Gif, wtf, voor wiequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:43 schreef TherAngelina het volgende:
Jammer... ik had nog wat gif in de aanbieding.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 05:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gif, wtf, voor wie![]()
Kwam ff theedrinken, ben zo weer weg, maar ik maak ze zelf wel dan![]()
Jahaa, ik ben weer vroeg uit de veren... Iets te vroeg naar bed gegaan, gisteravond..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 05:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
LOL![]()
Denk er is echt heulemaal niemand meer hier en ja hoor daar is Lobas weer![]()
gezellig![]()
![]()
Een aan/uit knopje om te slapen zou hier ook wel handig zijn, tis nogal wisselvallig nuquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 05:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jahaa, ik ben weer vroeg uit de veren... Iets te vroeg naar bed gegaan, gisteravond..![]()
Trusteknuffelquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 05:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Een aan/uit knopje om te slapen zou hier ook wel handig zijn, tis nogal wisselvallig nu![]()
maar ben dr weer vandoor, voordat ik weer aan de koffie ga![]()
Bye bye![]()
![]()
Jaaaaaaaaaa lekker bakkie leut!!! en voetmassage graag!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!!![]()
PETRAA!!![]()
ow sorry, alles goed? bakkie leut?![]()
![]()
doen je kinderen dat niet als dank voor de gezellige avond?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa lekker bakkie leut!!! en voetmassage graag!![]()
Dat weet je idd nooit, sommige tvp's zitten heel clever in elkaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je wat ik me nou serieus afvraag?
Of dat stiekem een tvp is.
Altijd moeilijk te zeggen.
Echt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:21 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat weet je idd nooit, sommige tvp's zitten heel clever in elkaar.
Ja, soms lees ik wat en dan denk ik wat staat daar nou ????quote:
nee hoor, stond allang in mijn myatquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Dit riekt naar een TVP![]()
Goedemiddag buuv[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee hoor, stond allang in mijn myat![]()
gewoon lief![]()
ik mag nooit een muts op van mijn kapsterquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:34 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Ben een beetje balorig vandaag, zal eens kijken of een fikse douchebeurt me daar vanaf kan helpen.
Ga zo ook naar mijn privekapster, is beter als ik goedgemutst ben want anders is ze in staat mijn kapsel doelbewust te verknippen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:38 schreef ppi het volgende:
Middag, speciaal voor jouw:
Kachel aan? Kachel uit
Of een rondje hardlopen rond het huis, als dat niet helpt kruip je bij de paarden op stal.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach ik denk dat ik gewoon even op zoek moet naar een fleece trui.
De warme kapper is dat net zo iets als de warme bakker?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:52 schreef ppi het volgende:
Of een rondje hardlopen rond het huis, als dat niet helpt kruip je bij de paarden op stal.
Op naar de warme kapper![]()
Misschien had je eens naar Huub's woorden moeten luisteren, die heeft een uitgesproken mening over schelden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Godfucknuts.
Haha, noh, ik moest even mijn haat jegens iemand uiten, meestal houd ik dat wel voor mezelf maar gisteren nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 05:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gif, wtf, voor wie![]()
Kwam ff theedrinken, ben zo weer weg, maar ik maak ze zelf wel dan![]()
Misschien moet je even met Carlos meetrainenquote:
Kinkhoest voor Huub.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien had je eens naar Huub's woorden moeten luisteren, die heeft een uitgesproken mening over schelden.![]()
Iets met armoede ofzo![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien moet je even met Carlos meetrainen![]()
zeg dat welquote:
Heeeeeeeeej Snitzeltje,quote:
Well done, babequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeeeeeeeej Snitzeltje,
Guess what!!! Ik heb Tokio Hotel overleefd!!![]()
Jaaa, maar ook op de tribune waren wij ouders door krijsende kippies omsingeld!!! En toen ze gingen springen was ik ff bang dat die tribune in zou storten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Well done, babe![]()
Heb je lekker op de tribune kunnen zitten terwijl de kleine kippies vooraan stonden te hijgen?
Mehehe, die tribune kan aardig wat hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaaa, maar ook op de tribune waren wij ouders door krijsende kippies omsingeld!!! En toen ze gingen springen was ik ff bang dat die tribune in zou storten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |