jah, zie jequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
Het is idd mooi weerJammer dat ik idd niet naar Blijdorp geweest ben
Oeh, P. in 't wild... Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:27 schreef PdeHoog het volgende:
Zo... tijd om eens in Den Haag rond te gaan kijken![]()
Ik gok fotograferen in 't Paard!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, P. in 't wild... Wat ga je doen?
HM-Knuffelbeerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:41 schreef HMaster-II het volgende:net terug van een bezoek aan Graceland.
Echt wel mooi om te zien.. Set foto's gemaakt daar..Je mag alleen niet flitsen binnen, vanwege de mogelijke schade.. Maar sommmige met die compactjes weten niet hoe ze dat uit moeten zetten.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
HM-Knuffelbeer![]()
heb je het een beetje naar je zin?
Ik kreeg geen resultaten... naja zal wel wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:59 schreef Ynske het volgende:
nee dat is niet weg, en gewoon te vinden via de search
Fotomarathon Rotterdam 2007
paar pagina's terug bladeren in je eigen at kon ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:03 schreef kvdv het volgende:
[..]
Ik kreeg geen resultaten... naja zal wel wel aan mij liggen.
Tnx iig!
D'oh!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
paar pagina's terug bladeren in je eigen at kon ook
Checkquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik gok fotograferen in 't Paard!
Leuke site geworden, Marjoquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:41 schreef -Marjo- het volgende:
Zow, een avond een een middag geknutselt aan mijn site. Is nu wel af geloof ik.
Ik was van plan om vanmorgen vroeg op te staan om naar het bos te gaan voor herfstfoto's, maar mijn bed was te lekker. Volgend weekend maar...
]quote:
Nog geen opvolgende post hier. Moeten we 112 al bellen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
Altijd gezelligIk ga nu proberen een zware doos met boeken de kelder in te krijgen
Zonder hulp
Coolquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
goh da's toevalligIk was op de hei met Ynske
![]()
oeh tofquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
oeh tofBen benieuwd ze zagen er iig in het klein goed uit dus anders moet je ze maar op op 3 bij 10 cm afdrukken
![]()
Ook meteen materiaal voor je cursus portretfotografie, of was dit sowieso al gepland?quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]er zitten iig 2 heel toffe bij
je bent een mooie meid![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]er zitten iig 2 heel toffe bij
je bent een mooie meid![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
En niet zo slijmen ja, al dat gekwijl op mij altijd
Vond het iig leuk en gezellig om te doen
GOUDquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
overigens doet die donkergoude kleur echt veul boellie goud maken, net of aan die zijde een lamp stond
@airwin, dat was de bedoeling
Nopequote:Op zondag 14 oktober 2007 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog geen opvolgende post hier. Moeten we 112 al bellen?![]()
Klinkt alsof jullie hebben lopen spelen met reflectieschermenquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
GOUD![]()
Die zilveren vond ik toch nog het ergste, althans mijn ogen![]()
![]()
Klinkt bekend... tijdje geleden ook al stakasten weggesloopt met veel pijn en moeite. Nu staat de kelder vol met bende kostbaarheden van mijn vriendin, die we hier thuis niet kwijt kunnen...quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeHeb gelijk mijn kelder eens opgeruimd. Kon telkens maar met moeite mijn fiets pakken vanwege alle chaotisch georganiseerde kastdelen (lees planken en staanders) en dozen. Das nu verleden tijd
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt alsof jullie hebben lopen spelen met reflectieschermen![]()
Die chaotisch georganiseerde kastdelen zijn bij mij weer 1 kast geworden hoorquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt bekend... tijdje geleden ook al stakasten weggesloopt met veel pijn en moeite. Nu staat de kelder vol met bende kostbaarheden van mijn vriendin, die we hier thuis niet kwijt kunnen...![]()
Netjes Ynsk, dat je van zo'n matig model zo'n prachtige foto weet te maken...quote:
Ziet er goed uit, Ynsquote:
had haar kin er bij moeten latenquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, YnsZie je zelf nog verbeterpuntjes?
Wat een ontzettend trieste versie...quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:17 schreef Shark.Bait het volgende:
Hee Xila, ik heb ff moeten zoeken , maar toch gevonden.
En hoewel "Destination Unknown de engelse titel is, heet ie in Hollandistan "Destination Calabria" Nu nog de CD Single scoren. Hopelijk met clip![]()
![]()
Niet voor de werkvloer geschikt
De youTube versie
Hahaha!quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:17 schreef Shark.Bait het volgende:
Hee Xila, ik heb ff moeten zoeken , maar toch gevonden.
En hoewel "Destination Unknown de engelse titel is, heet ie in Hollandistan "Destination Calabria" Nu nog de CD Single scoren. Hopelijk met clip![]()
![]()
Niet voor de werkvloer geschikt
De youTube versie
ik detecteer bij jouw versie toch een chronisch gebrek aan lekkere kontjes en vrouwen met instrumenten in hun mondquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een ontzettend trieste versie...![]()
* AirwiN zet het origineel nog maar eens op...
quote:
Jouw versie heeft absoluut een visueel voordeel, maar die bekijk ik wel met het geluid uit...quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:51 schreef Shark.Bait het volgende:
ik detecteer bij jouw versie toch een chronisch gebrek aan lekkere kontjes en vrouwen met instrumenten in hun mond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |