jah, zie jequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
Het is idd mooi weerJammer dat ik idd niet naar Blijdorp geweest ben
Oeh, P. in 't wild... Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:27 schreef PdeHoog het volgende:
Zo... tijd om eens in Den Haag rond te gaan kijken![]()
Ik gok fotograferen in 't Paard!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, P. in 't wild... Wat ga je doen?
HM-Knuffelbeerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:41 schreef HMaster-II het volgende:net terug van een bezoek aan Graceland.
Echt wel mooi om te zien.. Set foto's gemaakt daar..Je mag alleen niet flitsen binnen, vanwege de mogelijke schade.. Maar sommmige met die compactjes weten niet hoe ze dat uit moeten zetten.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
HM-Knuffelbeer![]()
heb je het een beetje naar je zin?
Ik kreeg geen resultaten... naja zal wel wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:59 schreef Ynske het volgende:
nee dat is niet weg, en gewoon te vinden via de search
Fotomarathon Rotterdam 2007
paar pagina's terug bladeren in je eigen at kon ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:03 schreef kvdv het volgende:
[..]
Ik kreeg geen resultaten... naja zal wel wel aan mij liggen.
Tnx iig!
D'oh!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
paar pagina's terug bladeren in je eigen at kon ook
Checkquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik gok fotograferen in 't Paard!
Leuke site geworden, Marjoquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:41 schreef -Marjo- het volgende:
Zow, een avond een een middag geknutselt aan mijn site. Is nu wel af geloof ik.
Ik was van plan om vanmorgen vroeg op te staan om naar het bos te gaan voor herfstfoto's, maar mijn bed was te lekker. Volgend weekend maar...
]quote:
Nog geen opvolgende post hier. Moeten we 112 al bellen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
Altijd gezelligIk ga nu proberen een zware doos met boeken de kelder in te krijgen
Zonder hulp
Coolquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
goh da's toevalligIk was op de hei met Ynske
![]()
oeh tofquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
oeh tofBen benieuwd ze zagen er iig in het klein goed uit dus anders moet je ze maar op op 3 bij 10 cm afdrukken
![]()
Ook meteen materiaal voor je cursus portretfotografie, of was dit sowieso al gepland?quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]er zitten iig 2 heel toffe bij
je bent een mooie meid![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]er zitten iig 2 heel toffe bij
je bent een mooie meid![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
En niet zo slijmen ja, al dat gekwijl op mij altijd
Vond het iig leuk en gezellig om te doen
GOUDquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
overigens doet die donkergoude kleur echt veul boellie goud maken, net of aan die zijde een lamp stond
@airwin, dat was de bedoeling
Nopequote:Op zondag 14 oktober 2007 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog geen opvolgende post hier. Moeten we 112 al bellen?![]()
Klinkt alsof jullie hebben lopen spelen met reflectieschermenquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
GOUD![]()
Die zilveren vond ik toch nog het ergste, althans mijn ogen![]()
![]()
Klinkt bekend... tijdje geleden ook al stakasten weggesloopt met veel pijn en moeite. Nu staat de kelder vol met bende kostbaarheden van mijn vriendin, die we hier thuis niet kwijt kunnen...quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeHeb gelijk mijn kelder eens opgeruimd. Kon telkens maar met moeite mijn fiets pakken vanwege alle chaotisch georganiseerde kastdelen (lees planken en staanders) en dozen. Das nu verleden tijd
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt alsof jullie hebben lopen spelen met reflectieschermen![]()
Die chaotisch georganiseerde kastdelen zijn bij mij weer 1 kast geworden hoorquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt bekend... tijdje geleden ook al stakasten weggesloopt met veel pijn en moeite. Nu staat de kelder vol met bende kostbaarheden van mijn vriendin, die we hier thuis niet kwijt kunnen...![]()
Netjes Ynsk, dat je van zo'n matig model zo'n prachtige foto weet te maken...quote:
Ziet er goed uit, Ynsquote:
had haar kin er bij moeten latenquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, YnsZie je zelf nog verbeterpuntjes?
Wat een ontzettend trieste versie...quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:17 schreef Shark.Bait het volgende:
Hee Xila, ik heb ff moeten zoeken , maar toch gevonden.
En hoewel "Destination Unknown de engelse titel is, heet ie in Hollandistan "Destination Calabria" Nu nog de CD Single scoren. Hopelijk met clip![]()
![]()
Niet voor de werkvloer geschikt
De youTube versie
Hahaha!quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:17 schreef Shark.Bait het volgende:
Hee Xila, ik heb ff moeten zoeken , maar toch gevonden.
En hoewel "Destination Unknown de engelse titel is, heet ie in Hollandistan "Destination Calabria" Nu nog de CD Single scoren. Hopelijk met clip![]()
![]()
Niet voor de werkvloer geschikt
De youTube versie
ik detecteer bij jouw versie toch een chronisch gebrek aan lekkere kontjes en vrouwen met instrumenten in hun mondquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een ontzettend trieste versie...![]()
* AirwiN zet het origineel nog maar eens op...
quote:
Jouw versie heeft absoluut een visueel voordeel, maar die bekijk ik wel met het geluid uit...quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:51 schreef Shark.Bait het volgende:
ik detecteer bij jouw versie toch een chronisch gebrek aan lekkere kontjes en vrouwen met instrumenten in hun mond
dan kijk je naar de versie van shark en gooi je het originele deuntje eronder?quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw versie heeft absoluut een visueel voordeel, maar die bekijk ik wel met het geluid uit...![]()
Hm. Heb de vrijheid genomen om in PS die haar voor d'r gezicht weg te halen en ik ben er nog niet uit of ik met of zonder mooier vind. Ik zou graag een onbelemmerd zicht op haar rechteroog willen hebben, de haar houdt dat naar mijn smaak te veel tegen.quote:
opnametafelquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:28 schreef prupke het volgende:
vandaag even een hoe heet zon tafel eigenlijk? voor stock fotografie in elkaar geknutseld
en geprobeerd er iets van te bakken
resultaat :
[ afbeelding ]
maakt me niks uit, ik bedacht net dat ik teveel mensen ken die altijd zeggen dat hun muziek beter / origineler/harder/zachter/hipper/klassieker/ whatever is dan die ik luister en het zal me eerlijk gezegd worst wezen. Ik heb net een singletjes met die dames met groene jasjes besteld, die vind ik leuk, die wil ik hebben.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw versie heeft absoluut een visueel voordeel, maar die bekijk ik wel met het geluid uit...![]()
* Ynske start het bandje: "Adem in, Adem uit"quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef Chanty het volgende:
Oeh ik heb een paar toffe foto's van gisteren bewerkt waardoor ze nog toffer zijn en nu moet ik me beheersen om ze niet ergens te gaan posten want als ik alles bewerkt heb wil ik kijken of er een showcase in zitAaaahhhhhh
geduld
Toet toet, poing poing, stuiter de stuiter, springer de springer, flipper de flapquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske start het bandje: "Adem in, Adem uit"
wij hebben zo'n ding op school gehad, zo'n grote tafel. je moet m alleen niet te dicht proberen te klappenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:55 schreef prupke het volgende:
Dank je shark
btw voor iemand die zo'n opname tafel wil maken, heb ik nog wel een tip
je hebt iets van plexieglas nodig , en ja dat kan je kopen maar je kan ook eens een boek- kantoorboekhandel binnen lopen en even vragen of ze heel misschien een oud displaytje hebben staan van bv parker, waterman , texas instruments of wat dan ook
ws mag je het dan zo meenemen (indien ze wat hebben) en het si degelijk spul ook
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
wij hebben zo'n ding op school gehad, zo'n grote tafel. je moet m alleen niet te dicht proberen te klappen
iets met rondvliegende stukken, snedes in lichamen en hoge kosten voor een klasgenoot
Ik ben ook trots op je hoor...quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:44 schreef Shark.Bait het volgende:
maakt me niks uit, ik bedacht net dat ik teveel mensen ken die altijd zeggen dat hun muziek beter / origineler/harder/zachter/hipper/klassieker/ whatever is dan die ik luister en het zal me eerlijk gezegd worst wezen. Ik heb net een singletjes met die dames met groene jasjes besteld, die vind ik leuk, die wil ik hebben.
lekker puh.
Mijn mamma is trots op me
Oh, Elvis!quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:16 schreef HMaster-II het volgende:Moggeeehhhhh luitjes
Hier alvast 2 snappies vanuit Graceland / Memphis
1. Elvis' Pink Cadillac![]()
[ afbeelding ]
2. Stukje van de muur in de sporthal, die Elvis liet bouwen. (nu een hal vol met platen en afbeeldingen)
[ afbeelding ]
Het zijn maar snappies hoor![]()
dat las ikquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:49 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
eindelijk weer tot leven gekomen.
strakjes maar eens verder gaan met de foto's van chanty
quote:
tis een voldoende hequote:Net paper terug gehad, 6,5ach ja, voldoende he
staan wel weer wat opmerkingen waar ik het niet mee eens ben maar goed...
Kan meteen starten aan de volgende paperNu 2,5 uur tussenuur en echt totaaaaaaaal geen zin om iets te doen
![]()
Onvoldoendequote:Op maandag 15 oktober 2007 11:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
tis een voldoende he
en die ene griet wat had die/?
gerechtigheidquote:
6,5=7=10=niet zo zeurenquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:56 schreef Chanty het volgende:
Net paper terug gehad, 6,5ach ja, voldoende he
staan wel weer wat opmerkingen waar ik het niet mee eens ben maar goed...
Mja, het verbaasde me niet nee.quote:
Nee 6,5 is 6,5quote:
Dan doe je nog maar iets meer je bestquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:07 schreef Chanty het volgende:
Nee 6,5 is 6,5Komen nog twee papers en een presentatie bij en dat wordt dan het eindcijfer van het vak
Voor de laatste paper vorig jaar had ik twee cijfers hoger, dus dan is dit toch wel een tegenvallerStrebertje ja
![]()
dat was ervoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan doe je nog maar iets meer je bestEn geen weekendjes meer weggaan met je oma als je dit soort dingen moet doen
hey da's twee keer hetzelfde goede nieuws in tien minutenquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:05 schreef Ynske het volgende:
Chanty, ik heb goed nieuws.
Weegschaal staat in de auto, je kunt m als je wilt vandaag ff op t mediapark ophalen.
Yoni ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:40 schreef Yoni het volgende:![]()
Weer thuissssssss(naja eigen bedje is wel weer fijn)
Parijs was weer![]()
![]()
![]()
En freud en An ook
Maar Rugby in Parijs is
Ja en die tekst bij die foto moet zijn:quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:47 schreef Sugar het volgende:
Die foto met de Eiffeltoren erachter: mooi!
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:01 schreef loehoes het volgende:
Oh, Parijs!![]()
Daar wil ik ook wel weer een keer heen! Prachtige stad!
Waarom doe je dat dan ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:46 schreef prupke het volgende:heb vandaag mijn hand gekneusd
zat klem tussen de muur en een matalen molen gvd!
omdat we oud ijzer gingen opruimen en deurgat was smaller dan we dachten en en en toen zat ik vast met pijn ...quote:
Ook mooi natuurlijk!quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:03 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest
en het trekt mij ook van geen meter...
geef mij maar heel veel groen en water en rust
noorwegen, ierland , schotland enz
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:16 schreef prupke het volgende:
[..]
omdat we oud ijzer gingen opruimen en deurgat was smaller dan we dachten en en en toen zat ik vast met pijn ...
heb alleen een deukje in mijn hand en een schaafwond ... en als ik er op druk doet ut pijn
ow en ik ben gewoon over het algemeen erg lomp
jah ben geen watje hoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, irritante deuren altijd
Maar een deukje en schaafwond valt mee zo te horen
Dan ga je zeker niet mee met mij op mijn (hopelijk snel volgende) vakantiequote:Op maandag 15 oktober 2007 23:27 schreef prupke het volgende:
[..]
jah ben geen watje hoor
ik hoop alleen dat mijn hand morgen niet stijf is
@loehoes : ik ben absoluut geen stadsmens.. heb een hekel aan drukte
waar gaat de reis naar toe?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga je zeker niet mee met mij op mijn (hopelijk snel volgende) vakantie
hmmmzzz :quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
Azie als alles doorgaat
Te beginnen in Bangkok
Joh, dat is al druk vind jequote:Op maandag 15 oktober 2007 23:37 schreef prupke het volgende:
[..]
hmmmzzz :
Bangkok has a recorded population of about 6 million, but the actual number is thought to be much higher, as high as 20 million according to some experts.
to crowdy
yupquote:
Showcases zijn goed!quote:
Dat zijn inderdaad de betere dromen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:02 schreef loehoes het volgende:
Ik hou van beide, nu maar hopen dat ik ooit het geld heb voor een mooi appartement in een wereldstad, en voor een huisje in de middle of nowhere![]()
Altijd blijven dromen.![]()
Goedemorgen zegt iequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 06:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Showcases zijn goed!
[..]
Dat zijn inderdaad de betere dromen!
Nouja, ik ben al blij met m'n verhuizing van komende vrijdagDus eerst dat regelen
@iedereen: goedemorgen!
Ben je daar dan niet uitgekeken na een uurtje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 06:18 schreef HMaster-II het volgende:Eerste middag DisneyWorld gehad
Magic Kingdom blijft tof (en druk)
![]()
De tweede is tof!quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Yoni ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groetjes vanuit Parijs in Nederland dus.. of andersom...dus...tijd om te slapen dus![]()
Absoluut, hele leuke foto!quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:47 schreef Sugar het volgende:
Die foto met de Eiffeltoren erachter: mooi!
Informeer es bij An en Yoni of ze bij je willen intrekken, onder de voorwaarde dat ze dan wel altijd bij jou op de kamer moeten slapen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:48 schreef freud het volgende:
Mogge! Vreemd wakker worden weer, alleen in een kamer in Nederland.
auw dat lijkt me zoooooo eng en pijnlijk. Hopen dat je er nu heel lang vanaf bent danquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:07 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Gistermiddag anderhalf uur bij de tandarts gezeten voor een wortelkanaalbehandeling![]()
Kijkduin!quote:
Ik had al goed gezelschapquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijkduin!
Had 't van te voren verteld, was ik met je meegegaan... Bij mij om de hoek!
Misschien wist je dat wel, en heb je 't daarom bewust niet verteld...;(
dat was volgens mij een heel bewuste actiequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijkduin!
Had 't van te voren verteld, was ik met je meegegaan... Bij mij om de hoek!
Misschien wist je dat wel, en heb je 't daarom bewust niet verteld...;(
Pijn tijdens de behandeling viel wel mee. Ik mocht meekijken op een scherm hoe hij het deed, was best grappig om te zien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
auw dat lijkt me zoooooo eng en pijnlijk. Hopen dat je er nu heel lang vanaf bent dan
Goedemorgen iedereen
meekijken, help ik zou gek worden. Mij mogen ze bewusteloos slaan als ik ooit zoiets moet ondergaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:07 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Pijn tijdens de behandeling viel wel mee. Ik mocht meekijken op een scherm hoe hij het deed, was best grappig om te zien.
Nu is het pijnlijker, alsof ik een klap op mijn bek heb gehad...
Dat denk ik ook...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was volgens mij een heel bewuste actie
Het waren er maar 780quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:52 schreef Yoni het volgende:
Njammmm wat heb ik lekker geslapen. Da's toch wel het fijne van weer thuiskomen: je eigen bed!!!
Kaartjes inmiddels leeggehaald. Heb 335 foto's. Best bescheiden al zeg ik het zelf (zeker vergeleken bij de 800 van freud)
Dat is leukquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:53 schreef Ynske het volgende:
Coool donderdag voor t eerst echt zelluf samen met een mede cursist klooien in een studio
Cool. Krijgen we dan eindelijk een showcaseje Parijs te zienquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:52 schreef Yoni het volgende:
Kaartjes inmiddels leeggehaald. Heb 335 foto's. Best bescheiden al zeg ik het zelf (zeker vergeleken bij de 800 van freud)
Misschien welquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Cool. Krijgen we dan eindelijk een showcaseje Parijs te zien![]()
Ik las het!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:35 schreef didotcicero het volgende:
Woehoe! Eindelijk! Goed nieuws voor de Mac-gebruikers: op 26 oktober komt MacOS 10.5 Leopard uit!
quote:
Nee, die arme knul dan...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:33 schreef Chanty het volgende:
Daarnet les gehad van de lekkerste docent die er op de vu rondloopt![]()
Twee jaar ouderzo vervelend om dan op te moeten letten
Dan jij? of is ie papa??quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:33 schreef Chanty het volgende:
Daarnet les gehad van de lekkerste docent die er op de vu rondloopt![]()
Twee jaar ouderzo vervelend om dan op te moeten letten
Waarom nie?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:33 schreef freud het volgende:
[..]
Dat is leukLekker experimenteren
. Maak ik ook geen tijd meer voor vrij
.
krijgen we fotos te zien van de wedding??quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:57 schreef Ynske het volgende:
sooow ik ga eens eventjes het huwelijk van een collega onveilig maken
ik baal er al van dat ze mijn ver..standkies moeten trekken ... yikesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:07 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Pijn tijdens de behandeling viel wel mee. Ik mocht meekijken op een scherm hoe hij het deed, was best grappig om te zien.
Nu is het pijnlijker, alsof ik een klap op mijn bek heb gehad...
Wat voor 'n opdracht mag dat dan wezen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 05:31 schreef freud het volgende:
Mogge mensen... Zo fotografereren. Vroegste opdracht ooit geloof ik.
Tof! eindelijk is het zover, succes!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 06:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wat voor 'n opdracht mag dat dan wezen?
Vandaag laatste werkdagje! wel een stressvolle waarin nog veel geregeld moet worden
En dan echt helemaal op m'n verhuizing storten!
Goedemorgen!![]()
Zo heb ik wel eens foto's gemaakt tijdens een spinmarathon in een donkere gymzaal. Dan red je het niet met je 18-55 kitlens of je Sigma 70-300...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:17 schreef freud het volgende:
Zooooooo. Gelukt! Ik moest foto's maken van iemand tijdens zwemtraining, zodat ze wat materiaal heeft voor publicaties. Maar damn, weinig licht zeg in zo'n zwembad! Voor een beetje scherpe foto's moest ik minimaal op 1/250e schieten. Dat werd dus op f2 op 400 ISO. Drive mode op AI servo is ook niet alles trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |