quote:
De warme kapper is dè nieuwe rage hier in Groningen
Je kent vast wel dat onaangename gevoel wanneer het koude staal van de schaar je tere nek raakt...
Welnu, dat is verleden tijd, deze kapper heeft enkel en alleen de beste en nieuwste knipinstumenten met ingebouwde electrische verwarmingselementjes.
Deze zorgen voor een constante temperatuur van 37 graden celcius, een aanraking met de huid is daardoor een aangename sensatie in plaats van de huiveringwekkende ervaring die het oude en nodeloos groffe kappersinstrumentarium met zich mee bracht.
Bovendien kun je je volledig computergestuurd electronisch laten knippen, momenteel is zijn er 29 modellen om je keuze uit te makenl.
En dat in ongeveer 10 secondes, je neemt plaats en klaar is Kees alweer.
Watergolven en permanentjes zijn optioneel.
![]()
Maar ik heb mijn kappersbezoek moeten cancelen, kreeg schitteringen in mijn gezichtsveld hetgeen een migraine aanval aankondigd.
Hier een tweetal voorbeelden van zgn. migraineaura's:
![]()
![]()
Gelukkig duren de aanvallen nooit lang bij mij, zeker niet als ik meteen ga liggen en wat aspirine slik.
Ben rond zes uur in slaap gevallen na ruim een uur het gevoel gehad te hebben dat mijn hoofd 10 maten te klein was voor de inhoud.
Maar migraine is afzien, er zijn hier in de SC wel meer mensen die er last van hebben, is zwaar K.
En dan heb ik slechts een soort van mini aanvalletjes...
Mijn buurman verderop heeft een haan en die kraait, ik kreeg echt neigingen om dat beest de nek om te gaan draaien.
Gelukkig voelde dat beest dat blijkbaar want hij koos vrij snel eieren voor zijn geld en gunde mij mijn stilte.
Ben nu weer wakker en het ergste is weer achter de rug, blijf alleen wel redelijk gammel en rillerig de komende 12 uur zo leert de ervaring.
Maar gelukkig heb ik slechts zelden een migraine aanval