ik ookquote:
Als dit niet het universum is wat iets tegen je wil zeggen, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg he, gewoon synchroon ziek zijn
Thanks en ik ben ook naughty somsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ookmaar ik hoop dat je een gave tijd hebt daar in Keulen
Ja of het is gewoon een griepgolfje aangezien er net al 2 dansers waren die net als ik de griep haddenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als dit niet het universum is wat iets tegen je wil zeggen, dan weet ik het ook niet meer.
Helemaal idolaat zijn van iemand is sowieso raar, maar gewoon fan kan toch? Of vind je dat ook raarrrrr?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:52 schreef error het volgende:
Ik vind mensen die helemaal idolaat zijn van iemand die ze niet kennen een beetje erg raarrrrrr![]()
nou vind ik nichten wel vaker raarrrr
Fan is een beetje een vaag begrip.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Helemaal idolaat zijn van iemand is sowieso raar, maar gewoon fan kan toch? Of vind je dat ook raarrrrr?
Aww, je parkietje kan doodliggen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:51 schreef DennisMoore het volgende:
Speelse parkiet hier. Telkens z'n kop tussen z'n poten doorsteken, zodat ie na een halve koppeltje-duikel met z'n rug op tafel ligt, pootjes in de lucht.
Okee, dan snap ik je. Hysterie begrijp ik ook niet goed. Die compleet blinde devotie en elk negateif woord over de idool wordt door de "fan" zelf persoonlijk opgevat. DIe ken ik ook...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:48 schreef error het volgende:
[..]
Fan is een beetje een vaag begrip.
Ik kan begrijpen dat je waardering hebt voor wat iemand doet of kan. Ik kan ook begrijpen dat je daar zelfs enthousiast over kan worden.
Bij jou worden ze steeds jonger, straks val je nog op een 17 jarige vriend van mequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:25 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Toch een fijne kop wel.
Oostblok-kopquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:25 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Toch een fijne kop wel.
Hij's 28...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:29 schreef samjustme het volgende:
Bij jou worden ze steeds jonger, straks val je nog op een 17 jarige vriend van me.
Kan ik wel mooi vinden soms. Kwestie van smaak iddquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:31 schreef Ang3l het volgende:
Oostblok-kop
Totáál niet aantrekkelijk. maar goed, da's mijn mening.
Hij is gewoon metroseksueel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:32 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, mijn broertje... Drie kasten vol kleding, tubetjes en creme en weet ik wat, gucci en chanel geurtjes, zonnebank, fitnessen, hij epileert zijn wenkbrauwen...
Ik WEET dat het niks met geaardheid te maken heeft, maar serieus... het is dat ie een vriendin heeft
Ik weet dat velen het wel mooi vinden, maar ik word er echt niet warm van. Eerder koud.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kan ik wel mooi vinden soms. Kwestie van smaak idd.
Wie ook mooi is, Faith Hill. Het is wel een dame maar ze blijft knap.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet dat velen het wel mooi vinden, maar ik word er echt niet warm van. Eerder koud.
Beetje spleetogen om die grote ogen van mij te compenserenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet dat velen het wel mooi vinden, maar ik word er echt niet warm van. Eerder koud.
O hij IS ook echt oostblok?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Beetje spleetogen om die grote ogen van mij te compenseren.
Ik vind alleen z'n accent niet mooi... En dat Russisch klinkt helemaal ehm... alsof ze kwaad op elkaar zijn.
Het is vast wel diegene met wie hij eens heeft gedate.quote:
Muts. Kom van dat toetsenbord vandaan en gaan!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga met de buurman de stad maar weer 's onveilig maken.
Al is't eigenlij wel gezellig met Gino online
Jahaaa. Mitchell is rond half 12 hier. Ik ga ook!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Muts. Kom van dat toetsenbord vandaan en gaan!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ZO weer verder met Houses2 blijft tof..
Sounds like a teenager.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:27 schreef Ang3l het volgende:
Jahaaa. Mitchell is rond half 12 hier. Ik ga ook!
Al zit er 1 op MSN te zeuren: "Neeeeeeeee je gaat niet! Je blijft bij mij!!!"
Heerlijk subtiel af en toe de serie. Wil s3 ook hebben dus die vraag k voor de kerst of ik kopieer hem van een vriend die hem wel uit de US haalt.quote:
Subtiel. House. Hmmmmquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heerlijk subtiel af en toe de serie. Wil s3 ook hebben dus die vraag k voor de kerst of ik kopieer hem van een vriend die hem wel uit de US haalt.
Het einde van Humpty Dumpty bv, dat je ziet dat hij toch wel doorheeft dat hij diegene was die voor de geamputeerde hand zorgde dmv verkeerde diagnosisi ipv Cuddy. Maar dat lag meer aan Laurie's acteren in dit geval.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:49 schreef wonderer het volgende:
Subtiel. House. Hmmmm
Maar inderdaad, af en toe doen de schrijvers hun best
Je hoeft ook niet elke dag iets te melden over je crush om een sjm te zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:24 schreef Vlarp het volgende:
Nah.. ik heb helemaal NIETS laten vallen dat ook maar de suggestie wekt dat ik weer gezopen heb!
Wow, jou heb ik al een tijd niet gezien hier.quote:
Ik vind de vergelijken niet geweldig..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet elke dag iets te melden over je crush om een sjm te zijn
Sorry hoor, ik heb het gewoon hectisch druk gehad deze week met mn studie en nu hoef ik er ff lekker niet aan te denkenquote:
Het was ook niet sarcastisch bedoeld ofzo,quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik heb het gewoon hectisch druk gehad deze week met mn studie en nu hoef ik er ff lekker niet aan te denken![]()
Biatch jou spreek ik nooit meer aan irlquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind de vergelijken niet geweldig..
maar goed.. ik heb wel (weer) in de kroeg gehangen ja..
Morgen op dit tijdstip ben ik weer in palacequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:51 schreef Weemz het volgende:
Zow.... Om 00:51 aan 't fokken...
't Moet niet erger worden
Drama?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:05 schreef samjustme het volgende:
Biatch jou spreek ik nooit meer aan irl![]()
.
You slutquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
Morgen op dit tijdstip ben ik weer in palace.
Thanksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |