Of zoals ik dat met een vriend toepas:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Specificiek, Meetbaar, Acceptabel, Reeel en Tijdsgeboden.. kan je gebruiken bij het opzetten van leerdoelen.
Je moet het een beetje leuk maken he.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
nog maar 1 dagje te gaan tot het weekend![]()
Lekkere tijden manquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou morgen vrij zijn, maar vanwege ziekte, ga ik morgen toch werken van 13-18 en dan vrijdag nog van 7-13 en dan weekenden op weg naar nieuwe baan
dat heb ik dan gemist, heb je een nieuwe baan?!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou morgen vrij zijn, maar vanwege ziekte, ga ik morgen toch werken van 13-18 en dan vrijdag nog van 7-13 en dan weekenden op weg naar nieuwe baan
Een halve.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
nog maar 1 dagje te gaan tot het weekend![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat heb ik dan gemist, heb je een nieuwe baan?!
Klachten en InHollandquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De mail waarvin mij en mijn medestudenten een extra herkansing geboden werd, die ging helemaal niet om de klachten waarvan ik op de hoogte was. Blijkbaar hebben mensen in de andere klas, die parallel aan die van mij loopt, ook een klacht ingediend. Succesvol tentamen wel.
Maar onze klachten zijn dus gewoon helemaal nog niet behandeld. Goed bezig InHolland.
Goedenavond Deanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:56 schreef Deansensitized het volgende:
HouTrig
Angel
Goedenavond allen.
Hmm..jammerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:12 schreef Deansensitized het volgende:
Weinig tot niks Nath
Sterkte
Alles hier goed hoor!
Top 100 90's hits op 3FM
Whaha kijk die reacties daar danquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:50 schreef Etcetera het volgende:
dit is de eerste keer dat ik hier stage loop dat ik me beledigd voor door een reactiein een stuk staan veel fouten, en dan wordt er gezegd: 'welke stagaire heeft dit nou weer getikt'
ik ga het verdorie juist fiksen flapdrol
![]()
Hhaha ja, altijd lachen dat soort mensen. Kansloosquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Whaha kijk die reacties daar dan
Laag-niveau-mensen die de hele dag thuis op nieuwsberichten reageren.
Guus Meeuwisquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:08 schreef Trigalti het volgende:
Around the world!
ja echt triestquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Whaha kijk die reacties daar dan
Laag-niveau-mensen die de hele dag thuis op nieuwsberichten reageren.
Jussus..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Guus Meeuwis![]()
Wij hebben hem verkracht![]()
Check www.myspace.com/kramtried en dan Het Is Een Nacht![]()
Inderdaad..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja echt triestik ben blij dat ik wel een leven heb
verder FOK!t![]()
gisteren hebben we de reactiemogelijkheid bij die steekpartij in amsterdam uitgezet. na 3 of 4 reacties kwam de vraag: welke kleur? (ook echt zo gesteld) en ik hield dat artikel al in de gaten, want ik weet dondersgoed hoe dat gaat lopen. dus hup, uit die reacties
triest
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:16 schreef Trigalti het volgende:
Lees het 2e nieuwsbericht eens.. http://geenstijl.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |