!
Informeer es bij An en Yoni of ze bij je willen intrekken, onder de voorwaarde dat ze dan wel altijd bij jou op de kamer moeten slapen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:48 schreef freud het volgende:
Mogge! Vreemd wakker worden weer, alleen in een kamer in Nederland.
auw dat lijkt me zoooooo eng en pijnlijk. Hopen dat je er nu heel lang vanaf bent danquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:07 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Gistermiddag anderhalf uur bij de tandarts gezeten voor een wortelkanaalbehandeling![]()
Kijkduin!quote:
Ik had al goed gezelschapquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijkduin!
Had 't van te voren verteld, was ik met je meegegaan... Bij mij om de hoek!
Misschien wist je dat wel, en heb je 't daarom bewust niet verteld...;(
dat was volgens mij een heel bewuste actiequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijkduin!
Had 't van te voren verteld, was ik met je meegegaan... Bij mij om de hoek!
Misschien wist je dat wel, en heb je 't daarom bewust niet verteld...;(
Pijn tijdens de behandeling viel wel mee. Ik mocht meekijken op een scherm hoe hij het deed, was best grappig om te zien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
auw dat lijkt me zoooooo eng en pijnlijk. Hopen dat je er nu heel lang vanaf bent dan
Goedemorgen iedereen
meekijken, help ik zou gek worden. Mij mogen ze bewusteloos slaan als ik ooit zoiets moet ondergaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:07 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Pijn tijdens de behandeling viel wel mee. Ik mocht meekijken op een scherm hoe hij het deed, was best grappig om te zien.
Nu is het pijnlijker, alsof ik een klap op mijn bek heb gehad...
Dat denk ik ook...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was volgens mij een heel bewuste actie
Het waren er maar 780quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:52 schreef Yoni het volgende:
Njammmm wat heb ik lekker geslapen. Da's toch wel het fijne van weer thuiskomen: je eigen bed!!!
Kaartjes inmiddels leeggehaald. Heb 335 foto's. Best bescheiden al zeg ik het zelf (zeker vergeleken bij de 800 van freud)
Dat is leukquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:53 schreef Ynske het volgende:
Coool donderdag voor t eerst echt zelluf samen met een mede cursist klooien in een studio
Cool. Krijgen we dan eindelijk een showcaseje Parijs te zienquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:52 schreef Yoni het volgende:
Kaartjes inmiddels leeggehaald. Heb 335 foto's. Best bescheiden al zeg ik het zelf (zeker vergeleken bij de 800 van freud)
Misschien welquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Cool. Krijgen we dan eindelijk een showcaseje Parijs te zien![]()
Ik las het!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:35 schreef didotcicero het volgende:
Woehoe! Eindelijk! Goed nieuws voor de Mac-gebruikers: op 26 oktober komt MacOS 10.5 Leopard uit!
quote:
Nee, die arme knul dan...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:33 schreef Chanty het volgende:
Daarnet les gehad van de lekkerste docent die er op de vu rondloopt![]()
Twee jaar ouderzo vervelend om dan op te moeten letten
Dan jij? of is ie papa??quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:33 schreef Chanty het volgende:
Daarnet les gehad van de lekkerste docent die er op de vu rondloopt![]()
Twee jaar ouderzo vervelend om dan op te moeten letten
Waarom nie?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:33 schreef freud het volgende:
[..]
Dat is leukLekker experimenteren
. Maak ik ook geen tijd meer voor vrij
.
krijgen we fotos te zien van de wedding??quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:57 schreef Ynske het volgende:
sooow ik ga eens eventjes het huwelijk van een collega onveilig maken
ik baal er al van dat ze mijn ver..standkies moeten trekken ... yikesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:07 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Pijn tijdens de behandeling viel wel mee. Ik mocht meekijken op een scherm hoe hij het deed, was best grappig om te zien.
Nu is het pijnlijker, alsof ik een klap op mijn bek heb gehad...
Wat voor 'n opdracht mag dat dan wezen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 05:31 schreef freud het volgende:
Mogge mensen... Zo fotografereren. Vroegste opdracht ooit geloof ik.
Tof! eindelijk is het zover, succes!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 06:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wat voor 'n opdracht mag dat dan wezen?
Vandaag laatste werkdagje! wel een stressvolle waarin nog veel geregeld moet worden
En dan echt helemaal op m'n verhuizing storten!
Goedemorgen!![]()
Zo heb ik wel eens foto's gemaakt tijdens een spinmarathon in een donkere gymzaal. Dan red je het niet met je 18-55 kitlens of je Sigma 70-300...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:17 schreef freud het volgende:
Zooooooo. Gelukt! Ik moest foto's maken van iemand tijdens zwemtraining, zodat ze wat materiaal heeft voor publicaties. Maar damn, weinig licht zeg in zo'n zwembad! Voor een beetje scherpe foto's moest ik minimaal op 1/250e schieten. Dat werd dus op f2 op 400 ISO. Drive mode op AI servo is ook niet alles trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |