jah, zie jequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
Het is idd mooi weerJammer dat ik idd niet naar Blijdorp geweest ben
Oeh, P. in 't wild... Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:27 schreef PdeHoog het volgende:
Zo... tijd om eens in Den Haag rond te gaan kijken![]()
Ik gok fotograferen in 't Paard!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, P. in 't wild... Wat ga je doen?
HM-Knuffelbeerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:41 schreef HMaster-II het volgende:net terug van een bezoek aan Graceland.
Echt wel mooi om te zien.. Set foto's gemaakt daar..Je mag alleen niet flitsen binnen, vanwege de mogelijke schade.. Maar sommmige met die compactjes weten niet hoe ze dat uit moeten zetten.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
HM-Knuffelbeer![]()
heb je het een beetje naar je zin?
Ik kreeg geen resultaten... naja zal wel wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:59 schreef Ynske het volgende:
nee dat is niet weg, en gewoon te vinden via de search
Fotomarathon Rotterdam 2007
paar pagina's terug bladeren in je eigen at kon ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:03 schreef kvdv het volgende:
[..]
Ik kreeg geen resultaten... naja zal wel wel aan mij liggen.
Tnx iig!
D'oh!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
paar pagina's terug bladeren in je eigen at kon ook
Checkquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik gok fotograferen in 't Paard!
Leuke site geworden, Marjoquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:41 schreef -Marjo- het volgende:
Zow, een avond een een middag geknutselt aan mijn site. Is nu wel af geloof ik.
Ik was van plan om vanmorgen vroeg op te staan om naar het bos te gaan voor herfstfoto's, maar mijn bed was te lekker. Volgend weekend maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |