Die vorm van carnaval vind ik nog kunnen, niet de hedendaagse kolerezooi wat ze nu carnaval noemenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en? Ik kom uit LIMBURG. Daar wordt naar goed katholiek gebruik carnaval gevierd. Dat is een deel van onze cultuur, waar ook die muziek bij hoort.
Sowieso heeft de Limburgse carnavalsmnuziek wel; een hoger niveau dan de "hele grote bloemkolen", "er staat een paard in de gang" of "worstjes op m'n borstjes"
Daar heb je gelijk in, ik moet morgen werkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:39 schreef buzzer het volgende:
stuur maar ff een PM eer-ik
(ik ga wel zo naar bed, het is alweer veeeeel te laat.... )
kort vraagje, pm verstuurdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:39 schreef buzzer het volgende:
stuur maar ff een PM eer-ik
(ik ga wel zo naar bed, het is alweer veeeeel te laat.... )
Koffie voor het slapen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:41 schreef newtork het volgende:
lekker bakje koffie voor het slapen
Dan doe ik het licht wel uit nu.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik moet morgen werken
"Hollands" of Brabants carnaval is aan mij ook absoluut niet besteedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die vorm van carnaval vind ik nog kunnen, niet de hedendaagse kolerezooi wat ze nu carnaval noemen
Slaap lekker!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan doe ik het licht wel uit nu.
Een goedenacht allemaal.
ja dusquote:
Kijk dan zijn we het daar over eens!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:42 schreef MPG het volgende:
[..]
"Hollands" of Brabants carnaval is aan mij ook absoluut niet besteed. Daar ligt de nadruk imho teveel op zuipen en neuken wat je kan, en is het hele aloude idee van 3 dagen gekheid, de wereld op zn kop, alvorens de vasten begint ver te zoeken.
Whehe.. ik heb laatst ook door het slotje heen gepostquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:38 schreef buzzer het volgende:
Shit, al is het slotje nog zo snel...
buz gaat er gewoon doorheen
tuurlijk... jeweettochquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kijk dan zijn we het daar over eens!![]()
Je kent mequote:
Altijd hequote:
Oh ja, de mod in blackquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. ik heb laatst ook door het slotje heen gepost![]()
Glad having that cleared out!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:46 schreef MPG het volgende:
[..]
tuurlijk... jeweettoch
[..]
Je kent me
[..]
Altijd he
Koffiemod he,quote:
dat gebeurt me niet zo vaak meerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. ik heb laatst ook door het slotje heen gepost![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Glad having that cleared out!:)
Slaap lekker!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat gebeurt me niet zo vaak meer
eer-ik heeft antwoord, dus ik ga nu ook mijn mandje in
tot morgen
trusten en tot morgenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
tot morgen
Slaap lekker oomquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:48 schreef MPG het volgende:
Ook voor ome M is het bedtijd![]()
![]()
Slaap lekker allen en tot morgen
binnen, thanksquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
tot morgen
jawel joh koffie is altijd lekkerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Koffie voor het slapen?
Dat kan ik niet
Slaap lekker jonge!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:50 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb m'n werk voor vandaag ook weer gedaan
Ga ook pitten
yupquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Slaap lekker jonge!
Morgen school?
ben net pas thuisquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Net ff een beetje te vroeg Muckje, ga maar weer lekker slapen
nou, ik had vanavond repetitie met de muziek, in wijkquote:
tot morgen fritsertquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik duik nu echt de mand in!
Tot morgen
neee!! check nog even het breezer topic!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:14 schreef Houniet het volgende:
gaat goed man
alleen erg moe
ik ga slapenweltrusten en hou de wacht hier een beetje he
Morgequote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:55 schreef Aarti het volgende:
goeiemorgen appeltjes!
Dat dusquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Morge
Maar ik ben geen appeltje [afbeelding]
een poppetje dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Morge
Maar ik ben geen appeltje [ afbeelding ]
Uh, nee ik weet nietquote:
Hey dudequote:
quote:
Staat nu op VH1 te knallen op mijn oude daewooquote:
Waarom wil je niet weten waar ik ben? Ik ben thuis. Bijkomen van een vakantiequote:
Omdat jij gewoon actief bent hierquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom wil je niet weten waar ik ben? Ik ben thuis. Bijkomen van een vakantie
En nu bemerkend dat ik mijn mac file sharing niet aan heb, dus ga nu even macbookje even slaan.
http://www.youtube.com/watch?v=POl4vFp-5osquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Staat nu op VH1 te knallen op mijn oude daewoo
Hierquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:53 schreef Pheno het volgende:
neukenneukenneuken
24 dagen, en erg leuk. Een vaag, maar ontzettend leuk volk, die Japanners. En bloedje eerlijk. Echt, in een stad als tokyo ondanks de drukte: het is er stil, je hoort geem mobieltjes, het ov is superdeluxe (en ook op tijd) en je kunt rustig je rugzak in een tussencoupe laten staan en zelf een stel verder gaan zitten, het wordt niet gejat. Ik ben geen stedenmens, vaak door drukte en zo, maar naast Wellington en Christchurch kan ik er gerust Tokyo bij zetten als leuke stad. Kyoto vond ik wat minder er heerste een andere wat gehaastere sfeer.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
Omdat jij gewoon actief bent hier
En nu je er dan toch bent..hoe was je vakantie? een maand, toch?

Dat is Bobquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:52 schreef crossover het volgende:
Bob Geldhof had dat nummer toch ook gecoverd? Of is dat Geldhof?
Ik vind het iig verschrikkelijk.
Ooooh voor jou moet het echt Sushi-hemel zijn geweestquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
24 dagen, en erg leuk. Een vaag, maar ontzettend leuk volk, die Japanners. En bloedje eerlijk. Echt, in een stad als tokyo ondanks de drukte: het is er stil, je hoort geem mobieltjes, het ov is superdeluxe (en ook op tijd) en je kunt rustig je rugzak in een tussencoupe laten staan en zelf een stel verder gaan zitten, het wordt niet gejat. Ik ben geen stedenmens, vaak door drukte en zo, maar naast Wellington en Christchurch kan ik er gerust Tokyo bij zetten als leuke stad. Kyoto vond ik wat minder er heerste een andere wat gehaastere sfeer.
het eten was er heerlijk, met als toppunt levende inktvis en walvissendarm 9klaag me maar aan). En de superverse sushi/sashimi van de tokyo vismarkt. De grootste vismarkt ter wereld. Teringdruk en hectisch (en veel spartelende vissen) maar ontzettend lekker, zo vers zal ik vis nooit meer eten [ afbeelding ]
En natuurlijk de tv programmas. Briljant!
Nee, douchen enzo.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 9 oktober 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 161 Houniet
003. 136 eer-ik
008. 107 vrolijke-frits
014. 090 Surveillance-Fiets
015. 087 MPG
019. 081 buzzer
026. 071 Sjowhan
038. 063 Frutsel
038. 063 Pheno
044. 060 Muck
050. 057 Papierversnipperaar
065. 050 DaMart
089. 041 OA
089. 041 Kuukske
110. 037 covie
128. 033 indahnesia.com
132. 032 crossover
162. 027 Memento-Mori
187. 024 sararaats
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
50 posts op een werkdagquote:
Mijn record staat ergens boven de 300quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
50 posts op een werkdag.
Nou ja, ik was 's avonds ook nog aardig actief, geloof ik... maar dan nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |