Overigens, als Moots een ctrl+f5 doet, kan er gewoon worden meegelezenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Even zodat Moots mee kan genieten:
[ afbeelding ]
Enne Moots, morgen mag je geloof ik weer.![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gimme a break...![]()
Hier dan hé...
BREAK
Nu doe je ons aller Ian tekort, hij post zomaar opzettelijk in de VOL FB dat modjes RIEKEN.quote:
Hey, denk je dat ik een goede kans maak MODje te worden op VOL?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Overigens, als Moots een ctrl+f5 doet, kan er gewoon worden meegelezen![]()
Template->make_filename(): Error - file overall_forum_header.tpl does not existquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Overigens, als Moots een ctrl+f5 doet, kan er gewoon worden meegelezen![]()
Echt niet, die Blauwe is daar veel te EO voor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Nudoe je ons aller Ian tekort, hij post zomaar opzettelijk in de VOL FB dat modjes RIEKEN.
Gert bant users hier al als hem een scheet dwarszit.
Maar wij laten altijd scheetjes in Gerts gezichtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Nudoe je ons aller Ian tekort, hij post zomaar opzettelijk in de VOL FB dat modjes RIEKEN.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:18 schreef ppi het volgende:
[..]
whehehe... zeg nooit nooitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, denk je dat ik een goede kans maak MODje te worden op VOL?
Dit komt misschien als een shock, maar jij bent écht de enige die dat doet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wij laten altijd scheetjes in Gerts gezicht![]()
Ik ga even kijken voor je.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Template->make_filename(): Error - file overall_forum_header.tpl does not exist![]()
Vooral toen die ene poot van joui eraf was.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wij laten altijd scheetjes in Gerts gezicht![]()
Volgens mij is het wel een aardige job voor je......je zocht tijdverdrijf, dit lijkt mij het moment om te openlijk te solliciteren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit leek me anders hét perfecte moment voor een welgemeende "NOOIT!"![]()
Lof beâh.!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Oi, pas op he Gertje........ of ik stuur lovebear achter je aan![]()
Maar ik wil modje op DGK worden!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel een aardige job voor je......je zocht tijdverdrijf, dit lijkt mij het moment om te openlijk te solliciteren.
Ach...it's a thin line between love and hate......quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik wil modje op DGK worden!![]()
Maar Gert haat me!![]()
Ik mis Day![]()
![]()
![]()
Getverquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach...it's a thin line between love and hate......
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit komt misschien als een shock, maar jij bent écht de enige die dat doet.
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kun je wel stellen dat Gert bijna stapeldol op je is.......toch?![]()
*kuchquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt niet! Jij hebt gezegd dat iedereen dat deed, op mn eerste dag op FOK!
Neu... ik voel geen haat jegens Ian hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kun je wel stellen dat Gert bijna stapeldol op je is.......toch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |