Haha, nee day is niet de sekte-leider. Da's gewoon 1 van mijn beste vrienden. En dat God is een beetje een running gag tussen ons. Ik weet al niet eens meer precie shoe het begon. Maar het is uitgegroeid tot de heilige drie-eenheid: God, zijn Engel en de Heilige Saint Nasty.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:03 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wat is die God van jou toch eigenlijk voor iemand?
Is dat je religieuze blonde DDD-sekteleider ofzo?
Ik vind het iedere keer zo raar om te lezen.
Oei-oei-oei pas nou maar op wat je zegt!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
zware bevalling??
een hele discussie avond gehad in de raad over jongeren en de overlast daarvan
de nagels staan in de palmen van mijn handen
wat een bekrompen terminaaltjes zeg
Dat verklaart het al een beetje.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haha, nee day is niet de sekte-leider. Da's gewoon 1 van mijn beste vrienden. En dat God is een beetje een running gag tussen ons. Ik weet al niet eens meer precie shoe het begon. Maar het is uitgegroeid tot de heilige drie-eenheid: God, zijn Engel en de Heilige Saint Nasty.
Weet ik veel. G_L en ik vroegen ons als genetisch bepaalde non-tongrollers af wat het nut is van een tongrol. En de enige praktische toepassing die wij ons konden bedenken was ehm.. nou ja...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben trouwens degene die NEE heeft gestemd. Ik kan een tongrol, maar het helpt geen fuck. Waarom zou het helpen?
Een beetje je fantasie gebruiken! Je kunt er dan toch wel meer mee dan 'm er alleen maar als een blinde vink omheen rollen.quote:Zou wel triest zijn als je'm om die van je partner zou kunnen rollen aangezien dat zou beteken dat ie wel erg dun is!
Hehehe.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben trouwens degene die NEE heeft gestemd. Ik kan een tongrol, maar het helpt geen fuck. Waarom zou het helpen? Zou wel triest zijn als je'm om die van je partner zou kunnen rollen aangezien dat zou beteken dat ie wel erg dun is!
Oeh, dus voor het beste journalistenvoer moet ik in Nuenen zijn!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
daar is geen google voor nodig ik heb het in de vergadering ook gezegd
christentuig
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat verklaart het al een beetje.
Geven jullie ook gekostumeerde theatervoorstellingen in die hoedanigheid?
Verhuizen naar Brabant! Is de enige oplossing.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oeh, dus voor het beste journalistenvoer moet ik in Nuenen zijn!Ik ben echt in de verkeerde streek geboren, geloof ik...
Is dat ook weer een serie uit Amerika?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*kijkt Gossip Girl 1x04*
Nou ja, wellicht kun je de keukenmachinetongrol eens proberen, wie weet voegt dat wat toe!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Weet ik veel. G_L en ik vroegen ons als genetisch bepaalde non-tongrollers af wat het nut is van een tongrol. En de enige praktische toepassing die wij ons konden bedenken was ehm.. nou ja....
[..]
Een beetje je fantasie gebruiken! Je kunt er dan toch wel meer mee dan 'm er alleen maar als een blinde vink omheen rollen..
Maar misschien is het beter om er niet te veel verder op door te gaan.. Het was een domme vraag, mea culpa.
.
alleen in besloten kring, huiskamer/slaapkamertheater, via mij te boeken, ik ben de messiasquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat verklaart het al een beetje.
Geven jullie ook gekostumeerde theatervoorstellingen in die hoedanigheid?
Yup. en een heerlijke tienerserie ookquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat ook weer een serie uit Amerika?
Het is ook volkooomn nutteloos!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Weet ik veel. G_L en ik vroegen ons als genetisch bepaalde non-tongrollers af wat het nut is van een tongrol.
Dat ik zeg maar inene in, pak 'm beet, E. ga wonen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:44 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Verhuizen naar Brabant! Is de enige oplossing..
zowieso, op politiek gebied is hier veel te belevenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oeh, dus voor het beste journalistenvoer moet ik in Nuenen zijn!Ik ben echt in de verkeerde streek geboren, geloof ik...
Erg he, gewoon synchroon ziek zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe kan het nou zo zijn dat jullie elkaar virtueel besmetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |