Bij alle rottige datingsites komt het erop neer dat je met het gratis gedeelte niets kan behalve profielen bekijkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
er is toch ook een gratis gedeelte, maar dan met minder opties?
Kieskeurigheid op achternaam ook?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:43 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
Bij alle rottige datingsites komt het erop neer dat je met het gratis gedeelte niets kan behalve profielen bekijken
er zijn wel een paar site's die compleet gratis zijn (www.knuz.nl b.v) maar meestal zijn die minder groot.
maar als vrouw zijnde heb je sowieso een zeer groot voordeel, mits je weet wat je zoekt en niet te kieskeurig bent dat laatste is waar ik al man zijnde vooral tegenaan hik (de meeste hopen op een prins op het witte paard waarvan alles perfect moet en zal zijn).
en net als vorige jaar ga ik de kerstdagen als single tegemoet, het heeft nog steeds zijn voor een nadelen.
OMG. Dames, binnenblijven vanaf heden!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:15 schreef kastanova het volgende:
Na een aanzienlijke tijd behoorlijk stilgestaan te hebben, heb ik besloten maar weer eens te gaan daten.
De verwachting is dan ook dat ik over een jaar gelukkig getrouwd ben (waarschijnlijk een "moetje") en we rond die periode ongeveer halverwege het opknappen van onze woonboerderij zijn.
Let the games begin.
Te laat.. De eerste date staat al geplannedquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:20 schreef MLI het volgende:
[..]
OMG. Dames, binnenblijven vanaf heden!
Dat heb ik dus ook!! Ik weet niet hoe het moet...maar schijnbaar flirt ik toch, ik heb het alleen niet in de gaten dat ik het doe. Dat kan je dus in heel vervelende situaties brengen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik aan een wildvreemde jongen moet laten merken dat hij me wel leuk lijkt en ik heb het ook niet in de gaten als iemand met mij flirt.
verplichtingen inderdaad...dat zijn zelden de leuke dingen...of je nou alleen bent, of een relatie hebt...hoewel gedeelde smart ook wel halve smart is natuurlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond de feestdagen met relatie echt niet minder vervelend, eigenlijk. Gewoon even een paar dagen tanden op elkaar en doorbijten.
oh, ben jij er zo eentje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:28 schreef countergirl het volgende:
Dat heb ik dus ook!! Ik weet niet hoe het moet...maar schijnbaar flirt ik toch, ik heb het alleen niet in de gaten dat ik het doe. Dat kan je dus in heel vervelende situaties brengen.
ik schijn te uitdagend te dansen,uit het niets werd ik opeens gezoend. (vond 't wel leuk + leuke jongen maar onverwachts) verklaring af: ja je gaf van die signalen af ik dacht dat je met me wou zoenen dat je dat bedoelde.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:28 schreef countergirl het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook!! Ik weet niet hoe het moet...maar schijnbaar flirt ik toch, ik heb het alleen niet in de gaten dat ik het doe. Dat kan je dus in heel vervelende situaties brengen.
Ik ben nu al een tijdje singel maar elke keer met zo'n stom familie feestje komt weer diezelfde vraag terug: Enne, geen vriendje?? Daardoor heb ik gewoon de pest aan familie....
Ik had het ook niet door dat het 2 topics zijn geweest. Ik vond integrity al zo'n jankerd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:18 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind dit maar een raar topic, en waren er niet 2 gemerged zat ik hier niet, dat dat even duidelijk is, maar kom op, hey, er wordt hier net gedaan of single zijn een aandoening is waar je zo snel mogelijk vanaf moet.... de term 'single' alleen al... wat ben jij? nou, single....![]()
= Herkenbaar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je voelt je als vrouw op zo'n site wel enorm aangevallen met tig berichtjes en dan voel ik me toch weer schuldig als ik geen zin heb om iedereen te beantwoorden.
Ik vind je nog steeds lief hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had het ook niet door dat het 2 topics zijn geweest. Ik vond integrity al zo'n jankerd.![]()
Ik vond je reactie op Prinses zo misplaatst, dacht dat we te maken hadden met een flippende borderlinerquote:
Volgende keer niet zoveel denken. Hou het maar gewoon op slijmen. Slijmen hoeft ook niet ten koste te gaan van iemand anders. Maakt je alleen maar een sneu ende zielig figuur.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vond je reactie op Prinses zo misplaatst, dacht dat we te maken hadden met een flippende borderliner, maar ik begrijp nu dat je een eigen topic had geopend...
het zijn dus 2 topicsquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vond je reactie op Prinses zo misplaatst, dacht dat we te maken hadden met een flippende borderliner, maar ik begrijp nu dat je een eigen topic had geopend...
Oké dan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 06:48 schreef Integrity het volgende:
[..]
Volgende keer niet zoveel denken. Hou het maar gewoon op slijmen. Slijmen hoeft ook niet ten koste te gaan van iemand anders. Maakt je alleen maar een sneu ende zielig figuur.
?????? Waar heb je t over gast? Ben ik aan het slijmen? Tegen wie? En ten koste van wie?quote:Op maandag 29 oktober 2007 06:48 schreef Integrity het volgende:
[..]
Volgende keer niet zoveel denken. Hou het maar gewoon op slijmen. Slijmen hoeft ook niet ten koste te gaan van iemand anders. Maakt je alleen maar een sneu ende zielig figuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |