Ben in discussie gegaan met de ontwerper en volgens hem (en anderen) is je computer dan rijp voor het museum.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:09 schreef Veulen het volgende:
Zo terug naar de ouwe layout. Heb het nou wel weer lang genoeg aangezien. Lelijk traag ding dat het is.
Ga hardlopen man, scheld eerst een paar duitsers uit en dan maak je vanzelf flink tempo !quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor geen reet.
Ik kan ook echt mijn agressie nergens kwijt.
Kutzooi.
Dan sterf ik.quote:
Ik doe niet anders.quote:scheld eerst een paar duitsers uit
Nein.quote:en dan maak je vanzelf flink tempo !
Ga lekker op VOL klieren, en laat je bannen, hoef je niks geks voor te doen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan sterf ik.
[..]
Ik doe niet anders.
[..]
Nein.
Ik moet wachten.
En dat is kut.
Dus ik moet afleiding hebben.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga lekker op VOL klieren, en laat je bannen, hoef je niks geks voor te doen!
Wat zei je dan tegen die... mods?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Stoute Mootie had kritiek op de mods van VOL, en dat mag blijkbaar niet volgens de 10 geboden: BAN!
1 post en ik ben weg vreesch ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Wachten is een kunst (die ik ook niet echt beheers, in de supermarkt is een rij van twee personen al hemeltergend).quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Nein.
Ik moet wachten.
En dat is kut.
Dus ik moet afleiding hebben.
Doe es een linkje naar je banwaardige opmerkingenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:10 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:16 schreef coldstar het volgende:
Blijf lekker hier, dan valt er voor mij ook nog wat te lachen. De hele tijd lezen in de COS dat Nadia geil is, en Amanda hoerig, Brain, stiekum, Dennis een home is, Huub en Lieke nog roomser als de paus zijn, en jaap ineens weer popie jopie is, is ook niks. Desalnietemin berterschap alle 2
Begin met: " ik wil geen kritiek leveren op de MOD's maar......... "quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed, aangemeld en ingelogd.
Waar zal ik eensch wat over zeggen...
Heb ik met mijn DigiDquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:26 schreef ppi het volgende:
Ik heb me ooit eens trachten te registreren op VOL![]()
Kon niet lezen wat voor code in het veld stond en kreeg na 3 blijkbaar foute invoerpogingen te lezen dat ik gezakt was en het later nog maar eens moest proberen.....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bevestigingscode: *
Voer de code in exact zoals je die ziet. Let op hoofdletters![]()
, een nul heeft een diagonale lijn.
Mededeling Je hebt het maximum aantal registratiepogingen voor deze sessie overschreden. Probeer het later nog eens.
© 2005-2007 VOL.nl - Policy - Diclaimer - Colofon Hosted by Xentronix
Mwa, er was wat geneuzel omdat 3 mods gezellie samen een user hadden zitten pesten. Daar ging het mij verder niet. Ik viel erover dat er gewoon niet meer over gepraat mocht worden.quote:
Die worden meteen gedelete, en ik kan niet meer op VOL komen nuquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Doe es een linkje naar je banwaardige opmerkingen![]()
was die user Suzanneke?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa, er was wat geneuzel omdat 3 mods gezellie samen een user hadden zitten pesten. Daar ging het mij verder niet. Ik viel erover dat er gewoon niet meer over gepraat mocht worden.
Mijn post: Dit riekt naar machtsmisbruik, wij willen niet dat jullie er over spreken dus we deleten lekker al jullie posts, want wij zijn mods!!!
Iets in die trant.
Ik wou net iemand hard gaan pwnen in hun zogenaamde COS ding...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa, er was wat geneuzel omdat 3 mods gezellie samen een user hadden zitten pesten. Daar ging het mij verder niet. Ik viel erover dat er gewoon niet meer over gepraat mocht worden.
Mijn post: Dit riekt naar machtsmisbruik, wij willen niet dat jullie er over spreken dus we deleten lekker al jullie posts, want wij zijn mods!!!
Iets in die trant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |