thnxquote:
Ik ga vanavond ook pizza eten, alleen dan wel met een dunne bodemquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag
Vandaag voor het laatst gewerkt bij Lidl. 11 november nog ff een bedrijfsuitje naar de Efteling![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:36 schreef Deansensitized het volgende:
Zoiets ja [ afbeelding ]
Mede mogelijk gemaakt door Stage SC helden als Spamzkieeee, SpamcOrE, Spamcoooooo, Bootje, Houniet, TearNL, Kuno, Lein, PB, Stienn, Frrreek, ETA, js, Miss-Scofield en ik zei de gek![]()
Alvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:01 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Vroegah!!
Ik morgen lekker 5.5 jaar verkering![]()
Zoiets ja, een uurtje geleden wakker geworden door de bovenburenquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedereen is nu zo'n beetje één voor één wakker aan het worden?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zoiets ja, een uurtje geleden wakker geworden door de bovenburen![]()
![]()
Ik stond ook om tien uur op, terwijl ik daarvoor nog ff anderhalf uur in mijn lekker warme bedjequote:
Wakker is wakkerquote:
Om 6 uur hoorde ik ook al gestommel op de verdieping boven mij.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik werd om 5:41 uur al een keer wakker, maar dat vond ik nog wat vroegDus ging maar weer verder slapen, toen om een uur of acht werd de zoldertrap nog ff naar beneden gehaald (hoop lawaai dus weer. Werd daar van wakker) Uiteindelijk om tien uur opgestaan.
Tering, ik wel behoorlijkquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wakker is wakker
En niet eens een kater, terwijl ik toch flink meegeholpen heb om de wodka op te krijgen [ afbeelding ]
whehe, afhakersquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:34 schreef Deansensitized het volgende:
Hehehe, heb al gehoord dat de rest van gisteravond al wel flink gaar zijnMietjes
Niks gewendquote:
Ik heb ze er wel instaan, onder het kopje stages.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:33 schreef Houniet het volgende:
haaa hier zijn jullie
zal ik mijn oud stage adressen ook in mijn curriculum vitae plaatsen? hoe doen jullie dat?
ik heb ze onder werkervaring staan. En dan bijgezet dat het een stage was en wat ik gedaan heb gedurende die stage. Behalve dan dat ik heb zitten FOK!ken. dat heb ik er niet bij vermeldquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:33 schreef Houniet het volgende:
haaa hier zijn jullie
zal ik mijn oud stage adressen ook in mijn curriculum vitae plaatsen? hoe doen jullie dat?
Ik had ze eerst ook onder werkervaring, maar mijn studieloopbaanbegeleider vond het slimmer en overzichtiger om ze onder een apart kopje te zetten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb ze onder werkervaring staan. En dan bijgezet dat het een stage was en wat ik gedaan heb gedurende die stage. Behalve dan dat ik heb zitten FOK!ken. dat heb ik er niet bij vermeld
Misschien doe ik dat later nog eens, als ik meer werkervaring hebquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had ze eerst ook onder werkervaring, maar mijn studieloopbaanbegeleider vond het slimmer en overzichtiger om ze onder een apart kopje te zetten.
Net ook maar even mijn CV aangepast, binnenkort mijn Engels CV aanpassen. Ooit eens moeten maken in de eerste..![]()
heb ik met mijn sony vaio laptop, iets andere indelingquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:18 schreef PieterBas het volgende:
Best irritant zo'n Zweeds toetsenbord... Sommige toetsen zitten op een andere plek..
Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik was vanmorgen om 9 uur al op
had wedstrijd, maar gelukkig wel met 6-2 gewonnen, dus niet voor niets zo vroeg opgestaan![]()
gefeliciteerd ReMquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik was vanmorgen om 9 uur al op
had wedstrijd, maar gelukkig wel met 6-2 gewonnen, dus niet voor niets zo vroeg opgestaan![]()
Nou alles beter dan die klote van Basten...!quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:23 schreef Houniet het volgende:
wij hebben vrijdagavond in de laatste 10 seconden gewonnen, ben ik een Duitser ofwat?
Ik heb de wedstrijd niet gekeken, want Mooi! Weer De Leeuw was op tv. Dus ik moest dat kijken. Maar ik heb blijkbaar niets gemistquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou alles beter dan die klote van Basten...!
Houniet = über Deutscherquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:23 schreef Houniet het volgende:
wij hebben vrijdagavond in de laatste 10 seconden gewonnen, ben ik een Duitser ofwat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |