Only yours Kunoquote:
Godver man... k heb een report vandaag af te maken... en ik heb er echt geen zin in! KUT KLOTE TERING ZOOI !!quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Only yours Kuno
KunoTrig
Luctor
quote:
Welkom bij de VAG clubquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Godver man... k heb een report vandaag af te maken... en ik heb er echt geen zin in! KUT KLOTE TERING ZOOI !!
VAG?quote:
succes jongenquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:02 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag mijn Zweeds schriftelijk examen... en dat zonder woordenboek..
quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:10 schreef Deansensitized het volgende:
VOG: Verslag Ontwijkend Gedrag
VAG: Volkswagen Audi Groep
Dat VOG moet een beetje doorgewinterde Stage SC'er wel kennen eigenlijk
SOK!!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:59 schreef Sok41 het volgende:
VETERAN / CORE STAGE SC MEMBER MELD ZICH.
goed bezigquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
Net mijn Zweeds schriftelijk gehad en ik heb er een goed gevoel over![]()
, morgen mijn mondeling.
quote:
Thanksquote:
jahoor. Ik zit met drie chicks op de kamerquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:23 schreef Deansensitized het volgende:
Zo dan![]()
Maar bevalt wel tot nu toe??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:03 schreef diertjuh het volgende:
Veel plezier daar
Ik heb zo'n zin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik een toffe foto heb plaats ik die morgen wel even!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |