O bah neequote:
Om vervolgens van die hubbabubba's je eigen condoom te fabriceren?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:24 schreef Waxxer het volgende:
Of drie HubbaBubba-kauwgumdingen kauwen en dan hoppa.
Nee... ou ja, ik heb het alleen maar geprobeerd na het tandenpoetsen en dat was wel een welkome afwisseling.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O bah neeen dan er overheen blazen zeker?
Hoppa?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:24 schreef Waxxer het volgende:
Of een flinke hand tijgerbalsem dan
Of sambalzoenen
Of met je mond vol cola
Of drie HubbaBubba-kauwgumdingen kauwen en dan hoppa.
Vast allemaal hartstikke leuk.
Een flinke thermoskan koffie achter de kiezen, omdat het laat wordt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Een lekkere, frisse adem bij het zoenen..
Misschien bedoelt ie dat je je partner ermee vast kunt plakken en dan allemaal stout dingen kunt doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om vervolgens van die hubbabubba's je eigen condoom te fabriceren?
Ja, bij gebrek aan komkommerhoezen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om vervolgens van die hubbabubba's je eigen condoom te fabriceren?
Soort van zoete vorm van bondage?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie dat je je partner ermee vast kunt plakken en dan allemaal stout dingen kunt doen..
Volgens mij zou de partner in kwestie liever MIJ vast willen plakkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie dat je je partner ermee vast kunt plakken en dan allemaal stout dingen kunt doen..
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Volgens mij zou de partner in kwestie liever MIJ vast willen plakkenom te beginnen met mijn mond
Blegh, dat lijkt me helemaal niks. Zo'n vieze stinkkoffiezoengebeuren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een flinke thermoskan koffie achter de kiezen, omdat het laat wordt.
Soort van houtjetouwtjefiguurtjesmaken, maar dan tongetjeskauwgumdraadjesgymnastiek?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja tongrollen ofzomet van die draden
Jajajajajaja inkoppertje en ik maak 'm zelf wel: daar heb je drie PAKJES ipv stukjes HubbaBubba voor nodigquote:
Een liter Jenever danquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Blegh, dat lijkt me helemaal niks. Zo'n vieze stinkkoffiezoengebeuren..
[..]
Soort van houtjetouwtjefiguurtjesmaken, maar dan tongetjeskauwgumdraadjesgymnastiek?
Ik zou het dan plakkage willen noemen.quote:
Om je lippen in de ideale stand voor een bepaalde activiteit te brengen zeker.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Volgens mij zou de partner in kwestie liever MIJ vast willen plakkenom te beginnen met mijn mond
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:37 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Wat ís HubbaBubba eigenlijk?.
Ow, nou weltrusten dan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:38 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dit gaat nergens meer over
Hey welterustennnnn!!
Chemische aardbeienkauwgum voor zeikende kutkinderen die strontverwend zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:37 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Wat ís HubbaBubba eigenlijk?.
HELDquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapen. En morgen nog niet werken. ook al voel ik me wel al redelijk, ten eerste is uitzieken misschien beter en ten tweede mag 't niet van Eefje en van Gino.Ik luister heel goed!
O ja, en ik ga zaterdag niet naar Gino toe.
Dat heeft daar absoluut niets mee te makenquote:
Waarom dan en goedemorgen trouwensquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heeft daar absoluut niets mee te makenDus pas reageren als je weet waarom
Staan want want de overgebleven zitplaatsten waren gewoon kut. Ga gewoon heel vroeg in de ochtend staan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zit je of ga je staan in Keulen?
Succes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:35 schreef samjustme het volgende:
Staan want want de overgebleven zitplaatsten waren gewoon kut. Ga gewoon heel vroeg in de ochtend staan.
Thanks ik wil en zal Geri van dichtbij zien. Ik ga gewoon een mini vakantie van maken ga een aantal dagen naartoe denk ik.quote:
Alles is zitplaatsen in Londonquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:38 schreef samjustme het volgende:
Thanks ik wil en zal Geri van dichtbij zien. Ik ga gewoon een mini vakantie van maken ga een aantal dagen naartoe denk ik.
Trouwens heb je zitplaatsen in Londen ?
Oepsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alles is zitplaatsen in LondonIk zit in C2
Rustig, 2 november komt de clip. Relax!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:46 schreef samjustme het volgende:
Oeps![]()
Ze gaan trouwens op Victoria Fashion Show optreden en hun nieuwe nummer is nog steeds niet uitgelekt.
Misschien kom je je prins op het witte paard daar tegenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Thanks ik wil en zal Geri van dichtbij zien. Ik ga gewoon een mini vakantie van maken ga een aantal dagen naartoe denk ik.
Trouwens heb je zitplaatsen in Londen ?
Ik ben al de prins op het witte paard dus ik dacht het nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Misschien kom je je prins op het witte paard daar tegen![]()
De duivel op het zwarte paard danquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben al de prins op het witte paard dus ik dacht het niet.
I dont care om boys wanneer het om Spice Girls gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |