Haha, nee day is niet de sekte-leider. Da's gewoon 1 van mijn beste vrienden. En dat God is een beetje een running gag tussen ons. Ik weet al niet eens meer precie shoe het begon. Maar het is uitgegroeid tot de heilige drie-eenheid: God, zijn Engel en de Heilige Saint Nasty.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:03 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wat is die God van jou toch eigenlijk voor iemand?
Is dat je religieuze blonde DDD-sekteleider ofzo?
Ik vind het iedere keer zo raar om te lezen.
Oei-oei-oei pas nou maar op wat je zegt!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
zware bevalling??
een hele discussie avond gehad in de raad over jongeren en de overlast daarvan
de nagels staan in de palmen van mijn handen
wat een bekrompen terminaaltjes zeg
Dat verklaart het al een beetje.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haha, nee day is niet de sekte-leider. Da's gewoon 1 van mijn beste vrienden. En dat God is een beetje een running gag tussen ons. Ik weet al niet eens meer precie shoe het begon. Maar het is uitgegroeid tot de heilige drie-eenheid: God, zijn Engel en de Heilige Saint Nasty.
Weet ik veel. G_L en ik vroegen ons als genetisch bepaalde non-tongrollers af wat het nut is van een tongrol. En de enige praktische toepassing die wij ons konden bedenken was ehm.. nou ja...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben trouwens degene die NEE heeft gestemd. Ik kan een tongrol, maar het helpt geen fuck. Waarom zou het helpen?
Een beetje je fantasie gebruiken! Je kunt er dan toch wel meer mee dan 'm er alleen maar als een blinde vink omheen rollen.quote:Zou wel triest zijn als je'm om die van je partner zou kunnen rollen aangezien dat zou beteken dat ie wel erg dun is!
Hehehe.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben trouwens degene die NEE heeft gestemd. Ik kan een tongrol, maar het helpt geen fuck. Waarom zou het helpen? Zou wel triest zijn als je'm om die van je partner zou kunnen rollen aangezien dat zou beteken dat ie wel erg dun is!
Oeh, dus voor het beste journalistenvoer moet ik in Nuenen zijn!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
daar is geen google voor nodig ik heb het in de vergadering ook gezegd
christentuig
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat verklaart het al een beetje.
Geven jullie ook gekostumeerde theatervoorstellingen in die hoedanigheid?
Verhuizen naar Brabant! Is de enige oplossing.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oeh, dus voor het beste journalistenvoer moet ik in Nuenen zijn!Ik ben echt in de verkeerde streek geboren, geloof ik...
Is dat ook weer een serie uit Amerika?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*kijkt Gossip Girl 1x04*
Nou ja, wellicht kun je de keukenmachinetongrol eens proberen, wie weet voegt dat wat toe!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Weet ik veel. G_L en ik vroegen ons als genetisch bepaalde non-tongrollers af wat het nut is van een tongrol. En de enige praktische toepassing die wij ons konden bedenken was ehm.. nou ja....
[..]
Een beetje je fantasie gebruiken! Je kunt er dan toch wel meer mee dan 'm er alleen maar als een blinde vink omheen rollen..
Maar misschien is het beter om er niet te veel verder op door te gaan.. Het was een domme vraag, mea culpa.
.
alleen in besloten kring, huiskamer/slaapkamertheater, via mij te boeken, ik ben de messiasquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat verklaart het al een beetje.
Geven jullie ook gekostumeerde theatervoorstellingen in die hoedanigheid?
Yup. en een heerlijke tienerserie ookquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat ook weer een serie uit Amerika?
Het is ook volkooomn nutteloos!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Weet ik veel. G_L en ik vroegen ons als genetisch bepaalde non-tongrollers af wat het nut is van een tongrol.
Dat ik zeg maar inene in, pak 'm beet, E. ga wonen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:44 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Verhuizen naar Brabant! Is de enige oplossing..
zowieso, op politiek gebied is hier veel te belevenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oeh, dus voor het beste journalistenvoer moet ik in Nuenen zijn!Ik ben echt in de verkeerde streek geboren, geloof ik...
Erg he, gewoon synchroon ziek zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe kan het nou zo zijn dat jullie elkaar virtueel besmetten?
dat bloed komt niet uit zijn maag hoor, dat komt doordat je slokdarm beschadigt raakt van het krachtig kokhalzenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:48 schreef Ang3l het volgende:
Aww.... Gino heeft al de hele avond lopen overgeven. Zo vaak dat het uiteindelijk bloed wasKeisieluuuuugh!
Wat een rijk idee!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat ik zeg maar inene in, pak 'm beet, E. ga wonen?Zo van, ik pak mijn boeltje en dan ga ik daar zo heen?
Nou, dan laat ik alles en iedereen achter zeg maar en dan kan ik thuis wel twaalf of meer telefoons laten aansluiten om iedereen te woord te staan en alles en dan maar gissen welke rinkelt.
Nee he. Zei ik ook al. maar dan word je meteen op je nummer gezet met zoiets:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:49 schreef Waxxer het volgende:
Bloed overgeven lijkt me nou niet echt heel erg eehhh... gezond...![]()
Housequote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee he. Zei ik ook al. maar dan word je meteen op je nummer gezet met zoiets:
"maar ik heb geen harde ventriculus gaster, en ik heb geen verharde fundus gastricus en ook de pars cardiaca is niet hard, dus heb geen maagbloeding gelukkig... denk een gescheurde ader ofzo, van het opgeven..."
Geneeskundestudent
kut!quote:
Echt wel! En vervelend dat ze dan zijn! En vooral EIGENWIJS!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:56 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja, artsen worden idd nooit ziek, dat is waar ook...
Het begon net interessant te worden eigenlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Weet ik veel. G_L en ik vroegen ons als genetisch bepaalde non-tongrollers af wat het nut is van een tongrol. En de enige praktische toepassing die wij ons konden bedenken was ehm.. nou ja....
[..]
Een beetje je fantasie gebruiken! Je kunt er dan toch wel meer mee dan 'm er alleen maar als een blinde vink omheen rollen..
Maar misschien is het beter om er niet te veel verder op door te gaan.. Het was een domme vraag, mea culpa.
.
"Nooit van plan geweest om naar Centraal te gaan"quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kut!
ik had er op Amstel uitgemoeten
"Lieve G_E, ik heb een probleem......"quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:58 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Het begon net interessant te worden eigenlijk..
En een blinde vink is andersom gerold.
Is het misschien een idee voor een nieuwe [HOMO]-tip-rubriek?
'Donderdagavond: Sekstips met G_E.'.
*LOL* Dat zou eigenlijk best een leuke zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:59 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
Is dat jullie gezamenlijke kerstkaart voor dit jaar?
Poeh! Verder dan lauw water en ijsklontjes kom ik dan ook niet hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:58 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Het begon net interessant te worden eigenlijk..
En een blinde vink is andersom gerold.
Is het misschien een idee voor een nieuwe [HOMO]-tip-rubriek?
'Donderdagavond: Sekstips met G_E.'.
Tips! Geen probleemrubliek! Ik los al de hele dag problemen van andere mensen op.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Lieve G_E, ik heb een probleem......"
So maybe I should be some kind of laundry line.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:01 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Tips! Geen probleemrubliek! Ik los al de hele dag problemen van andere mensen op..
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:00 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Poeh! Verder dan lauw water en ijsklontjes kom ik dan ook niet hoor..
Ik weet alleen dat als iemand je pink er in legt terwijl je slaapt dat je dan in je bed plastquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
![]()
wat doe je met dat lauwe water dan?
ik zie dat springawakenings een plaats in je hart verovert heeftquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
So maybe I should be some kind of laundry line.
Hang their things on me
And I will swing 'em dry.
You're just wavin' the sun throught the afternoon,
And then see, they come to set you free
Beneath the risin' moon.
Dat komt volgende week.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
![]()
wat doe je met dat lauwe water dan?
Draagt ie ook Jezus-sandalen? Dan zou ik 'm Jezus noemen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Dat zou eigenlijk best een leuke zijn
We gaan binnenkort, als d efotostudio af is, wel foto's maken van ons 3.
God kan nl wel een beetje fotograferen: http://www.no-photos.nl
Kan het ook met splitijsjes?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:04 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dat komt volgende week..
Echt wel. Vooral dat nummerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zie dat springawakenings een plaats in je hart verovert heeft
O bah neequote:
Om vervolgens van die hubbabubba's je eigen condoom te fabriceren?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:24 schreef Waxxer het volgende:
Of drie HubbaBubba-kauwgumdingen kauwen en dan hoppa.
Nee... ou ja, ik heb het alleen maar geprobeerd na het tandenpoetsen en dat was wel een welkome afwisseling.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O bah neeen dan er overheen blazen zeker?
Hoppa?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:24 schreef Waxxer het volgende:
Of een flinke hand tijgerbalsem dan
Of sambalzoenen
Of met je mond vol cola
Of drie HubbaBubba-kauwgumdingen kauwen en dan hoppa.
Vast allemaal hartstikke leuk.
Een flinke thermoskan koffie achter de kiezen, omdat het laat wordt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Een lekkere, frisse adem bij het zoenen..
Misschien bedoelt ie dat je je partner ermee vast kunt plakken en dan allemaal stout dingen kunt doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om vervolgens van die hubbabubba's je eigen condoom te fabriceren?
Ja, bij gebrek aan komkommerhoezen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om vervolgens van die hubbabubba's je eigen condoom te fabriceren?
Soort van zoete vorm van bondage?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie dat je je partner ermee vast kunt plakken en dan allemaal stout dingen kunt doen..
Volgens mij zou de partner in kwestie liever MIJ vast willen plakkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie dat je je partner ermee vast kunt plakken en dan allemaal stout dingen kunt doen..
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Volgens mij zou de partner in kwestie liever MIJ vast willen plakkenom te beginnen met mijn mond
Blegh, dat lijkt me helemaal niks. Zo'n vieze stinkkoffiezoengebeuren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een flinke thermoskan koffie achter de kiezen, omdat het laat wordt.
Soort van houtjetouwtjefiguurtjesmaken, maar dan tongetjeskauwgumdraadjesgymnastiek?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja tongrollen ofzomet van die draden
Jajajajajaja inkoppertje en ik maak 'm zelf wel: daar heb je drie PAKJES ipv stukjes HubbaBubba voor nodigquote:
Een liter Jenever danquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Blegh, dat lijkt me helemaal niks. Zo'n vieze stinkkoffiezoengebeuren..
[..]
Soort van houtjetouwtjefiguurtjesmaken, maar dan tongetjeskauwgumdraadjesgymnastiek?
Ik zou het dan plakkage willen noemen.quote:
Om je lippen in de ideale stand voor een bepaalde activiteit te brengen zeker.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Volgens mij zou de partner in kwestie liever MIJ vast willen plakkenom te beginnen met mijn mond
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:37 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Wat ís HubbaBubba eigenlijk?.
Ow, nou weltrusten dan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:38 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dit gaat nergens meer over
Hey welterustennnnn!!
Chemische aardbeienkauwgum voor zeikende kutkinderen die strontverwend zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:37 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Wat ís HubbaBubba eigenlijk?.
HELDquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapen. En morgen nog niet werken. ook al voel ik me wel al redelijk, ten eerste is uitzieken misschien beter en ten tweede mag 't niet van Eefje en van Gino.Ik luister heel goed!
O ja, en ik ga zaterdag niet naar Gino toe.
Dat heeft daar absoluut niets mee te makenquote:
Waarom dan en goedemorgen trouwensquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heeft daar absoluut niets mee te makenDus pas reageren als je weet waarom
Staan want want de overgebleven zitplaatsten waren gewoon kut. Ga gewoon heel vroeg in de ochtend staan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zit je of ga je staan in Keulen?
Succes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:35 schreef samjustme het volgende:
Staan want want de overgebleven zitplaatsten waren gewoon kut. Ga gewoon heel vroeg in de ochtend staan.
Thanks ik wil en zal Geri van dichtbij zien. Ik ga gewoon een mini vakantie van maken ga een aantal dagen naartoe denk ik.quote:
Alles is zitplaatsen in Londonquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:38 schreef samjustme het volgende:
Thanks ik wil en zal Geri van dichtbij zien. Ik ga gewoon een mini vakantie van maken ga een aantal dagen naartoe denk ik.
Trouwens heb je zitplaatsen in Londen ?
Oepsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alles is zitplaatsen in LondonIk zit in C2
Rustig, 2 november komt de clip. Relax!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:46 schreef samjustme het volgende:
Oeps![]()
Ze gaan trouwens op Victoria Fashion Show optreden en hun nieuwe nummer is nog steeds niet uitgelekt.
Misschien kom je je prins op het witte paard daar tegenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Thanks ik wil en zal Geri van dichtbij zien. Ik ga gewoon een mini vakantie van maken ga een aantal dagen naartoe denk ik.
Trouwens heb je zitplaatsen in Londen ?
Ik ben al de prins op het witte paard dus ik dacht het nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Misschien kom je je prins op het witte paard daar tegen![]()
De duivel op het zwarte paard danquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben al de prins op het witte paard dus ik dacht het niet.
I dont care om boys wanneer het om Spice Girls gaat.
Nice I like naughty boysquote:
ik ookquote:
Als dit niet het universum is wat iets tegen je wil zeggen, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg he, gewoon synchroon ziek zijn
Thanks en ik ben ook naughty somsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ookmaar ik hoop dat je een gave tijd hebt daar in Keulen
Ja of het is gewoon een griepgolfje aangezien er net al 2 dansers waren die net als ik de griep haddenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als dit niet het universum is wat iets tegen je wil zeggen, dan weet ik het ook niet meer.
Helemaal idolaat zijn van iemand is sowieso raar, maar gewoon fan kan toch? Of vind je dat ook raarrrrr?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:52 schreef error het volgende:
Ik vind mensen die helemaal idolaat zijn van iemand die ze niet kennen een beetje erg raarrrrrr![]()
nou vind ik nichten wel vaker raarrrr
Fan is een beetje een vaag begrip.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Helemaal idolaat zijn van iemand is sowieso raar, maar gewoon fan kan toch? Of vind je dat ook raarrrrr?
Aww, je parkietje kan doodliggen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:51 schreef DennisMoore het volgende:
Speelse parkiet hier. Telkens z'n kop tussen z'n poten doorsteken, zodat ie na een halve koppeltje-duikel met z'n rug op tafel ligt, pootjes in de lucht.
Okee, dan snap ik je. Hysterie begrijp ik ook niet goed. Die compleet blinde devotie en elk negateif woord over de idool wordt door de "fan" zelf persoonlijk opgevat. DIe ken ik ook...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:48 schreef error het volgende:
[..]
Fan is een beetje een vaag begrip.
Ik kan begrijpen dat je waardering hebt voor wat iemand doet of kan. Ik kan ook begrijpen dat je daar zelfs enthousiast over kan worden.
Bij jou worden ze steeds jonger, straks val je nog op een 17 jarige vriend van mequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:25 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Toch een fijne kop wel.
Oostblok-kopquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:25 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Toch een fijne kop wel.
Hij's 28...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:29 schreef samjustme het volgende:
Bij jou worden ze steeds jonger, straks val je nog op een 17 jarige vriend van me.
Kan ik wel mooi vinden soms. Kwestie van smaak iddquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:31 schreef Ang3l het volgende:
Oostblok-kop
Totáál niet aantrekkelijk. maar goed, da's mijn mening.
Hij is gewoon metroseksueel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:32 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, mijn broertje... Drie kasten vol kleding, tubetjes en creme en weet ik wat, gucci en chanel geurtjes, zonnebank, fitnessen, hij epileert zijn wenkbrauwen...
Ik WEET dat het niks met geaardheid te maken heeft, maar serieus... het is dat ie een vriendin heeft
Ik weet dat velen het wel mooi vinden, maar ik word er echt niet warm van. Eerder koud.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kan ik wel mooi vinden soms. Kwestie van smaak idd.
Wie ook mooi is, Faith Hill. Het is wel een dame maar ze blijft knap.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet dat velen het wel mooi vinden, maar ik word er echt niet warm van. Eerder koud.
Beetje spleetogen om die grote ogen van mij te compenserenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet dat velen het wel mooi vinden, maar ik word er echt niet warm van. Eerder koud.
O hij IS ook echt oostblok?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Beetje spleetogen om die grote ogen van mij te compenseren.
Ik vind alleen z'n accent niet mooi... En dat Russisch klinkt helemaal ehm... alsof ze kwaad op elkaar zijn.
Het is vast wel diegene met wie hij eens heeft gedate.quote:
Muts. Kom van dat toetsenbord vandaan en gaan!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga met de buurman de stad maar weer 's onveilig maken.
Al is't eigenlij wel gezellig met Gino online
Jahaaa. Mitchell is rond half 12 hier. Ik ga ook!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Muts. Kom van dat toetsenbord vandaan en gaan!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ZO weer verder met Houses2 blijft tof..
Sounds like a teenager.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:27 schreef Ang3l het volgende:
Jahaaa. Mitchell is rond half 12 hier. Ik ga ook!
Al zit er 1 op MSN te zeuren: "Neeeeeeeee je gaat niet! Je blijft bij mij!!!"
Heerlijk subtiel af en toe de serie. Wil s3 ook hebben dus die vraag k voor de kerst of ik kopieer hem van een vriend die hem wel uit de US haalt.quote:
Subtiel. House. Hmmmmquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heerlijk subtiel af en toe de serie. Wil s3 ook hebben dus die vraag k voor de kerst of ik kopieer hem van een vriend die hem wel uit de US haalt.
Het einde van Humpty Dumpty bv, dat je ziet dat hij toch wel doorheeft dat hij diegene was die voor de geamputeerde hand zorgde dmv verkeerde diagnosisi ipv Cuddy. Maar dat lag meer aan Laurie's acteren in dit geval.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:49 schreef wonderer het volgende:
Subtiel. House. Hmmmm
Maar inderdaad, af en toe doen de schrijvers hun best
Je hoeft ook niet elke dag iets te melden over je crush om een sjm te zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:24 schreef Vlarp het volgende:
Nah.. ik heb helemaal NIETS laten vallen dat ook maar de suggestie wekt dat ik weer gezopen heb!
Wow, jou heb ik al een tijd niet gezien hier.quote:
Ik vind de vergelijken niet geweldig..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet elke dag iets te melden over je crush om een sjm te zijn
Sorry hoor, ik heb het gewoon hectisch druk gehad deze week met mn studie en nu hoef ik er ff lekker niet aan te denkenquote:
Het was ook niet sarcastisch bedoeld ofzo,quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik heb het gewoon hectisch druk gehad deze week met mn studie en nu hoef ik er ff lekker niet aan te denken![]()
Biatch jou spreek ik nooit meer aan irlquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind de vergelijken niet geweldig..
maar goed.. ik heb wel (weer) in de kroeg gehangen ja..
Morgen op dit tijdstip ben ik weer in palacequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:51 schreef Weemz het volgende:
Zow.... Om 00:51 aan 't fokken...
't Moet niet erger worden
Drama?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:05 schreef samjustme het volgende:
Biatch jou spreek ik nooit meer aan irl![]()
.
You slutquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
Morgen op dit tijdstip ben ik weer in palace.
Thanksquote:
Ik ben bijna toe aan een breezer schatquote:
Mwa als je niet meer wil daten omdat iiedereen met elkaar op een of andere manier met elkaar verbonden is kan je net zo goed helemaal ermee stoppen. Vrij normaal voor de gay scene denk ik.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 04:10 schreef Ang3l het volgende:
Er achter komen dat je buurman (mitchell) en former crush een verleden heeft met Gino is tot daar aan toe. Maar dat meneer de italiaam er pissig om wordt omdat ik met hem uitga is echt belachelijk, net als het feit dat mijn buurman op dit moment door z'n knietjes gaat voor mijn echtgenoot (René) en ik net een trio heb afgeslagen.
What is the world coming to?!
Het gebeurt natuurlijk niet in de 'hetero scene'? Daar is meer keuze, maar er wordt net zo gehoereerd hoor..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 09:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mwa als je niet meer wil daten omdat iiedereen met elkaar op een of andere manier met elkaar verbonden is kan je net zo goed helemaal ermee stoppen. Vrij normaal voor de gay scene denk ik.
Je weet het altijd wel uit te zoeken zegquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 04:10 schreef Ang3l het volgende:
Er achter komen dat je buurman (mitchell) en former crush een verleden heeft met Gino is tot daar aan toe. Maar dat meneer de italiaam er pissig om wordt omdat ik met hem uitga is echt belachelijk, net als het feit dat mijn buurman op dit moment door z'n knietjes gaat voor mijn echtgenoot (René) en ik net een trio heb afgeslagen.
What is the world coming to?!
Het gebeurt vas wel in de hetero scene, zie ik alleen niet zo gauw vrouwen opscheppen met wie ze allemaal hebben gedate of gevreen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 09:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het gebeurt natuurlijk niet in de 'hetero scene'? Daar is meer keuze, maar er wordt net zo gehoereerd hoor..
Echt hequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je weet het altijd wel uit te zoeken zeg.
Als ie digitaal nu al zo reageert, kun je nagaan hoe het is als je echt iets met hem hebt. Dumpen!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:11 schreef Ang3l het volgende:
Echt heKrijg je nog een pissige SMS ook dat je't voor Mitchell opneemt i.p.v. voor hem. Doe normaal idioot! Wat kan mij 't schelen als jij en mijn buurman elkaar niet mogen?! Stel je niet aan!
Ja nou ja, blijkbaar hebben we wel veel gemeenschappelijke bekenden en is't echt een lieve en lekkere jongen, maar echt italiaans. Heeeeerlijk driftkikkertjequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als ie digitaal nu al zo reageert, kun je nagaan hoe het is als je echt iets met hem hebt. Dumpen!
Ik had m nu al opgegeven. Jesus je hebt nog niet eens elkaar in het echt ontmoet en hij doet al zo hysterisch omdat je met iemand omgaat? Kom op zeg, doe ff normaal.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Ja nou ja, blijkbaar hebben we wel veel gemeenschappelijke bekenden en is't echt een lieve en lekkere jongen, maar echt italiaans. Heeeeerlijk driftkikkertje
Blijkbaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:23 schreef wonderer het volgende:
En de Engel-soap gaat weer verder.
Je trekt het gewoon aan, Vlinder...
Eensch met betreffende usert.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had m nu al opgegeven. Jesus je hebt nog niet eens elkaar in het echt ontmoet en hij doet al zo hysterisch omdat je met iemand omgaat? Kom op zeg, doe ff normaal.
Stop met sociaal zijn?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blijkbaar
Zet die magneet eens uit!!
Ja maar dan moet ik dreamer dadelijk met verhuisdozen laten zitten!quote:
Mja, dreamer is geen crush-materiaal, dat kan wel. Gewoon alle mannen (ho of he want bij jou maakt dat toch niet uit) links laten liggen en alleen met vrouwen omgaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik dreamer dadelijk met verhuisdozen laten zitten!
flikkers scheppen er ook niet over op. De grootste hoeren pretenderen altijd het reinste te zijn. De gay-scene zit boordevol figuren die heel geniepig beweren dat ze het heus niet zo vaak doen, dat ze echt niet alleen sex willen, dat ze op zoek zijn naar iets wezenlijks, en wat blijkt dan toch al heel snel... dat ze stiekem heel erg uit zijn op een vlugge sexdate.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:51 schreef samjustme het volgende:
Het gebeurt vas wel in de hetero scene, zie ik alleen niet zo gauw vrouwen opscheppen met wie ze allemaal hebben gedate of gevreen.
"maar hij is zo leuk... zo knap... zo lekker"quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eensch met betreffende usert.
Je hoort voornamelijk van anderen hoe vaak iemand seks heeft, of niet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:42 schreef Cairon het volgende:
[..]
flikkers scheppen er ook niet over op. De grootste hoeren pretenderen altijd het reinste te zijn. De gay-scene zit boordevol figuren die heel geniepig beweren dat ze het heus niet zo vaak doen, dat ze echt niet alleen sex willen, dat ze op zoek zijn naar iets wezenlijks, en wat blijkt dan toch al heel snel... dat ze stiekem heel erg uit zijn op een vlugge sexdate.
Homo's scheppen niet op, vooral de sletten niet. Als er iets is dat ik heb geleerd is het dat de grootste sletten vaak de meest verwaande figuren zijn die doen alsof ze hoge eisen hebben, maar ondertussen als ze jeuk hebben gewoon een willekeurig iemand al laten krabben.
Heb je vaak sex?
Nee hoor helemaal niet.
en dan voor het gemak vergeten dat "vaak" heel subjectief is. Want vaak voor mij is bijvoorbeeld 1 keer per maand, maar voor iemand die het iedere week minstens 1 keer doet is vaak 3 keer per week.
Of mensen gaan al heel snel rationaliseren door te zeggen dat het af en toe wel eens gebeurt, zo nu en dan, soms, ach ik sta er open voor maar niks moet.
Nee homo's zijn net vrouwen, ze scheppen absoluut niet op.
Allemaal afgunstquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:46 schreef wonderer het volgende:
Je hoort voornamelijk van anderen hoe vaak iemand seks heeft, of niet?
Als die er niet waren dan waren de banken bij Jenny Jones, Ricky Lake en Jerry Springer zo leeg.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:44 schreef Cairon het volgende:
[..]
"maar hij is zo leuk... zo knap... zo lekker"
Do not underestimate the power of hormones.
Ik zal het wel nooit snappen...quote:
Nee dat is iets dat ik opmerkelijk vind. Aan de ene kant zie je mensen pochen, het blijven toch nog altijd mannen. Ze scheppen op dat ze heus wel sex kunnen krijgen, en op elk moment, ze zijn altijd in trek, en we moeten het altijd maar aannemen dat ze het middelpunt van menigeen's affectie zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:46 schreef wonderer het volgende:
Je hoort voornamelijk van anderen hoe vaak iemand seks heeft, of niet?
Ik vind de hele heisa over of iemand wel of niet een slet is onnodig. Aantallen boeien me persoonlijk helemaal niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:42 schreef Cairon het volgende:
[..]
flikkers scheppen er ook niet over op. De grootste hoeren pretenderen altijd het reinste te zijn. De gay-scene zit boordevol figuren die heel geniepig beweren dat ze het heus niet zo vaak doen, dat ze echt niet alleen sex willen, dat ze op zoek zijn naar iets wezenlijks, en wat blijkt dan toch al heel snel... dat ze stiekem heel erg uit zijn op een vlugge sexdate.
Homo's scheppen niet op, vooral de sletten niet. Als er iets is dat ik heb geleerd is het dat de grootste sletten vaak de meest verwaande figuren zijn die doen alsof ze hoge eisen hebben, maar ondertussen als ze jeuk hebben gewoon een willekeurig iemand al laten krabben.
Heb je vaak sex?
Nee hoor helemaal niet.
en dan voor het gemak vergeten dat "vaak" heel subjectief is. Want vaak voor mij is bijvoorbeeld 1 keer per maand, maar voor iemand die het iedere week minstens 1 keer doet is vaak 3 keer per week.
Of mensen gaan al heel snel rationaliseren door te zeggen dat het af en toe wel eens gebeurt, zo nu en dan, soms, ach ik sta er open voor maar niks moet.
Nee homo's zijn net vrouwen, ze scheppen absoluut niet op.
Als je bijna met heel gay palace het bed in bent gedoken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:00 schreef Nuno_G het volgende:
ach vaak wat is vaak ? goedemorgen trouwens
Is het ook niet een stukje overdrijving? Dat een zoenpartij op de dansvloer al snel een stomende neuksessie wordt in de verhalen? Of dat men in ieder geval suggereert dat het meer was, of dat men denkt dat als je met iemand zoent ook wel met hem het nest in te duiken?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:09 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nee dat is iets dat ik opmerkelijk vind. Aan de ene kant zie je mensen pochen, het blijven toch nog altijd mannen. Ze scheppen op dat ze heus wel sex kunnen krijgen, en op elk moment, ze zijn altijd in trek, en we moeten het altijd maar aannemen dat ze het middelpunt van menigeen's affectie zijn.
Maar als het puntje bij paaltje komt, als de vraag gesteld word, als het te confronterend is, dan schieten ze in dezelfde houding als vrouwen, dan valt het ineens reuze mee, en zijn ze de reinheid zelve.
Opscheppen dat je alles kan krijgen op ieder moment, maar als blijkt dat het je een slet maakt dan valt het ineens weg en ben je immer en eeuwig rein van zonde. Want dan verlaag je je niet tot vleselijke ervaringen.
Om vervolgens zo snel mogelijk op je eigen doel te duiken om dat vleselijk welzijn te bevinden in andermans omarming.
En dat vraag je aan Cairon the scene specialistquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is het ook niet een stukje overdrijving? Dat een zoenpartij op de dansvloer al snel een stomende neuksessie wordt in de verhalen? Of dat men in ieder geval suggereert dat het meer was, of dat men denkt dat als je met iemand zoent ook wel met hem het nest in te duiken?
Met hem kun je tenminste praten. Hij denkt over dingen na.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
En dat vraag je aan Cairon the scene specialist![]()
Hoe bevalt trouwens Nederland weer?
Who needs brains nowadaysquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met hem kun je tenminste praten. Hij denkt over dingen na.
En Nederland is vooral koud. Da's wel even wennen
Hee, jij betrekt die opmerking op jezelf, ik had niemand specifiek in gedachten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Who needs brains nowadays![]()
Wat een belediging trouwens dat ik over dingen niet nadenk.
Jij en ik zullen nooit maatjes worden he.
LOL chill out.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee, jij betrekt die opmerking op jezelf, ik had niemand specifiek in gedachten.
Lees vooral wat je wil lezen, maar gaan dan niet janken.
Jezus.. je kan je ook TE druk maken. Red & Blue is een leuke discotheek, maar je hoeft er echt niet met ontbloot bovenlijf te dansen. Geniet juist van wat er allemaal rondlooptquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
LOL chill out.
http://www.redandblue.be/
hmm een vriend wil naar red en blue maar ja met ontblote mannen om me heen ga ik me alleen onzeker voelen en zo lekker zie ik niet uit.
Het wordt al strano en palacequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jezus.. je kan je ook TE druk maken. Red & Blue is een leuke discotheek, maar je hoeft er echt niet met ontbloot bovenlijf te dansen. Geniet juist van wat er allemaal rondloopt
Stranoquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het wordt al strano en palace.
Strano is wel lekker chick en best wel mooi van binnen, grappig is dat aan de linkerkant dezelfde gasten van palace elke keer zitten. Er is een Italiaan die al een week of 2 intressant vind, hij is gewoon lekker. In palace al eens gezien, en in villa en strano. Hij heeft alleen een arrogante look en denkt dat iedereen hem lekker vindt, sommigen vinden hem te nichterig maar dat boeit me niet hij blijftquote:
Strano ziet er wel mooi uit nu ja. Maar het blijf een kleine pokke kroeg. Maar, met veel drank op en een leuk groepje kan ik het er wel uithoudenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
Strano is wel lekker chick en best wel mooi van binnen, grappig is dat aan de linkerkant dezelfde gasten van palace elke keer zitten. Er is een Italiaan die al een week of 2 intressant vind, hij is gewoon lekker. In palace al eens gezien, en in villa en strano. Hij heeft alleen een arrogante look en denkt dat iedereen hem lekker vindt, sommigen vinden hem te nichterig maar dat boeit me niet hij blijft.
woon je intussen al op kamers?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Met veel drank en een leuke groep zijn er maar weinig plaatsen waar het niet uit te houden is.
Maar ja Kameleon is niet veel groter volgens mij en je hoeft echt niet te drinken om het gezellig te hebben.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Strano ziet er wel mooi uit nu ja. Maar het blijf een kleine pokke kroeg. Maar, met veel drank op en een leuk groepje kan ik het er wel uithouden
smakelijk !quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:39 schreef wonderer het volgende:
*haring eet*
Ooh, de geneugten van de nederlandse cuisine.
Neen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
woon je intussen al op kamers?
Met vlagen valt het mee.quote:en hoe bevalt dat?
Mmm, nederlandse chocolade staat ook op het menu...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:47 schreef creno het volgende:
[..]
smakelijk !
ik ga eens wat chocolade pepernoten eten
wanneer gaat dat gebeuren dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen.
[..]
Met vlagen valt het mee.
Meer speculatie... "als ze zo snel al elkaar op de bek pakken op de dansvloer... dan zal het wel een vrij losse moraal hebben over z'n algemeen."quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:49 schreef wonderer het volgende:
Is het ook niet een stukje overdrijving?
Het is niet zozeer projecteren, zelfs geen afgunst of overdrijven, het is vaak venijnig genoeg geformuleerd dat er goed veel verkettering in zit. Het is voornamelijk een beschuldiging die ze erop los laten.quote:Dat een zoenpartij op de dansvloer al snel een stomende neuksessie wordt in de verhalen? Of dat men in ieder geval suggereert dat het meer was, of dat men denkt dat als je met iemand zoent ook wel met hem het nest in te duiken?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:15 schreef Cairon het volgende:
[..]
Meer speculatie... "als ze zo snel al elkaar op de bek pakken op de dansvloer... dan zal het wel een vrij losse moraal hebben over z'n algemeen."
Wat vreemd genoeg niet ver van de werkelijkheid ligt. Mannen en vrouwen verschillen wat dat betreft als Venus en Mars van elkaar verschillen. Vrouwen kennen hun grenzen, voor hen is het sociaal gezien minder drukkend om zich over te geven aan hun hormonen, terwijl mannen wat dat soort zaken veel impulsiever zijn, en zich sneller overgeven aan fysiek genot.
Homo's hebben op de eerste date sex, op de tweede date ontdekken ze elkaars achternaam.
Lesbiennes hebben op de eerste date een goed gesprek, op de tweede date zoeken ze samen gordijnen uit.
Hetero's hebben een eerste date waarna zij al nadenkt over de namen van hun eventuele kinderen, en hij zich af vraagt hoe lang het nog gaat duren voordat ze in bed belanden.
[..]
Het is niet zozeer projecteren, zelfs geen afgunst of overdrijven, het is vaak venijnig genoeg geformuleerd dat er goed veel verkettering in zit. Het is voornamelijk een beschuldiging die ze erop los laten.
"Nou als ze dat al in het openbaar durven te doen... god weet wat ze dan doen als niemand kijkt..."
Gaat het niet een beetje te ver om aan die mensen een hekel te hebben en trouwens dat het gebasseerd is op een strip zegt op zich niks. Een film zit toch wat ingewikkelder inelkaar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:25 schreef Cairon het volgende:
30 days of night
weer zo'n film waarvan iedereen straks zegt dat het brilliant is... maar even makkelijk vergeet dat het gebasseerd is op een stripboek.
Ik begin een hekel te krijgen aan mensen die naar comic-verfilmingen gaan, de film en het verhaal diepzinnig en goed en brilliant vinden, en vervolgens nog steeds volhouden dat strips alleen voor kinderen zijn.
V-for Vendetta, Sin City, Road to Perdition, etc etc etc.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:27 schreef samjustme het volgende:
Gaat het niet een beetje te ver om aan die mensen een hekel te hebben en trouwens dat het gebasseerd is op een strip zegt op zich niks. Een film zit toch wat ingewikkelder inelkaar.
Thanks love you 2quote:
Het wordt bij ons op tv geadverteerd als "een nieuwe kijk op vampiers", en wat zie je dan? Juist, zombieachtige figuren met lange enge nagels. Hoezo nieuw?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:25 schreef Cairon het volgende:
30 days of night
weer zo'n film waarvan iedereen straks zegt dat het brilliant is... maar even makkelijk vergeet dat het gebasseerd is op een stripboek.
Ik begin een hekel te krijgen aan mensen die naar comic-verfilmingen gaan, de film en het verhaal diepzinnig en goed en brilliant vinden, en vervolgens nog steeds volhouden dat strips alleen voor kinderen zijn.
Je kunt niks nieuws doen met vampieren en het nog steeds vampieren laten zijn
V-for Vendetta, Sin City, Road to Perdition, etc etc etc.
Ik ben geneigd om te zeggen "re-tard" maar ik ben aardig, dus ik zeg het niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:27 schreef samjustme het volgende:
Gaat het niet een beetje te ver om aan die mensen een hekel te hebben en trouwens dat het gebasseerd is op een strip zegt op zich niks. Een film zit toch wat ingewikkelder inelkaar.
Ik ben geneigd om te zeggen get a lifequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:27 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik ben geneigd om te zeggen "re-tard" maar ik ben aardig, dus ik zeg het niet.
Overigens is Heroes een succes geworden alleen omdat ze mainstream Comics wisten te kopieren qua opbouw, qua stijl, qua inhoud.
ja die domme stripjes zijn maar wat simplistisch is het niet...
pffft, je bezit nog niet het vermogen om een werk als From Hell te lezen, en The League of Extraordinary Gentlemen ken jij alleen maar als mongoloide pulp, de strip gaat zo diep dat je de verschillende lagen en referenties niet eens kan ontdekken omdat je er de opleiding voor mist. The Invisible en The Filth zijn zo verwrongen en provocerend dat je nog niet een kwart ervan kan begrijpen, als je het verhaal op een oppervlakkig niveau al kan bevatten. Puur en alleen omdat ze tien keer dieper gaan dan welke film dan ook. Mijn god, zelfs de eerste Matrix film jat met volle teugen van verscheidene comics, en weet dan nog niet de helft van dezelfde diepgang te bereiken als het materiaal waar het van jat.
Wat was mis met je ouwe netwerkkaart?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo, mn nieuwe netwerkkaart doet het
Dat rottige tyfus USB stickie van UPC was compleet fucked up. Werd gigawarm, knalde er vaak uit en zorgde via de drivers voor regelmatig verschijnen van de Blue Screen of Death.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:23 schreef samjustme het volgende:
Wat was mis met je ouwe netwerkkaart?
Dat is idd wat minder maar je nieuwe doet het tenminste, is iniedergeval een opluchting.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat rottige tyfus USB stickie van UPC was compleet fucked up. Werd gigawarm, knalde er vaak uit en zorgde via de drivers voor regelmatig verschijnen van de Blue Screen of Death.
Lijkt me ook een hele mooie film met een goed verhaallijn. Is ie dan al uit of is het je op een of andere manier gelukt om hem nu al te bekijken?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga strax naar alles is Liefde
Die is sinds donderdag in de biosquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat is idd wat minder maar je nieuwe doet het tenminste, is iniedergeval een opluchting.
[..]
Lijkt me ook een hele mooie film met een goed verhaallijn. Is ie dan al uit of is het je op een of andere manier gelukt om hem nu al te bekijken?
Ik dacht dat HIJ je wel IRL kende?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben geneigd om te zeggen get a life.
En er zijn mensen die graag stripboeks lezen en be my guest ik veroordeel ze niet en wat ik wel of niet doen weet je niet want je kent me niet irl.
Sinds de D-club is de R&B wel een beetje meer voor de brede halfnaakte leer-mannen hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jezus.. je kan je ook TE druk maken. Red & Blue is een leuke discotheek, maar je hoeft er echt niet met ontbloot bovenlijf te dansen. Geniet juist van wat er allemaal rondloopt
Wanneer is dat??quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds de D-club is de R&B wel een beetje meer voor de brede halfnaakte leer-mannen hoor
Iedere zaterdagquote:
Mmm. Brede halfnaakte leermannen...quote:
van een niet geslaagde missie ???quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:37 schreef Nuno_G het volgende:
jee wat ben ik vroeg thuis
ligt het er niet te dik bovenop?quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Alles is Liefde is zó'n schattige lieve toffe grappige film.
dat ik vroeg thuis ben ... heeft niks daarover te zeggenquote:
slaap lekkerquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:20 schreef Nuno_G het volgende:
oh ja ik ga naar bed nu kus enzo
goeiemorgen inclusief jij ouwe doosquote:
Jezelf over een jaar, bedoel je?quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:22 schreef samjustme het volgende:
Hmm? Hoorde ik een verbitterde oude alcoholistische nicht?
he lekker bitchen op zondagmorgenquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:22 schreef samjustme het volgende:
Hmm? Hoorde ik een verbitterde oude alcoholistische nicht?
Waarheid is toch niet bitchenquote:
he jammer nou... anyway wat hebben jullie allemaal gedaan gisteren, nog wat leuks gescoord of alleen maar gekeken.quote:
Goeiemorgen en ga je volgende week vrijdag nog uit in Amsterdam?quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Nope ga met vriendinnen iets doen volgens mij.quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:48 schreef samjustme het volgende:
Goeiemorgen en ga je volgende week vrijdag nog uit in Amsterdam?
Jammer, ik zit zelf ook over na te denken om bij hun laatste concert in UK aanwezig te zijnquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nope ga met vriendinnen iets doen volgens mij.
En al m'n centjes zijn voor London, zeker nu ik er misschien ook met Xmas zit.
quote:cute maar koop eens een scheermes![]()
eerst zeg je dat je er oud uitziet en dan klagen over een babyfacequote:Op zondag 14 oktober 2007 13:08 schreef samjustme het volgende:
Het is de bedoeling dat ik een beetje baardgroei heb want zonder zie ik veel jonger uit en heb gewoon een babyface.
Ik wil wel jong uitzie maar niet te jong, daar zit wel een verschil tussen en geloof me anders lijk ik net wel een baby.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
eerst zeg je dat je er oud uitziet en dan klagen over een babyface![]()
Ach dat komt door 't babyvet. Daar groei je nog wel uit joh! No worriesquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:08 schreef samjustme het volgende:
Het is de bedoeling dat ik een beetje baardgroei heb want zonder zie ik veel jonger uit en heb gewoon een babyface.
Babyvet op je 24e was het maar waar. Maar ja gaat wel beter met afvallen reeds 2 kilo af, volgend jaar mei 70 kilo hopelijk. Kan ik de show stelen op een vriendin huwelijksfeestquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach dat komt door 't babyvet. Daar groei je nog wel uit joh! No worries
hallo 70 kg kwijt ????? hoe zwaar was je en ben je nuquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Babyvet op je 24e was het maar waar. Maar ja gaat wel beter met afvallen reeds 2 kilo af, volgend jaar mei 70 kilo hopelijk. Kan ik de show stelen op een vriendin huwelijksfeest.
Ik denk dat ie bedoelt dat ie dan 70kg wil wégen schatquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hallo 70 kg kwijt ????? hoe zwaar was je en ben je nu
oeps sorry dat haal ik nog niet, zou dat ook wel willen maar hellaas die 4 kg komen er maar niet bijquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt dat ie dan 70kg wil wégen schatWild guess.
Ik moet er nog minstens 10 bij wil ik dat halen. Gaat me niet lukkenquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oeps sorry dat haal ik nog niet, zou dat ook wel willen maar hellaas die 4 kg komen er maar niet bij
fotoquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet er nog minstens 10 bij wil ik dat halen. Gaat me niet lukken
Van mijn botten? Die hebben al ooit in Sexy & Gewaagd [M] gestaan, die ga'k hier niet neerzetten!quote:
Niet hierquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:29 schreef Nuno_G het volgende:
waarom nietwil wel eens zien hoe die botten eruit zien dan
quote:
Een linkje? Pff, da's echt 5 topics terug of zo. Moe'k nog gaan zoeken ookquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom niet is toch hetzelfde als SGM iedereen kan kijken daar en hier (of doe effe een linkje)![]()
Ach ja. Ik krijg vrij vaak te horen dat ik zo arrogant kijk. Tewijl ik juist kei lief en schattig kijk!quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:40 schreef samjustme het volgende:
Omg ik krijg net van iemand te horen dat ik bitcherig kijk wanneer ik dans op het podium in palace. Ik wist het niet eens hihi.
lui he nou ja tis al goedquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een linkje? Pff, da's echt 5 topics terug of zo. Moe'k nog gaan zoeken ook
ze zeggen van mij altijd dat ik er uitzie alsof ik verwaand ben en niemand wil zien, terwijl ik altijd wil praten met iedereeen. Zo zie je dat je uitstraling iets heel anders weergeeft dan de werkelijkheidquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:40 schreef samjustme het volgende:
Omg ik krijg net van iemand te horen dat ik bitcherig kijk wanneer ik dans op het podium in palace. Ik wist het niet eens hihi.
Nee, maar God is hier. Met z'n laarzen aanquote:
time for extreme sex laarzen en zoquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar God is hier. Met z'n laarzen aan
Er wordt te snel gekeken naar de uitstraling, tijdens uitgaan kom ik gewoon over als een nichterige bitch haha maar irl als je me wat beter leert kennen kom je achter dat ik anders ben. Daarvoor moet je me wel wat langer kennen. Niet na 1 afspraakje.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ze zeggen van mij altijd dat ik er uitzie alsof ik verwaand ben en niemand wil zien, terwijl ik altijd wil praten met iedereeen. Zo zie je dat je uitstraling iets heel anders weergeeft dan de werkelijkheid
ja dat arrogante en zo zeggen ze van mij maar dat is helemaal niet waar. Gisteren nog een jongen die naast me stond aan de bar en waar ik mee aan het praten kwan zei : "goh je bent best wel vriendelijk en aardig, dat had ik niet verwacht" Ik moest echt lachen over die onzin en de Bardame met mij (ze kent me al wat langer)quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Er wordt te snel gekeken naar de uitstraling, tijdens uitgaan kom ik gewoon over als een nichterige bitch haha maar irl als je me wat beter leert kennen kom je achter dat ik anders ben. Daarvoor moet je me wel wat langer kennen. Niet na 1 afspraakje.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als ze na één keer denken dat je een nichterige bitch bent, wíllen ze dan nog wel een tweede afspraak?
schat jij moet nog een heleboel leren over het gay uitgaansleven. Ben je al een keer in een gay place geweest ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als ze na één keer denken dat je een nichterige bitch bent, wíllen ze dan nog wel een tweede afspraak?
Dat bedoel ik nou. Ik geef toe dat ik soms ontzettend als een bitch kan gedragen tijdens uitgaan en echt dodelijke blikken kan geven, fuck off handbewegingen enzo hihi.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja dat arrogante en zo zeggen ze van mij maar dat is helemaal niet waar. Gisteren nog een jongen die naast me stond aan de bar en waar ik mee aan het praten kwan zei : "goh je bent best wel vriendelijk en aardig, dat had ik niet verwacht" Ik moest echt lachen over die onzin en de Bardame met mij (ze kent me al wat langer)
Ik snap niet waarom ik niet in staat zou zijn om mijn eigen mening te geven als ik geen ervaring had, maar om je vraag te beantwoorden, ja. Ik loop er alleen niet zo mee te koop.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
schat jij moet nog een heleboel leren over het gay uitgaansleven. Ben je al een keer in een gay place geweest ?
als ik dat zie dan denk ik altijd: "die ligt bij mij in bed vannacht"quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. Ik geef toe dat ik soms ontzettend als een bitch kan gedragen tijdens uitgaan en echt dodelijke blikken kan geven, fuck off handbewegingen enzo hihi.
Kan me voorstellen dat mensen een vertekend beeld krijgen als ik het podium nichterig aan het dansen ben, arrogant kijk, en een meid me zit te lipglossen.
Tha_Palaceboyquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ik niet in staat zou zijn om mijn eigen mening te geven als ik geen ervaring had, maar om je vraag te beantwoorden, ja. Ik loop er alleen niet zo mee te koop.
Zou ik geen nee tegen zeggenquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als ik dat zie dan denk ik altijd: "die ligt bij mij in bed vannacht"![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zou ik geen nee tegen zeggen. Hoewel ik onschuld zelve ben
.
Ja dan zou ik je toch óók echt niet willen leren kennenquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:28 schreef samjustme het volgende:
Kan me voorstellen dat mensen een vertekend beeld krijgen als ik het podium nichterig aan het dansen ben, arrogant kijk, en een meid me zit te lipglossen.
Al gedaanquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
En zijn jullie al Pann-kaartjes aan 't bestellen?
Hm, bij jou werkte het systeem wel mee, dus?quote:
Ik klikte ff op 'n andere link en tussen de foutmeldingen door verscheen de juiste knop. Als je enemaal op de rabobank (of een aandere bank) site zit dan gata het wel weer fatsoenlijk.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hm, bij jou werkte het systeem wel mee, dus?
Als rechtenstudent is het dan aan jou om ze later te kunnen gaan verbieden.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:51 schreef Zakje het volgende:
Haha echt vreselijk, ik heb het hele weekend zitten studeren, en straks moet ik weer verder.....die vervelende tentamens ook.![]()
Dat is wel je favoriete smiley he?quote:
Mja, hier niet, dus. Ik heb wel betaald, maar geen kaartjes. Maar eens kijken wat ze straks te melden hebben op m'n mailtje.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik klikte ff op 'n andere link en tussen de foutmeldingen door verscheen de juiste knop. Als je enemaal op de rabobank (of een aandere bank) site zit dan gata het wel weer fatsoenlijk.
Ja, hier begint het in mn vriendengroep ook te heersen. Allemaal a/d telefoon: "Ik reed heet niieeeet!".quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:51 schreef Zakje het volgende:
Haha echt vreselijk, ik heb het hele weekend zitten studeren, en straks moet ik weer verder.....die vervelende tentamens ook.![]()
Het ligt aan mijn humeurquote:
Ach, ik studeer morgen wel verder in de trein, ik zit toch een uur onderweg naar Tilburg, ik heb echt geen puf meerquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, hier begint het in mn vriendengroep ook te heersen. Allemaal a/d telefoon: "Ik reed heet niieeeet!".
Studeren i/d trein, auw. Ik zak dan het liefst weg in m'n iPod en that's it.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:01 schreef Zakje het volgende:
Ach, ik studeer morgen wel verder in de trein, ik zit toch een uur onderweg naar Tilburg, ik heb echt geen puf meer.
Ik kan onderuitzakken met mijn iPod en studeren anders prima combinerenquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Studeren i/d trein, auw. Ik zak dan het liefst weg in m'n iPod en that's it.
Ik niet.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:05 schreef Zakje het volgende:
Ik kan onderuitzakken met mijn iPod en studeren anders prima combineren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |