ben er niet trots op al voelde dat wel lekker vrijdagquote:
was het de 1-0, die je 2 seconden voor tijd maakte??quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben er niet trots op al voelde dat wel lekker vrijdag
nee, het stond 3-3quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was het de 1-0, die je 2 seconden voor tijd maakte??
kerel ook nog 2 doelpunten maken ook nogquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee, het stond 3-3
0-1 voor ons
1-1
2-1
3-1
3-2
3-3![]()
Houniet scoorde
laatste 10 seconden.. . . 3-4[ afbeelding ]
ik mis stage wel, was een hele mooie tijd daar bij Center Parcsquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:56 schreef Houniet het volgende:
maarja, laten we het maar over stage hebben![]()
Ik heb Liechenstein - Zweden gezien.. ieder geval die wonen wel.. (tegen een erg sterk Liechenstein)quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gekeken, want Mooi! Weer De Leeuw was op tv. Dus ik moest dat kijken. Maar ik heb blijkbaar niets gemist
Over stage gesproken.. ik heb net een sollicitatiebrief voor een afstudeerstage verstuurdquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:56 schreef Houniet het volgende:
nee, heb maar 1 keer gescoord
vorige week ook 1 keer, en de week daarvoor 3 keer
maarja, laten we het maar over stage hebben![]()
spannend... wat voor bedrijf/onderwerp??quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Over stage gesproken.. ik heb net een sollicitatiebrief voor een afstudeerstage verstuurd![]()
was ik ook benieuwd naarquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
spannend... wat voor bedrijf/onderwerp??
Een kassenbouwer en het is een implementatie van een softwarepakket en het is dichtbij in de buurt.. 20 minuutjes fietsen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
spannend... wat voor bedrijf/onderwerp??
Houniet als mod in UTV...!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:48 schreef Houniet het volgende:
dank je Kuno
zie ook Verwelkom hier de 3 nieuwe UVT-mods!
heel goed, wat die dingen betreft moet je gewoon zelf initiatief nemenquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:51 schreef PieterBas het volgende:
Maar ik heb van school nog niks gehoord over afstuderen, maar ik heb alvast laten weten dat ik geinteresseerd ben
het moet niet veel gekker wordenquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
HounietSpamwel als mod?![]()
iig veel suc7 hoor Houniet
Bij welke centerparcs heb je stage gelopen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik mis stage wel, was een hele mooie tijd daar bij Center Parcsheb er nog wel een paar op Hyves, en moet nog altijd een keer weer terug naar het park
Het is lekker dichtbij, het zag er allemaal interessant uit, dus ik dacht waarom niet.. Probleem wordt wel het intakegesprek... want ik zit hier toch even een kleine 1200km vandaanquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heel goed, wat die dingen betreft moet je gewoon zelf initiatief nemen
De Eemhof in Flevolandquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bij welke centerparcs heb je stage gelopen?
Ah, daar heb ik ook nog een brief naar gestuurd. Ik ben ook nog gebeld, ik had op dat moment een tentamen dus stond op mijn voicemail. Vervolgens een paar keer geprobeerd degene die mij belde te bereiken, maar zonder succes. Uiteindelijk maar gestopt en verder gaan zoeken.quote:
Aii zal je begeleider niet leuk vindenquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:42 schreef Etcetera het volgende:
ik kwam er net achter dat het morgen de 16de isen dat ik mijn begeleider nog moest mailen dat hij morgen niet kan langskomen omdat Jan er dan niet is
Kan gebeuren toch?quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:42 schreef Etcetera het volgende:
ik kwam er net achter dat het morgen de 16de isen dat ik mijn begeleider nog moest mailen dat hij morgen niet kan langskomen omdat Jan er dan niet is
boeiendquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:45 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Aii zal je begeleider niet leuk vinden![]()
vind ik welquote:
Succes.. alweerquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:02 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag mijn Zweeds schriftelijk examen... en dat zonder woordenboek..
Niet als je een essay moet gaan schrijven van 200 woorden.. Ik zie geen probleem, alleen een uitdagingquote:
Ik wil ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:18 schreef Deansensitized het volgende:
Dat bedoel ik!
Man, zou ook wel weer naar Denemarken willen. De begeleider van de Aalborg University is hier even op werkbezoek en net een uur mee zitten ouwehoeren![]()
Ik mis Denemarken![]()
Goed bezig PBquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Over stage gesproken.. ik heb net een sollicitatiebrief voor een afstudeerstage verstuurd![]()
Yepquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:22 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Goed bezig PBMoet je ook februari? Ik ben ook al begonnen bedrijven aan te schrijven
![]()
Deanquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:07 schreef Deansensitized het volgende:
LeinPB
En ik hoef niet te solliciteren, dikke 100% baangarantie, mag gewoon na mijn diploma halen hier blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |