Inderdaad ja, helemaal vergetenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:41 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Sucre had toch net een Panamese ID gemaakt.
2 wekenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:40 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
ZO! Dat beloofd veel goeds voor over 2 weken!![]()
![]()
Hoi Suertequote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:15 schreef Suerte het volgende:
[..]
Kun je RTL B ook online kijken?
T-bag![]()
Hoi Visjequote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:34 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Hoi Suerte![]()
![]()
Dat kan kijk maar op de site RTL Boulevard![]()
Er zit geen gat in, het gaas is alleen dusdanig minder stevig geworden dat een mens het kapot kan breken (volgens mij).quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:36 schreef Mr_Scofield het volgende:
wat ik niet snap is dat er nu een gat in het hek zit toch?
en heeft de bewaking dat niet in de gaten ofzo haha
hij heeft alleen maar afkickverschijnselen, van de varatril (quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:57 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Wel lachen om een schizofreen verder te dopen, die Mahone wordt nu echt helemaal gek.
Seizoen 3 episode 4. Er zijn dus al 4 afleveringen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:38 schreef Houtspeer het volgende:
Zijn er nou 2 afleveringen uitgekomen? Ik zie overal S03E04..
Jep gisteravond was de eerste aflevering van seizoen 3 op RTL 5quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:49 schreef Houtspeer het volgende:
Ik bedoel deze week, blijkbaar heb ik vorige week prison break gemist.
Trouwens, vandaag was PB op rtl 5, was het de nieuwe?
Geniale crap is dit. Alleen omdat de actrice achter Sara fucking zwanger moest worden is haar wereldberoemde personage dood. Zij heeft echt geen ballen, waardeloze actrice.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:35 schreef druide het volgende:
If you’re still in denial about the horrific turn of events on tonight’s Prison Break, well, stop reading cause a stone-cold reality check is coming your way: That was definitely Sara Trancedi’s decapitated head staring up at Lincoln from that box. No ifs, ands or red herrings about it. Michael’s long-suffering soul mate is dead and she ain’t coming back.
Breathe in. Breathe out. Breathe in. Breathe out. And now prepare yourself for another sobering piece of news. Yes, my friends, it gets worse. The sad truth is, it didn’t have to end this way. It wasn’t supposed to end this way.
As Prison Break executive producer Matt Olmstead explains in this exclusive interview, the violent nature of Sara’s death was the culmination of long and fruitless negotiations between the show and new-mom Sarah Wayne Callies. It’s enough to make your head spin. (Sorry. Poor taste.) Stick around after the Q&A for Callies’ response. And then feel free to assign blame wherever you feel it’s warranted.
(meer)
Dit meen je niet serieus hoop ik?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Geniale crap is dit. Alleen omdat de actrice achter Sara fucking zwanger moest worden is haar wereldberoemde personage dood. Zij heeft echt geen ballen, waardeloze actrice.
Alleen niet deze dinsdagochtendquote:
Prison Break is veel belangrijker dan zo'n teringbaby van een of andere actrice. Als je echt een goede acteur of actrice offer je een gedeelte van je privéleven op. Daarvoor krijgen ze ook dik betaald.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:30 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dit meen je niet serieus hoop ik?
Wat heeft kiezen voor een kindje nou te maken met hoe een goede acrtice je bent?
Laat iedereen lekker zijn eigen prive beslissingen nemen, als zij dat nou toch belangrijker vind.
Waarom 2 weken? Waarom snappen die tering-Amerikanen geen reet van consistent een programma uitzenden?quote:
Waarom moet je als actrice nou je een gedeelte van je priveleven opofferen? Ben het er niet mee eens.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Prison Break is veel belangrijker dan zo'n teringbaby van een of andere actrice. Als je echt een goede acteur of actrice offer je een gedeelte van je privéleven op. Daarvoor krijgen ze ook dik betaald.
Het leed dat American Football heet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom 2 weken? Waarom snappen die tering-Amerikanen geen reet van consistent een programma uitzenden?
Fucking hell, die teringactrices en acteurs van een succesvolle serie krijgen ten eerste 100.000 per aflevering of nog meer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:00 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Waarom moet je als actrice nou je een gedeelte van je priveleven opofferen? Ben het er niet mee eens.
Maar dat doet er verder niet heel erg toe, het is gewoon jammer dat ze er niet meer in zit.
Jammer dat er nu al weer een week tussen zit, snap ook niet dat ze dit doen.
God, zo'n domme sport voor de domme Amerikanen. In snap dat niet, GTST (oke, slecht voorbeeld) gaat in Nederland toch ook gewoon door bij een sportevenement?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het leed dat American Football heet.
Dat zegt dus iets over hoe graag ze een kindje wil. Fijn dat ze zelf mag bepalen wat ze belangrijker vind.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Fucking hell, die teringactrices en acteurs van een succesvolle serie krijgen ten eerste 100.000 per aflevering of nog meer.
Waarom niet? Er zijn genoeg andere actrices. Als Scofield of Burrows ermee zou stoppen zou dit iets anders zijn, maar Sara konden ze er redelijk makkelijk uitschrijven.quote:Ten tweede, als iedereen zijn persoonlijke belangen voor liet gaan werd er geen enkele goede serie meer gemaakt.
Bij bijv. een voetbalwedstrijd van het Nederlands elftal worden de reguliere programma's in Nederland ook gewoon uitgesteld.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:38 schreef pberends het volgende:
[..]
God, zo'n domme sport voor de domme Amerikanen. In snap dat niet, GTST (oke, slecht voorbeeld) gaat in Nederland toch ook gewoon door bij een sportevenement?
Idd, tyfuszwangere koe Saraquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:05 schreef Un4 het volgende:
Jammer dat alleen Sarah dood is en niet dat jankjong van een LJ
Sterker nog: ik denk dat dat een stand-in was en dat de actrice die Sarah speelde er na seizoen 2 al mee is gestopt (ze is in seizoen 3 niet te zien geweest verder, toch?)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:26 schreef Fendy het volgende:
Dat we Sarah niet helemaal in beeld kregen, maar slechts haar rug en dat ze haar schoen uittrok deed mij al vermoeden dat ze niet meer een rol van betekenis ging spelen.
Prison Break is niet zo populair in Amerika, terwijl het een groot succes in Europa en Azië is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom 2 weken? Waarom snappen die tering-Amerikanen geen reet van consistent een programma uitzenden?
Nee het was niet eens haar stem geloof ik. Een beetje goedkoop haar dood afgeraffeld.quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sterker nog: ik denk dat dat een stand-in was en dat de actrice die Sarah speelde er na seizoen 2 al mee is gestopt (ze is in seizoen 3 niet te zien geweest verder, toch?)
Gohquote:Op zondag 14 oktober 2007 10:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sterker nog: ik denk dat dat een stand-in was en dat de actrice die Sarah speelde er na seizoen 2 al mee is gestopt (ze is in seizoen 3 niet te zien geweest verder, toch?)
Is het ook hoor!quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ssst, ik vond het heel slim bedacht van mezelf.
"Dankzij" die zwangere koe inderdaadquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:52 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Nee het was niet eens haar stem geloof ik. Een beetje goedkoop haar dood afgeraffeld.
Volgens mij draaide de serie om het ontsnappen uit een gevangenis, maar ja.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:00 schreef pberends het volgende:
[..]
"Dankzij" die zwangere koe inderdaad.
De serie draaide toch om de liefde tussen Sarah en Snowflake.
Ja, dat is het belangrijkste, maar het 2e verhaallijn was de liefde tussen Sarah en Scofield.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:06 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Volgens mij draaide de serie om het ontsnappen uit een gevangenis, maar ja.
Volgens mij draaide de serie daarna om het uit de handen blijven van de politie en the company, maar ja.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, dat is het belangrijkste, maar het 2e verhaallijn was de liefde tussen Sarah en Scofield.
Nog even voor de duidelijkheid. Er is morgen géén aflevering van Prison Break.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:25 schreef Tim86 het volgende:
moet hem gewoon nog steeds kijken..morgen maar een dubbele ep kijken
quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nog even voor de duidelijkheid. Er is morgen géén aflevering van Prison Break.
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:10 schreef Votz het volgende:
Waarom denk ik steeds dat Sarah niet dood is?
quote:On "Prison Break" she has ducked out of appearing in the early part of Season 3 and it's planned that she will return after the birth of her baby and when the plot facilitates it.
Ze komt toch echt niet meer terug.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:48 schreef seto het volgende:
[..]
Inderdaad.
Op IMDB staat ook gewoon:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |