Ja maar lieve schat...! oik zit tot juni in Zweden en zal daarna eerst wel even moeten werken om geld te hebben voor berlijn...!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:27 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
In juli, dan pasdat duurt nog vet lang joh! Ik wil wel eerder gaan eigenlijk haha. Ik zit juli wel met de deadline van mijn afstudeerscriptie volgens mij... even kijken maar we moeten zeker een keer terug (en het liefst weer bij de brandenburger tor slapen
).
Servus Dean!![]()
Ja oke, geld is inderdaad best een issue, ik moet ook eerst mijn loon hebben voor ik kan gaan. Maar goed, ik zie wel even hoe het loopt, maar we gaan echt nog een keer hoor! Veel plezier in dekouquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja maar lieve schat...! oik zit tot juni in Zweden en zal daarna eerst wel even moeten werken om geld te hebben voor berlijn...!
Slapen bij de Brandenburger tor...!![]()
Nu ga ik er eerst van door!
Servusquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:33 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja oke, geld is inderdaad best een issue, ik moet ook eerst mijn loon hebben voor ik kan gaan. Maar goed, ik zie wel even hoe het loopt, maar we gaan echt nog een keer hoor! Veel plezier in dekou![]()
@ Dean, Servus is hallo op zijn Oostenrijks![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:12 schreef Deansensitized het volgende:
Prison Break kijken
Nee, geen idee verder... koffie drinken? Alvast naar de kroeg? Lekker naar huis?? Aan je stageverslag werken??
Ik ga nespresso nemen en dan straks een keer naar huis.. Daarna komt de kroeg welquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:12 schreef Deansensitized het volgende:
Prison Break kijken
Nee, geen idee verder... koffie drinken? Alvast naar de kroeg? Lekker naar huis?? Aan je stageverslag werken??
Net kwam ie al met iets. Maar als je hem zo vraagt wat je kan doen, ben je zo 2 uur verder voordat je wat te horen krijgt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:23 schreef Deansensitized het volgende:
Je begeleider vragen of er wat te doen is? Of je verzint gewoon wat
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:56 schreef ChatGirl het volgende:
Ze is 21, hoezo?
Geen idee.. algemene interessequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:56 schreef ChatGirl het volgende:
Ze is 21, hoezo?
Helaas, ze is al bezet.quote:
Klinkt bekend. Zo heb ik al eens een tentamen gehaald met een 4,3.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Klachten en InHolland.. Ik begin er niet meer aan, mijn cijfers zijn incompleet. Ik mis ondertussen 60 ECTS
(Heel jaar 3 staat nog niet op mijn cijferlijst)
Ik weet nog toen ze de eerste keer de pre-voortgangtoets hadden ingevoerd en dat 14% van alle 2e jaar School of Economics studenten (locatie Den Haag) maar een voldoende had gehaald. Hadden ze de normering maar veranderd dus iedereen kreeg een 0,5 erbij.. Ik had een 4,8 gehaald dus ik had het sowieso niet gered.. maar in de herkansing gewoon een dikke 8 gehaald.
Gewoon een keer flink schelden op die mensen en je er verder niets van aantrekkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:04 schreef Etcetera het volgende:
geen zin meer
weer een nieuw artikel over die steekpartij. kan ik weer alle energie stoppen in reacties volgen
Kijk em gaan..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:19 schreef Deansensitized het volgende:
Klaar toch
Ik sluit de boel af, tot maandag
maar ik heb wel wat beters te doen (niet dat ik daar zin heb maar tochquote:
mjah ik reageer zelden, dat gebeurt er niet zo vaak dus dan doe ik het ook maar niet. het is best een verrot systeem eigenlijk, maar zolang er niks beters is moet het maarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:12 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Gewoon een keer flink schelden op die mensen en je er verder niets van aantrekken
Doe je goed. Fijn weekend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:19 schreef Deansensitized het volgende:
Ik sluit de boel af, tot maandag
Ik kijk er naar uit in ieder gevalquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Doe je goed. Fijn weekend.
Anderen trouwens ook. Dan hoef ik dat niet elke keer te typen als iemand komt posten dat hij/zij gaat afsluiten.
Aiiiquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:27 schreef ChatGirl het volgende:
Ik niet zo. Ik mag morgen om 7.15 op mijn werk verschijnen omdat we uitleg krijgen over sauna's. Normaal is 7.15 de tijd dat ik pas uit bed kom
In Zweden en Noorwegen zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |