Sucre erbij gezet, natuurlijk hoort hij erbij als Gravediggerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:45 schreef Suerte het volgende:
Twee kikkers in de OP![]()
En hoort Sucre ook niet bij de ' bevrijders' ?![]()
Oh toch al gevonden, niet goed gezocht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:56 schreef galbrecht het volgende:
Is het sinds gisteren in de de VS weer van start gegaan? Kan nog geen dl vinden van seizoen 3 nl.
Valt wel mee denk ik. Neemt niet weg dat het een zwakke manier is om haar er zo uit te schrijven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:55 schreef UFOtje het volgende:
Door deze ontwikkelingen rondom Sarah gaan ze veel kijkers verliezen!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar elke versie is corrupt of fake, dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt![]()
Linc zal het hem waarschijnlijk niet vertellenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:33 schreef BobbySixkiller het volgende:
Jammer dat Sarah zo slecht 'weggeschreven' is. Ik hoop dat linc dit wel zsm tegen broerlief zegt. Niet dat dilemma voor hem nog afleveringen lang uitgemolken gaat worden.
Dacht ik ook gelijk aanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Michael goes 24
WERE RUNNING OUT OF TIME!!!!!!
Dat zou gewoon stom zijn van prison breakquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:11 schreef yavanna het volgende:
Volgens mij leeft Sarah nog wel. Die kop is vast van een andere vrouw, bewekt door plastische chirurgen ofzoiets of van kleiachtig materiaal.![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:45 schreef golfer het volgende:
Bekeken.
Mooie manier om iemand de serie uit te schrijven (Sarah).
Leuk dat Sucre de nieuwe gravedigger is en wat is Scofield toch thuis van alle markten: bouwkundige, waterleidingen, electriciteit en chemicaliën.
quote:[message=28872577,noline]wdekreij schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:56[/message]:
Heb zojuist even die "acces all areas" behind-the-scenes gezien, en hoorde wel een opmerkelijke uitspraak van Linc:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat laatste deel zal wel los lopen, het 2e deel wisten we inmiddels al, maar het 1e deel verbaasd me eerlijk gezegd wel.
Om dat sproeisel van sucre werkend te maken. wanneer op de juiste (hogere) temperatuur eet het door metaal heen. Het is daar al warm (dus het metaal ook) en door de stroom lijkt het me dan de juiste hoeveelheid om het warm genoeg te krijgen om door staal te eten. daar gaan ze dan (dunkt me) door ontsnappen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:43 schreef Mex_ het volgende:
Waarom was het zo nodig dat de stroom weer op het hek kwam te staan? Met de chemische reactie kan het namelijk niet te maken hebben omdat er geen of maar heel weinig stroom op het hek staat.. Of denk ik te ver door
Ze is er wel uit dus. Ik vond het al raar dat ze niet in het introfilmpje zat, maar er zijn hier al genoeg links gepost met de bevestiging dat de actrice die Sara speelt gewoon met de serie is gestopt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:31 schreef cygnusx het volgende:
Ik denk/hoop tevens dat sarah niet dood is, te simpel en ze is iets te veel waarde voor de serie om er zomaar eventjes uit te schrijven... en ze is best lekker dus ze mag niet dood...
Het zou echt nog suffer zijn als ze nu toch maar niet dood blijkt te zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:31 schreef cygnusx het volgende:
Ik denk/hoop tevens dat sarah niet dood is, te simpel en ze is iets te veel waarde voor de serie om er zomaar eventjes uit te schrijven... en ze is best lekker dus ze mag niet dood...
Geniale acteur, net als T-bag.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:09 schreef miss-scofield het volgende:
Klopt het dat we nu 3 weken moeten wachten??? Was een spannende promo!!!!
Kun je RTL B ook online kijken?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:51 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond bij Boulevard een interview met T-bag
(stond in de Metro)
http://www.fox.com/prisonbreak/quote:
Om een functie te krijgen bij de big bossquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:20 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waarom vermoorde T Bag die kerel nou?
Thanxquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:09 schreef miss-scofield het volgende:
Hehe, heb ´m nu eindelijk gezien!
Mooie OP trouwens![]()
Sucre had toch net een Panamese ID gemaakt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:47 schreef northernlight81 het volgende:
Trouwens ook wel zoiets dat ze voor zo'n gevangenis, waar het haast onmogelijk is om te ontsnappen, de naam van zo'n nieuwe grafdelver niet even natrekken. Na die klopjacht in seizoen 2 hoef natuurlijk maar even sucre in te typen op google om te concluderen dat hij medeontsnapper was met 1 van de gevangenen.
ze is wel dood.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:31 schreef cygnusx het volgende:
Nou, hij kwam dus ongeveer 1 minuut in beeld/aan het woord bij Boulevard.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:51 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond bij Boulevard een interview met T-bag
(stond in de Metro)
Inderdaad ja, helemaal vergetenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:41 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Sucre had toch net een Panamese ID gemaakt.
2 wekenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:40 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
ZO! Dat beloofd veel goeds voor over 2 weken!![]()
![]()
Hoi Suertequote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:15 schreef Suerte het volgende:
[..]
Kun je RTL B ook online kijken?
T-bag![]()
Hoi Visjequote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:34 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Hoi Suerte![]()
![]()
Dat kan kijk maar op de site RTL Boulevard![]()
Er zit geen gat in, het gaas is alleen dusdanig minder stevig geworden dat een mens het kapot kan breken (volgens mij).quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:36 schreef Mr_Scofield het volgende:
wat ik niet snap is dat er nu een gat in het hek zit toch?
en heeft de bewaking dat niet in de gaten ofzo haha
hij heeft alleen maar afkickverschijnselen, van de varatril (quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:57 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Wel lachen om een schizofreen verder te dopen, die Mahone wordt nu echt helemaal gek.
Seizoen 3 episode 4. Er zijn dus al 4 afleveringen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:38 schreef Houtspeer het volgende:
Zijn er nou 2 afleveringen uitgekomen? Ik zie overal S03E04..
Jep gisteravond was de eerste aflevering van seizoen 3 op RTL 5quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:49 schreef Houtspeer het volgende:
Ik bedoel deze week, blijkbaar heb ik vorige week prison break gemist.
Trouwens, vandaag was PB op rtl 5, was het de nieuwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |