O bah neequote:
Om vervolgens van die hubbabubba's je eigen condoom te fabriceren?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:24 schreef Waxxer het volgende:
Of drie HubbaBubba-kauwgumdingen kauwen en dan hoppa.
Nee... ou ja, ik heb het alleen maar geprobeerd na het tandenpoetsen en dat was wel een welkome afwisseling.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O bah neeen dan er overheen blazen zeker?
Hoppa?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:24 schreef Waxxer het volgende:
Of een flinke hand tijgerbalsem dan
Of sambalzoenen
Of met je mond vol cola
Of drie HubbaBubba-kauwgumdingen kauwen en dan hoppa.
Vast allemaal hartstikke leuk.
Een flinke thermoskan koffie achter de kiezen, omdat het laat wordt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Een lekkere, frisse adem bij het zoenen..
Misschien bedoelt ie dat je je partner ermee vast kunt plakken en dan allemaal stout dingen kunt doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om vervolgens van die hubbabubba's je eigen condoom te fabriceren?
Ja, bij gebrek aan komkommerhoezen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om vervolgens van die hubbabubba's je eigen condoom te fabriceren?
Soort van zoete vorm van bondage?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie dat je je partner ermee vast kunt plakken en dan allemaal stout dingen kunt doen..
Volgens mij zou de partner in kwestie liever MIJ vast willen plakkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie dat je je partner ermee vast kunt plakken en dan allemaal stout dingen kunt doen..
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Volgens mij zou de partner in kwestie liever MIJ vast willen plakkenom te beginnen met mijn mond
Blegh, dat lijkt me helemaal niks. Zo'n vieze stinkkoffiezoengebeuren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een flinke thermoskan koffie achter de kiezen, omdat het laat wordt.
Soort van houtjetouwtjefiguurtjesmaken, maar dan tongetjeskauwgumdraadjesgymnastiek?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja tongrollen ofzomet van die draden
Jajajajajaja inkoppertje en ik maak 'm zelf wel: daar heb je drie PAKJES ipv stukjes HubbaBubba voor nodigquote:
Een liter Jenever danquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Blegh, dat lijkt me helemaal niks. Zo'n vieze stinkkoffiezoengebeuren..
[..]
Soort van houtjetouwtjefiguurtjesmaken, maar dan tongetjeskauwgumdraadjesgymnastiek?
Ik zou het dan plakkage willen noemen.quote:
Om je lippen in de ideale stand voor een bepaalde activiteit te brengen zeker.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Volgens mij zou de partner in kwestie liever MIJ vast willen plakkenom te beginnen met mijn mond
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:37 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Wat ís HubbaBubba eigenlijk?.
Ow, nou weltrusten dan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:38 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dit gaat nergens meer over
Hey welterustennnnn!!
Chemische aardbeienkauwgum voor zeikende kutkinderen die strontverwend zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:37 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Wat ís HubbaBubba eigenlijk?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |