Misschien had je eens naar Huub's woorden moeten luisteren, die heeft een uitgesproken mening over schelden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Godfucknuts.
Haha, noh, ik moest even mijn haat jegens iemand uiten, meestal houd ik dat wel voor mezelf maar gisteren nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 05:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gif, wtf, voor wie![]()
Kwam ff theedrinken, ben zo weer weg, maar ik maak ze zelf wel dan![]()
Misschien moet je even met Carlos meetrainenquote:
Kinkhoest voor Huub.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien had je eens naar Huub's woorden moeten luisteren, die heeft een uitgesproken mening over schelden.![]()
Iets met armoede ofzo![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien moet je even met Carlos meetrainen![]()
zeg dat welquote:
Heeeeeeeeej Snitzeltje,quote:
Well done, babequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeeeeeeeej Snitzeltje,
Guess what!!! Ik heb Tokio Hotel overleefd!!![]()
Jaaa, maar ook op de tribune waren wij ouders door krijsende kippies omsingeld!!! En toen ze gingen springen was ik ff bang dat die tribune in zou storten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Well done, babe![]()
Heb je lekker op de tribune kunnen zitten terwijl de kleine kippies vooraan stonden te hijgen?
Mehehe, die tribune kan aardig wat hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaaa, maar ook op de tribune waren wij ouders door krijsende kippies omsingeld!!! En toen ze gingen springen was ik ff bang dat die tribune in zou storten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |