suc7quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:37 schreef PieterBas het volgende:
Zometeen maar weer gaan leren en oefening voor mijn mondeling Zweeds voor dinsdag
Ik kan me nog dagen herinneren als je even een uurtje weg was.. dat je 1 topic had gemistquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:40 schreef ReMcOrE het volgende:
vandaag 3/4 pagina's gemist, het tempo gaat toch wel weer een beetje omhoog
dat waren de tijden dat je F5 nog geslachtofferd werdquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan me nog dagen herinneren als je even een uurtje weg was.. dat je 1 topic had gemist
hell yeah!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:47 schreef PieterBas het volgende:
Die vertoonde aan het einde van mijn stage wat slijtageplekken.
Ik mis van elk topic ongeveer de helft. Maar ja, ik kan niet op FOK! op mijn stage.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:40 schreef ReMcOrE het volgende:
vandaag 3/4 pagina's gemist, het tempo gaat toch wel weer een beetje omhoog
zullen we het er op houden dat ik me niet kan voorstellen dat ik m'n stage niet haalquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:09 schreef Deansensitized het volgende:
Goed bezig. Dus gegarandeerd succesvolle stage deze keer
![]()
Bij mij zal het ook aan het bedrijf niet liggen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zullen we het er op houden dat ik me niet kan voorstellen dat ik m'n stage niet haal
Dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:47 schreef PieterBas het volgende:
Die vertoonde aan het einde van mijn stage wat slijtageplekken.
Die goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan me nog dagen herinneren als je even een uurtje weg was.. dat je 1 topic had gemist
was het niet op het hoogtepunt 40 minuten over 1 topic...?quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:36 schreef Deansensitized het volgende:
Zoiets ja [ afbeelding ]
Mede mogelijk gemaakt door Stage SC helden als Spamzkieeee, SpamcOrE, Spamcoooooo, Bootje, Houniet, TearNL, Kuno, Lein, PB, Stienn, Frrreek, ETA, js, Miss-Scofield en ik zei de gek![]()
Opera is browser en email in 1.. ik gebruikte altijd outlook 2007 maar dat vind ik niet meer lekker werken dus nu wil ik over naar Opera omdat ik voor mee heb gewerkt voor een bijbaantje...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:59 schreef Deansensitized het volgende:
Outlook Express gebruiker hierzo
En weet niet eens wat Opera is, browser achtig ding toch??
ja zoiets ja..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
was het niet op het hoogtepunt 40 minuten over 1 topic...?
Goede oude tijd...!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja zoiets ja... Was ik even een uurtje weg, mis je gewoon een heel topic
![]()
Ik ga ook zo mijn bedje in.. De Ramadan is over en de Iranezen en Pakistanen vieren hier groot feest, dus ik hoop dat zij een beetje rustiger aan gaan doen, want ik heb al zo'n hekel aan Pakistanen gekregen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Goede oude tijd...!
Nu ga ik maar naar bed denk ik, mn huisgenoot komt over een uurtje thuis, zn broer en vriend zijn hier dus ik wil graag slapen voordat die lawaai gaan maken!![]()
Daarom zei ik het ook niet.quote:
De Pool waar wij mee omgaan, zijn moeder stuurt hem vodka vanuit Polen.. Wat voor toffe moeder heb danquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:49 schreef Deansensitized het volgende:
Nederland, de bevolking alleen niet echt
Polen zijn wel relax inderdaad![]()
Tot maandagquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:14 schreef Sethje het volgende:
het gaat me echt te ver om in mn weekend te gaan fokken boystot maandag allemaal
SpamcOrE
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:14 schreef Sethje het volgende:
het gaat me echt te ver om in mn weekend te gaan fokken boystot maandag allemaal
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
om Showtek ff te citeren, dat was echt: Back In The Days
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:37 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen Erik [ afbeelding ]
aan m'n hoofd te voelen heb ik er wel meer dan een paar op gisterquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:46 schreef Deansensitized het volgende:
Paar maar hoor. Niks extreems [ afbeelding ]
Een kwart fles vodka met multivruchtensapquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:46 schreef Deansensitized het volgende:
Paar maar hoor. Niks extreems [ afbeelding ]
Showtekquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
om Showtek ff te citeren, dat was echt: Back In The Days
ja, Simulated is ook echt super hard, dat knalt door de boxen en de drank dreunt het glas uitquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Showtek![]()
In mijn vriendengroep hier ben ik de enige die de hardere stijlen van dance kan waarderen.. Wordt er een keer geen Rihanna, Justin Timberlake
, Timbaland
of David Guetta gedraaid, maar Marco V - Simulated, Prodigy - No Good en Scooter - (Maria I like it loud):') achter elkaar wouden ze opeens naar boven gaan.. omdat het zo hard was.
![]()
preciesquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, Simulated is ook echt super hard, dat knalt door de boxen en de drank dreunt het glas uit![]()
![]()
bapao met kaasquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:11 schreef Deansensitized het volgende:
Zulke mensen zijn er altijd PB
Mijn smaak is het overigens ook niet, maar hard is anders
Wodka![]()
etenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:18 schreef Deansensitized het volgende:
Gefeliciteerd Luctor!![]()
Big American Texas pizza![]()
thnxquote:
Ik ga vanavond ook pizza eten, alleen dan wel met een dunne bodemquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag
Vandaag voor het laatst gewerkt bij Lidl. 11 november nog ff een bedrijfsuitje naar de Efteling![]()
Zoiets ja [ afbeelding ]
Mede mogelijk gemaakt door Stage SC helden als Spamzkieeee, SpamcOrE, Spamcoooooo, Bootje, Houniet, TearNL, Kuno, Lein, PB, Stienn, Frrreek, ETA, js, Miss-Scofield en ik zei de gek![]()
Alvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:01 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Vroegah!!
Ik morgen lekker 5.5 jaar verkering![]()
Zoiets ja, een uurtje geleden wakker geworden door de bovenburenquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedereen is nu zo'n beetje één voor één wakker aan het worden?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zoiets ja, een uurtje geleden wakker geworden door de bovenburen![]()
![]()
Ik stond ook om tien uur op, terwijl ik daarvoor nog ff anderhalf uur in mijn lekker warme bedjequote:
Wakker is wakkerquote:
Om 6 uur hoorde ik ook al gestommel op de verdieping boven mij.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik werd om 5:41 uur al een keer wakker, maar dat vond ik nog wat vroegDus ging maar weer verder slapen, toen om een uur of acht werd de zoldertrap nog ff naar beneden gehaald (hoop lawaai dus weer. Werd daar van wakker) Uiteindelijk om tien uur opgestaan.
Tering, ik wel behoorlijkquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wakker is wakker
En niet eens een kater, terwijl ik toch flink meegeholpen heb om de wodka op te krijgen [ afbeelding ]
whehe, afhakersquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:34 schreef Deansensitized het volgende:
Hehehe, heb al gehoord dat de rest van gisteravond al wel flink gaar zijnMietjes
Niks gewendquote:
Ik heb ze er wel instaan, onder het kopje stages.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:33 schreef Houniet het volgende:
haaa hier zijn jullie
zal ik mijn oud stage adressen ook in mijn curriculum vitae plaatsen? hoe doen jullie dat?
ik heb ze onder werkervaring staan. En dan bijgezet dat het een stage was en wat ik gedaan heb gedurende die stage. Behalve dan dat ik heb zitten FOK!ken. dat heb ik er niet bij vermeldquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:33 schreef Houniet het volgende:
haaa hier zijn jullie
zal ik mijn oud stage adressen ook in mijn curriculum vitae plaatsen? hoe doen jullie dat?
Ik had ze eerst ook onder werkervaring, maar mijn studieloopbaanbegeleider vond het slimmer en overzichtiger om ze onder een apart kopje te zetten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb ze onder werkervaring staan. En dan bijgezet dat het een stage was en wat ik gedaan heb gedurende die stage. Behalve dan dat ik heb zitten FOK!ken. dat heb ik er niet bij vermeld
Misschien doe ik dat later nog eens, als ik meer werkervaring hebquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had ze eerst ook onder werkervaring, maar mijn studieloopbaanbegeleider vond het slimmer en overzichtiger om ze onder een apart kopje te zetten.
Net ook maar even mijn CV aangepast, binnenkort mijn Engels CV aanpassen. Ooit eens moeten maken in de eerste..![]()
heb ik met mijn sony vaio laptop, iets andere indelingquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:18 schreef PieterBas het volgende:
Best irritant zo'n Zweeds toetsenbord... Sommige toetsen zitten op een andere plek..
Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik was vanmorgen om 9 uur al op
had wedstrijd, maar gelukkig wel met 6-2 gewonnen, dus niet voor niets zo vroeg opgestaan![]()
gefeliciteerd ReMquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik was vanmorgen om 9 uur al op
had wedstrijd, maar gelukkig wel met 6-2 gewonnen, dus niet voor niets zo vroeg opgestaan![]()
Nou alles beter dan die klote van Basten...!quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:23 schreef Houniet het volgende:
wij hebben vrijdagavond in de laatste 10 seconden gewonnen, ben ik een Duitser ofwat?
Ik heb de wedstrijd niet gekeken, want Mooi! Weer De Leeuw was op tv. Dus ik moest dat kijken. Maar ik heb blijkbaar niets gemistquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou alles beter dan die klote van Basten...!
Houniet = über Deutscherquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:23 schreef Houniet het volgende:
wij hebben vrijdagavond in de laatste 10 seconden gewonnen, ben ik een Duitser ofwat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |