Yup.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Die worden meteen gedelete, en ik kan niet meer op VOL komen nu![]()
Jullie stinken!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Begin met: " ik wil geen kritiek leveren op de MOD's maar.........
Ach ja, mod's hebben het maar moeilijk soms.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Die worden meteen gedelete, en ik kan niet meer op VOL komen nu![]()
Ik ga voor de jullie stinken in fb.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:34 schreef ppi het volgende:
[..]
Ach ja, mod's hebben het maar moeilijk soms.
Zou ook nix voor mij zijn.
Lurken kan er altijd nog en die ban is ook niet levenslang![]()
Is Ian al gesignaleerd op VOL ?
Ik had heul niks ergs gedaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:34 schreef ppi het volgende:
[..]
Ach ja, mod's hebben het maar moeilijk soms.
Zou ook nix voor mij zijn.
Lurken kan er altijd nog en die ban is ook niet levenslang![]()
Is Ian al gesignaleerd op VOL ?
Wij volgen u krishnaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga voor de jullie stinken in fb.
Dat lijkt me wel een bannetje waard.
quote:
Zou ik hier meteen een ban voor vangen of gaan ze vragen wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik blijf hier en dan ga ik wel op mn triangeltje slaan voor jullie.![]()
quote:
oeeeeeeh ik wilde de mods niet verdedigen, kikkers hebben altijd gelijk.quote:
Eerst een modbreak of 3, tenzij ze hier meelurken, dan ben je meteen de sjaak natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou ik hier meteen een ban voor vangen of gaan ze vragen wat ik bedoel?![]()
Ik doe niets heur.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:41 schreef ppi het volgende:
[..]
oeeeeeeh ik wilde de mods niet verdedigen, kikkers hebben altijd gelijk.
Heb je de dierenbescherming al ingeschakeld ?
[ afbeelding ]
Ik las vroeger heel zelden wel eens wat op VOL - maar boycot ze vanaf nu - heb al een hele lijst zolangzamerhand![]()
Maar effe kijken wat Ian uitspookt op VOL
Morwen, schattekind!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Eerst een modbreak of 3, tenzij ze hier meelurken, dan ben je meteen de sjaak natuurlijk.![]()
Morwen leest hier wel mee waarschijnlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou ik hier meteen een ban voor vangen of gaan ze vragen wat ik bedoel?![]()
Ik moet zeggen dat die FB best gezellig isquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:45 schreef ppi het volgende:
[..]
Morwen leest hier wel mee waarschijnlijk![]()
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe niets heur.
Alleen wat er op die cap staat.
Ik ga niet lopen kutten verder, ik doe alleen een poging onze kikkert te verdedigen.
Mehehe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:51 schreef Gert het volgende:
De tijden zijn wel veranderd zeg. Eerst was VOL het kleine achter(lijke) nichtje van FOK!
Tegenwoordig zitten FOK!-usertjes de belhamel uit te hangen op VOL.![]()
Volgens mij ga je een VOL record breken, ban met minste aantal posts zonder een Kloon te zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ruzie met een FA.
quote:
Ian is heel heldhaftig mijn eer aan het verdedigen, my knight in shining armor!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:51 schreef Gert het volgende:
De tijden zijn wel veranderd zeg. Eerst was VOL het kleine achter(lijke) nichtje van FOK!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:35 schreef mootie het volgende:
Ik vind het echt kansloos dat je geen, behoorlijk milde, kritiek op mods mag leveren. De mod in kwestie heeft voor mij alle geloofwaardigheid van de moderatie, die ze toch al bijna niet meer hadden, om zeep geholpen.
Ik zou ze die FOK belhamel-usertjes ook een ban geven op FOKquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:51 schreef Gert het volgende:
Heb je gezien hoeveel modjes er ineens opduiken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo, jouw avond kan zeker niet meer stuk.![]()
Lees je mee?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:55 schreef Lobasca het volgende:
haha Ian...
Volgens mij zijn ze in love met jequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg, ik heb alle modjes achter me aan!?![]()
Had even niet in de gaten dat we al op pagina 3 zatenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lees je mee?
Ik kan het niet allemaal copy/pasten geloof ik![]()
Ik speur je wel ff op daar... SV?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lees je mee?
Ik kan het niet allemaal copy/pasten geloof ik![]()
Thanks love....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:00 schreef ppi het volgende:
[..]
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=9838&postdays=0&postorder=asc&start=50
de Feedback
nee hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Eerst een modbreak of 3, tenzij ze hier meelurken, dan ben je meteen de sjaak natuurlijk.![]()
ben alleen maar niet lief voor jankzakken, dussssssss en aangezien ik al enige tijd op Fok vertoef...... mwah..... nee, daar valt hier bijna niemand onderquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:58 schreef ppi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze in love met je![]()
Ze zijn zo liev.............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |