Showcases zijn goed!quote:
Dat zijn inderdaad de betere dromen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:02 schreef loehoes het volgende:
Ik hou van beide, nu maar hopen dat ik ooit het geld heb voor een mooi appartement in een wereldstad, en voor een huisje in de middle of nowhere![]()
Altijd blijven dromen.![]()
Goedemorgen zegt iequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 06:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Showcases zijn goed!
[..]
Dat zijn inderdaad de betere dromen!
Nouja, ik ben al blij met m'n verhuizing van komende vrijdagDus eerst dat regelen
@iedereen: goedemorgen!
Ben je daar dan niet uitgekeken na een uurtje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 06:18 schreef HMaster-II het volgende:Eerste middag DisneyWorld gehad
Magic Kingdom blijft tof (en druk)
![]()
De tweede is tof!quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Yoni ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groetjes vanuit Parijs in Nederland dus.. of andersom...dus...tijd om te slapen dus![]()
Absoluut, hele leuke foto!quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:47 schreef Sugar het volgende:
Die foto met de Eiffeltoren erachter: mooi!
Informeer es bij An en Yoni of ze bij je willen intrekken, onder de voorwaarde dat ze dan wel altijd bij jou op de kamer moeten slapen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:48 schreef freud het volgende:
Mogge! Vreemd wakker worden weer, alleen in een kamer in Nederland.
auw dat lijkt me zoooooo eng en pijnlijk. Hopen dat je er nu heel lang vanaf bent danquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:07 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Gistermiddag anderhalf uur bij de tandarts gezeten voor een wortelkanaalbehandeling![]()
Kijkduin!quote:
Ik had al goed gezelschapquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijkduin!
Had 't van te voren verteld, was ik met je meegegaan... Bij mij om de hoek!
Misschien wist je dat wel, en heb je 't daarom bewust niet verteld...;(
dat was volgens mij een heel bewuste actiequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijkduin!
Had 't van te voren verteld, was ik met je meegegaan... Bij mij om de hoek!
Misschien wist je dat wel, en heb je 't daarom bewust niet verteld...;(
Pijn tijdens de behandeling viel wel mee. Ik mocht meekijken op een scherm hoe hij het deed, was best grappig om te zien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
auw dat lijkt me zoooooo eng en pijnlijk. Hopen dat je er nu heel lang vanaf bent dan
Goedemorgen iedereen
meekijken, help ik zou gek worden. Mij mogen ze bewusteloos slaan als ik ooit zoiets moet ondergaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:07 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Pijn tijdens de behandeling viel wel mee. Ik mocht meekijken op een scherm hoe hij het deed, was best grappig om te zien.
Nu is het pijnlijker, alsof ik een klap op mijn bek heb gehad...
Dat denk ik ook...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was volgens mij een heel bewuste actie
Het waren er maar 780quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:52 schreef Yoni het volgende:
Njammmm wat heb ik lekker geslapen. Da's toch wel het fijne van weer thuiskomen: je eigen bed!!!
Kaartjes inmiddels leeggehaald. Heb 335 foto's. Best bescheiden al zeg ik het zelf (zeker vergeleken bij de 800 van freud)
Dat is leukquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:53 schreef Ynske het volgende:
Coool donderdag voor t eerst echt zelluf samen met een mede cursist klooien in een studio
Cool. Krijgen we dan eindelijk een showcaseje Parijs te zienquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:52 schreef Yoni het volgende:
Kaartjes inmiddels leeggehaald. Heb 335 foto's. Best bescheiden al zeg ik het zelf (zeker vergeleken bij de 800 van freud)
Misschien welquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Cool. Krijgen we dan eindelijk een showcaseje Parijs te zien![]()
Ik las het!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:35 schreef didotcicero het volgende:
Woehoe! Eindelijk! Goed nieuws voor de Mac-gebruikers: op 26 oktober komt MacOS 10.5 Leopard uit!
quote:
Nee, die arme knul dan...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:33 schreef Chanty het volgende:
Daarnet les gehad van de lekkerste docent die er op de vu rondloopt![]()
Twee jaar ouderzo vervelend om dan op te moeten letten
Dan jij? of is ie papa??quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:33 schreef Chanty het volgende:
Daarnet les gehad van de lekkerste docent die er op de vu rondloopt![]()
Twee jaar ouderzo vervelend om dan op te moeten letten
Waarom nie?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:33 schreef freud het volgende:
[..]
Dat is leukLekker experimenteren
. Maak ik ook geen tijd meer voor vrij
.
krijgen we fotos te zien van de wedding??quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:57 schreef Ynske het volgende:
sooow ik ga eens eventjes het huwelijk van een collega onveilig maken
ik baal er al van dat ze mijn ver..standkies moeten trekken ... yikesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:07 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Pijn tijdens de behandeling viel wel mee. Ik mocht meekijken op een scherm hoe hij het deed, was best grappig om te zien.
Nu is het pijnlijker, alsof ik een klap op mijn bek heb gehad...
Wat voor 'n opdracht mag dat dan wezen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 05:31 schreef freud het volgende:
Mogge mensen... Zo fotografereren. Vroegste opdracht ooit geloof ik.
Tof! eindelijk is het zover, succes!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 06:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wat voor 'n opdracht mag dat dan wezen?
Vandaag laatste werkdagje! wel een stressvolle waarin nog veel geregeld moet worden
En dan echt helemaal op m'n verhuizing storten!
Goedemorgen!![]()
Zo heb ik wel eens foto's gemaakt tijdens een spinmarathon in een donkere gymzaal. Dan red je het niet met je 18-55 kitlens of je Sigma 70-300...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:17 schreef freud het volgende:
Zooooooo. Gelukt! Ik moest foto's maken van iemand tijdens zwemtraining, zodat ze wat materiaal heeft voor publicaties. Maar damn, weinig licht zeg in zo'n zwembad! Voor een beetje scherpe foto's moest ik minimaal op 1/250e schieten. Dat werd dus op f2 op 400 ISO. Drive mode op AI servo is ook niet alles trouwens.
Dan mij...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
pappa?Nee joh, twee jaar ouder dan mij. Best bizar
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/354/ dan jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan mij...
* AirwiN schenkt een bakje koffie in voor Chanty
Vooruit, krijg je nog een bakje koffie van mij...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/354/ dan ja
nee geen foto's gemaakt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:41 schreef prupke het volgende:
[..]
krijgen we fotos te zien van de wedding??
of heb je alleen ontzettend genoten van de dag?? (en dus geen foto's gemaakt)
Dat laatste dusquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:44 schreef EvL. het volgende:
Weet iemand een goede "hoe netjes van kleur naar zwartwit in PS" tutorial te vinden? Of is dat gewoon beetje pielen met de channelmixert?
wacht maar tot alles verhuisd is en nog in dozen zitquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoi!
Ik ben gesloopt!
Verhuizing voorbereiden is zwaar...
Daar zie ik minder tegen op!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:28 schreef prupke het volgende:
[..]
wacht maar tot alles verhuisd is en nog in dozen zit
dan moet je alles nog uitpakken ...
ik ben al 7 keer verhuisd in 13 jaar tijd ... inpakken vind ik prettiger dan uitpakkenquote:
Hoiquote:
Uitpakken is leuker maar chaotischer. Dan staat alles daar en denk je alleen nog: mijn god hoe moet ik daar ooit ordening in krijgenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:00 schreef prupke het volgende:
[..]
ik ben al 7 keer verhuisd in 13 jaar tijd ... inpakken vind ik prettiger dan uitpakken
hey halloquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat het hier nu over fotografie dan
ik heb ook niets met politiek hoor (te ingewikkeld , er word te veel gelogen en beloofd enz)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
In de politiek![]()
Vandaag iig helemaal niet
net als de rest van de politici....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ach, ik zag vandaag een interview met haar, dat was gewoon zielig. En dat vertegenwoordigd dan nederland
ik heb gewoon niet gestemd de laatste keerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
T is zo jammer dat ze echt geen van allen hun woord nakomen.
En ik zou graag mijn stem terug willen van de laatste keer. Zeker nu het grote graaien begonnen is.
Sop van politici... Ze hadden schuim beloofd...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:29 schreef prupke het volgende:
[..]
ik heb gewoon niet gestemd de laatste keer
ik dacht : laat ze zelf maar in hun eigen sop gaarkoken ... en voila![]()
* freud schuift kopje levenselixer naar Yoni...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:30 schreef Yoni het volgende:![]()
Keelpijn
![]()
Snot
![]()
Moet om 6.30 op werk zijn, dus de wekker gaat om 5.30
Dat is over 179 minuten
![]()
Kannie slapen (en als ik slaap ben ik na 30 minuten weer wakker)
Awwwwwwwwww! Wel handig dat ze dat op je werk hebbenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 07:33 schreef Yoni het volgende:
Dank freud![]()
Zometeen maar weer aan de thee met honing
Gaat dat goed samen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:04 schreef Ynske het volgende:
* Ynske heeft sinds gister naast een Eavan (hamster) een Saartje (dwergkonijntje)
Wie?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:42 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhKreeg net een mailtje dat ik vanavond niet naar een concert hoef om te fotograferen
Maar 16 november mag ik wel naar Agua de Annique. Anneke van Giersbergen
Anneke van Giersbergenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:04 schreef freud het volgende:
Wie?
yepz geen probleemquote:
nerdalertquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:43 schreef Xilantof het volgende:
Dit is mijn laatste post van m'n iMac. Hij gaat nu in z'n doos terug voor de verhuizing!
Heb nog m'n laptop om vanavond ff te FOK!ken
Grappige mevrouw, stuur maar langsquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Anneke van Giersbergen![]()
[ afbeelding ]
Ex-zangeres van The Gathering. Niet jouw soort muziek
Ik eerstquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:56 schreef freud het volgende:
[..]
Grappige mevrouw, stuur maar langs.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:55 schreef loehoes het volgende:
Hm, misschien 1 dezer dagen een showcase. Heb de foto's al deels online staan. Maar dit forum hanteert andere formaten dan andere fora waar ik post. Dus moet weer verkleinen![]()
*knuffel* Wacht maar wat ze allemaal doen als je de moeite neemt om een studie te doen en hard te werkenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:34 schreef Chanty het volgende:
Het is zo fijn dat sparen in dit land zo goed ondersteunt wordt door je je zuurgespaarde geld weer zo snel mogelijk afhandig te maken. In de toekomst zal ik alles maar meteen uitgeven, dan krijg ik namelijk wel geld toe
dat moest ik even kwijt
quote:
Dat kan niet veel goeds betekenenquote:
Dat het bijna weekend is natuurlijk!quote:
De overheid, dus eigenlijk jullie, heeft keurig netjes 50% van mijn Masteropleiding meegefinancierd hoor...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:11 schreef freud het volgende:
*knuffel* Wacht maar wat ze allemaal doen als je de moeite neemt om een studie te doen en hard te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |