Op een bordje. Hij bewoog nog, maar goed, dat was van korte duur. Van de rest tempura laten maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ooooh voor jou moet het echt Sushi-hemel zijn geweesthoe eet je levende inktvis?
Viel er wel een beetje te communiceren met die japanners, of spraken ze helemaal geen engels? Wat hebben jullie allemaal gezien? En wat was het hoogtepunt en dieptepunt van de reis?
900+quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn record staat ergens boven de 300...
Anderhalf jaar geleden heb ik een keer 259 posts op één dag gemaakt. Maar ja, toen kwam ik nog in MEN-topicsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn record staat ergens boven de 300...
oeh tempuraquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op een bordje. Hij bewoog nog, maar goed, dat was van korte duur. Van de rest tempura laten maken.
Handen en voetenwerk en mijn beetje japans. En wat engels, zo heel af en toe.
Ik ben bezig met een verslag, dus moment, het hele verhaal komt nog.
Een stuk of 1000. Dus we zijn nog wat aan het uitzoeken. En we laten er een boek van maken, ook wel zo leuk. Kost maar 80 euro ofzo, voor 100 bladzijden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
oeh tempura
Ben benieuwd naar een uitgebreid verslag, je hebt vast ook foto's ?
Dat wil wel ja...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden heb ik een keer 259 posts op één dag gemaakt. Maar ja, toen kwam ik nog in MEN-topics.
Manquote:
Het is ook nooit goed hequote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Man
Wees blij dat je überhaupt naar school MAG![]()
Een Zeikerd, dat is hijquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:38 schreef eer-ik het volgende:
Noem me maar een zeikerd
Don't care.
6 tussenuren op een dag
Da's toch ruk
Protesterenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Das indd bestwel heel ruk
Maargoed, wat doe je eraan?
naar huis gaan, eind van de middag weer terugquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Das indd bestwel heel ruk
Maargoed, wat doe je eraan?
Ahhuh....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Protesteren
Maarja, wordt er echt naar je geluisterd? Het rooster is vaak opgesteld ook met de uren van leraren, die wss ook andere klassen les moeten geven
Goed planquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
naar huis gaan, eind van de middag weer terug
Dat zou ik graag doenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ahhuh....
Anders moet eer-ik een baantje op school nemen als roostermaker, en dan eerst zichzelf een perfect rooster geven, en dan de rest keihard naaien![]()
I wish.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed plan
Kun je meteen naar de appie, voor koffie, melk, sjokiemel, etc...![]()
Sorryquote:
De bewuste geslaagde recordpogingdag. Ik geloof dat ik aan de 970 of zo zatquote:
ja, zo'n dag herken ik ook in mijn eigen leven jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry
[..]
De bewuste geslaagde recordpogingdag. Ik geloof dat ik aan de 970 of zo zat
Whehequote:
quote:[..]
I wish.
Pas d'argent
Hoe was het bij de tandarts?quote:
Gezellig! Mooie meiden, maar lastig te versieren met een boor in je mond.quote:
Whehe...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gezellig! Mooie meiden, maar lastig te versieren met een boor in je mond.![]()
Ik heb een nieuwe vulling en mag 7 november terugkomen.
Heb ik iets gemist? Samenvatting?
haai!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heb ik iets gemist? Samenvatting?
Heeft Ph. ook haai gegeten ja?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
haai!
Pheno heeft levende inktvissen gegeten.
Oeh!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
haai!
Pheno heeft levende inktvissen gegeten.
quote:
Naam topicsquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:19 schreef Memento-Mori het volgende:
ja mijn matras is mn nieuwe liefde
Tofquote:
veel plezier bij muck.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:34 schreef MPG het volgende:
Ik ben er vandoor
Misschien tot vanavond, anders tot morgen
ja en de rest ook veilig doen he.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:13 schreef Muck het volgende:
ik zal de afzuigkap aanzetten en niks aan laten branden
veilig genoeg?
Doe je wel je hand voor je mond?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:13 schreef Aarti het volgende:
gaap
Dus jullie missen daar een stukjesschrijver? Ik ben op zoek naar een baan, wanneer kan ik beginnen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:11 schreef DaMart het volgende:
Ik moet allemaal stukjes schrijven op het werk en krijg maar geen inspiratie.
Heb nu ondertussen al vier keer al mijn collega's van thee en koffie voorzien vandaag, hopend op een dorstige muze die mij even teksten influistert. Maar helaas.
de tv en dvd speler staat aan de andere kant van de kamer, dus dat zal niet zo'n gevaar opleverenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en de rest ook veilig doen he.
Ovenwanten aan en oppassen voor kruisbesmetting. Heb je een schoon vaatdoekje?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:13 schreef Muck het volgende:
ik zal de afzuigkap aanzetten en niks aan laten branden
veilig genoeg?
Nee, we zoeken geen stukjesschrijver, ik zoek alleen inspiratiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus jullie missen daar een stukjesschrijver? Ik ben op zoek naar een baan, wanneer kan ik beginnen?
ik gebruik altijd een opgerolde theedoek als ovenhandschoenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ovenwanten aan en oppassen voor kruisbesmetting. Heb je een schoon vaatdoekje?
gelukkig maarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:23 schreef Muck het volgende:
[..]
de tv en dvd speler staat aan de andere kant van de kamer, dus dat zal niet zo'n gevaar opleveren
waar is je tandarts? op 7 november zit ik bij een ramp-klant in utrecht. daar betekent lunchen tussen alle bedrijven door een bammetje naar binnen proppen wegens drukte.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doe je wel je hand voor je mond?![]()
Ik moet 7 november weer naar de tandarts. Zullen we daarna gaan lunchen?
Amsterdam, naast het Slotervaart zkhs. Maar als je geen tijd voor een echte lunch over hebt dan kom ook niet naar Utrechtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
waar is je tandarts? op 7 november zit ik bij een ramp-klant in utrecht. daar betekent lunchen tussen alle bedrijven door een bammetje naar binnen proppen wegens drukte.![]()
ik moet nog rijdenquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik moet nog rijdencup a soup tomaat dan maar
mietje niet, verstandig noemt men datquote:
tjonge, als dat een excuus is om geen bier te drinken...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja, zo zou je het ook kunnen omschrijven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
mietje niet, verstandig noemt men dat
Net een rundvlees Cup-A-Soup opquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
owh, nog welko hier dan! een modje kunnen we altijd wel gebruikenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
DaMart. Sinds gisteren SC'er hier.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
DaMart. Sinds gisteren SC'er hier.
bij de acta?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Amsterdam, naast het Slotervaart zkhs. Maar als je geen tijd voor een echte lunch over hebt dan kom ook niet naar Utrecht![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, nog welko hier dan! een modje kunnen we altijd wel gebruiken
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
bij de acta?dan kan je naar mn huis zwaaien
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |