Jahaaa. Mitchell is rond half 12 hier. Ik ga ook!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Muts. Kom van dat toetsenbord vandaan en gaan!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ZO weer verder met Houses2 blijft tof..
Sounds like a teenager.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:27 schreef Ang3l het volgende:
Jahaaa. Mitchell is rond half 12 hier. Ik ga ook!
Al zit er 1 op MSN te zeuren: "Neeeeeeeee je gaat niet! Je blijft bij mij!!!"
Heerlijk subtiel af en toe de serie. Wil s3 ook hebben dus die vraag k voor de kerst of ik kopieer hem van een vriend die hem wel uit de US haalt.quote:
Subtiel. House. Hmmmmquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heerlijk subtiel af en toe de serie. Wil s3 ook hebben dus die vraag k voor de kerst of ik kopieer hem van een vriend die hem wel uit de US haalt.
Het einde van Humpty Dumpty bv, dat je ziet dat hij toch wel doorheeft dat hij diegene was die voor de geamputeerde hand zorgde dmv verkeerde diagnosisi ipv Cuddy. Maar dat lag meer aan Laurie's acteren in dit geval.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:49 schreef wonderer het volgende:
Subtiel. House. Hmmmm
Maar inderdaad, af en toe doen de schrijvers hun best
Je hoeft ook niet elke dag iets te melden over je crush om een sjm te zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:24 schreef Vlarp het volgende:
Nah.. ik heb helemaal NIETS laten vallen dat ook maar de suggestie wekt dat ik weer gezopen heb!
Wow, jou heb ik al een tijd niet gezien hier.quote:
Ik vind de vergelijken niet geweldig..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet elke dag iets te melden over je crush om een sjm te zijn
Sorry hoor, ik heb het gewoon hectisch druk gehad deze week met mn studie en nu hoef ik er ff lekker niet aan te denkenquote:
Het was ook niet sarcastisch bedoeld ofzo,quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik heb het gewoon hectisch druk gehad deze week met mn studie en nu hoef ik er ff lekker niet aan te denken![]()
Biatch jou spreek ik nooit meer aan irlquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind de vergelijken niet geweldig..
maar goed.. ik heb wel (weer) in de kroeg gehangen ja..
Morgen op dit tijdstip ben ik weer in palacequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:51 schreef Weemz het volgende:
Zow.... Om 00:51 aan 't fokken...
't Moet niet erger worden
Drama?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:05 schreef samjustme het volgende:
Biatch jou spreek ik nooit meer aan irl![]()
.
You slutquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
Morgen op dit tijdstip ben ik weer in palace.
Thanksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |