Vandaar ook dat ik dat laat passeren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, ik ben benieuwd hoeveel je daar aan hebt als je op het ijs staat en iemand ragt je met 120 km/h tegen de boarding.![]()
I have my reasons.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik dat laat passeren.
Maar hoezo ben je zo agressief?
Geef die redenen er dan maar van langs.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
I have my reasons.
Was het maar zo simpelquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geef die redenen er dan maar van langs. [ afbeelding ]
Als we KZ toch niet hadden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke daarom heb ik het ook maar ff ge-edit!![]()
Pcies~!quote:
Het is de bedoeling dat je dat geheimhoudt tot het einde van het spel, lul!quote:
Even voor de duidelijkheid:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goeienavond.....nog iets te verhapstukken hier?
Ian in een ietwat beter bui?
Ah, je neemt de maatregelen van Fok's moderators als maatstaf om je humeur te toetsen....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Gezien ik nog niets banwaardigs heb gedaan.
Nah, vorige keer dat ik me zo voelde zat mijn pm ongeveer meteen vol met waarschuwingen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, je neemt de maatregelen van Fok's moderators als maatstaf om je humeur te toetsen....
Het is een mogelijkheid......
O jee, wat nu?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je dat geheimhoudt tot het einde van het spel, lul!![]()
Nu weet iedereen dat jij het bent.![]()
Greppelslet!?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:36 schreef Gert het volgende:
[..]
O jee, wat nu?![]()
Ik dacht dat het spel was: Hoe heet "Linda van haar achternaam?"![]()
Ikke wel!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid:
Dit ís op het moment een goede bui.
Gezien ik nog niets banwaardigs heb gedaan.
Stoute Mootie had kritiek op de mods van VOL, en dat mag blijkbaar niet volgens de 10 geboden: BAN!quote:
Wehehe, heldin.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Stoute Mootie had kritiek op de mods van VOL, en dat mag blijkbaar niet volgens de 10 geboden: BAN!
Er stond een leuke vrouw voor me deur maar ik was niet thuisquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er stond een leuke vrouw voor me deur maar ik was niet thuis![]()
Du kannst den wieder sagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |