quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
?????? Waar heb je t over gast? Ben ik aan het slijmen? Tegen wie? En ten koste van wie?
![]()
![]()
Scheermesje erbij?quote:
Da's ook uniek, toch?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
jij bent niet uniek jij bent raar
of vaag
Als dat slijmen is dan lopen er wat draadjes verkeerd bij jequote:
quote:
Meeloperquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Als dat slijmen is dan lopen er wat draadjes verkeerd bij je
Als iemand al zo begint, heb ik weinig zin meer om te luisteren. Heb jij dat ook?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld maar er zijn hier volgens mij 2 soorten mensen :
kras kras
Kan mezelf behoorlijk goed verwoorden. Lees een pagina terug m'n verhaaltje maar eens. Ik hou gewoon niet zo van lomp boeren gedrag en al helemaal niet van mensen die zich onder de gordel gaan gedragen. Als je oprecht geinteresseerd bent in wat ik te vertellen heb. Ik betwijfel het. Waarom zou ik me dan uberhaubt openstellen of de moeite doen het uit te leggen? Ik heb de poging al gewaagd en daar mag je op in gaan. Wil je dat niet? Even goeie vrienden, maar dan hebben wij elkaar niets te vertellen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik hoef geen "ruzie" of zo
maar kan je je niet iets beter verwoorden
in jip en janneke taal of zo
desnoods
Kwam niet over, sorry. Wil je het even uitleggen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee, volgens mij ben je de enige
Het was een subtiele hint, zeg maar..
Gefeliciteerd, je bent in dit hele topic de grootste kneusquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:25 schreef Integrity het volgende:
[..]
Als iemand al zo begint, heb ik weinig zin meer om te luisteren. Heb jij dat ook?
Uit jouw mond betekent dat heel veel voor me, dank je wel.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent in dit hele topic de grootste kneus.
Misschien is dit de uiting van z'n stoornis? Dan moet je niet lullig doen maar juist begrip tonen e.d.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent in dit hele topic de grootste kneus.
Weet je wat een hoofdkenmerk is van borderline? Zichzelf snijden. Ik heb gelukkig dat probleem niet, maar ik vind het wel behoorlijk irritant als iemand tegen mij zegt: wil je een scheermesje? Kijk als je dan weet wat zoiets met je kan doen en iemand gedraagt zich zo verschrikkelijk oppervlakkig om alleen al de opmerking te maken en de kennis heeft om de opmerking te begrijpen, dan gedraag je je in mijn ogen als een klein kind.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je reageert heel vijandig en raar op normale vragen. Dat snap ik niet. En onder de gordel en lomp gedrag zie ik niet echt..
Iemand die het niet interesseert wat een ander kan voelen of denken, die hoef je niet uit te leggen wat het probleem is hoor. Zulke mensen hou ik gewoon buiten de deur door een beetje bijdehant terug te doen. Op zo'n moment maak ik er gewoon een spelletje van, omdat ik weet dat het wel iets met een ander doet en de ander net doet alsof het m niets deed. Waarheid is: als het je niets doet, dan doe je er ook niets mee. Kortom: dan reageer je niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Misschien is dit de uiting van z'n stoornis? Dan moet je niet lullig doen maar juist begrip tonen e.d.
Je bent de eerste ooit die me zo noemt!quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:29 schreef Integrity het volgende:
[..]
Uit jouw mond betekent dat heel veel voor me, dank je wel.Ik vind jou een ongevoelig kutwijf
.
Pfff ik ken genoeg mensen met bps zelfs "krassers" en jij maakt nu echt van een mug een olifantquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:30 schreef Integrity het volgende:
[..]
Weet je wat een hoofdkenmerk is van borderline? Zichzelf snijden. Ik heb gelukkig dat probleem niet, maar ik vind het wel behoorlijk irritant als iemand tegen mij zegt: wil je een scheermesje? Kijk als je dan weet wat zoiets met je kan doen en iemand gedraagt zich zo verschrikkelijk oppervlakkig om alleen al de opmerking te maken en de kennis heeft om de opmerking te begrijpen, dan gedraag je je in mijn ogen als een klein kind.
Het begon al door mijn reactie flink door het slijk te halen.
Weet jij wel eens waar je het over hebt? FF Heel eerlijk he? Als je je er toch mee wilt bemoeien.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Pfff ik ken genoeg mensen met bps zelfs "krassers" en jij maakt nu echt van een mug een olifant
Je reageert vijandig, onbegrijpelijk en gewoon ronduit dom en schuif dat maar lekker af op bps
Ik kan echt niet uit je post halen wat je bedoeld maar ik zal eens een gok doenquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:33 schreef Integrity het volgende:
[..]
Iemand die het niet interesseert wat een ander kan voelen of denken, die hoef je niet uit te leggen wat het probleem is hoor. Zulke mensen hou ik gewoon buiten de deur door een beetje bijdehant terug te doen. Op zo'n moment maak ik er gewoon een spelletje van, omdat ik weet dat het wel iets met een ander doet en de ander net doet alsof het m niets deed. Waarheid is: als het je niets doet, dan doe je er ook niets mee. Kortom: dan reageer je niet.
Zijn gewoon spelletjes, zo moet je het ook zien.
Niks mis met een relletje op zijn tijd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
jemig doe een beetje normaal hier allemaal
Ik ben gewoon pissig en stel me niet slachtofferig op. Ik kom gewoon op voor mezelf.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:36 schreef dawg het volgende:
Integrity, wat klink je toch gefrustreerd. En stel jezelf niet zo slachtofferig op zeg. Afschuiven op borderline is lekker makkelijk.
Ja dat zeg ik toch net?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:39 schreef Integrity het volgende:
[..]
Weet jij wel eens waar je het over hebt? FF Heel eerlijk he? Als je je er toch mee wilt bemoeien.
Vertel mij eens even heel uitgebreid een paar hoofdkenmerken van borderline, als je wilt. Ik weet zeker dat je het niet kent.quote:
Wij? Je komt je er net mee bemoeien. Grapjas. Heb je nu ook het gevoel dat je 'erbij' hoort?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik kan echt niet uit je post halen wat je bedoeld maar ik zal eens een gok doen
'Wij" vallen je aan op je stoornis en spelen spelletjes met je dus bijt je maar van je af?
Het leven word een stuk aangenamer als je je niet meer zo opstelt hoor
Als het je om "ons onbegrip jegens je BPS", dan stel ik voor dat je een eigen topic opent alwaar je lekker kunt ageren tegen alles en iedereen die tegen je ingaat. Dan kunnen wij hier weer ontopic.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:40 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik ben gewoon pissig en stel me niet slachtofferig op. Ik kom gewoon op voor mezelf.
Graag gedaan, lieverdquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent de eerste ooit die me zo noemt!![]()
.
Jeetje, als je op fok al zo reageert, wil ik niet weten wat je doet als iemand echt iets tegen je zegt wat je niet bevaltquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:33 schreef Integrity het volgende:
[..]
Iemand die het niet interesseert wat een ander kan voelen of denken, die hoef je niet uit te leggen wat het probleem is hoor. Zulke mensen hou ik gewoon buiten de deur door een beetje bijdehant terug te doen. Op zo'n moment maak ik er gewoon een spelletje van, omdat ik weet dat het wel iets met een ander doet en de ander net doet alsof het m niets deed. Waarheid is: als het je niets doet, dan doe je er ook niets mee. Kortom: dan reageer je niet.
Ik heb zelf bpsquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:41 schreef Integrity het volgende:
[..]
Vertel mij eens even heel uitgebreid een paar hoofdkenmerken van borderline, als je wilt. Ik weet zeker dat je het niet kent.
Ja natuurlijk. Heb je weleens pickies van haar gezien?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:41 schreef Liquidootje het volgende:
Oeh oeh ik doe ook mee!
Iedereen kiest de voor princess, dan kies ik voor integrity!
Pff JoeyT en Dawg jullie willen gewoon Princess aan jullie piemels rijgen![]()
En liefie_ puhliess![]()
Oke, your way. Reageer dan maar op mijn post die ontopic was. Heeft alleen wel betrekking op borderline, maar deels hoor. Neem eerst eens de moeite het te lezen en reageer daar maar op.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Als het je om "ons onbegrip jegens je BPS", dan stel ik voor dat je een eigen topic opent alwaar je lekker kunt ageren tegen alles en iedereen die tegen je ingaat. Dan kunnen wij hier weer ontopic.
Je gooit je verhaal neer. Princinogwat reageert er heel normaal op en jij begint te flippen. Kan je wel alles op anderen afschuiven, maar je kan ook eens naar je eigen reacties kijken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:33 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hmm interesting point. Waar kan ik ze zoal bekijken? Misschien verander ik nog wel van team.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Heb je weleens pickies van haar gezien?
Watquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:41 schreef Liquidootje het volgende:
Oeh oeh ik doe ook mee!
Iedereen kiest de voor princess, dan kies ik voor integrity!
Pff JoeyT en Dawg jullie willen gewoon Princess aan jullie piemels rijgen![]()
En liefie_ puhliess![]()
Ik had het al gelezen. Maar aangezien je daarna zo enorm aanstellerig begon te ageren tegen een aantal mensen hier, voelde ik niet echt meer de behoefte om daarop te reageren om vervolgens door jou aangevallen te worden onder het mom van: "ik kan er niks aan doen, dit is de BPS die spreekt".quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:44 schreef Integrity het volgende:
[..]
Oke, your way. Reageer dan maar op mijn post die ontopic was. Heeft alleen wel betrekking op borderline, maar deels hoor. Neem eerst eens de moeite het te lezen en reageer daar maar op.
Ik kom er ook maar even invallen hoor, maar ik vermaak me welquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar ik wil helemaal geen ruzie
het is juist integrity v.s. JoeyT, liefie_ en CherryLips
Dan weet je dat het voor iedereen anders is. Ik voel me snel aangevallen en krijg dan waanideeen. Meestal stap ik dan weg van FOK!, maar ik was er nu niet zo snel bij. Wel tof dat je zo reageert, ook erg onbegripvol jegens mij. Nietwaar?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik heb zelf bpsen heb therapie gehad in een behandelgroep voor bps-ers dus het lijkt me dat ik wel op de hoogte ben
Als je lief bent PM't ze je.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:46 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hmm interesting point. Waar kan ik ze zoal bekijken? Misschien verander ik nog wel van team.
Ik post hier al langer hoorquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:42 schreef Integrity het volgende:
[..]
Wij? Je komt je er net mee bemoeien. Grapjas. Heb je nu ook het gevoel dat je 'erbij' hoort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |