horizon staat idd rechtquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:47 schreef Chanty het volgende:
@RonaldV: de kleurtjes zien er bij mij op het scherm gewoon goed uit, nu weet ik wel dat dit niet meer het beste scherm is en zo maar goed, arme student
@Ynske: dank je. heb op 8 de horizon recht gezet of is ie nog scheef?
zeker ook een oud beeldschermquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
horizon staat idd recht
maar ik twijfelde of ik niet vond dat t paaltje recht moest staan
wat de kleuren betreft, hier zijn ze niet echt te scherp/fel
Eenschquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:00 schreef DennisBoom het volgende:
Ik vind nr. 6 erg mooi, vooral het effect van scherp en niet scherp. Wat mij betreft had dat bij 1 en 3ook sterker gemogen om meer nadruk te leggen.
Randen komen wat kartelig over, vooral goed te zien bij die schoenen, misschien een foutje bij het resizen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:47 schreef Chanty het volgende:
Ik heb niet superveel gesharpened nee dus weet niet wat jij ziet![]()
gewoon handmatig instellen, allemaal verschillende instellingen en dan kijken hoe dat uitpakt en dat proberen te onthouden voor de volgende keerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:26 schreef prupke het volgende:
wat heb je met je sluitertijd en diafragma gedaan om te oefenen?
Bedenk wel dat de resultaten bij een compact toch anders zijn als bij een spiegelreflex, waar je de effecten van je instellingen véél duidelijker kunt zien. Een compact zal bijvoorbeeld nooit zo'n korte scherptediepte laten zien als een slr. In dat opzicht zou je veel sneller leren en onthouden als je de effecten wat duidelijker zou zien.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
gewoon handmatig instellen, allemaal verschillende instellingen en dan kijken hoe dat uitpakt en dat proberen te onthouden voor de volgende keerXil had me bv geleerd dat je met een klein f getal een grote scherpte diepte krijgt.
zal t de volgende keer sowieso ff vermelden want dat maakt idd nogal uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:30 schreef _Kaatje_ het volgende:
Nee, zo bedoel ik het ook niet hoor! Ik vind het knap van je dat je er toch mee oefent en er ook nog deze resultaten dan uit weet te halen. Ik ga er te snel automatisch van uit dat iedereen een spiegelreflex heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |