ja en de rest ook veilig doen he.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:13 schreef Muck het volgende:
ik zal de afzuigkap aanzetten en niks aan laten branden
veilig genoeg?
Doe je wel je hand voor je mond?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:13 schreef Aarti het volgende:
gaap
Dus jullie missen daar een stukjesschrijver? Ik ben op zoek naar een baan, wanneer kan ik beginnen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:11 schreef DaMart het volgende:
Ik moet allemaal stukjes schrijven op het werk en krijg maar geen inspiratie.
Heb nu ondertussen al vier keer al mijn collega's van thee en koffie voorzien vandaag, hopend op een dorstige muze die mij even teksten influistert. Maar helaas.
de tv en dvd speler staat aan de andere kant van de kamer, dus dat zal niet zo'n gevaar opleverenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en de rest ook veilig doen he.
Ovenwanten aan en oppassen voor kruisbesmetting. Heb je een schoon vaatdoekje?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:13 schreef Muck het volgende:
ik zal de afzuigkap aanzetten en niks aan laten branden
veilig genoeg?
Nee, we zoeken geen stukjesschrijver, ik zoek alleen inspiratiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus jullie missen daar een stukjesschrijver? Ik ben op zoek naar een baan, wanneer kan ik beginnen?
ik gebruik altijd een opgerolde theedoek als ovenhandschoenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ovenwanten aan en oppassen voor kruisbesmetting. Heb je een schoon vaatdoekje?
gelukkig maarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:23 schreef Muck het volgende:
[..]
de tv en dvd speler staat aan de andere kant van de kamer, dus dat zal niet zo'n gevaar opleveren
waar is je tandarts? op 7 november zit ik bij een ramp-klant in utrecht. daar betekent lunchen tussen alle bedrijven door een bammetje naar binnen proppen wegens drukte.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doe je wel je hand voor je mond?![]()
Ik moet 7 november weer naar de tandarts. Zullen we daarna gaan lunchen?
Amsterdam, naast het Slotervaart zkhs. Maar als je geen tijd voor een echte lunch over hebt dan kom ook niet naar Utrechtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
waar is je tandarts? op 7 november zit ik bij een ramp-klant in utrecht. daar betekent lunchen tussen alle bedrijven door een bammetje naar binnen proppen wegens drukte.![]()
ik moet nog rijdenquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik moet nog rijdencup a soup tomaat dan maar
mietje niet, verstandig noemt men datquote:
tjonge, als dat een excuus is om geen bier te drinken...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja, zo zou je het ook kunnen omschrijven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
mietje niet, verstandig noemt men dat
Net een rundvlees Cup-A-Soup opquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
owh, nog welko hier dan! een modje kunnen we altijd wel gebruikenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
DaMart. Sinds gisteren SC'er hier.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
DaMart. Sinds gisteren SC'er hier.
bij de acta?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Amsterdam, naast het Slotervaart zkhs. Maar als je geen tijd voor een echte lunch over hebt dan kom ook niet naar Utrecht![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, nog welko hier dan! een modje kunnen we altijd wel gebruiken
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
bij de acta?dan kan je naar mn huis zwaaien
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |