Alleen jammer dat ik er het hele weekend niet ben en dus alweer alles moet missenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
leuk, weer een nieuw topic voor het weekend.
Vrijdag (dus vanavond) naar een vriend van me in boxmeer..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:29 schreef Deansensitized het volgende:
Ben ook het weekend [zaterdag en zondag] weg hoor
En verdiend! Hoe kon ik hem niet aan jou gevenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Maar Tof dean! Dat je mij de Nobel Prijs voor de stage geeft!![]()
Ik denk dat ik jou maar een Nobelprijs geef voor de verneukte muziek...!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En verdiend! Hoe kon ik hem niet aan jou geven![]()
Stage-überlord![]()
Doe haar de groetenquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik denk dat ik jou maar een Nobelprijs geef voor de verneukte muziek...!![]()
![]()
Ben je er blij mee?quote:
Uit de schroevenquote:
Dat nummer van guus spelen en je bent de absolute winnaar en ze noemen het niet de Worst Band ever award meer maar de Kramtried Award!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Uit de schroeven
Willen nog wel eens meedoen aan een Worst Band Award ofzo, lijkt me lachen
En het topic was jou kwijtquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:57 schreef Deansensitized het volgende:
Ah toe nou! Word elk topic nieuwsgieriger man vrouw
Lekker toch?? Het is hier veel te warm...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Trouwens ik ga maar eens douchen heb om 12 uur een meeting op de campus...!
En het is hier FUCKING GODVERDOMME 4 graden vandaag! HOERENWEER!![]()
Dat is van een beurs waar mijn stagebegeleider is geweest vorige week. Al die gegevens moeten in een database. En dat mag ik dan fijn doen. Het is supermakkelijk, maar ik ga er mijn tijd over doen. Voor de rest heb ik vandaag toch niets te doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:05 schreef Deansensitized het volgende:
CG, waar is dat voor nodig dan? Wat voor doel dient dat?
Ik vind 4 graden de ergste hoerentemperatuur die er bestaat...!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Lekker toch?? Het is hier veel te warm...
Ik wil winter!!![]()
whehehequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:57 schreef Deansensitized het volgende:
Ah toe nou! Word elk topic nieuwsgieriger man vrouw
alsof het zal werkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHH DEAN!
![]()
Ik sliep net tijdens dat nummerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:05 schreef Deansensitized het volgende:
CG, waar is dat voor nodig dan? Wat voor doel dient dat?
Goeiemorgen Stranger
Goed bezig
DJ Paul Elstak op 3FM
Ok dan, relaxquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:10 schreef ChatGirl het volgende:
Dat is van een beurs waar mijn stagebegeleider is geweest vorige week. Al die gegevens moeten in een database. En dat mag ik dan fijn doen. Het is supermakkelijk, maar ik ga er mijn tijd over doen. Voor de rest heb ik vandaag toch niets te doen.
Zonder jas kan bijna altijd, zelfs bij 4 graden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik vind 4 graden de ergste hoerentemperatuur die er bestaat...!ik vind 20 graden best 30 ook wel, zelfs -20 kan ik mee leven, maar 4 graden is net zo'n temperatuur waar je niets mee kan! je kan niet zonder jas lopen, je kan niet lekker schaatsen of sneeuwballen gevechten organiseren...
Heeey MedeBerlijnganger!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:10 schreef Leinonlein het volgende:
Tijd voor de iso onderbroek!
Mijn eerste loon wordt maar niet gestort, en ik heb geld nodig!
I wanna see the rainbow high in the skyyy![]()
![]()
Servus Kunooooquote:
Shut the f*ck up...!quote:
Moin Moin Lein!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:22 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Servus Kunoooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer gaan we weer naar de homobar, ik wil dat beeldje![]()
In juli, dan pasquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Moin Moin Lein!
Nou ik ben aan het plannen dat ik ergens in Juli een weekje in Berlijn zit!Moeten we maar even kijken of jij er dan ook niet kan zijn!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:24 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Dean houdt van Berlijn en van gitaren. Je kunt niets meer fout doen![]()
Ja maar lieve schat...! oik zit tot juni in Zweden en zal daarna eerst wel even moeten werken om geld te hebben voor berlijn...!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
In juli, dan pasdat duurt nog vet lang joh! Ik wil wel eerder gaan eigenlijk haha. Ik zit juli wel met de deadline van mijn afstudeerscriptie volgens mij... even kijken maar we moeten zeker een keer terug (en het liefst weer bij de brandenburger tor slapen
).
Servus Dean!![]()
Ja oke, geld is inderdaad best een issue, ik moet ook eerst mijn loon hebben voor ik kan gaan. Maar goed, ik zie wel even hoe het loopt, maar we gaan echt nog een keer hoor! Veel plezier in dekouquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja maar lieve schat...! oik zit tot juni in Zweden en zal daarna eerst wel even moeten werken om geld te hebben voor berlijn...!
Slapen bij de Brandenburger tor...!![]()
Nu ga ik er eerst van door!
Servusquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:33 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja oke, geld is inderdaad best een issue, ik moet ook eerst mijn loon hebben voor ik kan gaan. Maar goed, ik zie wel even hoe het loopt, maar we gaan echt nog een keer hoor! Veel plezier in dekou![]()
@ Dean, Servus is hallo op zijn Oostenrijks![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:12 schreef Deansensitized het volgende:
Prison Break kijken
Nee, geen idee verder... koffie drinken? Alvast naar de kroeg? Lekker naar huis?? Aan je stageverslag werken??
Ik ga nespresso nemen en dan straks een keer naar huis.. Daarna komt de kroeg welquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:12 schreef Deansensitized het volgende:
Prison Break kijken
Nee, geen idee verder... koffie drinken? Alvast naar de kroeg? Lekker naar huis?? Aan je stageverslag werken??
Net kwam ie al met iets. Maar als je hem zo vraagt wat je kan doen, ben je zo 2 uur verder voordat je wat te horen krijgt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:23 schreef Deansensitized het volgende:
Je begeleider vragen of er wat te doen is? Of je verzint gewoon wat
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:56 schreef ChatGirl het volgende:
Ze is 21, hoezo?
Geen idee.. algemene interessequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:56 schreef ChatGirl het volgende:
Ze is 21, hoezo?
Helaas, ze is al bezet.quote:
Klinkt bekend. Zo heb ik al eens een tentamen gehaald met een 4,3.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Klachten en InHolland.. Ik begin er niet meer aan, mijn cijfers zijn incompleet. Ik mis ondertussen 60 ECTS
(Heel jaar 3 staat nog niet op mijn cijferlijst)
Ik weet nog toen ze de eerste keer de pre-voortgangtoets hadden ingevoerd en dat 14% van alle 2e jaar School of Economics studenten (locatie Den Haag) maar een voldoende had gehaald. Hadden ze de normering maar veranderd dus iedereen kreeg een 0,5 erbij.. Ik had een 4,8 gehaald dus ik had het sowieso niet gered.. maar in de herkansing gewoon een dikke 8 gehaald.
Gewoon een keer flink schelden op die mensen en je er verder niets van aantrekkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:04 schreef Etcetera het volgende:
geen zin meer
weer een nieuw artikel over die steekpartij. kan ik weer alle energie stoppen in reacties volgen
Kijk em gaan..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:19 schreef Deansensitized het volgende:
Klaar toch
Ik sluit de boel af, tot maandag
maar ik heb wel wat beters te doen (niet dat ik daar zin heb maar tochquote:
mjah ik reageer zelden, dat gebeurt er niet zo vaak dus dan doe ik het ook maar niet. het is best een verrot systeem eigenlijk, maar zolang er niks beters is moet het maarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:12 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Gewoon een keer flink schelden op die mensen en je er verder niets van aantrekken
Doe je goed. Fijn weekend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:19 schreef Deansensitized het volgende:
Ik sluit de boel af, tot maandag
Ik kijk er naar uit in ieder gevalquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Doe je goed. Fijn weekend.
Anderen trouwens ook. Dan hoef ik dat niet elke keer te typen als iemand komt posten dat hij/zij gaat afsluiten.
Aiiiquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:27 schreef ChatGirl het volgende:
Ik niet zo. Ik mag morgen om 7.15 op mijn werk verschijnen omdat we uitleg krijgen over sauna's. Normaal is 7.15 de tijd dat ik pas uit bed kom
In Zweden en Noorwegen zekerquote:
suc7quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:37 schreef PieterBas het volgende:
Zometeen maar weer gaan leren en oefening voor mijn mondeling Zweeds voor dinsdag
Ik kan me nog dagen herinneren als je even een uurtje weg was.. dat je 1 topic had gemistquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:40 schreef ReMcOrE het volgende:
vandaag 3/4 pagina's gemist, het tempo gaat toch wel weer een beetje omhoog
dat waren de tijden dat je F5 nog geslachtofferd werdquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan me nog dagen herinneren als je even een uurtje weg was.. dat je 1 topic had gemist
hell yeah!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:47 schreef PieterBas het volgende:
Die vertoonde aan het einde van mijn stage wat slijtageplekken.
Ik mis van elk topic ongeveer de helft. Maar ja, ik kan niet op FOK! op mijn stage.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:40 schreef ReMcOrE het volgende:
vandaag 3/4 pagina's gemist, het tempo gaat toch wel weer een beetje omhoog
zullen we het er op houden dat ik me niet kan voorstellen dat ik m'n stage niet haalquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:09 schreef Deansensitized het volgende:
Goed bezig. Dus gegarandeerd succesvolle stage deze keer
![]()
Bij mij zal het ook aan het bedrijf niet liggen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zullen we het er op houden dat ik me niet kan voorstellen dat ik m'n stage niet haal
Dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:47 schreef PieterBas het volgende:
Die vertoonde aan het einde van mijn stage wat slijtageplekken.
Die goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan me nog dagen herinneren als je even een uurtje weg was.. dat je 1 topic had gemist
was het niet op het hoogtepunt 40 minuten over 1 topic...?quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:36 schreef Deansensitized het volgende:
Zoiets ja [ afbeelding ]
Mede mogelijk gemaakt door Stage SC helden als Spamzkieeee, SpamcOrE, Spamcoooooo, Bootje, Houniet, TearNL, Kuno, Lein, PB, Stienn, Frrreek, ETA, js, Miss-Scofield en ik zei de gek![]()
Opera is browser en email in 1.. ik gebruikte altijd outlook 2007 maar dat vind ik niet meer lekker werken dus nu wil ik over naar Opera omdat ik voor mee heb gewerkt voor een bijbaantje...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:59 schreef Deansensitized het volgende:
Outlook Express gebruiker hierzo
En weet niet eens wat Opera is, browser achtig ding toch??
ja zoiets ja..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
was het niet op het hoogtepunt 40 minuten over 1 topic...?
Goede oude tijd...!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja zoiets ja... Was ik even een uurtje weg, mis je gewoon een heel topic
![]()
Ik ga ook zo mijn bedje in.. De Ramadan is over en de Iranezen en Pakistanen vieren hier groot feest, dus ik hoop dat zij een beetje rustiger aan gaan doen, want ik heb al zo'n hekel aan Pakistanen gekregen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Goede oude tijd...!
Nu ga ik maar naar bed denk ik, mn huisgenoot komt over een uurtje thuis, zn broer en vriend zijn hier dus ik wil graag slapen voordat die lawaai gaan maken!![]()
Daarom zei ik het ook niet.quote:
De Pool waar wij mee omgaan, zijn moeder stuurt hem vodka vanuit Polen.. Wat voor toffe moeder heb danquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:49 schreef Deansensitized het volgende:
Nederland, de bevolking alleen niet echt
Polen zijn wel relax inderdaad![]()
Tot maandagquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:14 schreef Sethje het volgende:
het gaat me echt te ver om in mn weekend te gaan fokken boystot maandag allemaal
SpamcOrE
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:14 schreef Sethje het volgende:
het gaat me echt te ver om in mn weekend te gaan fokken boystot maandag allemaal
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
om Showtek ff te citeren, dat was echt: Back In The Days
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:37 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen Erik [ afbeelding ]
aan m'n hoofd te voelen heb ik er wel meer dan een paar op gisterquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:46 schreef Deansensitized het volgende:
Paar maar hoor. Niks extreems [ afbeelding ]
Een kwart fles vodka met multivruchtensapquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:46 schreef Deansensitized het volgende:
Paar maar hoor. Niks extreems [ afbeelding ]
Showtekquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
om Showtek ff te citeren, dat was echt: Back In The Days
ja, Simulated is ook echt super hard, dat knalt door de boxen en de drank dreunt het glas uitquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Showtek![]()
In mijn vriendengroep hier ben ik de enige die de hardere stijlen van dance kan waarderen.. Wordt er een keer geen Rihanna, Justin Timberlake
, Timbaland
of David Guetta gedraaid, maar Marco V - Simulated, Prodigy - No Good en Scooter - (Maria I like it loud):') achter elkaar wouden ze opeens naar boven gaan.. omdat het zo hard was.
![]()
preciesquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, Simulated is ook echt super hard, dat knalt door de boxen en de drank dreunt het glas uit![]()
![]()
bapao met kaasquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:11 schreef Deansensitized het volgende:
Zulke mensen zijn er altijd PB
Mijn smaak is het overigens ook niet, maar hard is anders
Wodka![]()
etenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:18 schreef Deansensitized het volgende:
Gefeliciteerd Luctor!![]()
Big American Texas pizza![]()
thnxquote:
Ik ga vanavond ook pizza eten, alleen dan wel met een dunne bodemquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag
Vandaag voor het laatst gewerkt bij Lidl. 11 november nog ff een bedrijfsuitje naar de Efteling![]()
Zoiets ja [ afbeelding ]
Mede mogelijk gemaakt door Stage SC helden als Spamzkieeee, SpamcOrE, Spamcoooooo, Bootje, Houniet, TearNL, Kuno, Lein, PB, Stienn, Frrreek, ETA, js, Miss-Scofield en ik zei de gek![]()
Alvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:01 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Vroegah!!
Ik morgen lekker 5.5 jaar verkering![]()
Zoiets ja, een uurtje geleden wakker geworden door de bovenburenquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedereen is nu zo'n beetje één voor één wakker aan het worden?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zoiets ja, een uurtje geleden wakker geworden door de bovenburen![]()
![]()
Ik stond ook om tien uur op, terwijl ik daarvoor nog ff anderhalf uur in mijn lekker warme bedjequote:
Wakker is wakkerquote:
Om 6 uur hoorde ik ook al gestommel op de verdieping boven mij.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik werd om 5:41 uur al een keer wakker, maar dat vond ik nog wat vroegDus ging maar weer verder slapen, toen om een uur of acht werd de zoldertrap nog ff naar beneden gehaald (hoop lawaai dus weer. Werd daar van wakker) Uiteindelijk om tien uur opgestaan.
Tering, ik wel behoorlijkquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wakker is wakker
En niet eens een kater, terwijl ik toch flink meegeholpen heb om de wodka op te krijgen [ afbeelding ]
whehe, afhakersquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:34 schreef Deansensitized het volgende:
Hehehe, heb al gehoord dat de rest van gisteravond al wel flink gaar zijnMietjes
Niks gewendquote:
Ik heb ze er wel instaan, onder het kopje stages.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:33 schreef Houniet het volgende:
haaa hier zijn jullie
zal ik mijn oud stage adressen ook in mijn curriculum vitae plaatsen? hoe doen jullie dat?
ik heb ze onder werkervaring staan. En dan bijgezet dat het een stage was en wat ik gedaan heb gedurende die stage. Behalve dan dat ik heb zitten FOK!ken. dat heb ik er niet bij vermeldquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:33 schreef Houniet het volgende:
haaa hier zijn jullie
zal ik mijn oud stage adressen ook in mijn curriculum vitae plaatsen? hoe doen jullie dat?
Ik had ze eerst ook onder werkervaring, maar mijn studieloopbaanbegeleider vond het slimmer en overzichtiger om ze onder een apart kopje te zetten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb ze onder werkervaring staan. En dan bijgezet dat het een stage was en wat ik gedaan heb gedurende die stage. Behalve dan dat ik heb zitten FOK!ken. dat heb ik er niet bij vermeld
Misschien doe ik dat later nog eens, als ik meer werkervaring hebquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had ze eerst ook onder werkervaring, maar mijn studieloopbaanbegeleider vond het slimmer en overzichtiger om ze onder een apart kopje te zetten.
Net ook maar even mijn CV aangepast, binnenkort mijn Engels CV aanpassen. Ooit eens moeten maken in de eerste..![]()
heb ik met mijn sony vaio laptop, iets andere indelingquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:18 schreef PieterBas het volgende:
Best irritant zo'n Zweeds toetsenbord... Sommige toetsen zitten op een andere plek..
Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik was vanmorgen om 9 uur al op
had wedstrijd, maar gelukkig wel met 6-2 gewonnen, dus niet voor niets zo vroeg opgestaan![]()
gefeliciteerd ReMquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik was vanmorgen om 9 uur al op
had wedstrijd, maar gelukkig wel met 6-2 gewonnen, dus niet voor niets zo vroeg opgestaan![]()
Nou alles beter dan die klote van Basten...!quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:23 schreef Houniet het volgende:
wij hebben vrijdagavond in de laatste 10 seconden gewonnen, ben ik een Duitser ofwat?
Ik heb de wedstrijd niet gekeken, want Mooi! Weer De Leeuw was op tv. Dus ik moest dat kijken. Maar ik heb blijkbaar niets gemistquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou alles beter dan die klote van Basten...!
Houniet = über Deutscherquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:23 schreef Houniet het volgende:
wij hebben vrijdagavond in de laatste 10 seconden gewonnen, ben ik een Duitser ofwat?
ben er niet trots op al voelde dat wel lekker vrijdagquote:
was het de 1-0, die je 2 seconden voor tijd maakte??quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben er niet trots op al voelde dat wel lekker vrijdag
nee, het stond 3-3quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was het de 1-0, die je 2 seconden voor tijd maakte??
kerel ook nog 2 doelpunten maken ook nogquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee, het stond 3-3
0-1 voor ons
1-1
2-1
3-1
3-2
3-3![]()
Houniet scoorde
laatste 10 seconden.. . . 3-4[ afbeelding ]
ik mis stage wel, was een hele mooie tijd daar bij Center Parcsquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:56 schreef Houniet het volgende:
maarja, laten we het maar over stage hebben![]()
Ik heb Liechenstein - Zweden gezien.. ieder geval die wonen wel.. (tegen een erg sterk Liechenstein)quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gekeken, want Mooi! Weer De Leeuw was op tv. Dus ik moest dat kijken. Maar ik heb blijkbaar niets gemist
Over stage gesproken.. ik heb net een sollicitatiebrief voor een afstudeerstage verstuurdquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:56 schreef Houniet het volgende:
nee, heb maar 1 keer gescoord
vorige week ook 1 keer, en de week daarvoor 3 keer
maarja, laten we het maar over stage hebben![]()
spannend... wat voor bedrijf/onderwerp??quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Over stage gesproken.. ik heb net een sollicitatiebrief voor een afstudeerstage verstuurd![]()
was ik ook benieuwd naarquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
spannend... wat voor bedrijf/onderwerp??
Een kassenbouwer en het is een implementatie van een softwarepakket en het is dichtbij in de buurt.. 20 minuutjes fietsen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
spannend... wat voor bedrijf/onderwerp??
Houniet als mod in UTV...!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:48 schreef Houniet het volgende:
dank je Kuno
zie ook Verwelkom hier de 3 nieuwe UVT-mods!
heel goed, wat die dingen betreft moet je gewoon zelf initiatief nemenquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:51 schreef PieterBas het volgende:
Maar ik heb van school nog niks gehoord over afstuderen, maar ik heb alvast laten weten dat ik geinteresseerd ben
het moet niet veel gekker wordenquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
HounietSpamwel als mod?![]()
iig veel suc7 hoor Houniet
Bij welke centerparcs heb je stage gelopen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik mis stage wel, was een hele mooie tijd daar bij Center Parcsheb er nog wel een paar op Hyves, en moet nog altijd een keer weer terug naar het park
Het is lekker dichtbij, het zag er allemaal interessant uit, dus ik dacht waarom niet.. Probleem wordt wel het intakegesprek... want ik zit hier toch even een kleine 1200km vandaanquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heel goed, wat die dingen betreft moet je gewoon zelf initiatief nemen
De Eemhof in Flevolandquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bij welke centerparcs heb je stage gelopen?
Ah, daar heb ik ook nog een brief naar gestuurd. Ik ben ook nog gebeld, ik had op dat moment een tentamen dus stond op mijn voicemail. Vervolgens een paar keer geprobeerd degene die mij belde te bereiken, maar zonder succes. Uiteindelijk maar gestopt en verder gaan zoeken.quote:
Aii zal je begeleider niet leuk vindenquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:42 schreef Etcetera het volgende:
ik kwam er net achter dat het morgen de 16de isen dat ik mijn begeleider nog moest mailen dat hij morgen niet kan langskomen omdat Jan er dan niet is
Kan gebeuren toch?quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:42 schreef Etcetera het volgende:
ik kwam er net achter dat het morgen de 16de isen dat ik mijn begeleider nog moest mailen dat hij morgen niet kan langskomen omdat Jan er dan niet is
boeiendquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:45 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Aii zal je begeleider niet leuk vinden![]()
vind ik welquote:
Succes.. alweerquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:02 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag mijn Zweeds schriftelijk examen... en dat zonder woordenboek..
Niet als je een essay moet gaan schrijven van 200 woorden.. Ik zie geen probleem, alleen een uitdagingquote:
Ik wil ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:18 schreef Deansensitized het volgende:
Dat bedoel ik!
Man, zou ook wel weer naar Denemarken willen. De begeleider van de Aalborg University is hier even op werkbezoek en net een uur mee zitten ouwehoeren![]()
Ik mis Denemarken![]()
Goed bezig PBquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Over stage gesproken.. ik heb net een sollicitatiebrief voor een afstudeerstage verstuurd![]()
Yepquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:22 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Goed bezig PBMoet je ook februari? Ik ben ook al begonnen bedrijven aan te schrijven
![]()
Deanquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:07 schreef Deansensitized het volgende:
LeinPB
En ik hoef niet te solliciteren, dikke 100% baangarantie, mag gewoon na mijn diploma halen hier blijven
Only yours Kunoquote:
Godver man... k heb een report vandaag af te maken... en ik heb er echt geen zin in! KUT KLOTE TERING ZOOI !!quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Only yours Kuno
KunoTrig
Luctor
quote:
Welkom bij de VAG clubquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Godver man... k heb een report vandaag af te maken... en ik heb er echt geen zin in! KUT KLOTE TERING ZOOI !!
VAG?quote:
succes jongenquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:02 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag mijn Zweeds schriftelijk examen... en dat zonder woordenboek..
quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:10 schreef Deansensitized het volgende:
VOG: Verslag Ontwijkend Gedrag
VAG: Volkswagen Audi Groep
Dat VOG moet een beetje doorgewinterde Stage SC'er wel kennen eigenlijk
SOK!!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:59 schreef Sok41 het volgende:
VETERAN / CORE STAGE SC MEMBER MELD ZICH.
goed bezigquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
Net mijn Zweeds schriftelijk gehad en ik heb er een goed gevoel over![]()
, morgen mijn mondeling.
quote:
Thanksquote:
jahoor. Ik zit met drie chicks op de kamerquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:23 schreef Deansensitized het volgende:
Zo dan![]()
Maar bevalt wel tot nu toe??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Het is mijn zus, gast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:03 schreef diertjuh het volgende:
Veel plezier daar
Ik heb zo'n zin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik een toffe foto heb plaats ik die morgen wel even!
Het is mijn zus, gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |