snaptnix@vol.nlquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Aangezien ik niet op VOL kan, kan ik ook niet bij de mailboxen daar.![]()
Modjes moet je ook niet al te serieus nemen, dat doen ze zelf wel.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
Bij Now Live heb ik dezelfde situatie mee gemaakt. Ik maakte een opmerking dat ik het gek vond dat er iedere keer toestemming gegeven werd om geld op te halen, voor allerlei kut dingen voor Huub en Lieke. Ook een Ban. Kon niet eens fatsoenlijk uit leggen wat ik er mee bedoelde.
jaaa...... zeg het eensquote:
zou ook totaal niet weten waaromquote:
Tuurlijk is dat wel iets voor hier. Dit is de plaats waar alle onrechtvaardigheid van de wereld aan de kaak gesteld wordt.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:06 schreef Snaptnix het volgende:
Maar goed, dat is niet iets voor hier of op VOL. Moots kan beter even mailen.![]()
nah, je kan ook nergens tegen..... gaat eerst zelf om een break vragen en dan mag je niet eens zeggen wanneer ie er 1 krijgt... flauw zeg.quote:
Ik vroeg niet om een break, ik zei dat die venstertjes mooi zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
nah, je kan ook nergens tegen..... gaat eerst zelf om een break vragen en dan mag je niet eens zeggen wanneer ie er 1 krijgt... flauw zeg.
Heb ik je een break gegeven dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om een break, ik zei dat die venstertjes mooi zijn.![]()
Nachtzussie!!!!!!!!!!! kanjerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dankje, hoef ik niet meer te zoeken![]()
Snappie![]()
![]()
*gaat verder tv kijken...
Overigens, als Moots een ctrl+f5 doet, kan er gewoon worden meegelezenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Even zodat Moots mee kan genieten:
[ afbeelding ]
Enne Moots, morgen mag je geloof ik weer.![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gimme a break...![]()
Hier dan hé...
BREAK
Nu doe je ons aller Ian tekort, hij post zomaar opzettelijk in de VOL FB dat modjes RIEKEN.quote:
Hey, denk je dat ik een goede kans maak MODje te worden op VOL?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Overigens, als Moots een ctrl+f5 doet, kan er gewoon worden meegelezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |