Weet je wat ik me nou serieus afvraag?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:04 schreef Veulen het volgende:
Wat weinig plaatjes in de OP.
Stiekeme vlak voordat ik naar me bed ga tvp
Klompsloffen?? Die heb ik al jaren!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie de FUCK is er bezig met uit zijn nek lullen in een SC, kijkt dan even naar rechts om zich vervolgens te realiseren, hey verrek! Eigenlijk ben ik al mijn hele leven opzoek naar klompsloffen!!111!1
KANSLOZE TERINGADS!
*zucht...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klompsloffen?? Die heb ik al jaren!!!
Ze liggen in de kast trouwens... dat dan wel weer
Mmm, ik kan er wel inkomen dat als je weinig stof hebt het gaat vervelen, maar iig sterkte met je indirecte omgeving weet niet wat het is maar voor het meeste is een oplossing zo niet dan heeld de tijd de meeste wonden, leuk is anders dat wel! Ik pleit m nu echtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sort of.
Daarom doe ik mijn best om hier zo snel mogelijk weg te komen.
Fucking irritant om NIETS te hebben om je druk over te maken in je directe omgeving.
Gelukkig maakt mijn indirecte omgeving dat op het moment meer dan goed.
Fuck.
die hier boven mij van mij welquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je wat ik me nou serieus afvraag?
Of dat stiekem een tvp is.
Altijd moeilijk te zeggen.
Als je ze echt graag wilt hebben... er ligt hier ook nog wel een paar in maat 45 ofzo... die zijn die kutpuber toch te kleinquote:
Mij ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je ze echt graag wilt hebben... er ligt hier ook nog wel een paar in maat 45 ofzo... die zijn die kutpuber toch te klein![]()
Gelukkig heb ik tijd zat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mmm, ik kan er wel inkomen dat als je weinig stof hebt het gaat vervelen, maar iig sterkte met je indirecte omgeving weet niet wat het is maar voor het meeste is een oplossing zo niet dan heeld de tijd de meeste wonden, leuk is anders dat wel! Ik pleit m nu echt![]()
Ah gossie... wat lullig voor je.... die kutpuber is iig 1.93 lang en dus valt zo'n maat 50 dan niet zo op... bij amper 1.80 lang is de verhouding alleen een beetje andersquote:
Muheheh, da's niet altijd negatiefquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah gossie... wat lullig voor je.... die kutpuber is iig 1.93 lang en dus valt zo'n maat 50 dan niet zo op... bij amper 1.80 lang is de verhouding alleen een beetje anders![]()
![]()
Euh, wacht...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Muheheh, da's niet altijd negatief![]()
Mwah... ik weet dat schoenmaat niets te maken heeft met een ander formaat...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Muheheh, da's niet altijd negatief![]()
Sokmaat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... ik weet dat schoenmaat niets te maken heeft met een ander formaat...
Ja, ik was helemaal van slag... is er geen # 7quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
FF of IE7Pro, zonder klompsloffen![]()
Hoi![]()
omg, die OP![]()
![]()
Dag mevrouw.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
FF of IE7Pro, zonder klompsloffen![]()
Hoi![]()
omg, die OP![]()
![]()
Ow... haha klopt! heb gisteren wat zitten aapassen, nou je het zegtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik was helemaal van slag... is er geen # 7![]()
Ik hoop trouwens dat je het geen probleem vindt dat ik de OP eenmalig verbouwd heb
Laat me raden... toen werden er wat dingen duidelijk?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Kut, ik klikte per ongeluk op NZ's fobo.
Daar was ik ook net achter, dat er een # 21 was.... maar die is uit de Bosava-seriequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ow... haha klopt! heb gisteren wat zitten aapassen, nou je het zegt![]()
er is wel een nummer 21![]()
Nee joh gekkie, maakt mij dat nou uit, de plaatjes zijn nu van NMNS trouwens dus ik heb er heul niks meer over te zeggen![]()
Nee, ik heb zo snel mogelijk weggeklikt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:36 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Laat me raden... toen werden er wat dingen duidelijk?![]()
Had ie dat nog steeds niet door??quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:36 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Laat me raden... toen werden er wat dingen duidelijk?![]()
Dat Downer gebeuren was al duidelijk...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra ligt ff dubbel... een kwartiertje ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was idd ff bang dat je dat nog steeds niet doorhadquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat Downer gebeuren was al duidelijk...
Of bedoelde je dat niet?![]()
Dit was nummer 7 trouwens, maar die vond ik achteraf niet zo gelukt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar was ik ook net achter, dat er een # 21 was.... maar die is uit de Bosava-serie
En ach, in het verslag heb ik de aanwezigheid van jouw ava verklaard dus ik denk dat ie maar zo moet blijven
Hmmz.. persoonlijk vind ik m wel geslaagd eigenlijk.... mag ie erbij??quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dit was nummer 7 trouwens, maar die vond ik achteraf niet zo gelukt.
[ afbeelding ]
Ja ik vroeg het me ook af iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was idd ff bang dat je dat nog steeds niet doorhad
Tuurlijk, doe die maar in het midden danquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz.. persoonlijk vind ik m wel geslaagd eigenlijk.... mag ie erbij??
Helaas, dat was niet mogelijk, dan had ik de text ook weer moeten aanpassenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:50 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Tuurlijk, doe die maar in het midden dan![]()
Ok, het viel te proberenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas, dat was niet mogelijk, dan had ik de text ook weer moeten aanpassen![]()
Eindelijk iemand die het zietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ok, het viel te proberen![]()
Hoe is het verder? Er is iets anders aan je, iets met je haar ofzo?![]()
Ow deze had ik overheen gelezen blijkbaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik heb zo snel mogelijk weggeklikt.
Ik doe niet meer aan fobo's.
Het is als een boek lezen en daarna een tekening zien van hoe de hoofdpersoon eruit ziet.
Dat verneukt het hele boek.
Wacht even, het was niet onvriendelijk bedoeltquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ow deze had ik overheen gelezen blijkbaar![]()
* gaat foto's maar weer verwijderen![]()
Idd, nogal gvdfuk, want "bedoeld" is met een dquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht even, het was niet onvriendelijk bedoelt![]()
Godverdefuck.![]()
Ik zie zulke dingen meestal direktquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ziet![]()
![]()
![]()
![]()
Jep... het is iets lichter... het zou nu Champagne 8.34 moeten zijn.... maar kennelijk is het nou ook weer niet zo licht geworden dat anderen het zien... gelukkig is er nog iemand met oog voor detail
Nee, verneuken klinkt echt als een complimentquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht even, het was niet onvriendelijk bedoelt![]()
Godverdefuck.![]()
Ik ga 3 keer per 1½ jaar naar de kapper ofzo, dus ik ben daar echt heel makkelijk meequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik zie zulke dingen meestal direkt![]()
Gelukkig zegt mijn vriendin altijd wanneer de naar de kapper moet, dan weet ik dat ik moet opletten![]()
Lamenauw~!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, nogal gvdfuk, want "bedoeld" is met een d
Met 2 d's eigenlijk
Trusten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ik heb vanmiddag erg sportief gedaan en was dat morgen ook weer van plan, dus ik ga m'n bed in... Truste![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ik heb vanmiddag erg sportief gedaan en was dat morgen ook weer van plan, dus ik ga m'n bed in... Truste![]()
![]()
Gif, wtf, voor wiequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:43 schreef TherAngelina het volgende:
Jammer... ik had nog wat gif in de aanbieding.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 05:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gif, wtf, voor wie![]()
Kwam ff theedrinken, ben zo weer weg, maar ik maak ze zelf wel dan![]()
Jahaa, ik ben weer vroeg uit de veren... Iets te vroeg naar bed gegaan, gisteravond..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 05:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
LOL![]()
Denk er is echt heulemaal niemand meer hier en ja hoor daar is Lobas weer![]()
gezellig![]()
![]()
Een aan/uit knopje om te slapen zou hier ook wel handig zijn, tis nogal wisselvallig nuquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 05:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jahaa, ik ben weer vroeg uit de veren... Iets te vroeg naar bed gegaan, gisteravond..![]()
Trusteknuffelquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 05:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Een aan/uit knopje om te slapen zou hier ook wel handig zijn, tis nogal wisselvallig nu![]()
maar ben dr weer vandoor, voordat ik weer aan de koffie ga![]()
Bye bye![]()
![]()
Jaaaaaaaaaa lekker bakkie leut!!! en voetmassage graag!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!!![]()
PETRAA!!![]()
ow sorry, alles goed? bakkie leut?![]()
![]()
doen je kinderen dat niet als dank voor de gezellige avond?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa lekker bakkie leut!!! en voetmassage graag!![]()
Dat weet je idd nooit, sommige tvp's zitten heel clever in elkaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je wat ik me nou serieus afvraag?
Of dat stiekem een tvp is.
Altijd moeilijk te zeggen.
Echt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:21 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat weet je idd nooit, sommige tvp's zitten heel clever in elkaar.
Ja, soms lees ik wat en dan denk ik wat staat daar nou ????quote:
nee hoor, stond allang in mijn myatquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Dit riekt naar een TVP![]()
Goedemiddag buuv[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee hoor, stond allang in mijn myat![]()
gewoon lief![]()
ik mag nooit een muts op van mijn kapsterquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:34 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Ben een beetje balorig vandaag, zal eens kijken of een fikse douchebeurt me daar vanaf kan helpen.
Ga zo ook naar mijn privekapster, is beter als ik goedgemutst ben want anders is ze in staat mijn kapsel doelbewust te verknippen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:38 schreef ppi het volgende:
Middag, speciaal voor jouw:
Kachel aan? Kachel uit
Of een rondje hardlopen rond het huis, als dat niet helpt kruip je bij de paarden op stal.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach ik denk dat ik gewoon even op zoek moet naar een fleece trui.
De warme kapper is dat net zo iets als de warme bakker?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:52 schreef ppi het volgende:
Of een rondje hardlopen rond het huis, als dat niet helpt kruip je bij de paarden op stal.
Op naar de warme kapper![]()
Misschien had je eens naar Huub's woorden moeten luisteren, die heeft een uitgesproken mening over schelden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Godfucknuts.
Haha, noh, ik moest even mijn haat jegens iemand uiten, meestal houd ik dat wel voor mezelf maar gisteren nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 05:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gif, wtf, voor wie![]()
Kwam ff theedrinken, ben zo weer weg, maar ik maak ze zelf wel dan![]()
Misschien moet je even met Carlos meetrainenquote:
Kinkhoest voor Huub.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien had je eens naar Huub's woorden moeten luisteren, die heeft een uitgesproken mening over schelden.![]()
Iets met armoede ofzo![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien moet je even met Carlos meetrainen![]()
zeg dat welquote:
Heeeeeeeeej Snitzeltje,quote:
Well done, babequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeeeeeeeej Snitzeltje,
Guess what!!! Ik heb Tokio Hotel overleefd!!![]()
Jaaa, maar ook op de tribune waren wij ouders door krijsende kippies omsingeld!!! En toen ze gingen springen was ik ff bang dat die tribune in zou storten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Well done, babe![]()
Heb je lekker op de tribune kunnen zitten terwijl de kleine kippies vooraan stonden te hijgen?
Mehehe, die tribune kan aardig wat hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaaa, maar ook op de tribune waren wij ouders door krijsende kippies omsingeld!!! En toen ze gingen springen was ik ff bang dat die tribune in zou storten.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:14 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dichtbij stond ze, gelijk aan het hek!!!! En ik maar turen, want die kippen werden er met bossen tussen uitgeplukt flauwgevallen ensow!!!.
Lijkt me wijs, er stonden 7000 ??? ik heb geen idee hoeveel er in de HMH kunnen look-a-like's van Bill, Tom en die andere 2. Het was gewoon engggggggggggquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Lijkt me wijs, er stonden 7000 ??? ik heb geen idee hoeveel er in de HMH kunnen look-a-like's van Bill, Tom en die andere 2. Het was gewoon enggggggggggg
haha, dat wilde Kippie ook een t shirt daar kopen!! Maar het T shirt wat ze wilde was net voor wij aan de beurt waren uitverkocht. Ze is vandaag met school naar Parijs vertrokken en is ervan overtuigd dat ze daar wel veel Tokio spullen kan kopen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dat was met Marilyn Manson ook echt erg. Allemaal van die idioten die zich met huis, tuin en keuken artikelen hadden verkleed om maar zoveel mogelijk tof te lijken.
Ik heb gewoon daar een shirt gekocht en dat aangedaan.![]()
Maar ik ben allang blij dat die krijsende kippies (en nu bedoel ik Tokio Hotel zelf) zo populair zijn in Nederland.
Ik heb er hier in Duitsland namelijk geen last meer van nu.
Net voor jullie uitverkocht?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:22 schreef petraa het volgende:
[..]
haha, dat wilde [KIPPIE] ook een t shirt daar kopen!! Maar het T shirt wat ze wilde was net voor wij aan de beurt waren uitverkocht. Ze is vandaag met school naar Parijs vertrokken en is ervan overtuigd dat ze daar wel veel Tokio spullen kan kopen!
Ah, onze Frankreich-expert.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:23 schreef Veulen het volgende:
Er stond van de week een kraam in frankrijk helemaal vol met Tokio hotel dingen... Brrr...
Nou hopen voor haar dan dat ze hem tegenkomt, want ze wil een trui/vest van Tokio Hotel!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:23 schreef Veulen het volgende:
Er stond van de week een kraam in frankrijk helemaal vol met Tokio hotel dingen... Brrr...
Ze blijft tot vrijdagavond weg!! Maar rust heb ik niet, ik heb er hier één met een wit voetje, die deze week NIET mag lopen, dus mag moeders lopen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Net voor jullie uitverkocht?
Da's dan wel weer een beetje sneu.
Geen idee of ze populair zijn in Frankreich maar ik weet wel dat áls je daar bandshirts kan kopen ze stukken goedkoper zijn dan hier.
Hoelang blijft ze weg? (lees: Hoelang heb je rust?)
Jij neemt me in de zeikquote:
Zo hard moet je ze nou ook weer niet slaan!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze blijft tot vrijdagavond weg!! Maar rust heb ik niet, ik heb er hier één met een wit voetje, die deze week NIET mag lopen, dus mag moeders lopen!![]()
Hmzz, waarom zegt iedereen dat nou tegen me!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo hard moet je ze nou ook weer niet slaan!![]()
![]()
Fuck off, ik ben liev vandaag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij neemt me in de zeik![]()
![]()
Je bent er niet beter op geworden tijdens je verblijf in nederland![]()
Ik hoop het ook voor d'r. Gun het d'r.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:24 schreef petraa het volgende:
Nou hopen voor haar dan dat ze hem tegenkomt, want ze wil een trui/vest van Tokio Hotel!!!
Over een hockeybal gestruikeld, de 1e training die ze weer mocht volgen, nadat haar knie overbelast was!!!! Ik durfde niet naar de dokter, dus heb haar dag laten strompelen, toen dacht ik het is toch wel echt, laat ik maar gaan!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor d'r. Gun het d'r.
Wat heeft wit voetje gedaan?
Oh my god, daar is me buurjongen fan van en Metallica leuk joh die *leuke* muziek.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dát noem ik live muziek.
Wehehe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh my god, daar is me buurjongen fan van en Metallica leuk joh die *leuke* muziek.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Fuck off, ik ben liev vandaag.
Dat was vriendelijk bedoeldt.![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dát noem ik live muziek.
Sommige kinderen hebben ook alle pech he.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:29 schreef petraa het volgende:
Over een hockeybal gestruikeld, de 1e training die ze weer mocht volgen, nadat haar knie overbelast was!!!! Ik durfde niet naar de dokter, dus heb haar dag laten strompelen, toen dacht ik het is toch wel echt, laat ik maar gaan!![]()
Ach ze heeft eigenlijk nooit wat, behalve dan stick op haar vingers, doel wat omvalt op haar teen, dus het valt best wel mee!! Nu toevallig 2x achterelkaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sommige kinderen hebben ook alle pech he.
Een doel dat omvalt op je tenen... Dat is ook niet mis.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:42 schreef petraa het volgende:
Ach ze heeft eigenlijk nooit wat, behalve dan stick op haar vingers, doel wat omvalt op haar teen, dus het valt best wel mee!! Nu toevallig 2x achterelkaar.
Sommige moeders ook, gezien Tokiofoto verhaalquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sommige kinderen hebben ook alle pech he.
Hmzz moet je je ook niet teveel bij voorstellen, was toen ze nog half veld speelde vorig jaar, dan heb je 3 schotten als doel, zonder netten enzo, maar met wieltjes. Wel zwaar hoor, maar geen echt doel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een doel dat omvalt op je tenen... Dat is ook niet mis.
Beter dat je ze niet kent! enne ja kom op met die Frankrijk verhalen!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Sommige moeders ook, gezien Tokiofoto verhaal![]()
is het heel erg dat ik ze niet ken?![]()
Maar jij hebt Frankrijk overleefd las ik en leuk gehad, tof![]()
Er lopen wel 20 topic's in de klaagbaak over die band.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:46 schreef nachtzuster het volgende:
Sommige moeders ook, gezien Tokiofoto verhaal![]()
is het heel erg dat ik ze niet ken?![]()
Maar jij hebt Frankrijk overleefd las ik en leuk gehad, tof![]()
Ik ben ook bij de eifeltoren geweest vorige weekquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:48 schreef petraa het volgende:
Beter dat je ze niet kent! enne ja kom op met die Frankrijk verhalen!!!
Krijg net sms van kid, dat ze op de eifeltoren is geweest!!!
Thanks, dan weet ik waar ik NIET moet kijkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Er lopen wel 20 topic's in de klaagbaak over die band.![]()
Voor geen reet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof je niet...
Lucht dat nou op dat gescheld?
Partijtje vechten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Voor geen reet.
Ik kan ook echt mijn agressie nergens kwijt.
Kutzooi.
Eishockey.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Partijtje vechten?
Of doe je liever aan boksen?
Ik zal er voortaan op letten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:58 schreef kleinzusje het volgende:
pssssssssssssssst Peet en Ian, er staat in jullie postings 2 xprive info.......... ff editten ?
Net thuis............weer weg is( voor allen)
![]()
Vertel!!! Is het schokkende prive info ????? Krijg ik er een ban voor ???quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:58 schreef kleinzusje het volgende:
pssssssssssssssst Peet en Ian, er staat in jullie postings 2 xprive info.......... ff editten ?
![]()
Wat is er mis met privee info?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:58 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Ik mis hem ook, maar ben lang op vakantie geweest in de COS dus ik weet niet!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat is er mis met privee info?
Staat daar tegenwoordig de doodstraf o p?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Vertel!!! Is het schokkende prive info ?????
Sorry daar bied ik me niet voor aan. Kan geeneens echt schaatsen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Eishockey.
Seizoen start bitte.
Kan ik een abbonement aanvragen op het strafhokje.
Achso.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Naam van je kipis een goedbedoelde tip, ben aan het bijlezen en zag het.
Latersssssssss
![]()
Je bent een schat!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Naam van je kipis een goedbedoelde tip, ben aan het bijlezen en zag het.
Latersssssssss
![]()
Ik was ook niet van plan jou te checken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry daar bied ik me niet voor aan. Kan geeneens echt schaatsen.
Je zal je agressie alleen moeten klaren.
Neuhh zijn nog meer hondjes die fikkie heten, maar lievvv dat ze erop let.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Achso.
Als ik het moet editten moet je het even zeggen Peet.
Te laat, edit gedaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuhh zijn nog meer hondjes die fikkie heten, maar lievvv dat ze erop let.![]()
Toevallig kan ik heel redelijk vechten hoor. Heb jaren gejudootquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik was ook niet van plan jou te checken.![]()
Euh, ik ben benieuwd hoeveel je daar aan hebt als je op het ijs staat en iemand ragt je met 120 km/h tegen de boarding.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Toevallig kan ik heel redelijk vechten hoor. Heb jaren gejudoot![]()
Vandaar ook dat ik dat laat passeren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, ik ben benieuwd hoeveel je daar aan hebt als je op het ijs staat en iemand ragt je met 120 km/h tegen de boarding.![]()
I have my reasons.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik dat laat passeren.
Maar hoezo ben je zo agressief?
Geef die redenen er dan maar van langs.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
I have my reasons.
Was het maar zo simpelquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geef die redenen er dan maar van langs. [ afbeelding ]
Als we KZ toch niet hadden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke daarom heb ik het ook maar ff ge-edit!![]()
Pcies~!quote:
Het is de bedoeling dat je dat geheimhoudt tot het einde van het spel, lul!quote:
Even voor de duidelijkheid:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goeienavond.....nog iets te verhapstukken hier?
Ian in een ietwat beter bui?
Ah, je neemt de maatregelen van Fok's moderators als maatstaf om je humeur te toetsen....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Gezien ik nog niets banwaardigs heb gedaan.
Nah, vorige keer dat ik me zo voelde zat mijn pm ongeveer meteen vol met waarschuwingen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, je neemt de maatregelen van Fok's moderators als maatstaf om je humeur te toetsen....
Het is een mogelijkheid......
O jee, wat nu?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je dat geheimhoudt tot het einde van het spel, lul!![]()
Nu weet iedereen dat jij het bent.![]()
Greppelslet!?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:36 schreef Gert het volgende:
[..]
O jee, wat nu?![]()
Ik dacht dat het spel was: Hoe heet "Linda van haar achternaam?"![]()
Ikke wel!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid:
Dit ís op het moment een goede bui.
Gezien ik nog niets banwaardigs heb gedaan.
Stoute Mootie had kritiek op de mods van VOL, en dat mag blijkbaar niet volgens de 10 geboden: BAN!quote:
Wehehe, heldin.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Stoute Mootie had kritiek op de mods van VOL, en dat mag blijkbaar niet volgens de 10 geboden: BAN!
Er stond een leuke vrouw voor me deur maar ik was niet thuisquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er stond een leuke vrouw voor me deur maar ik was niet thuis![]()
Du kannst den wieder sagenquote:
De warme kapper is dè nieuwe rage hier in Groningenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
De warme kapper is dat net zo iets als de warme bakker?
Ben in discussie gegaan met de ontwerper en volgens hem (en anderen) is je computer dan rijp voor het museum.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:09 schreef Veulen het volgende:
Zo terug naar de ouwe layout. Heb het nou wel weer lang genoeg aangezien. Lelijk traag ding dat het is.
Ga hardlopen man, scheld eerst een paar duitsers uit en dan maak je vanzelf flink tempo !quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor geen reet.
Ik kan ook echt mijn agressie nergens kwijt.
Kutzooi.
Dan sterf ik.quote:
Ik doe niet anders.quote:scheld eerst een paar duitsers uit
Nein.quote:en dan maak je vanzelf flink tempo !
Ga lekker op VOL klieren, en laat je bannen, hoef je niks geks voor te doen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan sterf ik.
[..]
Ik doe niet anders.
[..]
Nein.
Ik moet wachten.
En dat is kut.
Dus ik moet afleiding hebben.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga lekker op VOL klieren, en laat je bannen, hoef je niks geks voor te doen!
Wat zei je dan tegen die... mods?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Stoute Mootie had kritiek op de mods van VOL, en dat mag blijkbaar niet volgens de 10 geboden: BAN!
1 post en ik ben weg vreesch ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Wachten is een kunst (die ik ook niet echt beheers, in de supermarkt is een rij van twee personen al hemeltergend).quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Nein.
Ik moet wachten.
En dat is kut.
Dus ik moet afleiding hebben.
Doe es een linkje naar je banwaardige opmerkingenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:10 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:16 schreef coldstar het volgende:
Blijf lekker hier, dan valt er voor mij ook nog wat te lachen. De hele tijd lezen in de COS dat Nadia geil is, en Amanda hoerig, Brain, stiekum, Dennis een home is, Huub en Lieke nog roomser als de paus zijn, en jaap ineens weer popie jopie is, is ook niks. Desalnietemin berterschap alle 2
Begin met: " ik wil geen kritiek leveren op de MOD's maar......... "quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed, aangemeld en ingelogd.
Waar zal ik eensch wat over zeggen...
Heb ik met mijn DigiDquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:26 schreef ppi het volgende:
Ik heb me ooit eens trachten te registreren op VOL![]()
Kon niet lezen wat voor code in het veld stond en kreeg na 3 blijkbaar foute invoerpogingen te lezen dat ik gezakt was en het later nog maar eens moest proberen.....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bevestigingscode: *
Voer de code in exact zoals je die ziet. Let op hoofdletters![]()
, een nul heeft een diagonale lijn.
Mededeling Je hebt het maximum aantal registratiepogingen voor deze sessie overschreden. Probeer het later nog eens.
© 2005-2007 VOL.nl - Policy - Diclaimer - Colofon Hosted by Xentronix
Mwa, er was wat geneuzel omdat 3 mods gezellie samen een user hadden zitten pesten. Daar ging het mij verder niet. Ik viel erover dat er gewoon niet meer over gepraat mocht worden.quote:
Die worden meteen gedelete, en ik kan niet meer op VOL komen nuquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Doe es een linkje naar je banwaardige opmerkingen![]()
was die user Suzanneke?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa, er was wat geneuzel omdat 3 mods gezellie samen een user hadden zitten pesten. Daar ging het mij verder niet. Ik viel erover dat er gewoon niet meer over gepraat mocht worden.
Mijn post: Dit riekt naar machtsmisbruik, wij willen niet dat jullie er over spreken dus we deleten lekker al jullie posts, want wij zijn mods!!!
Iets in die trant.
Ik wou net iemand hard gaan pwnen in hun zogenaamde COS ding...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa, er was wat geneuzel omdat 3 mods gezellie samen een user hadden zitten pesten. Daar ging het mij verder niet. Ik viel erover dat er gewoon niet meer over gepraat mocht worden.
Mijn post: Dit riekt naar machtsmisbruik, wij willen niet dat jullie er over spreken dus we deleten lekker al jullie posts, want wij zijn mods!!!
Iets in die trant.
Yup.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Die worden meteen gedelete, en ik kan niet meer op VOL komen nu![]()
Jullie stinken!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Begin met: " ik wil geen kritiek leveren op de MOD's maar.........
Ach ja, mod's hebben het maar moeilijk soms.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Die worden meteen gedelete, en ik kan niet meer op VOL komen nu![]()
Ik ga voor de jullie stinken in fb.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:34 schreef ppi het volgende:
[..]
Ach ja, mod's hebben het maar moeilijk soms.
Zou ook nix voor mij zijn.
Lurken kan er altijd nog en die ban is ook niet levenslang![]()
Is Ian al gesignaleerd op VOL ?
Ik had heul niks ergs gedaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:34 schreef ppi het volgende:
[..]
Ach ja, mod's hebben het maar moeilijk soms.
Zou ook nix voor mij zijn.
Lurken kan er altijd nog en die ban is ook niet levenslang![]()
Is Ian al gesignaleerd op VOL ?
Wij volgen u krishnaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga voor de jullie stinken in fb.
Dat lijkt me wel een bannetje waard.
quote:
Zou ik hier meteen een ban voor vangen of gaan ze vragen wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik blijf hier en dan ga ik wel op mn triangeltje slaan voor jullie.![]()
quote:
oeeeeeeh ik wilde de mods niet verdedigen, kikkers hebben altijd gelijk.quote:
Eerst een modbreak of 3, tenzij ze hier meelurken, dan ben je meteen de sjaak natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou ik hier meteen een ban voor vangen of gaan ze vragen wat ik bedoel?![]()
Ik doe niets heur.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:41 schreef ppi het volgende:
[..]
oeeeeeeh ik wilde de mods niet verdedigen, kikkers hebben altijd gelijk.
Heb je de dierenbescherming al ingeschakeld ?
[ afbeelding ]
Ik las vroeger heel zelden wel eens wat op VOL - maar boycot ze vanaf nu - heb al een hele lijst zolangzamerhand![]()
Maar effe kijken wat Ian uitspookt op VOL
Morwen, schattekind!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Eerst een modbreak of 3, tenzij ze hier meelurken, dan ben je meteen de sjaak natuurlijk.![]()
Morwen leest hier wel mee waarschijnlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou ik hier meteen een ban voor vangen of gaan ze vragen wat ik bedoel?![]()
Ik moet zeggen dat die FB best gezellig isquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:45 schreef ppi het volgende:
[..]
Morwen leest hier wel mee waarschijnlijk![]()
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe niets heur.
Alleen wat er op die cap staat.
Ik ga niet lopen kutten verder, ik doe alleen een poging onze kikkert te verdedigen.
Mehehe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:51 schreef Gert het volgende:
De tijden zijn wel veranderd zeg. Eerst was VOL het kleine achter(lijke) nichtje van FOK!
Tegenwoordig zitten FOK!-usertjes de belhamel uit te hangen op VOL.![]()
Volgens mij ga je een VOL record breken, ban met minste aantal posts zonder een Kloon te zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ruzie met een FA.
quote:
Ian is heel heldhaftig mijn eer aan het verdedigen, my knight in shining armor!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:51 schreef Gert het volgende:
De tijden zijn wel veranderd zeg. Eerst was VOL het kleine achter(lijke) nichtje van FOK!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:35 schreef mootie het volgende:
Ik vind het echt kansloos dat je geen, behoorlijk milde, kritiek op mods mag leveren. De mod in kwestie heeft voor mij alle geloofwaardigheid van de moderatie, die ze toch al bijna niet meer hadden, om zeep geholpen.
Ik zou ze die FOK belhamel-usertjes ook een ban geven op FOKquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:51 schreef Gert het volgende:
Heb je gezien hoeveel modjes er ineens opduiken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo, jouw avond kan zeker niet meer stuk.![]()
Lees je mee?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:55 schreef Lobasca het volgende:
haha Ian...
Volgens mij zijn ze in love met jequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg, ik heb alle modjes achter me aan!?![]()
Had even niet in de gaten dat we al op pagina 3 zatenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lees je mee?
Ik kan het niet allemaal copy/pasten geloof ik![]()
Ik speur je wel ff op daar... SV?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lees je mee?
Ik kan het niet allemaal copy/pasten geloof ik![]()
Thanks love....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:00 schreef ppi het volgende:
[..]
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=9838&postdays=0&postorder=asc&start=50
de Feedback
nee hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Eerst een modbreak of 3, tenzij ze hier meelurken, dan ben je meteen de sjaak natuurlijk.![]()
ben alleen maar niet lief voor jankzakken, dussssssss en aangezien ik al enige tijd op Fok vertoef...... mwah..... nee, daar valt hier bijna niemand onderquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:58 schreef ppi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze in love met je![]()
Ze zijn zo liev.............
Oi, pas op he Gertje........ of ik stuur lovebear achter je aanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:51 schreef Gert het volgende:
Ik ben heel geen jankzakquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ben alleen maar niet lief voor jankzakken, dussssssss en aangezien ik al enige tijd op Fok vertoef...... mwah..... nee, daar valt hier bijna niemand onder![]()
Was er niet zelf bij toen Moots gebanned werd, maar voor zover ik begrepen heb, was het negeren van de waarschuwing om op dat moment ergens over op te houden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:04 schreef ppi het volgende:
[..]
Dus VOL vond dat onz aller Moots stout was![]()
Ik wou net om een unban gaan huilen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Was er niet zelf bij toen Moots gebanned werd, maar voor zover ik begrepen heb, was het negeren van de waarschuwing om op dat moment ergens over op te houden.
Maar goed, dat is niet iets voor hier of op VOL. Moots kan beter even mailen.![]()
quote:
Ben soms wel uber-emotioneel, jankzakken doe ik niet aan als man zijndequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ben alleen maar niet lief voor jankzakken, dussssssss en aangezien ik al enige tijd op Fok vertoef...... mwah..... nee, daar valt hier bijna niemand onder![]()
Aangezien ik niet op VOL kan, kan ik ook niet bij de mailboxen daar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Was er niet zelf bij toen Moots gebanned werd, maar voor zover ik begrepen heb, was het negeren van de waarschuwing om op dat moment ergens over op te houden.
Maar goed, dat is niet iets voor hier of op VOL. Moots kan beter even mailen.![]()
IK HEB GEEN HANGZAK!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:09 schreef ppi het volgende:
[..]
Ben soms wel uber-emotioneel, jankzakken doe ik niet aan als man zijnde![]()
Heb wel een aversie mbt doeldelzakken.
Daarentegen verzamel ik hangzakkikkers.
snaptnix@vol.nlquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Aangezien ik niet op VOL kan, kan ik ook niet bij de mailboxen daar.![]()
Modjes moet je ook niet al te serieus nemen, dat doen ze zelf wel.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
Bij Now Live heb ik dezelfde situatie mee gemaakt. Ik maakte een opmerking dat ik het gek vond dat er iedere keer toestemming gegeven werd om geld op te halen, voor allerlei kut dingen voor Huub en Lieke. Ook een Ban. Kon niet eens fatsoenlijk uit leggen wat ik er mee bedoelde.
jaaa...... zeg het eensquote:
zou ook totaal niet weten waaromquote:
Tuurlijk is dat wel iets voor hier. Dit is de plaats waar alle onrechtvaardigheid van de wereld aan de kaak gesteld wordt.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:06 schreef Snaptnix het volgende:
nah, je kan ook nergens tegen..... gaat eerst zelf om een break vragen en dan mag je niet eens zeggen wanneer ie er 1 krijgt... flauw zeg.quote:
Ik vroeg niet om een break, ik zei dat die venstertjes mooi zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
nah, je kan ook nergens tegen..... gaat eerst zelf om een break vragen en dan mag je niet eens zeggen wanneer ie er 1 krijgt... flauw zeg.
Heb ik je een break gegeven dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om een break, ik zei dat die venstertjes mooi zijn.![]()
Nachtzussie!!!!!!!!!!! kanjerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dankje, hoef ik niet meer te zoeken![]()
Snappie![]()
![]()
*gaat verder tv kijken...
Overigens, als Moots een ctrl+f5 doet, kan er gewoon worden meegelezenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Even zodat Moots mee kan genieten:
[ afbeelding ]
Enne Moots, morgen mag je geloof ik weer.![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gimme a break...![]()
Hier dan hé...
BREAK
Nu doe je ons aller Ian tekort, hij post zomaar opzettelijk in de VOL FB dat modjes RIEKEN.quote:
Hey, denk je dat ik een goede kans maak MODje te worden op VOL?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Overigens, als Moots een ctrl+f5 doet, kan er gewoon worden meegelezen![]()
Template->make_filename(): Error - file overall_forum_header.tpl does not existquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Overigens, als Moots een ctrl+f5 doet, kan er gewoon worden meegelezen![]()
Echt niet, die Blauwe is daar veel te EO voor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Nudoe je ons aller Ian tekort, hij post zomaar opzettelijk in de VOL FB dat modjes RIEKEN.
Gert bant users hier al als hem een scheet dwarszit.
Maar wij laten altijd scheetjes in Gerts gezichtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Nudoe je ons aller Ian tekort, hij post zomaar opzettelijk in de VOL FB dat modjes RIEKEN.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:18 schreef ppi het volgende:
[..]
whehehe... zeg nooit nooitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, denk je dat ik een goede kans maak MODje te worden op VOL?
Dit komt misschien als een shock, maar jij bent écht de enige die dat doet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wij laten altijd scheetjes in Gerts gezicht![]()
Ik ga even kijken voor je.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Template->make_filename(): Error - file overall_forum_header.tpl does not exist![]()
Vooral toen die ene poot van joui eraf was.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wij laten altijd scheetjes in Gerts gezicht![]()
Volgens mij is het wel een aardige job voor je......je zocht tijdverdrijf, dit lijkt mij het moment om te openlijk te solliciteren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit leek me anders hét perfecte moment voor een welgemeende "NOOIT!"![]()
Lof beâh.!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Oi, pas op he Gertje........ of ik stuur lovebear achter je aan![]()
Maar ik wil modje op DGK worden!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel een aardige job voor je......je zocht tijdverdrijf, dit lijkt mij het moment om te openlijk te solliciteren.
Ach...it's a thin line between love and hate......quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik wil modje op DGK worden!![]()
Maar Gert haat me!![]()
Ik mis Day![]()
![]()
![]()
Getverquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach...it's a thin line between love and hate......
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit komt misschien als een shock, maar jij bent écht de enige die dat doet.
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kun je wel stellen dat Gert bijna stapeldol op je is.......toch?![]()
*kuchquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt niet! Jij hebt gezegd dat iedereen dat deed, op mn eerste dag op FOK!
Neu... ik voel geen haat jegens Ian hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kun je wel stellen dat Gert bijna stapeldol op je is.......toch?![]()
Wel jammer dat je langer op Fok! zit dan ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt niet! Jij hebt gezegd dat iedereen dat deed, op mn eerste dag op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |