Die vorm van carnaval vind ik nog kunnen, niet de hedendaagse kolerezooi wat ze nu carnaval noemenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en? Ik kom uit LIMBURG. Daar wordt naar goed katholiek gebruik carnaval gevierd. Dat is een deel van onze cultuur, waar ook die muziek bij hoort.
Sowieso heeft de Limburgse carnavalsmnuziek wel; een hoger niveau dan de "hele grote bloemkolen", "er staat een paard in de gang" of "worstjes op m'n borstjes"
Daar heb je gelijk in, ik moet morgen werkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:39 schreef buzzer het volgende:
stuur maar ff een PM eer-ik
(ik ga wel zo naar bed, het is alweer veeeeel te laat.... )
kort vraagje, pm verstuurdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:39 schreef buzzer het volgende:
stuur maar ff een PM eer-ik
(ik ga wel zo naar bed, het is alweer veeeeel te laat.... )
Koffie voor het slapen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:41 schreef newtork het volgende:
lekker bakje koffie voor het slapen
Dan doe ik het licht wel uit nu.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik moet morgen werken
"Hollands" of Brabants carnaval is aan mij ook absoluut niet besteedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die vorm van carnaval vind ik nog kunnen, niet de hedendaagse kolerezooi wat ze nu carnaval noemen
Slaap lekker!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan doe ik het licht wel uit nu.
Een goedenacht allemaal.
ja dusquote:
Kijk dan zijn we het daar over eens!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:42 schreef MPG het volgende:
[..]
"Hollands" of Brabants carnaval is aan mij ook absoluut niet besteed. Daar ligt de nadruk imho teveel op zuipen en neuken wat je kan, en is het hele aloude idee van 3 dagen gekheid, de wereld op zn kop, alvorens de vasten begint ver te zoeken.
Whehe.. ik heb laatst ook door het slotje heen gepostquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:38 schreef buzzer het volgende:
Shit, al is het slotje nog zo snel...
buz gaat er gewoon doorheen
tuurlijk... jeweettochquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kijk dan zijn we het daar over eens!![]()
Je kent mequote:
Altijd hequote:
Oh ja, de mod in blackquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. ik heb laatst ook door het slotje heen gepost![]()
Glad having that cleared out!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:46 schreef MPG het volgende:
[..]
tuurlijk... jeweettoch
[..]
Je kent me
[..]
Altijd he
Koffiemod he,quote:
dat gebeurt me niet zo vaak meerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. ik heb laatst ook door het slotje heen gepost![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Glad having that cleared out!:)
Slaap lekker!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat gebeurt me niet zo vaak meer
eer-ik heeft antwoord, dus ik ga nu ook mijn mandje in
tot morgen
trusten en tot morgenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
tot morgen
Slaap lekker oomquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:48 schreef MPG het volgende:
Ook voor ome M is het bedtijd![]()
![]()
Slaap lekker allen en tot morgen
binnen, thanksquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
tot morgen
jawel joh koffie is altijd lekkerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Koffie voor het slapen?
Dat kan ik niet
Slaap lekker jonge!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:50 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb m'n werk voor vandaag ook weer gedaan
Ga ook pitten
yupquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Slaap lekker jonge!
Morgen school?
ben net pas thuisquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Net ff een beetje te vroeg Muckje, ga maar weer lekker slapen
nou, ik had vanavond repetitie met de muziek, in wijkquote:
tot morgen fritsertquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik duik nu echt de mand in!
Tot morgen
neee!! check nog even het breezer topic!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:14 schreef Houniet het volgende:
gaat goed man
alleen erg moe
ik ga slapenweltrusten en hou de wacht hier een beetje he
Morgequote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:55 schreef Aarti het volgende:
goeiemorgen appeltjes!
Dat dusquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Morge
Maar ik ben geen appeltje [afbeelding]
een poppetje dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Morge
Maar ik ben geen appeltje [ afbeelding ]
Uh, nee ik weet nietquote:
Hey dudequote:
quote:
Staat nu op VH1 te knallen op mijn oude daewooquote:
Waarom wil je niet weten waar ik ben? Ik ben thuis. Bijkomen van een vakantiequote:
Omdat jij gewoon actief bent hierquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom wil je niet weten waar ik ben? Ik ben thuis. Bijkomen van een vakantie
En nu bemerkend dat ik mijn mac file sharing niet aan heb, dus ga nu even macbookje even slaan.
http://www.youtube.com/watch?v=POl4vFp-5osquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Staat nu op VH1 te knallen op mijn oude daewoo
Hierquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:53 schreef Pheno het volgende:
neukenneukenneuken
24 dagen, en erg leuk. Een vaag, maar ontzettend leuk volk, die Japanners. En bloedje eerlijk. Echt, in een stad als tokyo ondanks de drukte: het is er stil, je hoort geem mobieltjes, het ov is superdeluxe (en ook op tijd) en je kunt rustig je rugzak in een tussencoupe laten staan en zelf een stel verder gaan zitten, het wordt niet gejat. Ik ben geen stedenmens, vaak door drukte en zo, maar naast Wellington en Christchurch kan ik er gerust Tokyo bij zetten als leuke stad. Kyoto vond ik wat minder er heerste een andere wat gehaastere sfeer.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
Omdat jij gewoon actief bent hier
En nu je er dan toch bent..hoe was je vakantie? een maand, toch?
Dat is Bobquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:52 schreef crossover het volgende:
Bob Geldhof had dat nummer toch ook gecoverd? Of is dat Geldhof?
Ik vind het iig verschrikkelijk.
Ooooh voor jou moet het echt Sushi-hemel zijn geweestquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
24 dagen, en erg leuk. Een vaag, maar ontzettend leuk volk, die Japanners. En bloedje eerlijk. Echt, in een stad als tokyo ondanks de drukte: het is er stil, je hoort geem mobieltjes, het ov is superdeluxe (en ook op tijd) en je kunt rustig je rugzak in een tussencoupe laten staan en zelf een stel verder gaan zitten, het wordt niet gejat. Ik ben geen stedenmens, vaak door drukte en zo, maar naast Wellington en Christchurch kan ik er gerust Tokyo bij zetten als leuke stad. Kyoto vond ik wat minder er heerste een andere wat gehaastere sfeer.
het eten was er heerlijk, met als toppunt levende inktvis en walvissendarm 9klaag me maar aan). En de superverse sushi/sashimi van de tokyo vismarkt. De grootste vismarkt ter wereld. Teringdruk en hectisch (en veel spartelende vissen) maar ontzettend lekker, zo vers zal ik vis nooit meer eten [ afbeelding ]
En natuurlijk de tv programmas. Briljant!
Nee, douchen enzo.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 9 oktober 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 161 Houniet
003. 136 eer-ik
008. 107 vrolijke-frits
014. 090 Surveillance-Fiets
015. 087 MPG
019. 081 buzzer
026. 071 Sjowhan
038. 063 Frutsel
038. 063 Pheno
044. 060 Muck
050. 057 Papierversnipperaar
065. 050 DaMart
089. 041 OA
089. 041 Kuukske
110. 037 covie
128. 033 indahnesia.com
132. 032 crossover
162. 027 Memento-Mori
187. 024 sararaats
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
50 posts op een werkdagquote:
Mijn record staat ergens boven de 300quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
50 posts op een werkdag.
Nou ja, ik was 's avonds ook nog aardig actief, geloof ik... maar dan nog.
Op een bordje. Hij bewoog nog, maar goed, dat was van korte duur. Van de rest tempura laten maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ooooh voor jou moet het echt Sushi-hemel zijn geweesthoe eet je levende inktvis?
Viel er wel een beetje te communiceren met die japanners, of spraken ze helemaal geen engels? Wat hebben jullie allemaal gezien? En wat was het hoogtepunt en dieptepunt van de reis?
900+quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn record staat ergens boven de 300...
Anderhalf jaar geleden heb ik een keer 259 posts op één dag gemaakt. Maar ja, toen kwam ik nog in MEN-topicsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn record staat ergens boven de 300...
oeh tempuraquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op een bordje. Hij bewoog nog, maar goed, dat was van korte duur. Van de rest tempura laten maken.
Handen en voetenwerk en mijn beetje japans. En wat engels, zo heel af en toe.
Ik ben bezig met een verslag, dus moment, het hele verhaal komt nog.
Een stuk of 1000. Dus we zijn nog wat aan het uitzoeken. En we laten er een boek van maken, ook wel zo leuk. Kost maar 80 euro ofzo, voor 100 bladzijden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
oeh tempura
Ben benieuwd naar een uitgebreid verslag, je hebt vast ook foto's ?
Dat wil wel ja...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden heb ik een keer 259 posts op één dag gemaakt. Maar ja, toen kwam ik nog in MEN-topics.
Manquote:
Het is ook nooit goed hequote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Man
Wees blij dat je überhaupt naar school MAG![]()
Een Zeikerd, dat is hijquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:38 schreef eer-ik het volgende:
Noem me maar een zeikerd
Don't care.
6 tussenuren op een dag
Da's toch ruk
Protesterenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Das indd bestwel heel ruk
Maargoed, wat doe je eraan?
naar huis gaan, eind van de middag weer terugquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Das indd bestwel heel ruk
Maargoed, wat doe je eraan?
Ahhuh....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Protesteren
Maarja, wordt er echt naar je geluisterd? Het rooster is vaak opgesteld ook met de uren van leraren, die wss ook andere klassen les moeten geven
Goed planquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
naar huis gaan, eind van de middag weer terug
Dat zou ik graag doenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ahhuh....
Anders moet eer-ik een baantje op school nemen als roostermaker, en dan eerst zichzelf een perfect rooster geven, en dan de rest keihard naaien![]()
I wish.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed plan
Kun je meteen naar de appie, voor koffie, melk, sjokiemel, etc...![]()
Sorryquote:
De bewuste geslaagde recordpogingdag. Ik geloof dat ik aan de 970 of zo zatquote:
ja, zo'n dag herken ik ook in mijn eigen leven jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry
[..]
De bewuste geslaagde recordpogingdag. Ik geloof dat ik aan de 970 of zo zat
Whehequote:
quote:[..]
I wish.
Pas d'argent
Hoe was het bij de tandarts?quote:
Gezellig! Mooie meiden, maar lastig te versieren met een boor in je mond.quote:
Whehe...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gezellig! Mooie meiden, maar lastig te versieren met een boor in je mond.![]()
Ik heb een nieuwe vulling en mag 7 november terugkomen.
Heb ik iets gemist? Samenvatting?
haai!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heb ik iets gemist? Samenvatting?
Heeft Ph. ook haai gegeten ja?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
haai!
Pheno heeft levende inktvissen gegeten.
Oeh!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
haai!
Pheno heeft levende inktvissen gegeten.
quote:
Naam topicsquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:19 schreef Memento-Mori het volgende:
ja mijn matras is mn nieuwe liefde
Tofquote:
veel plezier bij muck.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:34 schreef MPG het volgende:
Ik ben er vandoor
Misschien tot vanavond, anders tot morgen
ja en de rest ook veilig doen he.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:13 schreef Muck het volgende:
ik zal de afzuigkap aanzetten en niks aan laten branden
veilig genoeg?
Doe je wel je hand voor je mond?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:13 schreef Aarti het volgende:
gaap
Dus jullie missen daar een stukjesschrijver? Ik ben op zoek naar een baan, wanneer kan ik beginnen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:11 schreef DaMart het volgende:
Ik moet allemaal stukjes schrijven op het werk en krijg maar geen inspiratie.
Heb nu ondertussen al vier keer al mijn collega's van thee en koffie voorzien vandaag, hopend op een dorstige muze die mij even teksten influistert. Maar helaas.
de tv en dvd speler staat aan de andere kant van de kamer, dus dat zal niet zo'n gevaar opleverenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en de rest ook veilig doen he.
Ovenwanten aan en oppassen voor kruisbesmetting. Heb je een schoon vaatdoekje?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:13 schreef Muck het volgende:
ik zal de afzuigkap aanzetten en niks aan laten branden
veilig genoeg?
Nee, we zoeken geen stukjesschrijver, ik zoek alleen inspiratiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus jullie missen daar een stukjesschrijver? Ik ben op zoek naar een baan, wanneer kan ik beginnen?
ik gebruik altijd een opgerolde theedoek als ovenhandschoenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ovenwanten aan en oppassen voor kruisbesmetting. Heb je een schoon vaatdoekje?
gelukkig maarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:23 schreef Muck het volgende:
[..]
de tv en dvd speler staat aan de andere kant van de kamer, dus dat zal niet zo'n gevaar opleveren
waar is je tandarts? op 7 november zit ik bij een ramp-klant in utrecht. daar betekent lunchen tussen alle bedrijven door een bammetje naar binnen proppen wegens drukte.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doe je wel je hand voor je mond?![]()
Ik moet 7 november weer naar de tandarts. Zullen we daarna gaan lunchen?
Amsterdam, naast het Slotervaart zkhs. Maar als je geen tijd voor een echte lunch over hebt dan kom ook niet naar Utrechtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
waar is je tandarts? op 7 november zit ik bij een ramp-klant in utrecht. daar betekent lunchen tussen alle bedrijven door een bammetje naar binnen proppen wegens drukte.![]()
ik moet nog rijdenquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik moet nog rijdencup a soup tomaat dan maar
mietje niet, verstandig noemt men datquote:
tjonge, als dat een excuus is om geen bier te drinken...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja, zo zou je het ook kunnen omschrijven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
mietje niet, verstandig noemt men dat
Net een rundvlees Cup-A-Soup opquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
owh, nog welko hier dan! een modje kunnen we altijd wel gebruikenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
DaMart. Sinds gisteren SC'er hier.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
DaMart. Sinds gisteren SC'er hier.
bij de acta?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Amsterdam, naast het Slotervaart zkhs. Maar als je geen tijd voor een echte lunch over hebt dan kom ook niet naar Utrecht![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, nog welko hier dan! een modje kunnen we altijd wel gebruiken
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
bij de acta?dan kan je naar mn huis zwaaien
![]()
ik dacht ik doe een beetje een matig grapje maken...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We hadden nog niet genoeg blauw inderdaad.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, nog welko hier dan! een modje kunnen we altijd wel gebruiken
Dank uquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oke, welkom. Ik ben Lennart.SC'er sinds langer.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik dacht ik doe een beetje een matig grapje maken...
Morgenochtend weer een bak koffie, zit nu aan het bier dus mengen lijkt me niet echt lekker.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dank u.
Kan ik jullie iets aanbieden? Kop koffie, thee misschien?
nog matiger? O jee.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik dacht ik maak het nog matiger.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Morgenochtend weer een bak koffie, zit nu aan het bier dus mengen lijkt me niet echt lekker.
wodka koffie? Ik heb hier geen wodka bij de hand zeg maar ::{quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Neem anders een wodkakoffie. Dat smaakt wel prima.
Hoezo, je zwaait toch niet naar mij?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nutteloos als je niet thuis bent
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wodka koffie? Ik heb hier geen wodka bij de hand zeg maar ::{
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, gewoon wodka in de senseo flikkeren.
dat water reservoirquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, gewoon wodka in de senseo flikkeren.
spiritus is voor polenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Water is voor de vissen.
Wodka voor polen.
Koffiewodka voor echte mannen.
Pannenkoek met kaas daarentegenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:00 schreef eer-ik het volgende:
Heb ook maar weer wat pannenkoeken achterover geslagen.
Pannenkoek met bressot is smerig trouwens, don't try
Dat is wel goed jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Pannenkoek met kaas daarentegen
Lekker lekkerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is wel goed ja
Heb de rest maar met jam opgedineerd ;7
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hoezo, je zwaait toch niet naar mij?![]()
mdat ik 8 euro heb voor 20 dagen om eten te kopenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lekker lekker
Ik las net terug, waarom ben je een flapdrol?
Dat word 20 dagen ravioli eten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:35 schreef eer-ik het volgende:
O
[..]
mdat ik 8 euro heb voor 20 dagen om eten te kopen
Ik wil je best een pepernoot geven hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:35 schreef eer-ik het volgende:
O
[..]
mdat ik 8 euro heb voor 20 dagen om eten te kopen
weet je wat 1 blik kost?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat word 20 dagen ravioli eten.![]()
PM maarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil je best een pepernoot geven hoor.
Zie je PM!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
huh?
Chocolade pepernoten...
In dat geval puur
Geen idee, ik zal dalek eens kijken. Ze zouden dan op mijn pc moeten staan denk ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:11 schreef eer-ik het volgende:
Frits, heb jij nog ergens die pics van die broek?
Bij B?
Post eens een (of een paar) als je ze nog hebtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geen idee, ik zal dalek eens kijken. Ze zouden dan op mijn pc moeten staan denk ik
Ik had dat laatst ookquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:44 schreef covie het volgende:
Ik wil het toch even zeggen, ik had vandaag sjans in de file [ afbeelding ]
jij reed vandaag niet in een citroën C5 (geloof ik) in op de A1?quote:
Ik denk wel dat je m'n auto zou herkennen, wel een citroen maar geen C5.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:49 schreef covie het volgende:
[..]
jij reed vandaag niet in een citroën C5 (geloof ik) in op de A1?
Ik reed zo en toen *tuut tuut*
Ik:![]()
Ctiroen:![]()
ik:[ afbeelding ]
Citroen:![]()
Ik:![]()
Nou en toen ging ik verder
Dus het was weer een hele ervaring![]()
Oh ja tuurlijk jij hebt een veel toffere autoquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je m'n auto zou herkennen, wel een citroen maar geen C5.
En ik reed daar ook niet vandaag nee
dit rij ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:53 schreef covie het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk jij hebt een veel toffere autoeen soort van eend/kever toch?
zit jij meteen rdw gegevens op te vragenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:01 schreef covie het volgende:
[..]
En net goedgekeurd voor de apk29-10-2008
Het is ook een eendquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:02 schreef covie het volgende:
2 CV 6 CLUB S6 dit zegt me niks.
Ik vind het gewoon een eend of kever![]()
Maar hij is wel een super toffe auto die ik ook wel zou willen...
Doe ik altijdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zit jij meteen rdw gegevens op te vragen
Ja, hij rijdt max iets van 130.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:06 schreef covie het volgende:
Haalt de auto de 120? haha die teller gaat gewoon niet verder...![]()
En gingen die jappers echt allemaal foto's van je auto maken?![]()
![]()
![]()
Ding scheelt in leeftijd niet zoveel met onsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:08 schreef covie het volgende:
[..]
Doe ik altijden ik was beniewd uit welk jaar die kwam
Idd 2 jaar jonger dan mijquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ding scheelt in leeftijd niet zoveel met ons
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:19 schreef covie het volgende:
[..]
Idd 2 jaar jonger dan mij![]()
Daar ahd ik nog niet eens bij nagedacht
En met die jappen haha echt wel grappigen dan natuurlijk zeggen: Yes, this is the newest technology in Holland.
![]()
Ik moet zo ook mijn auto ophalen want ik heb weer eens brokken gemaakt![]()
Maandag een auto van rechts niet gezien, terwijl ik juist goed keek omdat het zo mistig was. Maar toch niet gezien, ik snap het zelf niet.
Maar het valt mee nieuwe bumper en nieuw knipperlicht.
En dan nog de schade van de ander![]()
Dit is bij mij al min of meer de 3e keer sinds ik mijn rijbewijs heb.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, schade is altijd kut.
Heb ik nog nooit gehad...
Hoelang heb je dat vodje al?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:23 schreef covie het volgende:
[..]
Dit is bij mij al min of meer de 3e keer sinds ik mijn rijbewijs heb.![]()
Oh, dat valt wel mee iddquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:30 schreef covie het volgende:
Nou ja maar nu moet ik wel even zeggen.
1 x was niet mijn schuld. Toen reed iemand zo achteruit tegen mijn auto, terwijl ik stilstond. (en dat heeft eigenlijk alleen in mijn voordeel gewerkt.)
1 x was wel mijn schuld dat was van maandag.
1 x was het de schuld van de gemeente (vind ik) omdat die van die lage grind bollen neerzetten die je niet ziet als je achteruit rijdt. ( beetje lakschade onderaan de auto waar je niks van ziet.)
Dus het is minder erg dan het klinkt.
Ja maargoed het zijn wel veel dingen voor binnen een jaar tijdquote:
Klopt ik ben 22quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
He, maar jij bent toch niet veel jonger dan ik?
Ik denk een jaar ofzo?
Ok, succesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:36 schreef covie het volgende:
[..]
Ja maargoed het zijn wel veel dingen voor binnen een jaar tijd![]()
Ach 3 keer is scheepsrecht denk ik nu maar![]()
En nu extra extra goed op blijven letten dan maar.
Maar ik ben weer weg want ik ga thee zetten en opruimen en dan de auto weer ophalen.
Doeii![]()
![]()
Ja, dankjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:38 schreef covie het volgende:
[..]
jij ook met modereren![]()
sorry moet er nog ff aan wennen![]()
Dan rij je meer dan ik... ik heb mijn auto een ruime maand geleden weggedaan. Stomme doorgeroeste dorpel waardoor hij niet meer door de keuring zou komenquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan rij je meer dan ik... ik heb mijn auto een ruime maand geleden weggedaan. Stomme doorgeroeste dorpel waardoor hij niet meer door de keuring zou komen.
quote:
quote:Hallo,
Ik zie dat je een van mijn foto’s hebt gebruikt op het Fok forum.
Het betreft de Engelse Drop foto.
Ik zou graag willen dat je deze foto verwijdert.
Beetje slordig als je zelf fotograaf bent de foto’s pikt van een ander.
Met vriendelijke groet
Nee, daar zit wat in inderdaad.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef DaMart het volgende:
Het nadeel voor mijn auto was dat hij heel vaak in Zandvoort stil stond. Als het even kon, pakte ik de fiets. En zeelucht is nooit goed tegen roestvorming, helaas.
Whehe, het is wel een zeiksnor zeg....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:53 schreef buzzer het volgende:
Hierbij beloof ik plechtig dat ik nooit meer een plaatje zal zoeken op google.
ik zal voortaan alle foto's zelf maken![]()
echt ze moeten haar netwerkkaart ritueel verbrandenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, het is wel een zeiksnor zeg....
Whehequote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
echt ze moeten haar netwerkkaart ritueel verbranden
En haar camera erbij!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
echt ze moeten haar netwerkkaart ritueel verbranden
vandaagquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:24 schreef Houniet het volgende:
ik weet het niet eer. wanneer kan je trouwens beginnen op school?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |