quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:14 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dichtbij stond ze, gelijk aan het hek!!!! En ik maar turen, want die kippen werden er met bossen tussen uitgeplukt flauwgevallen ensow!!!.
Lijkt me wijs, er stonden 7000 ??? ik heb geen idee hoeveel er in de HMH kunnen look-a-like's van Bill, Tom en die andere 2. Het was gewoon engggggggggggquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Lijkt me wijs, er stonden 7000 ??? ik heb geen idee hoeveel er in de HMH kunnen look-a-like's van Bill, Tom en die andere 2. Het was gewoon enggggggggggg
haha, dat wilde Kippie ook een t shirt daar kopen!! Maar het T shirt wat ze wilde was net voor wij aan de beurt waren uitverkocht. Ze is vandaag met school naar Parijs vertrokken en is ervan overtuigd dat ze daar wel veel Tokio spullen kan kopen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dat was met Marilyn Manson ook echt erg. Allemaal van die idioten die zich met huis, tuin en keuken artikelen hadden verkleed om maar zoveel mogelijk tof te lijken.
Ik heb gewoon daar een shirt gekocht en dat aangedaan.![]()
Maar ik ben allang blij dat die krijsende kippies (en nu bedoel ik Tokio Hotel zelf) zo populair zijn in Nederland.
Ik heb er hier in Duitsland namelijk geen last meer van nu.
Net voor jullie uitverkocht?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:22 schreef petraa het volgende:
[..]
haha, dat wilde [KIPPIE] ook een t shirt daar kopen!! Maar het T shirt wat ze wilde was net voor wij aan de beurt waren uitverkocht. Ze is vandaag met school naar Parijs vertrokken en is ervan overtuigd dat ze daar wel veel Tokio spullen kan kopen!
Ah, onze Frankreich-expert.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:23 schreef Veulen het volgende:
Er stond van de week een kraam in frankrijk helemaal vol met Tokio hotel dingen... Brrr...
Nou hopen voor haar dan dat ze hem tegenkomt, want ze wil een trui/vest van Tokio Hotel!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:23 schreef Veulen het volgende:
Er stond van de week een kraam in frankrijk helemaal vol met Tokio hotel dingen... Brrr...
Ze blijft tot vrijdagavond weg!! Maar rust heb ik niet, ik heb er hier één met een wit voetje, die deze week NIET mag lopen, dus mag moeders lopen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Net voor jullie uitverkocht?
Da's dan wel weer een beetje sneu.
Geen idee of ze populair zijn in Frankreich maar ik weet wel dat áls je daar bandshirts kan kopen ze stukken goedkoper zijn dan hier.
Hoelang blijft ze weg? (lees: Hoelang heb je rust?)
Jij neemt me in de zeikquote:
Zo hard moet je ze nou ook weer niet slaan!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze blijft tot vrijdagavond weg!! Maar rust heb ik niet, ik heb er hier één met een wit voetje, die deze week NIET mag lopen, dus mag moeders lopen!![]()
Hmzz, waarom zegt iedereen dat nou tegen me!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo hard moet je ze nou ook weer niet slaan!![]()
![]()
Fuck off, ik ben liev vandaag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij neemt me in de zeik![]()
![]()
Je bent er niet beter op geworden tijdens je verblijf in nederland![]()
Ik hoop het ook voor d'r. Gun het d'r.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:24 schreef petraa het volgende:
Nou hopen voor haar dan dat ze hem tegenkomt, want ze wil een trui/vest van Tokio Hotel!!!
Over een hockeybal gestruikeld, de 1e training die ze weer mocht volgen, nadat haar knie overbelast was!!!! Ik durfde niet naar de dokter, dus heb haar dag laten strompelen, toen dacht ik het is toch wel echt, laat ik maar gaan!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor d'r. Gun het d'r.
Wat heeft wit voetje gedaan?
Oh my god, daar is me buurjongen fan van en Metallica leuk joh die *leuke* muziek.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dát noem ik live muziek.
Wehehe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh my god, daar is me buurjongen fan van en Metallica leuk joh die *leuke* muziek.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Fuck off, ik ben liev vandaag.
Dat was vriendelijk bedoeldt.![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dát noem ik live muziek.
Sommige kinderen hebben ook alle pech he.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:29 schreef petraa het volgende:
Over een hockeybal gestruikeld, de 1e training die ze weer mocht volgen, nadat haar knie overbelast was!!!! Ik durfde niet naar de dokter, dus heb haar dag laten strompelen, toen dacht ik het is toch wel echt, laat ik maar gaan!![]()
Ach ze heeft eigenlijk nooit wat, behalve dan stick op haar vingers, doel wat omvalt op haar teen, dus het valt best wel mee!! Nu toevallig 2x achterelkaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sommige kinderen hebben ook alle pech he.
Een doel dat omvalt op je tenen... Dat is ook niet mis.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:42 schreef petraa het volgende:
Ach ze heeft eigenlijk nooit wat, behalve dan stick op haar vingers, doel wat omvalt op haar teen, dus het valt best wel mee!! Nu toevallig 2x achterelkaar.
Sommige moeders ook, gezien Tokiofoto verhaalquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sommige kinderen hebben ook alle pech he.
Hmzz moet je je ook niet teveel bij voorstellen, was toen ze nog half veld speelde vorig jaar, dan heb je 3 schotten als doel, zonder netten enzo, maar met wieltjes. Wel zwaar hoor, maar geen echt doel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een doel dat omvalt op je tenen... Dat is ook niet mis.
Beter dat je ze niet kent! enne ja kom op met die Frankrijk verhalen!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Sommige moeders ook, gezien Tokiofoto verhaal![]()
is het heel erg dat ik ze niet ken?![]()
Maar jij hebt Frankrijk overleefd las ik en leuk gehad, tof![]()
Er lopen wel 20 topic's in de klaagbaak over die band.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:46 schreef nachtzuster het volgende:
Sommige moeders ook, gezien Tokiofoto verhaal![]()
is het heel erg dat ik ze niet ken?![]()
Maar jij hebt Frankrijk overleefd las ik en leuk gehad, tof![]()
Ik ben ook bij de eifeltoren geweest vorige weekquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:48 schreef petraa het volgende:
Beter dat je ze niet kent! enne ja kom op met die Frankrijk verhalen!!!
Krijg net sms van kid, dat ze op de eifeltoren is geweest!!!
Thanks, dan weet ik waar ik NIET moet kijkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Er lopen wel 20 topic's in de klaagbaak over die band.![]()
Voor geen reet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof je niet...
Lucht dat nou op dat gescheld?
Partijtje vechten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Voor geen reet.
Ik kan ook echt mijn agressie nergens kwijt.
Kutzooi.
Eishockey.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Partijtje vechten?
Of doe je liever aan boksen?
Ik zal er voortaan op letten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:58 schreef kleinzusje het volgende:
pssssssssssssssst Peet en Ian, er staat in jullie postings 2 xprive info.......... ff editten ?
Net thuis............weer weg is( voor allen)
![]()
Vertel!!! Is het schokkende prive info ????? Krijg ik er een ban voor ???quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:58 schreef kleinzusje het volgende:
pssssssssssssssst Peet en Ian, er staat in jullie postings 2 xprive info.......... ff editten ?
![]()
Wat is er mis met privee info?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:58 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Ik mis hem ook, maar ben lang op vakantie geweest in de COS dus ik weet niet!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat is er mis met privee info?
Staat daar tegenwoordig de doodstraf o p?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Vertel!!! Is het schokkende prive info ?????
Sorry daar bied ik me niet voor aan. Kan geeneens echt schaatsen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Eishockey.
Seizoen start bitte.
Kan ik een abbonement aanvragen op het strafhokje.
Achso.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Naam van je kipis een goedbedoelde tip, ben aan het bijlezen en zag het.
Latersssssssss
![]()
Je bent een schat!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Naam van je kipis een goedbedoelde tip, ben aan het bijlezen en zag het.
Latersssssssss
![]()
Ik was ook niet van plan jou te checken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry daar bied ik me niet voor aan. Kan geeneens echt schaatsen.
Je zal je agressie alleen moeten klaren.
Neuhh zijn nog meer hondjes die fikkie heten, maar lievvv dat ze erop let.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Achso.
Als ik het moet editten moet je het even zeggen Peet.
Te laat, edit gedaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuhh zijn nog meer hondjes die fikkie heten, maar lievvv dat ze erop let.![]()
Toevallig kan ik heel redelijk vechten hoor. Heb jaren gejudootquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik was ook niet van plan jou te checken.![]()
Euh, ik ben benieuwd hoeveel je daar aan hebt als je op het ijs staat en iemand ragt je met 120 km/h tegen de boarding.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Toevallig kan ik heel redelijk vechten hoor. Heb jaren gejudoot![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |