pff.. als je niet zo snel je oordeel klaar hebt over hoe ik lees dan hoef je dat ook niet te zeggenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 06:46 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ene kant wel, andere kant niet. Mis haar wel, maar het leven gaat door. Kan er verder ook niets aan veranderen. Hou me meer bezig met werken, trainen, bijbel en vrienden en op die manier hoef ik er ook niet mee bezig te zijn. Ik denk dat jij 1 van de personen bent die mij niet zo goed begrijpt. Je stelt vragen die ik in mijn post eigenlijk al beantwoord heb. Als je nu eens wat minder snel leest, dan haal je er misschien niet zoveel selectiefs uit. Ik druk het nog mild uit.
Heb je nu je antwoord?
nee, juist lekker veel feestenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:48 schreef mrbox het volgende:
Ow bah de feestdagen komen er weer aan, dan is single zijn deste erger![]()
Mag ik komen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:24 schreef LoudGirl het volgende:
Ik denk dat ik maar zelf een tof feest ga organiseren met Kerst. Ik ken genoeg ouderloze singles, buitenlandse studenten die niet naar huis kunnen en andere zielepoten, dus dat moet gezellig worden.
er is toch ook een gratis gedeelte, maar dan met minder opties?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:11 schreef Miss_S het volgende:
relatieplanet moet je toch voor betalen?
Niet oke.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
pff.. als je niet zo snel je oordeel klaar hebt over hoe ik lees dan hoef je dat ook niet te zeggen
ik vroeg me gewoon af of je nog iets concreets van mij/ons wou horen
that's all
probeer alleen maar aardig te doen okee![]()
Op RP met de verstoorde man/vrouw verhouding daar moet het wel goedkomen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit te denken me in te schrijven bij relatieplanet.nl. Ik heb ook een cursus leren flirten nodig, helaas geven ze dat niet bij de LOI, zou gat in de markt zijn denk ik.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:13 schreef Integrity het volgende:
Niet oke.
1. Als ik mijn oordeel klaar had liggen, had ik m voor me gehouden en niet bij je neer gelegd. Op deze manier heb je nog een kans om erop te reageren.
2. Ik wilde gewoon mijn verhaal even kwijt, heel open. Vind het alleen niet zo tof als ik zoveel vertel en er wordt maar op 1 iets ingegaan. Ik vind dat er dan tekort wordt gedaan aan wat ik zeg en dat is gewoon mijn mening. Die mag ik hebben.
3. Als je de kotssmilie achterwege gelaten had, had ik me rot gevoeld dat ik zo snel met m'n oordeeltje klaar stond. Nu niet.
Als dit alles is, ben ik ook weer weg.![]()
de ironie...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:29 schreef Integrity het volgende:
Meestal ben ik hier heel fel in discussies en laat ik alleen een buitenkant zien. Al is het alleen omdat je hier idioten hebt die je pakken op je kwetsbare moment. Mongooltje pesten noem ik dat ook wel. Voor mezelf. Ik sta er nu gelukkig boven.
Je voelt je als vrouw op zo'n site wel enorm aangevallen met tig berichtjes en dan voel ik me toch weer schuldig als ik geen zin heb om iedereen te beantwoordenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
[..]
de ironie...
ontopic: ik heb 1x kort op zo'n internet-dating site rondgekeken, en was er erg snel klaar mee...mij iets te...ehmm...doelgericht![]()
wat is er zo moeilijk aan flirten dan? kun je het niet, of herken je het niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit te denken me in te schrijven bij relatieplanet.nl. Ik heb ook een cursus leren flirten nodig, helaas geven ze dat niet bij de LOI, zou gat in de markt zijn denk ik.
Ik weet niet hoe ik aan een wildvreemde jongen moet laten merken dat hij me wel leuk lijkt en ik heb het ook niet in de gaten als iemand met mij flirtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat is er zo moeilijk aan flirten dan? kun je het niet, of herken je het niet?![]()
er zijn vast wel dat soort cursussesn trouwens...ongetwijfeld een leuke plek om nieuwe mensen te ontmoeten![]()
ik wil het je anders wel een keertje leren hoor...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet hoe ik aan een wildvreemde jongen moet laten merken dat hij me wel leuk lijkt en ik heb het ook niet in de gaten als iemand met mij flirt.
Waar ging de 2e quote over volgens jou? Ik zat er niet mee namelijk. Heb gewoon gezegd wat ik dacht en had er vrede mee. Volgens mij is dat boven de discussie staan. Dat ik me niet liet meeslepen door mijn gevoel en de discussie niet kan loslaten. Althans zo zie ik dat. Of mag je volgens jou niet zeggen wat je denkt, wil je boven een discussie kunnen staan? Mag je niet participeren aan een discussie, om er niet boven te kunnen staan? Of is het misschien anders? Dat je het voor je gevoel wel kunt loslaten, maar toch antwoord kunt geven aan je gevoel door te reageren op een manier die jij denkt dat passend is? En dan loslaten?quote:
je klinkt als een vrouw zegquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:05 schreef Integrity het volgende:
[..]
Waar ging de 2e quote over volgens jou? Ik zat er niet mee namelijk. Heb gewoon gezegd wat ik dacht en had er vrede mee. Volgens mij is dat boven de discussie staan. Dat ik me niet liet meeslepen door mijn gevoel en de discussie niet kan loslaten. Althans zo zie ik dat. Of mag je volgens jou niet zeggen wat je denkt, wil je boven een discussie kunnen staan? Mag je niet participeren aan een discussie, om er niet boven te kunnen staan? Of is het misschien anders? Dat je het voor je gevoel wel kunt loslaten, maar toch antwoord kunt geven aan je gevoel door te reageren op een manier die jij denkt dat passend is? En dan loslaten?
Wat denk jij? Aangezien het gaat om communicatie en communicatie met anderen plaatsvindt, zie ik wel een ontopic verband in het single zijn. Daar een relatie een band is die je samen hebt, die naar mijn mening gevormd wordt door gevoelens en communicatie. Om maar even heel kort door de bocht te gaan.
In mijn geval loop ik ook enorm tegen het spiegelend effect van een relatie aan. De confrontatie met mezelf. In relatie tot je partner is dat veel intenser en dichterbij dan een topic op FOK!. Ik zie toch wel een parallel. Jij ook?
lighten up, keep your shirt on, relax, it may never happen, en dood ga je toch, of je nu single bent of niet... alleen opgewonden standjes gaan eerder, moet je niet willenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:05 schreef Integrity het volgende:
[..]
Waar ging de 2e quote over volgens jou? Ik zat er niet mee namelijk. Heb gewoon gezegd wat ik dacht en had er vrede mee. Volgens mij is dat boven de discussie staan. Dat ik me niet liet meeslepen door mijn gevoel en de discussie niet kan loslaten. Althans zo zie ik dat. Of mag je volgens jou niet zeggen wat je denkt, wil je boven een discussie kunnen staan? Mag je niet participeren aan een discussie, om er niet boven te kunnen staan? Of is het misschien anders? Dat je het voor je gevoel wel kunt loslaten, maar toch antwoord kunt geven aan je gevoel door te reageren op een manier die jij denkt dat passend is? En dan loslaten?
Wat denk jij? Aangezien het gaat om communicatie en communicatie met anderen plaatsvindt, zie ik wel een ontopic verband in het single zijn. Daar een relatie een band is die je samen hebt, die naar mijn mening gevormd wordt door gevoelens en communicatie. Om maar even heel kort door de bocht te gaan.
In mijn geval loop ik ook enorm tegen het spiegelend effect van een relatie aan. De confrontatie met mezelf. In relatie tot je partner is dat veel intenser en dichterbij dan een topic op FOK!. Ik zie toch wel een parallel. Jij ook?
Thnxquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:18 schreef milagro het volgende:
[..]
lighten up, keep your shirt on, relax, it may never happen, en dood ga je toch, of je nu single bent of niet... alleen opgewonden standjes gaan eerder, moet je niet willen![]()
ik vind dit maar een raar topic, en waren er niet 2 gemerged zat ik hier niet, dat dat even duidelijk is, maar kom op, hey, er wordt hier net gedaan of single zijn een aandoening is waar je zo snel mogelijk vanaf moet.... de term 'single' alleen al... wat ben jij? nou, single....![]()
als je al zo uitgebreid ergens op doorgaat, terwijl je zegt dat je gevoel er los van staat....dan kan ik me voorstellen dat je een probleem met communicatie binnen een relatie hebt, waar er wel gevoel bij komt kijken...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:05 schreef Integrity het volgende:
Er komt bij mij heel erg veel gedachten en gevoelens bij kijken. Dat moet ik allemaal een plekje geven, anders kom ik vast te zitten met mezelf. Ik heb borderline en daarmee omgaan is niet altijd makkelijk. Voor niemand niet. Ik huiver de momenten dat ik niet inzie dat ik zwartwit denk en mijn focus alleen maar op anderen leg.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
als je al zo uitgebreid ergens op doorgaat, terwijl je zegt dat je gevoel er los van staat....dan kan ik me voorstellen dat je een probleem met communicatie binnen een relatie hebt, waar er wel gevoel bij komt kijken...
Je staat dan lijnrecht tegenover elkaar, denk ik. Weet je, de meeste mensen zijn helemaal niet zo dom. Het is gewoon een kwestie van hoeveel moeite jij wilt doen om je te verdiepen in elkaar (of het onderwerp). Het is soms makkelijk om te oordelen (vanaf de zijlijn), dan er daadwerkelijk aan mee te doen. Dat maakt namelijk gevoelens los die een barriere kunnen vormen.quote:ik moet zeggen dat ik je wel gelijk geef op dat punt...mijn probleem is dan eerder dat ik in een relatie het rationele standpunt kies, los van m'n gevoelens, en daardoor mezelf boven de discussie plaats (zoals jij het noemt)...iets wat in een relatie nog wel eens wil botsen...
Bij alle rottige datingsites komt het erop neer dat je met het gratis gedeelte niets kan behalve profielen bekijkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
er is toch ook een gratis gedeelte, maar dan met minder opties?
Kieskeurigheid op achternaam ook?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:43 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
Bij alle rottige datingsites komt het erop neer dat je met het gratis gedeelte niets kan behalve profielen bekijken
er zijn wel een paar site's die compleet gratis zijn (www.knuz.nl b.v) maar meestal zijn die minder groot.
maar als vrouw zijnde heb je sowieso een zeer groot voordeel, mits je weet wat je zoekt en niet te kieskeurig bent dat laatste is waar ik al man zijnde vooral tegenaan hik (de meeste hopen op een prins op het witte paard waarvan alles perfect moet en zal zijn).
en net als vorige jaar ga ik de kerstdagen als single tegemoet, het heeft nog steeds zijn voor een nadelen.
OMG. Dames, binnenblijven vanaf heden!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:15 schreef kastanova het volgende:
Na een aanzienlijke tijd behoorlijk stilgestaan te hebben, heb ik besloten maar weer eens te gaan daten.
De verwachting is dan ook dat ik over een jaar gelukkig getrouwd ben (waarschijnlijk een "moetje") en we rond die periode ongeveer halverwege het opknappen van onze woonboerderij zijn.
Let the games begin.
Te laat.. De eerste date staat al geplannedquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:20 schreef MLI het volgende:
[..]
OMG. Dames, binnenblijven vanaf heden!
Dat heb ik dus ook!! Ik weet niet hoe het moet...maar schijnbaar flirt ik toch, ik heb het alleen niet in de gaten dat ik het doe. Dat kan je dus in heel vervelende situaties brengen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik aan een wildvreemde jongen moet laten merken dat hij me wel leuk lijkt en ik heb het ook niet in de gaten als iemand met mij flirt.
verplichtingen inderdaad...dat zijn zelden de leuke dingen...of je nou alleen bent, of een relatie hebt...hoewel gedeelde smart ook wel halve smart is natuurlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond de feestdagen met relatie echt niet minder vervelend, eigenlijk. Gewoon even een paar dagen tanden op elkaar en doorbijten.
oh, ben jij er zo eentje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:28 schreef countergirl het volgende:
Dat heb ik dus ook!! Ik weet niet hoe het moet...maar schijnbaar flirt ik toch, ik heb het alleen niet in de gaten dat ik het doe. Dat kan je dus in heel vervelende situaties brengen.
ik schijn te uitdagend te dansen,uit het niets werd ik opeens gezoend. (vond 't wel leuk + leuke jongen maar onverwachts) verklaring af: ja je gaf van die signalen af ik dacht dat je met me wou zoenen dat je dat bedoelde.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:28 schreef countergirl het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook!! Ik weet niet hoe het moet...maar schijnbaar flirt ik toch, ik heb het alleen niet in de gaten dat ik het doe. Dat kan je dus in heel vervelende situaties brengen.
Ik ben nu al een tijdje singel maar elke keer met zo'n stom familie feestje komt weer diezelfde vraag terug: Enne, geen vriendje?? Daardoor heb ik gewoon de pest aan familie....
Ik had het ook niet door dat het 2 topics zijn geweest. Ik vond integrity al zo'n jankerd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:18 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind dit maar een raar topic, en waren er niet 2 gemerged zat ik hier niet, dat dat even duidelijk is, maar kom op, hey, er wordt hier net gedaan of single zijn een aandoening is waar je zo snel mogelijk vanaf moet.... de term 'single' alleen al... wat ben jij? nou, single....![]()
= Herkenbaar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je voelt je als vrouw op zo'n site wel enorm aangevallen met tig berichtjes en dan voel ik me toch weer schuldig als ik geen zin heb om iedereen te beantwoorden.
Ik vind je nog steeds lief hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had het ook niet door dat het 2 topics zijn geweest. Ik vond integrity al zo'n jankerd.![]()
Ik vond je reactie op Prinses zo misplaatst, dacht dat we te maken hadden met een flippende borderlinerquote:
Volgende keer niet zoveel denken. Hou het maar gewoon op slijmen. Slijmen hoeft ook niet ten koste te gaan van iemand anders. Maakt je alleen maar een sneu ende zielig figuur.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vond je reactie op Prinses zo misplaatst, dacht dat we te maken hadden met een flippende borderliner, maar ik begrijp nu dat je een eigen topic had geopend...
het zijn dus 2 topicsquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vond je reactie op Prinses zo misplaatst, dacht dat we te maken hadden met een flippende borderliner, maar ik begrijp nu dat je een eigen topic had geopend...
Oké dan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 06:48 schreef Integrity het volgende:
[..]
Volgende keer niet zoveel denken. Hou het maar gewoon op slijmen. Slijmen hoeft ook niet ten koste te gaan van iemand anders. Maakt je alleen maar een sneu ende zielig figuur.
?????? Waar heb je t over gast? Ben ik aan het slijmen? Tegen wie? En ten koste van wie?quote:Op maandag 29 oktober 2007 06:48 schreef Integrity het volgende:
[..]
Volgende keer niet zoveel denken. Hou het maar gewoon op slijmen. Slijmen hoeft ook niet ten koste te gaan van iemand anders. Maakt je alleen maar een sneu ende zielig figuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |