Wat jij doet is gewoon tijdelijk niet kijken naar de verschillen en naar wat ze het zelfde hebbenquote:Op zondag 7 oktober 2007 14:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
er zijn duidelijk verschillende manieren om er tegenaan te kijken.
Om in je roze, blauw en groen-analogie te blijven: als je drie auto's hebt, waarvan er één roze, één blauw en één groen is, kun je zeggen dat ze alledrie uniek zijn, want verschillende kleuren. Je kunt ook zeggen dat ze alledrie een kleur hebben,en daarin dus hetzelfde zijn.
Ik zie mensen dus volgens de tweede analogie
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:46 schreef liefie_ het volgende:
Menselijk gedrag is misschien niet uniek
De mens als individu wel
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:56 schreef liefie_ het volgende:
Wat jij doet is gewoon tijdelijk niet kijken naar de verschillen en naar wat ze het zelfde hebben
Dat jij die verschillen negeert wil niet zeggen dat ze er niet zijn (misschien zijn ze van een ander merk, zit in de ene een baby stoeltje en de andere niet misschien heeft er een een kras) en de auto's dus niet uniek zijn
Ja maar dat ze jou niet opvallen wil niet zeggen dat ze er niet zijnquote:Op zondag 7 oktober 2007 15:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind die verschillen niet zo snel opvallend, misschien. Negeren is weer het andere uiterste.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:56 schreef liefie_ het volgende:
Dat jij die verschillen negeert wil niet zeggen dat ze er niet zijn (misschien zijn ze van een ander merk, zit in de ene een baby stoeltje en de andere niet misschien heeft er een een kras) en de auto's dus niet uniek zijn
Ten eerst is een auto geen mens (mensen komen niet van de lopende band) en is het geen vergelijking die door mij gekozen isquote:Op zondag 7 oktober 2007 15:07 schreef Leshy het volgende:
[..]
De kleur kun je overspuiten, het babystoeltje kun je eruit halen en de kras kan weggewerkt worden. Wat van belang is aan de auto, is het benzineverbruik, hoe de auto bestuurt bij glad wegdek, en hoe de auto zich houdt bij een crash. En dat zijn allemaal eigenschappen die voor alle auto's van dat model gewoon hetzelfde zijn.
De vraag is in hoeverre de eigenschappen die de auto 'uniek' maken, echt van belang zijn.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:07 schreef Leshy het volgende:
De kleur kun je overspuiten, het babystoeltje kun je eruit halen en de kras kan weggewerkt worden. Wat van belang is aan de auto, is het benzineverbruik, hoe de auto bestuurt bij glad wegdek, en hoe de auto zich houdt bij een crash. En dat zijn allemaal eigenschappen die voor alle auto's van dat model gewoon hetzelfde zijn.
quote:De vraag is in hoeverre de eigenschappen die de auto 'uniek' maken, echt van belang zijn.
Maar dat is toch gewoon een heel andere discussie?quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
...dit is idd waar het om gaat. En wie bepaalt wanneer een eigenschap van belang is? dat bepaalt ieder voor zich, en dus bestaat uniciteit alleen voor de beschouwer.
Ook niet!quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:07 schreef Liquidootje het volgende:
Garisson heeft gelijk in de antropologische betekenis
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:16 schreef liefie_ het volgende:
Maar dat is toch gewoon een heel andere discussie?
Welke eigenschappen er voor welke persoon toe doen?
Dat heeft er toch niks mee te maken of mensen nu wel of niet zijn (wat ze gewoon zijn kijk maar naar hun dna)
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:07 schreef Liquidootje het volgende:
Waar gaat dit nog over man
De persoon die het allemaal gestart heeft, had gewoon de onjuiste woord gebruikt met identiek, uniek etc.
Shitonya ijlt haar hersenspinsels wel vaker hier op fok en het sloeg meer op het normaal zijn
Liefie heeft gelijk in de dikke vandale betekenis
Garisson heeft gelijk in de antropologische betekenis
En nu? Neucken?tvp
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:23 schreef liefie_ het volgende:
Blijft Q altijd single?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:32 schreef MLI het volgende:
TVP, nog steeds single maar om aandacht zit ik niet verlegen. Beetje jammer dat de mensen die ik echt leuk vind, mij niet zo zien zitten en de mensen die ik niet leuk vind vinden mij wel leuk.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ligt dat aan hen, of vind jij mensen die je niet krijgen kan gewoon interessanter?![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:51 schreef MLI het volgende:
Ik vind de mensen die ik niet kan krijgen veel interessanter. 1 voordeel, waar ik een paar weken naartoe verhuisd ben, wonen weinig tot geen ontzettend knappe vrouwen. De competitie is hier minder moordend.
quote:Ik merk wel dat de mensen die ik nu niet leuk vind, al veel minder sukkels zijn dan waar ik voorheen woonde. Het zijn geen sukkels eigenlijk. Een tijdje geleden zou er wat mij betreft wel relatiemateriaal tussen zitten. Maar goed, iemand niet kunnen krijgen...
quote:Tja, ik snap mannen niet. Staan zoenen terwijl je nog houdt van je ex en vervolgens de schuld bij de ander leggen. Neemt niet weg dat het een leuke jongen is. Maar hij is het niet waard om achteraan te lopen dus dan geef ik andere mensen liever een kansje.
![]()
generaties van feministen draaien zich om in hun graf....quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:24 schreef MLI het volgende:
Hey, ik blijf een vrouw!
is er daadwerkelijk een verschil tussen hard to get zijn, of je alleen zo gedragen?...in de praktijk dan...quote:Maar eerlijk is eerlijk, wat ik niet kan krijgen is interessant en wat ik wel kan krijgen over het algemeen niet. Dus zo loop je altijd het risico om achter iemand aan te lopen, maar dat vertik ik tegenwoordig. Gevolg: mensen hier denken dat ik hard to get ben, een status die me wel bevalt eigenlijk. Nu niet zoveel drinken dat dat beeld aan diggelen geslagen wordt.
maar is dat dan echt hard to get zijn, of gewoon het zelfvertrouwen dat je niet bang hoeft te zijn dat je geen aandacht krijgt als je die aandacht zelf niet gaat halen?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:45 schreef MLI het volgende:
Nou, bij mij werkt het zo: eerst doe je alleen maar alsof je hard to get en na een paar maanden kom je erachter dat je daadwerkelijk hard to get bent. Er is een wereld voor me open gegaan, je wordt echt anders benaderd. In de praktijk maakt het wel verschil, het is toch wat je uitstraalt hè? Ik hoef niet meer zo nodig te zoenen met jongens waarmee ik toch geen seksuele aantrekkingskracht heb, want dan gaat de klik toch niet komen. En natuurlijk stap ik nog wel op jongens af maar da's vooral omdat er met heren te ouwehoeren valt in de kroeg en met vrouwen niet. Da's trouwens wel leuk, ik sta hele avonden met de boys te praten, de girls zien dat met afgrijzen aan en vervolgens ga ik alleen naar huis. Ook belangrijk: meisjes die hard to get zijn, worden wel thuisgebracht!![]()
All I know is, als je het een tijdje speelt, groeit je zelfvertrouwen. Wil trouwens niet zeggen dat ik onbenaderbaar benquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
maar is dat dan echt hard to get zijn, of gewoon het zelfvertrouwen dat je niet bang hoeft te zijn dat je geen aandacht krijgt als je die aandacht zelf niet gaat halen?
zelfvertrouwen is aantrekkelijk...hard to get spelen volstrekt niet... (met de nadruk op spelen)
Aardig van je. Ergens voel ik alleen maar medelijden voor jequote:Op maandag 8 oktober 2007 01:10 schreef Shitonya het volgende:
Spelend "hard to get"... Die mensen moeten gewoon dood of minstens iets in die richting
Congrats! Hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen? Of speelde dit al een paar weken?quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:27 schreef oddman het volgende:
Ik meld mij bij deze officieel af als Single-met-hoofdletter.
Goed nieuws:
Het blijkt mogelijk om zelfs in een uitgaansgelegenheid interessante, intellectuele en aantrekkelijke mensen te vinden.
't Is dan wel een allochtoon, maar wel één die een academische studie in een redelijk zinloze richting achter de kiezen heeft. En ze is natuurlijk scherp, sexy en volwassen, precies zoals ik ze leuk vind.
Slecht nieuws:
Ik word nu een echte Beste Stuurman Die Aan Wal Staat in dit topic.
Dat was natuurlijk wel even slikken.quote:
De grap is dat dat met alles zo lijkt te werken...als je een tijdje zelfvertrouwen faked, wordt het vanzelf echt zelfvertrouwen, omdat anderen je er wel naar behandelen...quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:58 schreef MLI het volgende:
All I know is, als je het een tijdje speelt, groeit je zelfvertrouwen. Wil trouwens niet zeggen dat ik onbenaderbaar ben. Ik ben vriendelijk en beleefd tegen iedereen tot iemand irritant wordt met een hoofdletter, daar maak ik nu wel subiet een einde aan.
Let wel op hoe hij het opbouwt he:quote:
Ik voel mijn eten omhoog komen als ik jouw reactie leesquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:58 schreef MLI het volgende:
[..]
All I know is, als je het een tijdje speelt, groeit je zelfvertrouwen. Wil trouwens niet zeggen dat ik onbenaderbaar ben. Ik ben vriendelijk en beleefd tegen iedereen tot iemand irritant wordt met een hoofdletter, daar maak ik nu wel subiet een einde aan.
[..]
Aardig van je. Ergens voel ik alleen maar medelijden voor je.
Hard-to-get spelen is niks anders dan verkapt prinsessengedrag. Get over it.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:45 schreef MLI het volgende:
Da's trouwens wel leuk, ik sta hele avonden met de boys te praten, de girls zien dat met afgrijzen aan en vervolgens ga ik alleen naar huis. Ook belangrijk: meisjes die hard to get zijn, worden wel thuisgebracht!![]()
ah joh, wat moet jij nou met jongens die voetballen bij een bushalte...quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:31 schreef Lips het volgende:
Afgelopen zaterdag de laatste jongen waar ik echt verliefd op ben geweest tegengekomen. Was 'm een tijd geleden met stappen al tegengekomen en ben daar echt weer een paar dagen van van slag geweest. Nu kwam ik 'm tegen na het voetballen bij de bushalte....
Dat vind ik zo'n nietszeggend statement. Laatst zag ik ook een blad met een TMF-VJ die zei dat ze elke dag wat unieks meemaakte. 'Nogal wiedes', dacht ik. In principe maakt iemand elke dag wat unieks mee. Of dat ook daadwerkelijk leuk of schokkend is is natuurlijk nog een tweede.quote:
nadruk ligt hier voor mij op spelen...iemand mag best een beetje lastig zijn, en van wat moeite moeten doen is ook nooit iemand slechter geworden...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hard to get spelen is een zinloze en pretverpestende bezigheid.
Vervelend voor je!quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:55 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ik voel mijn eten omhoog komen als ik jouw reactie lees![]()
Ik ben vriendelijk tegen iedereen, ik zoen alleen niet (meer) met jan en alleman, ik neem geen drankjes meer aan en ik dans niet meer met elke man die met mij wil dansen. Voor mij is het een prima middel om het kaf van het koren te scheiden. Dit bevalt me veel beter dan desperate zijn en sinds deze houding 'echt' geworden is, ben ik relaxter geworden wat betreft het willen hebben van een relatie. Het hoeft écht niet persé, tenzij ik hopeloos verliefd ga worden, maar dat ben ik bijna nooit dus voorlopig ben ik nog wel even singlequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hard-to-get spelen is niks anders dan verkapt prinsessengedrag. Get over it.
Goed punt, dat laatste. Als ik iemand leuk vind, doe ik dan weer niet moeilijk over dansen/zoenen/drankje/afspraakjes/telefoonnummers enzovoorts. Maar gelijk met elkaar de koffer induiken ben ik wel op teruggekomen. Er is niks mis met elkaar beter leren kennen voor je all the way gaat. Bovendien zijn er een aantal niet bepaald onplezierige tussenstadia.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nadruk ligt hier voor mij op spelen...iemand mag best een beetje lastig zijn, en van wat moeite moeten doen is ook nooit iemand slechter geworden...
als ik echter merk dat iemand bewust moeilijk doet, terwijl daar geen reden voor is...behalve de eigen onzekerheid, of de behoefte het iemand lastig te maken, omdat je nu eenmaal niet te makkelijk moet overkomen...dan ben ik er snel klaar mee...
als je iemand leuk vindt, en het is wederzijds, waarom dan zoveel gedoe? kansloos....
Ach man sterf.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik hoop binnenkort officieel te verkeren met Jojoortje
Meteen all the way gaan is ook voor onvolwasen dwazen die hun hormonen achterna lopen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben vriendelijk tegen iedereen, ik zoen alleen niet (meer) met jan en alleman, ik neem geen drankjes meer aan en ik dans niet meer met elke man die met mij wil dansen. Voor mij is het een prima middel om het kaf van het koren te scheiden. Dit bevalt me veel beter dan desperate zijn en sinds deze houding 'echt' geworden is, ben ik relaxter geworden wat betreft het willen hebben van een relatie. Het hoeft écht niet persé, tenzij ik hopeloos verliefd ga worden, maar dat ben ik bijna nooit dus voorlopig ben ik nog wel even single.
[..]
Goed punt, dat laatste. Als ik iemand leuk vind, doe ik dan weer niet moeilijk over dansen/zoenen/drankje/afspraakjes/telefoonnummers enzovoorts. Maar gelijk met elkaar de koffer induiken ben ik wel op teruggekomen. Er is niks mis met elkaar beter leren kennen voor je all the way gaat. Bovendien zijn er een aantal niet bepaald onplezierige tussenstadia.![]()
Ik wil niks zeggen, maar jouw betweterigheid is ongelooflijk geil.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:57 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Meteen all the way gaan is ook voor onvolwasen dwazen die hun hormonen achterna lopen.
dus jouw definitie van hard to get, is niet meteen met iemand naar bed? dat rijmt!...ik ben een dichter in het diepst van mij ziel...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:13 schreef MLI het volgende:
Goed punt, dat laatste. Als ik iemand leuk vind, doe ik dan weer niet moeilijk over dansen/zoenen/drankje/afspraakjes/telefoonnummers enzovoorts. Maar gelijk met elkaar de koffer induiken ben ik wel op teruggekomen. Er is niks mis met elkaar beter leren kennen voor je all the way gaat. Bovendien zijn er een aantal niet bepaald onplezierige tussenstadia.![]()
Die gast heeft een staart en is dus sowieso niet serieus te nemen.quote:
Je bedoelt dat je normaal bent geworden ipv dat je hard-to-get speelt? Kun je ook wel zeggen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben vriendelijk tegen iedereen, ik zoen alleen niet (meer) met jan en alleman, ik neem geen drankjes meer aan en ik dans niet meer met elke man die met mij wil dansen. Voor mij is het een prima middel om het kaf van het koren te scheiden. Dit bevalt me veel beter dan desperate zijn en sinds deze houding 'echt' geworden is, ben ik relaxter geworden wat betreft het willen hebben van een relatie. Het hoeft écht niet persé, tenzij ik hopeloos verliefd ga worden, maar dat ben ik bijna nooit dus voorlopig ben ik nog wel even single.
Je hebt nog gelijk ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je normaal bent geworden ipv dat je hard-to-get speelt? Kun je ook wel zeggen.
Hoe lang was je met je ex en waarom is het uit?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:43 schreef Lakai het volgende:
Ik ben weer single sinds gisteren...
ik heb het uit gemaakt...en ik voel me echt een klootzak...maja
Maak je het jezelf niet moeilijker dan nodig is met dat portret?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:23 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik ben nu bezig met het verwerken van mijn laatste hopeloze verliefdheid....
in de tijd dat we (hoop ik tenminste) beiden dachten dat het wel iets kon worden heeft ze me foto's gestuurd en nu ben ik (met haar toestemming) bezig aan een portret.
fijne manier van met haar bezig zijn zonder met haar te zijn..
het portret krijgt zij als het klaar is en dan ga ik verder met mijn single leventje...
nee is voor mij meer iemand gaan zien als object dan als mogelijke partner...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:09 schreef MLI het volgende:
Maak je het jezelf niet moeilijker dan nodig is met dat portret?
Niet zo lang...2 maanden...maar ze baalt er enorm va nen daar heb ik het best moeilijk mee....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Hoe lang was je met je ex en waarom is het uit?
\quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:27 schreef Lakai het volgende:
[..]
Niet zo lang...2 maanden...maar ze baalt er enorm va nen daar heb ik het best moeilijk mee....
Ik twijfelde al redelijk snel aan de relatie maar ik hoopte dat het gevoel meer zou worden naarmate de tijd vorderde....maar dat viel vies tegen!
Tja, als het gevoel niet groter wordt, dan zou ik me er ook maar bij neerleggen. Dat heb ik ook altijd.. leuk vinden, maar verder dan dat gaat het niet. Daarom begin ik ook geen relatie als ik me niet verliefd voelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:27 schreef Lakai het volgende:
[..]
Niet zo lang...2 maanden...maar ze baalt er enorm va nen daar heb ik het best moeilijk mee....
Ik twijfelde al redelijk snel aan de relatie maar ik hoopte dat het gevoel meer zou worden naarmate de tijd vorderde....maar dat viel vies tegen!
Leuk om iets mee te doen als in leuk voor de neuk?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:36 schreef Liquidootje het volgende:
Zwart/wit: Leuk om iets mee te doen, maar niet voor iets serieus.
Maar is de wereld een beetje grijzig.
Ik ben niet type tomboy, de heren waarmee ik omga hebben stuk voor stuk soms een agenda. Tenminste, dat vermoeden heb ik echt wel. Je weet wel, loop je ergens anders naartoe met z'n tweeën en dan je begeleiden door je hand te pakken, hand om je middel enzo. Ik moet echt meer meiden leren kennenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:01 schreef Liquidootje het volgende:
Nou kijk, dat ligt er natuurlijk aan het. "Iets leuk om mee te doen"
Je kunt een hele toffe meid zijn die gewoon als één van de jongens wordt gezien. De zogenaamde tomboy. Gaan we lekker kroegen, bowlen weet ik het
Of je kunt een belachelijk lekkere meid zijn die gewoon niet met andere meiden om kan gaan wegens het jaloersheid factor van de andere meiden. Die meid vinden alle mannen wel tof en ja die willen ze ook wel in bed krijgen, maar voor iets serieus is het oer-concurrentie gevoel toch iets te hoog.
Maar persoonlijk denk ik dat het niets uit moet maken. Wees blij dat mannen zich gemakkelijk bij je voelen.
you'd be surprised.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:22 schreef liefie_ het volgende:
Jongens vragen zich niet zo veel af in de kroeg hoor
ik denk dat het erg met de body language te maken heeft, die de dame in kwestie laat zien terwijl ze met jongens staat te praten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:16 schreef MLI het volgende:
Ja, dat ligt aan mij. Vorige post nog eens nagelezen en aangepast.
Ik persoonlijk vind het wel redelijk belangrijk. Laat ik het zo zeggen: als iemands vrienden tuig zijn, dan laat ik ze ook voor wat ze zijn. En als een jongen met alleen maar meisjes staat te praten en te dansen, dan vraag ik me wel af waarom hij niet met jongens praat. Ik denk dat jongens zich dat andersom ook afvragen.
Ik vind haar directheid wel aantrekkelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik wil niks zeggen, maar jouw betweterigheid is ongelooflijk geil.
Ik zie meteen weer een clichéquote:
De 'zinloze' discussie zal ik dan niet aangaan...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:15 schreef Shitonya het volgende:
Ik kan ook beter opschieten met jongens meestal. Erg lastig aangezien mannen het liefst één keer een vrouw willen neuken en daarna niks meer of verliefd op je worden. Echte vriendschap tussen man en vrouw is simpelweg onmogelijk. En nee, dit is géén aanleiding tot een zinloze discussie ^_^
Maar gewoon omgaan met jongens is geen probleem, zolang je ze maar op afstand houdt -> dat je geen afgelikte hamburger wordt die iedereen uiteindelijk afgaat..
Bier en tieten natuurlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:46 schreef Lips het volgende:
toch wel benieuwd wat er dan in jullie omgaat
Doe toch niet zo stupide. Ik zei dat je makkelijk met jongens kunt omgaan, zolang je ze maar op afstand houdt. En niet eindigt als afgelikte boterham -> daarmee bedoelde ik zo'n aandachtsgeile crackhoer die elke jongen over zich heen laat gaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:46 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik zie meteen weer een clichéDat een vrouw in de kroeg maar weer eens aan een man gaat vragen "waar denk je aan? Garisson72 zegt dat je echt wel ergens aan denkt hoor in de kroeg!!!"
Verpest het nou niet voor jezelf Garisson![]()
toch wel benieuwd wat er dan in jullie omgaat
[..]
De 'zinloze' discussie zal ik dan niet aangaan...
Maar doe toch eens niet zo zwart wit zeg! Wordt er gewoon misselijk van. Hoe je weer beweert dat je meteen een afgelikte hamburger wordt als je jongens niet op afstand houdt![]()
Bij deze wil ik me dan melden als afgelikte hamburger want ik ga namelijk wel met jongens om![]()
Oh gelukkig, dan voldoen jullie toch aan de verwachtingenquote:
Maar wat is voor jou dan afstand?? Is dat alleen lichamelijke afstand of bouw je ook geestelijke afstand in?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:56 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Doe toch niet zo stupide. Ik zei dat je makkelijk met jongens kunt omgaan, zolang je ze maar op afstand houdt. En niet eindigt als afgelikte boterham -> daarmee bedoelde ik zo'n aandachtsgeile crackhoer die elke jongen over zich heen laat gaan.
Zo, nu eerst een Bavaria.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:59 schreef Lips het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan voldoen jullie toch aan de verwachtingen![]()
Ik ben niet betweterig, ik ben hooguit soms goed in het formuleren van mijn eigen mening over bepaalde onderwerpenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik wil niks zeggen, maar jouw betweterigheid is ongelooflijk geil.
Dat gebeurt inderdaad wel dat ik met een vriend naar bed ga. Maar het is niet zo dat ik zo meerdere vrienden tegelijk heb. Natuurlijk zijn er door zulke omstandigheden ook wel vriendschappen kapot gegaan. Maar er zijn net zo makkelijk vriendschappen kapot gegaan om andere redenen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:07 schreef Shitonya het volgende:
Dus jij gaat wel eens met "een" "vriend" naar "bed"? Argh, nee zo ben ik dus niet. Ook een loze discussie. DAt is gewoon iets principieels en hoe je vriendschap ziet.
Ja en als die is benut, dan blijft er weinig tot vaak niets meer over van die zogenaamde vriendschap. Je geeft het zelf ook al toe: meestal gaan ze toch wel kapot. Dat kan ook haast niet anders, want de enige overeenkomst tussen een man en een vrouw is, dat ze in elkaar passen. Die aantrekkingskracht is sterker dan een zogenaamde "vriendschap". Ik heb heus wel eens een man als vriend gehad, maar dat duurde ook nooit lang, omdat hij verliefd werd of hij last kreeg van die "fysieke aantrekkingskracht". Als ik langer dan een jaar echt bevriend ben met een man, wijzig ik mijn mening. Maar dat zie ik niet snel gebeuren.
http://nl.youtube.com/watch?v=rxWWi8prOO4quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:36 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat gebeurt inderdaad wel dat ik met een vriend naar bed ga. Maar het is niet zo dat ik zo meerdere vrienden tegelijk heb. Natuurlijk zijn er door zulke omstandigheden ook wel vriendschappen kapot gegaan. Maar er zijn net zo makkelijk vriendschappen kapot gegaan om andere redenen.
Ik heb nu een paar mannelijke vrienden die ik al een paar jaar ken en waar ik echt gewoon bevriend mee ben. Met slechts 1 daarvan heb ik 'een verleden'. Ik weet dus dat een platonische vriendschap ook zeker wel kan tussen man en vrouw. Ik denk alleen wel dat de beginperiode van een vriendschap bepaalt of het platonisch blijft werken of niet.
van bil gaan...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:34 schreef Liquidootje het volgende:
Hoho wacht eens even. Ik wilde je niet beledigen hoor.
Kom laten we vrienden worden. Ik word pas over twee jaar verliefd op je. Gaan we daarna een keer van de bil.
Maar op een serieuzere noot (ook al was het bovenstaande ook serieus). Ik ben het vaker met je eens dan dat ik toe wil geven. Alleen ik vind je zo bitchig in het "goed formuleren".![]()
Net wat je onder vriendschap verstaat. Als jij je uitkleedt voor die "vrienden" en dan vraagt of ze je willen neuken en dan weigeren, dan wil ik dat best als een vriendschap benoemen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:36 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat gebeurt inderdaad wel dat ik met een vriend naar bed ga. Maar het is niet zo dat ik zo meerdere vrienden tegelijk heb. Natuurlijk zijn er door zulke omstandigheden ook wel vriendschappen kapot gegaan. Maar er zijn net zo makkelijk vriendschappen kapot gegaan om andere redenen.
Ik heb nu een paar mannelijke vrienden die ik al een paar jaar ken en waar ik echt gewoon bevriend mee ben. Met slechts 1 daarvan heb ik 'een verleden'. Ik weet dus dat een platonische vriendschap ook zeker wel kan tussen man en vrouw. Ik denk alleen wel dat de beginperiode van een vriendschap bepaalt of het platonisch blijft werken of niet.
Nou, opzich vind ik het nog wel een goede gedachte. Neem een willekeurige vriend voor je: als je naakt uit de douche zou komen lopen en hem mededelen dat je seks met je wilde, hoeveel zouden er zeggen "Nou nee, dat zou onze vriendschap verpesten!" ? Geen, tenzij hij homo is, al een relatie heeft of je gewoon spuuglelijk bent.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:46 schreef Lips het volgende:
[..]
De 'zinloze' discussie zal ik dan niet aangaan...
Maar doe toch eens niet zo zwart wit zeg! Wordt er gewoon misselijk van. Hoe je weer beweert dat je meteen een afgelikte hamburger wordt als je jongens niet op afstand houdt![]()
tja dat zou dan weer te intimiderend zijn, want dan moet de man over zijn gevoelsleven gaan praten (stel je dat eens voor, en dan in de kroeg hè! met andere mannen erbij!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:46 schreef Lips het volgende:
Ik zie meteen weer een clichéDat een vrouw in de kroeg maar weer eens aan een man gaat vragen "waar denk je aan? Garisson72 zegt dat je echt wel ergens aan denkt hoor in de kroeg!!!"
en niet eens persé in die volgorde.quote:
true.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:18 schreef Shitonya het volgende:
Ik ben niet betweterig, ik ben hooguit soms goed in het formuleren van mijn eigen mening over bepaalde onderwerpen
Maar andersom ook! Als een willekeurige vriend van me (ok, paar uitzonderingen daargelaten) naakt uit de douche zou komen zou ik ook niet zeggen dat het onze vriendschap zou verpesten. Ik ben er namelijk van overtuigd dat daarin helemaal niet zo veel verschil zit tussen mannen en vrouwen. Vrouwen weten het alleen beter te verbergen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou, opzich vind ik het nog wel een goede gedachte. Neem een willekeurige vriend voor je: als je naakt uit de douche zou komen lopen en hem mededelen dat je seks met je wilde, hoeveel zouden er zeggen "Nou nee, dat zou onze vriendschap verpesten!" ? Geen, tenzij hij homo is, al een relatie heeft of je gewoon spuuglelijk bent.
Seksuele gedeelte is simpelweg niet uit te bannen.
Dat schreef ik ook niet....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:49 schreef liefie_ het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik hoef echt niet met iedereen die naakt de douche uit stapt (ookal ben ik er mee bevriend) naar bed
Hoe doorzichtig.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:34 schreef Liquidootje het volgende:
Hoho wacht eens even. Ik wilde je niet beledigen hoor.
Kom laten we vrienden worden. Ik word pas over twee jaar verliefd op je. Gaan we daarna een keer van de bil.
Maar op een serieuzere noot (ook al was het bovenstaande ook serieus). Ik ben het vaker met je eens dan dat ik toe wil geven. Alleen ik vind je zo bitchig in het "goed formuleren".![]()
Voetbal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:02 schreef Garisson72 het volgende:
en niet eens persé in die volgorde.
godzijdank noem je geen voetbal.
Ze heeft een peperkoeken hartje hoor.quote:true.
jammer alleen dat het steevast op zo'n "kijk mij eens een gepeperde mening hebben"-toon moet.
Daar twijfel ik ook geen seconde aan. Daarom vind ik het dus ook jammer; wellicht komt het allemaal weer voort uit die vermaledijde onzekerheid die ons stervelingen teistert...quote:
Nee je schreef dat het "de kat op het spek binden" is en dat je niet zou beginnen over de vriendschapquote:
Deze man denkt: waarom heb ik dat nooit eensquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:27 schreef MLI het volgende:
Question: hoe denken mannen over dames die de hele avond met jongens staan te praten? Ik heb een probleem en dat is dat ik hier niet echt meiden heb leren kennen, gevolg: ik trek veel op met the boys hier.
Nou, het seksuele gedrag van een man verschilt enorm met die van een vrouw. Ik heb al vaker tekstjes van Kennislink geplukt om dit duidelijk te maken, dus hier nog een keer:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:47 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik ben er namelijk van overtuigd dat daarin helemaal niet zo veel verschil zit tussen mannen en vrouwen. Vrouwen weten het alleen beter te verbergen!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:00 schreef Friek_ het volgende:
Ik geloof trouwens wel dat vrouwen evenveel genieten van seks als mannen. Zeker als je ze even hard en genadeloos neemt op het moment dat ze het niet verwachten.
Zie post van Friek_ daarboven, daar heeft het alles mee te maken. Beetje onhandige quote.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:20 schreef liefie_ het volgende:
Wat hebben andermans kinderen met genieten van sex te maken?
Oeh, dat vind ik ook super! Sterker nog, ik merk steeds meer dat ik gek wordt van teveel mensen om me heen de hele dag. Als ik in mijn eigen woning ben, dan het liefst lekker in mijn uppie aanrommelen, niemand om me heen. Maar ja, mijn buren staan om de klipklap aan de deur. Wel gezellig maar soms wil ik een paar uur voor mezelf. Kan ik mijn tijd verdoen op fokquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:29 schreef Liquidootje het volgende:
Soms is het wel leuk om als single gewoon in je eentje een dag rond te lopen in het centrum. Je koopt een pizza bij de new york pizza en je ontmoet een super leuke en mooie meid die samen met je de rest van de dag door brengt en vanavond nog bereid is om een uurtje te treinen voor een dvd'tje.![]()
Ervaring?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:56 schreef Shitonya het volgende:
Vaak wel ja. Vaarwel stompzinnige stelling
Om de post moet jij zo'n soort uitspraak doen he?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:42 schreef MLI het volgende:
[..]
Overigens: ik tref nooit mensen die bereid zijn tot het kijken van een DVD'tje. Wel genoeg mensen die bereid zijn tot hele andere dingen![]()
Sorry, ik was me er niet van bewust. Ik zal d'r eens op letten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Om de post moet jij zo'n soort uitspraak doen he?
Geen wonder dat mensen je maar voor een ding benaderen
Dat bedoelde ik dus. DVD'tje kijken, dan weet ik genoeg.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:45 schreef Liquidootje het volgende:
Ja? zijn er nog echt mannen die vrouwen uitnodigen en direct zeggen dat het voor sex is?
Ik camoufleer het altijd met "een dvd'tje kijken"![]()
Ik ga over een paar weken bij een meisje langs, dan gaan we ook een dvdtje kijken onder het genot van heerlijk plakje spacecake.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:25 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus. DVD'tje kijken, dan weet ik genoeg.
Hmm, tja natuurlijk denken mannen dat altijd wel een beetje. Maar je komt bijelkaar om een dvd te kijken. ALS er wat meer van komt, dan komt het toch van beide kanten af.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:25 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus. DVD'tje kijken, dan weet ik genoeg.
Roep jij vaker.. ehm..: "Nee, nee en nog eens nee. Ik kom hier voor drugs en film!quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ga over een paar weken bij een meisje langs, dan gaan we ook een dvdtje kijken onder het genot van heerlijk plakje spacecake.
Alleen denkt ze nu dus dat ik kom om te neuken, en ze gelooft me niet.Dus soms weet je niet genoeg.
Ik ga zelden tot nooit met "voorbedachte rade" op een date, of bij een meisje wat ik niet/net ken langs.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:44 schreef Liquidootje het volgende:
Roep jij vaker.. ehm..: "Nee, nee en nog eens nee. Ik kom hier voor drugs en film!"
aka booooringgg...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ga zelden tot nooit met "voorbedachte rade" op een date, of bij een meisje wat ik niet/net ken langs.
Soms gebeurt er dan wat, en soms niet.
damn, dat mis ik dan weer.... was het nog interessant?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:15 schreef liefie_ het volgende:
Blink (dat boek) en de schrijver zijn nu bij oprah
(wat ik normaal natuurlijk niet kijk)
Nou, vertel eens hoe het wel moet dan. Oh nee, wacht, daar heb je toen natuurlijk al die suffe topics over geopend.quote:
Weet niet waar je het over hebt... Oh nee, wacht, die topics die in 3 uur vol waren...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, vertel eens hoe het wel moet dan. Oh nee, wacht, daar heb je toen natuurlijk al die suffe topics over geopend.
In ieder geval wel met voorbedachten rade... Kga niet op date om te dammen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, vertel eens hoe het wel moet dan.
Nee, verhalen aanhoren en om je heen kijken geeft je al voldoende duidelijke antwoordenquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:36 schreef Shitonya het volgende:
En iets afspreken met voorbedachte rade is echt tranenverwekkend. Alsof je dan niet bewust of onbewust jezelf gaat aanpassen/veranderen/afhankelijker opstellen/mooier gaat voordoen/jezelf in een geforceerd ideaalbeeld gaat wurmen. Je gaat doelbewuste vragen stellen, je kijkt anders naar de andere persoon, de ander krijgt een ander beeld van jou, de gevolgen kunnen catastrofaler uitpakken und so weiter. Je kunt prima naar de bakker gaan met een boodschappenlijstje, omdat dat vrijwel niets verandert aan de mogelijke gevolgen of omstandigheden. Maar met een boodschappenlijstje ( intentie ) een date ingaan is aankloppen bij moeder natuur die ongesteld is. Dan weet je zeker dat je storm krijgt.
Ja. Go figure.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt... Oh nee, wacht, die topics die in 3 uur vol waren...![]()
Ja jezelf van je beste kant laten zien, waardoor degene je slechtere kanten minder snel zal zien..nee verstandigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Ik ga op date met de voorbedachten rade omdat ik iemand probeer te winnen (idd me van mn beste kant te laten zien) of om met iemand sex te hebben. Niets geforceerd. Gewoon krijgen wat je wilt. Hoe zou je t anders moeten doen? Zo vaak mogelijk tegen jezelf zeggen dat je dat allemaal niet wilt? Onbewust heb je altijd verwachtingen. En wat is het ergste dat je kan overkomen? Je past niet bij elkaar, poeh poeh wat erg...
Als ik een relatie aanga, dan zegt mijn gevoel en verstand dat de kans groot is dat het een langdurige relatie zal worden. Maar daar had ik het niet over. Ik had het over "intenties" hebben omtrent daten. Dat is samengevat gewoon achterlijk. En nee, ik ga het niet nogmaals herhalen. Dan lezen jullie mijn eerste argumenten maar, in plaats van dat ik continu in herhaling moet vallen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:15 schreef MLI het volgende:
Shitonya, hoe moet het dan allemaal wel volgens jou? Stel dat jij een relatie aangaat of iets dergelijks, hoe wil je dat dan zien? Ik zie hier alleen maar hoe je het niet wil.
Reageer ff normaal. Dat je gefrustreerd bent is jouw probleem. Wat is er nou precies geforceerd aan? Langzamerhand leer je elkaar beter kennen en ga je elkaars negatieve punten ook zien. Hele normale gang van zaken lijkt me.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:48 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ja jezelf van je beste kant laten zien, waardoor degene je slechtere kanten minder snel zal zien..nee verstandigLees mijn vorige post nog eens stuk onbenul. Dat is volkomen geforceerd.
![]()
En hoe je het dan moet doen? Volkomen verwachtingloos erin stappen. Niets meer of minder, want je weet toch nooit hoe het gaat lopen.
Zonder verwachtingen ergens heengaan is onmogelijk. Als ik naar een concert toe ga, dan heb ik bepaalde vooroordelen over een band of artiest en kijk ik of die bevestigd worden. We kunnen niet 'blind' ergens heengaan, dat vind ik nogal een illusionaire gedachte.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:31 schreef Shitonya het volgende:
Gefrustreerd ben ik overigens niet, hooguit wat geirriteerd om jouw denkbeeld. Een intententie leidt tot geforceerd gedrag: jezelf mooier voordoen, jezelf aanpassen, teveel denken aan wat de ander van je zal vinden, letten op wat je doetzegt/enz. Zonder verwachting een date ingaan heeft meer voordelen, omdat je niet weet wat je te wachten staat, ook al denk je het wel te weten door zoiets als msn of telefoongesprekken.
Ja want one night stands heb ik uitgevondenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:31 schreef Shitonya het volgende:
Bijna zeker weten? Dan spreek jij met wel heel vreemde nymfomanistische, respectloze "meisjes" af... Iemand met enig zelfrespect die duikt niet de eerste date meteen het bed in met iemand die ze nauwelijks kent.
Als ik bij mezelf denk van: vanavond ga ik met dat meisje op een date dan nodig ik haar bij me uit en gaan we seks hebben. Wat is er verkeerd met die verwachting? Sterker nog vrouwen hebben net zo goed dat soort verwachtingen. Mocht t niet gebeuren dan is er verder toch ook niets aan de hand.quote:Een intententie leidt tot geforceerd gedrag: jezelf mooier voordoen, jezelf aanpassen, teveel denken aan wat de ander van je zal vinden, letten op wat je doetzegt/enz.
Wat is je 'normale' gedrag? Ik heb namelijk niet een normaal gedrag die opgaat voor elke situatie. Je past je altijd aan. Je doet net alsof ik iets tegen mn natuur in doe.quote:Als je gewoon jezelf blijft en de ander ook als ieder ander behandeld, dan heb je meer kans van slagen dan wanneer je de intentie "neuken" of een "relatie" hebt, want je gedrag is dan sowieso afwijkend van je normale gedrag.
Herkenbaar, 2 weken nadat ik naar BE verhuisde heb ik het uitgemaakt met mijn vriendje. Maar dat duurde pas een paar weken. Verder is het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen en met de Belgen gaat dat prima, al zeg ik het zelf! Ben je niet ernstig van de kaart of zo? Na 6 jaar is dat vrij logisch.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:40 schreef bloempjuh het volgende:
Sinds drie weken woon ik in Antwerpen en sinds twee weken is het uit met Vriendje, na zes jaar relatie. Het was niet meer te redden, in mijn optiek. Nu dus weer single, al ben ik nooit echt single geweest. Voelt heel goed, leer veel leuke mensen kennen hier
Neuh, ik voel me prima. Vrijheid is goeeedquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:48 schreef MLI het volgende:
[..]
Herkenbaar, 2 weken nadat ik naar BE verhuisde heb ik het uitgemaakt met mijn vriendje. Maar dat duurde pas een paar weken. Verder is het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen en met de Belgen gaat dat prima, al zeg ik het zelf! Ben je niet ernstig van de kaart of zo? Na 6 jaar is dat vrij logisch.
(Of heb je een leuke belg ontmoet?)
Jammer dat je in België woont, anders hadden wij eens kunnen daten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:34 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Neuh, ik voel me prima. Vrijheid is goeeed
En nee, amper leuke Belgen, wel leuke Australiers enzo (woon in een hostel, elke keer nieuwe backpackers hier).
Jezus, vaag verhaal. Details? Een pauze van een aantal weken, dan is er wel iets aan de hand denk ik.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oow... ja snapte er al niks van
op zich heb ik een relatie
maar er is waarschijnlijk een pauze van een aantal weken om er over na te denken
maar er is niet echt iets aan de hand of zo
als de conclusie is dat je een pauze inlast, terwijl er eigenlijk voor zover je weet niets mis is, dan heb je niet veel reden om blij te zijn, lijkt me...quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik weet niet precies wat het is
maar ik voel me nu opeens weer een beetje verdrietig terwijl ik eerst juist blij was dat we hadden gepraat
en wat jullie allebei dachten was; laten we een pauze houden?quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja ik dacht dus eerst van o we dachten het zelfde, wat goed
maar nu denk ik idd dat jullie wel een punt hebben
quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb geen zin om een heel topic te openen hier over maar wil t toch aan iemand typen haha
heb nu soort van relatie maar beetje in de beginfase en het zou wel een echtecht iets kunnen worden
en dat willen we beide, en we weten beide niet hoe
beide nooit een serieuze relatie gehad en blijven beetje steken in middelbare school verkering idee
omdat het wel leuk is maar niet goed voelt wil hij graag pauze om er over na te denken (er is niks gebeurd hoor ) maar in mijn idee leiden pauzes altijd tot het einde en dat is ook weer t laatste wat hij wil.
en toen dacht ik.... is dat het "3 maanden gaan we door of niet punt'?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt alsof hij de liefde van je leven gaat worden...
Maar verder tav relaties en "hoe het hoort", wat maakt het uit. Gewoon zien hoe het gaat en niet te veel nadenken over hoe het hoert of moet..
quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik denk juist wel veel na over hoe ik het zou willen, maar daar kan ik dus geen antwoord op geven en hij ook niet. misschien dat ik mij niet zo goed uitdruk maar ik heb nooit iemand leuker gevonden dan hij en een x niet alleen op fysieke aantrekkingskracht.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Maar goed, over je vraag. 'Pauzes' zijn over het algemeen niet positief en volgens mij hoor ik ook wel een aarzeling in jouw verhaal (of het wel zo goed is). Even los van 3-maanden punt, hoe voelt het voor jou?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hmm het was meer dat we beide op t zelfde moment dachten van
hoe we tegen elkaar doen is niet hoe we echt zijn maar een beetje schijn zo als je tegen vreemden doet
en we vinden elkaar beide heeel leuk dat is het niet maar op deze manier is het niet echt een "echte" relatie
en er is niks gebeurt of wat dan ook, het is meer dat hij dingen niet deelt omdat hij denkt dat niemand het zal begrijpen of raar gaat vinden en ik dingen niet deel omdat ik het heel moeilijk vind om over gevoelens te praten.
en nu hebben we een heel lang maar niet zo leuk gesprek gehad hoewel we ons beide achteraf wel beter voelen. hij bedoelde een pauze waarbij we elkaar niet zie maar wel spreken. iig voor mij zijn pauzes uitstel van executie. elkaar nooit meer zien zou het makkelijkste zijn omdat ik hem dan niet mis en ik niet aan hem ga hechten enz. vond hij ook de makkelijkste oplossing zodat hij zn schijn op kan houden en niets hoeft te delen maar het wel wil maar weet niet hoe. ik zei: is een pauze niet zodat je emotioneel afstand kan nemen en hoe langer je me niet ziet hoe makkelijker het is een niet leuke beslissing te maken maar wel de makkelijkste weg. en dat was wel zo.
ik zei ik doe niet aan een pauze maak het dan meteen uitquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:00 schreef MLI het volgende:
Hmm, PF, ik zou maar snel ophouden met die pauze als je hem leuk vindt. Pauze kan goed zijn, maar dan meer een vakantie waarin je gek wordt zonder elkaar zodat je gelijk weet wat je aan elkaar hebt.
we zijn gewoon met je begaan en gunnen je het beste...quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Jullie willen me wel erg graag terug in dit topic hè
Ik las iets van er is niets gebeurd. Ik denk dat mijn hormonen iets teveel van slag zijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 08:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Huh heb je 't nu over mij?
Tsssk, nog nauwelijks reacties in het topic en toch heeft Milagro alweer gepost wat ik ook had willen zeggen!quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:40 schreef milagro het volgende:
niet vertellen dat je flieft bent, dan kun je nog stiekem in haar nabijheid smachten, ergo, fake vriendschap , houd dat niet langer dan een maand vol, beken het dan, en je ziet haar nooit meer...
Je gelooft niet in verliefdheid op het eerste gezicht??quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je kent haar een week en bent meteen verliefd
ehm. oeigeef haar de kans je te leren kennen en hecht niet teveel aan haar/hoop op niks
dan kan t altijd meevallen
wat hij zegtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:48 schreef mrbox het volgende:
Ow bah de feestdagen komen er weer aan, dan is single zijn deste erger![]()
als je zo'n boehoe remi houding aanneemt, wel jaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:48 schreef mrbox het volgende:
Ja man, want de goede bachelors maken natuurlijk misbruik van al die lonely sex craving singles.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:29 schreef milagro het volgende:
[..]
als je zo'n boehoe remi houding aanneemt, wel ja
Ik vind de feestdagen heerlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:48 schreef mrbox het volgende:
Ik vind tijd doorbrengen met familie nooit zo aangenaam, maar tijd doorbrengen met schoonfamilie is altijd nog erger.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:04 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik vind de feestdagen heerlijk [afbeelding] Ook als single!! Tijd met je familie en vrienden doorbrengen, heerlijk!
Heb ook lekker 2 weken vakantie eind december!
Ene kant wel, andere kant niet. Mis haar wel, maar het leven gaat door. Kan er verder ook niets aan veranderen. Hou me meer bezig met werken, trainen, bijbel en vrienden en op die manier hoef ik er ook niet mee bezig te zijn. Ik denk dat jij 1 van de personen bent die mij niet zo goed begrijpt. Je stelt vragen die ik in mijn post eigenlijk al beantwoord heb. Als je nu eens wat minder snel leest, dan haal je er misschien niet zoveel selectiefs uit. Ik druk het nog mild uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
tvptje, korte versie, euh?
even seireus: echt rot voor je dat het uit is, maar vind je het nou wel erg of niet zo... of wou je gewoon wat vertellen
wrijf het er maar inquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:34 schreef Copycat het volgende:
Single in Manchester met oud en nieuw![]()
Wat wil een vrouw nog meer?
die saaie schapen moet je gebruiken om de minder saaie te lokken, de saaie schapen je aura maken dus.... met vrouwen lok je vrouwenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:29 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
wrijf het er maar in![]()
Single in Deventer klinkt niet zo sexy, i admit, maar leuk is het wel.
Kan iemand vertellen hoe ik mijn aura kan pimpen? Ik krijg alleen saaie schapen achter me aan..
met mannen werkt dat ook hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:35 schreef milagro het volgende:
[..]
die saaie schapen moet je gebruiken om de minder saaie te lokken, de saaie schapen je aura maken dus.... met vrouwen lok je vrouwen
maar daar hadden we het dus niet over, hoorquote:
sorry dat ik iets durf te zeggen, zal de volgende keer eerst toestemming aan u vragenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:19 schreef milagro het volgende:
[..]
maar daar hadden we het dus niet over, hoor
pff.. als je niet zo snel je oordeel klaar hebt over hoe ik lees dan hoef je dat ook niet te zeggenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 06:46 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ene kant wel, andere kant niet. Mis haar wel, maar het leven gaat door. Kan er verder ook niets aan veranderen. Hou me meer bezig met werken, trainen, bijbel en vrienden en op die manier hoef ik er ook niet mee bezig te zijn. Ik denk dat jij 1 van de personen bent die mij niet zo goed begrijpt. Je stelt vragen die ik in mijn post eigenlijk al beantwoord heb. Als je nu eens wat minder snel leest, dan haal je er misschien niet zoveel selectiefs uit. Ik druk het nog mild uit.
Heb je nu je antwoord?
nee, juist lekker veel feestenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:48 schreef mrbox het volgende:
Mag ik komen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:24 schreef LoudGirl het volgende:
Ik denk dat ik maar zelf een tof feest ga organiseren met Kerst. Ik ken genoeg ouderloze singles, buitenlandse studenten die niet naar huis kunnen en andere zielepoten, dus dat moet gezellig worden.
er is toch ook een gratis gedeelte, maar dan met minder opties?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:11 schreef Miss_S het volgende:
relatieplanet moet je toch voor betalen?
Niet oke.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
pff.. als je niet zo snel je oordeel klaar hebt over hoe ik lees dan hoef je dat ook niet te zeggen
ik vroeg me gewoon af of je nog iets concreets van mij/ons wou horen
that's all
probeer alleen maar aardig te doen okee![]()
Op RP met de verstoorde man/vrouw verhouding daar moet het wel goedkomen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit te denken me in te schrijven bij relatieplanet.nl. Ik heb ook een cursus leren flirten nodig, helaas geven ze dat niet bij de LOI, zou gat in de markt zijn denk ik.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:13 schreef Integrity het volgende:
Niet oke.
1. Als ik mijn oordeel klaar had liggen, had ik m voor me gehouden en niet bij je neer gelegd. Op deze manier heb je nog een kans om erop te reageren.
2. Ik wilde gewoon mijn verhaal even kwijt, heel open. Vind het alleen niet zo tof als ik zoveel vertel en er wordt maar op 1 iets ingegaan. Ik vind dat er dan tekort wordt gedaan aan wat ik zeg en dat is gewoon mijn mening. Die mag ik hebben.
3. Als je de kotssmilie achterwege gelaten had, had ik me rot gevoeld dat ik zo snel met m'n oordeeltje klaar stond. Nu niet.
Als dit alles is, ben ik ook weer weg.![]()
de ironie...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:29 schreef Integrity het volgende:
Meestal ben ik hier heel fel in discussies en laat ik alleen een buitenkant zien. Al is het alleen omdat je hier idioten hebt die je pakken op je kwetsbare moment. Mongooltje pesten noem ik dat ook wel. Voor mezelf. Ik sta er nu gelukkig boven.
Je voelt je als vrouw op zo'n site wel enorm aangevallen met tig berichtjes en dan voel ik me toch weer schuldig als ik geen zin heb om iedereen te beantwoordenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
[..]
de ironie...
ontopic: ik heb 1x kort op zo'n internet-dating site rondgekeken, en was er erg snel klaar mee...mij iets te...ehmm...doelgericht![]()
wat is er zo moeilijk aan flirten dan? kun je het niet, of herken je het niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit te denken me in te schrijven bij relatieplanet.nl. Ik heb ook een cursus leren flirten nodig, helaas geven ze dat niet bij de LOI, zou gat in de markt zijn denk ik.
Ik weet niet hoe ik aan een wildvreemde jongen moet laten merken dat hij me wel leuk lijkt en ik heb het ook niet in de gaten als iemand met mij flirtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat is er zo moeilijk aan flirten dan? kun je het niet, of herken je het niet?![]()
er zijn vast wel dat soort cursussesn trouwens...ongetwijfeld een leuke plek om nieuwe mensen te ontmoeten![]()
ik wil het je anders wel een keertje leren hoor...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet hoe ik aan een wildvreemde jongen moet laten merken dat hij me wel leuk lijkt en ik heb het ook niet in de gaten als iemand met mij flirt.
Waar ging de 2e quote over volgens jou? Ik zat er niet mee namelijk. Heb gewoon gezegd wat ik dacht en had er vrede mee. Volgens mij is dat boven de discussie staan. Dat ik me niet liet meeslepen door mijn gevoel en de discussie niet kan loslaten. Althans zo zie ik dat. Of mag je volgens jou niet zeggen wat je denkt, wil je boven een discussie kunnen staan? Mag je niet participeren aan een discussie, om er niet boven te kunnen staan? Of is het misschien anders? Dat je het voor je gevoel wel kunt loslaten, maar toch antwoord kunt geven aan je gevoel door te reageren op een manier die jij denkt dat passend is? En dan loslaten?quote:
je klinkt als een vrouw zegquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:05 schreef Integrity het volgende:
[..]
Waar ging de 2e quote over volgens jou? Ik zat er niet mee namelijk. Heb gewoon gezegd wat ik dacht en had er vrede mee. Volgens mij is dat boven de discussie staan. Dat ik me niet liet meeslepen door mijn gevoel en de discussie niet kan loslaten. Althans zo zie ik dat. Of mag je volgens jou niet zeggen wat je denkt, wil je boven een discussie kunnen staan? Mag je niet participeren aan een discussie, om er niet boven te kunnen staan? Of is het misschien anders? Dat je het voor je gevoel wel kunt loslaten, maar toch antwoord kunt geven aan je gevoel door te reageren op een manier die jij denkt dat passend is? En dan loslaten?
Wat denk jij? Aangezien het gaat om communicatie en communicatie met anderen plaatsvindt, zie ik wel een ontopic verband in het single zijn. Daar een relatie een band is die je samen hebt, die naar mijn mening gevormd wordt door gevoelens en communicatie. Om maar even heel kort door de bocht te gaan.
In mijn geval loop ik ook enorm tegen het spiegelend effect van een relatie aan. De confrontatie met mezelf. In relatie tot je partner is dat veel intenser en dichterbij dan een topic op FOK!. Ik zie toch wel een parallel. Jij ook?
lighten up, keep your shirt on, relax, it may never happen, en dood ga je toch, of je nu single bent of niet... alleen opgewonden standjes gaan eerder, moet je niet willenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:05 schreef Integrity het volgende:
[..]
Waar ging de 2e quote over volgens jou? Ik zat er niet mee namelijk. Heb gewoon gezegd wat ik dacht en had er vrede mee. Volgens mij is dat boven de discussie staan. Dat ik me niet liet meeslepen door mijn gevoel en de discussie niet kan loslaten. Althans zo zie ik dat. Of mag je volgens jou niet zeggen wat je denkt, wil je boven een discussie kunnen staan? Mag je niet participeren aan een discussie, om er niet boven te kunnen staan? Of is het misschien anders? Dat je het voor je gevoel wel kunt loslaten, maar toch antwoord kunt geven aan je gevoel door te reageren op een manier die jij denkt dat passend is? En dan loslaten?
Wat denk jij? Aangezien het gaat om communicatie en communicatie met anderen plaatsvindt, zie ik wel een ontopic verband in het single zijn. Daar een relatie een band is die je samen hebt, die naar mijn mening gevormd wordt door gevoelens en communicatie. Om maar even heel kort door de bocht te gaan.
In mijn geval loop ik ook enorm tegen het spiegelend effect van een relatie aan. De confrontatie met mezelf. In relatie tot je partner is dat veel intenser en dichterbij dan een topic op FOK!. Ik zie toch wel een parallel. Jij ook?
Thnxquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:18 schreef milagro het volgende:
[..]
lighten up, keep your shirt on, relax, it may never happen, en dood ga je toch, of je nu single bent of niet... alleen opgewonden standjes gaan eerder, moet je niet willen![]()
ik vind dit maar een raar topic, en waren er niet 2 gemerged zat ik hier niet, dat dat even duidelijk is, maar kom op, hey, er wordt hier net gedaan of single zijn een aandoening is waar je zo snel mogelijk vanaf moet.... de term 'single' alleen al... wat ben jij? nou, single....![]()
als je al zo uitgebreid ergens op doorgaat, terwijl je zegt dat je gevoel er los van staat....dan kan ik me voorstellen dat je een probleem met communicatie binnen een relatie hebt, waar er wel gevoel bij komt kijken...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:05 schreef Integrity het volgende:
Er komt bij mij heel erg veel gedachten en gevoelens bij kijken. Dat moet ik allemaal een plekje geven, anders kom ik vast te zitten met mezelf. Ik heb borderline en daarmee omgaan is niet altijd makkelijk. Voor niemand niet. Ik huiver de momenten dat ik niet inzie dat ik zwartwit denk en mijn focus alleen maar op anderen leg.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
als je al zo uitgebreid ergens op doorgaat, terwijl je zegt dat je gevoel er los van staat....dan kan ik me voorstellen dat je een probleem met communicatie binnen een relatie hebt, waar er wel gevoel bij komt kijken...
Je staat dan lijnrecht tegenover elkaar, denk ik. Weet je, de meeste mensen zijn helemaal niet zo dom. Het is gewoon een kwestie van hoeveel moeite jij wilt doen om je te verdiepen in elkaar (of het onderwerp). Het is soms makkelijk om te oordelen (vanaf de zijlijn), dan er daadwerkelijk aan mee te doen. Dat maakt namelijk gevoelens los die een barriere kunnen vormen.quote:ik moet zeggen dat ik je wel gelijk geef op dat punt...mijn probleem is dan eerder dat ik in een relatie het rationele standpunt kies, los van m'n gevoelens, en daardoor mezelf boven de discussie plaats (zoals jij het noemt)...iets wat in een relatie nog wel eens wil botsen...
Bij alle rottige datingsites komt het erop neer dat je met het gratis gedeelte niets kan behalve profielen bekijkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
er is toch ook een gratis gedeelte, maar dan met minder opties?
Kieskeurigheid op achternaam ook?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:43 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
Bij alle rottige datingsites komt het erop neer dat je met het gratis gedeelte niets kan behalve profielen bekijken
er zijn wel een paar site's die compleet gratis zijn (www.knuz.nl b.v) maar meestal zijn die minder groot.
maar als vrouw zijnde heb je sowieso een zeer groot voordeel, mits je weet wat je zoekt en niet te kieskeurig bent dat laatste is waar ik al man zijnde vooral tegenaan hik (de meeste hopen op een prins op het witte paard waarvan alles perfect moet en zal zijn).
en net als vorige jaar ga ik de kerstdagen als single tegemoet, het heeft nog steeds zijn voor een nadelen.
OMG. Dames, binnenblijven vanaf heden!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:15 schreef kastanova het volgende:
Na een aanzienlijke tijd behoorlijk stilgestaan te hebben, heb ik besloten maar weer eens te gaan daten.
De verwachting is dan ook dat ik over een jaar gelukkig getrouwd ben (waarschijnlijk een "moetje") en we rond die periode ongeveer halverwege het opknappen van onze woonboerderij zijn.
Let the games begin.
Te laat.. De eerste date staat al geplannedquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:20 schreef MLI het volgende:
[..]
OMG. Dames, binnenblijven vanaf heden!
Dat heb ik dus ook!! Ik weet niet hoe het moet...maar schijnbaar flirt ik toch, ik heb het alleen niet in de gaten dat ik het doe. Dat kan je dus in heel vervelende situaties brengen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik aan een wildvreemde jongen moet laten merken dat hij me wel leuk lijkt en ik heb het ook niet in de gaten als iemand met mij flirt.
verplichtingen inderdaad...dat zijn zelden de leuke dingen...of je nou alleen bent, of een relatie hebt...hoewel gedeelde smart ook wel halve smart is natuurlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond de feestdagen met relatie echt niet minder vervelend, eigenlijk. Gewoon even een paar dagen tanden op elkaar en doorbijten.
oh, ben jij er zo eentje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:28 schreef countergirl het volgende:
Dat heb ik dus ook!! Ik weet niet hoe het moet...maar schijnbaar flirt ik toch, ik heb het alleen niet in de gaten dat ik het doe. Dat kan je dus in heel vervelende situaties brengen.
ik schijn te uitdagend te dansen,uit het niets werd ik opeens gezoend. (vond 't wel leuk + leuke jongen maar onverwachts) verklaring af: ja je gaf van die signalen af ik dacht dat je met me wou zoenen dat je dat bedoelde.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:28 schreef countergirl het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook!! Ik weet niet hoe het moet...maar schijnbaar flirt ik toch, ik heb het alleen niet in de gaten dat ik het doe. Dat kan je dus in heel vervelende situaties brengen.
Ik ben nu al een tijdje singel maar elke keer met zo'n stom familie feestje komt weer diezelfde vraag terug: Enne, geen vriendje?? Daardoor heb ik gewoon de pest aan familie....
Ik had het ook niet door dat het 2 topics zijn geweest. Ik vond integrity al zo'n jankerd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:18 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind dit maar een raar topic, en waren er niet 2 gemerged zat ik hier niet, dat dat even duidelijk is, maar kom op, hey, er wordt hier net gedaan of single zijn een aandoening is waar je zo snel mogelijk vanaf moet.... de term 'single' alleen al... wat ben jij? nou, single....![]()
= Herkenbaar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je voelt je als vrouw op zo'n site wel enorm aangevallen met tig berichtjes en dan voel ik me toch weer schuldig als ik geen zin heb om iedereen te beantwoorden.
Ik vind je nog steeds lief hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had het ook niet door dat het 2 topics zijn geweest. Ik vond integrity al zo'n jankerd.![]()
Ik vond je reactie op Prinses zo misplaatst, dacht dat we te maken hadden met een flippende borderlinerquote:
Volgende keer niet zoveel denken. Hou het maar gewoon op slijmen. Slijmen hoeft ook niet ten koste te gaan van iemand anders. Maakt je alleen maar een sneu ende zielig figuur.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vond je reactie op Prinses zo misplaatst, dacht dat we te maken hadden met een flippende borderliner, maar ik begrijp nu dat je een eigen topic had geopend...
het zijn dus 2 topicsquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vond je reactie op Prinses zo misplaatst, dacht dat we te maken hadden met een flippende borderliner, maar ik begrijp nu dat je een eigen topic had geopend...
Oké dan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 06:48 schreef Integrity het volgende:
[..]
Volgende keer niet zoveel denken. Hou het maar gewoon op slijmen. Slijmen hoeft ook niet ten koste te gaan van iemand anders. Maakt je alleen maar een sneu ende zielig figuur.
?????? Waar heb je t over gast? Ben ik aan het slijmen? Tegen wie? En ten koste van wie?quote:Op maandag 29 oktober 2007 06:48 schreef Integrity het volgende:
[..]
Volgende keer niet zoveel denken. Hou het maar gewoon op slijmen. Slijmen hoeft ook niet ten koste te gaan van iemand anders. Maakt je alleen maar een sneu ende zielig figuur.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
?????? Waar heb je t over gast? Ben ik aan het slijmen? Tegen wie? En ten koste van wie?
![]()
![]()
Scheermesje erbij?quote:
Da's ook uniek, toch?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
jij bent niet uniek jij bent raar
of vaag
Als dat slijmen is dan lopen er wat draadjes verkeerd bij jequote:
quote:
Meeloperquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Als dat slijmen is dan lopen er wat draadjes verkeerd bij je
Als iemand al zo begint, heb ik weinig zin meer om te luisteren. Heb jij dat ook?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld maar er zijn hier volgens mij 2 soorten mensen :
kras kras
Kan mezelf behoorlijk goed verwoorden. Lees een pagina terug m'n verhaaltje maar eens. Ik hou gewoon niet zo van lomp boeren gedrag en al helemaal niet van mensen die zich onder de gordel gaan gedragen. Als je oprecht geinteresseerd bent in wat ik te vertellen heb. Ik betwijfel het. Waarom zou ik me dan uberhaubt openstellen of de moeite doen het uit te leggen? Ik heb de poging al gewaagd en daar mag je op in gaan. Wil je dat niet? Even goeie vrienden, maar dan hebben wij elkaar niets te vertellen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik hoef geen "ruzie" of zo
maar kan je je niet iets beter verwoorden
in jip en janneke taal of zo
desnoods
Kwam niet over, sorry. Wil je het even uitleggen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee, volgens mij ben je de enige
Het was een subtiele hint, zeg maar..
Gefeliciteerd, je bent in dit hele topic de grootste kneusquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:25 schreef Integrity het volgende:
[..]
Als iemand al zo begint, heb ik weinig zin meer om te luisteren. Heb jij dat ook?
Uit jouw mond betekent dat heel veel voor me, dank je wel.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent in dit hele topic de grootste kneus.
Misschien is dit de uiting van z'n stoornis? Dan moet je niet lullig doen maar juist begrip tonen e.d.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent in dit hele topic de grootste kneus.
Weet je wat een hoofdkenmerk is van borderline? Zichzelf snijden. Ik heb gelukkig dat probleem niet, maar ik vind het wel behoorlijk irritant als iemand tegen mij zegt: wil je een scheermesje? Kijk als je dan weet wat zoiets met je kan doen en iemand gedraagt zich zo verschrikkelijk oppervlakkig om alleen al de opmerking te maken en de kennis heeft om de opmerking te begrijpen, dan gedraag je je in mijn ogen als een klein kind.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je reageert heel vijandig en raar op normale vragen. Dat snap ik niet. En onder de gordel en lomp gedrag zie ik niet echt..
Iemand die het niet interesseert wat een ander kan voelen of denken, die hoef je niet uit te leggen wat het probleem is hoor. Zulke mensen hou ik gewoon buiten de deur door een beetje bijdehant terug te doen. Op zo'n moment maak ik er gewoon een spelletje van, omdat ik weet dat het wel iets met een ander doet en de ander net doet alsof het m niets deed. Waarheid is: als het je niets doet, dan doe je er ook niets mee. Kortom: dan reageer je niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Misschien is dit de uiting van z'n stoornis? Dan moet je niet lullig doen maar juist begrip tonen e.d.
Je bent de eerste ooit die me zo noemt!quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:29 schreef Integrity het volgende:
[..]
Uit jouw mond betekent dat heel veel voor me, dank je wel.Ik vind jou een ongevoelig kutwijf
.
Pfff ik ken genoeg mensen met bps zelfs "krassers" en jij maakt nu echt van een mug een olifantquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:30 schreef Integrity het volgende:
[..]
Weet je wat een hoofdkenmerk is van borderline? Zichzelf snijden. Ik heb gelukkig dat probleem niet, maar ik vind het wel behoorlijk irritant als iemand tegen mij zegt: wil je een scheermesje? Kijk als je dan weet wat zoiets met je kan doen en iemand gedraagt zich zo verschrikkelijk oppervlakkig om alleen al de opmerking te maken en de kennis heeft om de opmerking te begrijpen, dan gedraag je je in mijn ogen als een klein kind.
Het begon al door mijn reactie flink door het slijk te halen.
Weet jij wel eens waar je het over hebt? FF Heel eerlijk he? Als je je er toch mee wilt bemoeien.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Pfff ik ken genoeg mensen met bps zelfs "krassers" en jij maakt nu echt van een mug een olifant
Je reageert vijandig, onbegrijpelijk en gewoon ronduit dom en schuif dat maar lekker af op bps
Ik kan echt niet uit je post halen wat je bedoeld maar ik zal eens een gok doenquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:33 schreef Integrity het volgende:
[..]
Iemand die het niet interesseert wat een ander kan voelen of denken, die hoef je niet uit te leggen wat het probleem is hoor. Zulke mensen hou ik gewoon buiten de deur door een beetje bijdehant terug te doen. Op zo'n moment maak ik er gewoon een spelletje van, omdat ik weet dat het wel iets met een ander doet en de ander net doet alsof het m niets deed. Waarheid is: als het je niets doet, dan doe je er ook niets mee. Kortom: dan reageer je niet.
Zijn gewoon spelletjes, zo moet je het ook zien.
Niks mis met een relletje op zijn tijd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
jemig doe een beetje normaal hier allemaal
Ik ben gewoon pissig en stel me niet slachtofferig op. Ik kom gewoon op voor mezelf.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:36 schreef dawg het volgende:
Integrity, wat klink je toch gefrustreerd. En stel jezelf niet zo slachtofferig op zeg. Afschuiven op borderline is lekker makkelijk.
Ja dat zeg ik toch net?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:39 schreef Integrity het volgende:
[..]
Weet jij wel eens waar je het over hebt? FF Heel eerlijk he? Als je je er toch mee wilt bemoeien.
Vertel mij eens even heel uitgebreid een paar hoofdkenmerken van borderline, als je wilt. Ik weet zeker dat je het niet kent.quote:
Wij? Je komt je er net mee bemoeien. Grapjas. Heb je nu ook het gevoel dat je 'erbij' hoort?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik kan echt niet uit je post halen wat je bedoeld maar ik zal eens een gok doen
'Wij" vallen je aan op je stoornis en spelen spelletjes met je dus bijt je maar van je af?
Het leven word een stuk aangenamer als je je niet meer zo opstelt hoor
Als het je om "ons onbegrip jegens je BPS", dan stel ik voor dat je een eigen topic opent alwaar je lekker kunt ageren tegen alles en iedereen die tegen je ingaat. Dan kunnen wij hier weer ontopic.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:40 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik ben gewoon pissig en stel me niet slachtofferig op. Ik kom gewoon op voor mezelf.
Graag gedaan, lieverdquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent de eerste ooit die me zo noemt!![]()
.
Jeetje, als je op fok al zo reageert, wil ik niet weten wat je doet als iemand echt iets tegen je zegt wat je niet bevaltquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:33 schreef Integrity het volgende:
[..]
Iemand die het niet interesseert wat een ander kan voelen of denken, die hoef je niet uit te leggen wat het probleem is hoor. Zulke mensen hou ik gewoon buiten de deur door een beetje bijdehant terug te doen. Op zo'n moment maak ik er gewoon een spelletje van, omdat ik weet dat het wel iets met een ander doet en de ander net doet alsof het m niets deed. Waarheid is: als het je niets doet, dan doe je er ook niets mee. Kortom: dan reageer je niet.
Ik heb zelf bpsquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:41 schreef Integrity het volgende:
[..]
Vertel mij eens even heel uitgebreid een paar hoofdkenmerken van borderline, als je wilt. Ik weet zeker dat je het niet kent.
Ja natuurlijk. Heb je weleens pickies van haar gezien?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:41 schreef Liquidootje het volgende:
Oeh oeh ik doe ook mee!
Iedereen kiest de voor princess, dan kies ik voor integrity!
Pff JoeyT en Dawg jullie willen gewoon Princess aan jullie piemels rijgen![]()
En liefie_ puhliess![]()
Oke, your way. Reageer dan maar op mijn post die ontopic was. Heeft alleen wel betrekking op borderline, maar deels hoor. Neem eerst eens de moeite het te lezen en reageer daar maar op.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Als het je om "ons onbegrip jegens je BPS", dan stel ik voor dat je een eigen topic opent alwaar je lekker kunt ageren tegen alles en iedereen die tegen je ingaat. Dan kunnen wij hier weer ontopic.
Je gooit je verhaal neer. Princinogwat reageert er heel normaal op en jij begint te flippen. Kan je wel alles op anderen afschuiven, maar je kan ook eens naar je eigen reacties kijken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:33 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hmm interesting point. Waar kan ik ze zoal bekijken? Misschien verander ik nog wel van team.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Heb je weleens pickies van haar gezien?
Watquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:41 schreef Liquidootje het volgende:
Oeh oeh ik doe ook mee!
Iedereen kiest de voor princess, dan kies ik voor integrity!
Pff JoeyT en Dawg jullie willen gewoon Princess aan jullie piemels rijgen![]()
En liefie_ puhliess![]()
Ik had het al gelezen. Maar aangezien je daarna zo enorm aanstellerig begon te ageren tegen een aantal mensen hier, voelde ik niet echt meer de behoefte om daarop te reageren om vervolgens door jou aangevallen te worden onder het mom van: "ik kan er niks aan doen, dit is de BPS die spreekt".quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:44 schreef Integrity het volgende:
[..]
Oke, your way. Reageer dan maar op mijn post die ontopic was. Heeft alleen wel betrekking op borderline, maar deels hoor. Neem eerst eens de moeite het te lezen en reageer daar maar op.
Ik kom er ook maar even invallen hoor, maar ik vermaak me welquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar ik wil helemaal geen ruzie
het is juist integrity v.s. JoeyT, liefie_ en CherryLips
Dan weet je dat het voor iedereen anders is. Ik voel me snel aangevallen en krijg dan waanideeen. Meestal stap ik dan weg van FOK!, maar ik was er nu niet zo snel bij. Wel tof dat je zo reageert, ook erg onbegripvol jegens mij. Nietwaar?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik heb zelf bpsen heb therapie gehad in een behandelgroep voor bps-ers dus het lijkt me dat ik wel op de hoogte ben
Als je lief bent PM't ze je.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:46 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hmm interesting point. Waar kan ik ze zoal bekijken? Misschien verander ik nog wel van team.
Ik post hier al langer hoorquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:42 schreef Integrity het volgende:
[..]
Wij? Je komt je er net mee bemoeien. Grapjas. Heb je nu ook het gevoel dat je 'erbij' hoort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |