Is het ook hoor!quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ssst, ik vond het heel slim bedacht van mezelf.
"Dankzij" die zwangere koe inderdaadquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:52 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Nee het was niet eens haar stem geloof ik. Een beetje goedkoop haar dood afgeraffeld.
Volgens mij draaide de serie om het ontsnappen uit een gevangenis, maar ja.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:00 schreef pberends het volgende:
[..]
"Dankzij" die zwangere koe inderdaad.
De serie draaide toch om de liefde tussen Sarah en Snowflake.
Ja, dat is het belangrijkste, maar het 2e verhaallijn was de liefde tussen Sarah en Scofield.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:06 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Volgens mij draaide de serie om het ontsnappen uit een gevangenis, maar ja.
Volgens mij draaide de serie daarna om het uit de handen blijven van de politie en the company, maar ja.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, dat is het belangrijkste, maar het 2e verhaallijn was de liefde tussen Sarah en Scofield.
Nog even voor de duidelijkheid. Er is morgen géén aflevering van Prison Break.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:25 schreef Tim86 het volgende:
moet hem gewoon nog steeds kijken..morgen maar een dubbele ep kijken
quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nog even voor de duidelijkheid. Er is morgen géén aflevering van Prison Break.
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:10 schreef Votz het volgende:
Waarom denk ik steeds dat Sarah niet dood is?
quote:On "Prison Break" she has ducked out of appearing in the early part of Season 3 and it's planned that she will return after the birth of her baby and when the plot facilitates it.
Ze komt toch echt niet meer terug.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:48 schreef seto het volgende:
[..]
Inderdaad.
Op IMDB staat ook gewoon:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |