en wat jullie allebei dachten was; laten we een pauze houden?quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja ik dacht dus eerst van o we dachten het zelfde, wat goed
maar nu denk ik idd dat jullie wel een punt hebben
quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb geen zin om een heel topic te openen hier over maar wil t toch aan iemand typen haha
heb nu soort van relatie maar beetje in de beginfase en het zou wel een echtecht iets kunnen worden
en dat willen we beide, en we weten beide niet hoe
beide nooit een serieuze relatie gehad en blijven beetje steken in middelbare school verkering idee
omdat het wel leuk is maar niet goed voelt wil hij graag pauze om er over na te denken (er is niks gebeurd hoor ) maar in mijn idee leiden pauzes altijd tot het einde en dat is ook weer t laatste wat hij wil.
en toen dacht ik.... is dat het "3 maanden gaan we door of niet punt'?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt alsof hij de liefde van je leven gaat worden...
Maar verder tav relaties en "hoe het hoort", wat maakt het uit. Gewoon zien hoe het gaat en niet te veel nadenken over hoe het hoert of moet..
quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik denk juist wel veel na over hoe ik het zou willen, maar daar kan ik dus geen antwoord op geven en hij ook niet. misschien dat ik mij niet zo goed uitdruk maar ik heb nooit iemand leuker gevonden dan hij en een x niet alleen op fysieke aantrekkingskracht.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Maar goed, over je vraag. 'Pauzes' zijn over het algemeen niet positief en volgens mij hoor ik ook wel een aarzeling in jouw verhaal (of het wel zo goed is). Even los van 3-maanden punt, hoe voelt het voor jou?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hmm het was meer dat we beide op t zelfde moment dachten van
hoe we tegen elkaar doen is niet hoe we echt zijn maar een beetje schijn zo als je tegen vreemden doet
en we vinden elkaar beide heeel leuk dat is het niet maar op deze manier is het niet echt een "echte" relatie
en er is niks gebeurt of wat dan ook, het is meer dat hij dingen niet deelt omdat hij denkt dat niemand het zal begrijpen of raar gaat vinden en ik dingen niet deel omdat ik het heel moeilijk vind om over gevoelens te praten.
en nu hebben we een heel lang maar niet zo leuk gesprek gehad hoewel we ons beide achteraf wel beter voelen. hij bedoelde een pauze waarbij we elkaar niet zie maar wel spreken. iig voor mij zijn pauzes uitstel van executie. elkaar nooit meer zien zou het makkelijkste zijn omdat ik hem dan niet mis en ik niet aan hem ga hechten enz. vond hij ook de makkelijkste oplossing zodat hij zn schijn op kan houden en niets hoeft te delen maar het wel wil maar weet niet hoe. ik zei: is een pauze niet zodat je emotioneel afstand kan nemen en hoe langer je me niet ziet hoe makkelijker het is een niet leuke beslissing te maken maar wel de makkelijkste weg. en dat was wel zo.
ik zei ik doe niet aan een pauze maak het dan meteen uitquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:00 schreef MLI het volgende:
Hmm, PF, ik zou maar snel ophouden met die pauze als je hem leuk vindt. Pauze kan goed zijn, maar dan meer een vakantie waarin je gek wordt zonder elkaar zodat je gelijk weet wat je aan elkaar hebt.
we zijn gewoon met je begaan en gunnen je het beste...quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Jullie willen me wel erg graag terug in dit topic hè
Ik las iets van er is niets gebeurd. Ik denk dat mijn hormonen iets teveel van slag zijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 08:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Huh heb je 't nu over mij?
Tsssk, nog nauwelijks reacties in het topic en toch heeft Milagro alweer gepost wat ik ook had willen zeggen!quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:40 schreef milagro het volgende:
niet vertellen dat je flieft bent, dan kun je nog stiekem in haar nabijheid smachten, ergo, fake vriendschap , houd dat niet langer dan een maand vol, beken het dan, en je ziet haar nooit meer...
Je gelooft niet in verliefdheid op het eerste gezicht??quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je kent haar een week en bent meteen verliefd
ehm. oeigeef haar de kans je te leren kennen en hecht niet teveel aan haar/hoop op niks
dan kan t altijd meevallen
wat hij zegtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:48 schreef mrbox het volgende:
Ow bah de feestdagen komen er weer aan, dan is single zijn deste erger![]()
als je zo'n boehoe remi houding aanneemt, wel jaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:48 schreef mrbox het volgende:
Ja man, want de goede bachelors maken natuurlijk misbruik van al die lonely sex craving singles.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:29 schreef milagro het volgende:
[..]
als je zo'n boehoe remi houding aanneemt, wel ja
Ik vind de feestdagen heerlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:48 schreef mrbox het volgende:
Ik vind tijd doorbrengen met familie nooit zo aangenaam, maar tijd doorbrengen met schoonfamilie is altijd nog erger.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:04 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik vind de feestdagen heerlijk [afbeelding] Ook als single!! Tijd met je familie en vrienden doorbrengen, heerlijk!
Heb ook lekker 2 weken vakantie eind december!
Ene kant wel, andere kant niet. Mis haar wel, maar het leven gaat door. Kan er verder ook niets aan veranderen. Hou me meer bezig met werken, trainen, bijbel en vrienden en op die manier hoef ik er ook niet mee bezig te zijn. Ik denk dat jij 1 van de personen bent die mij niet zo goed begrijpt. Je stelt vragen die ik in mijn post eigenlijk al beantwoord heb. Als je nu eens wat minder snel leest, dan haal je er misschien niet zoveel selectiefs uit. Ik druk het nog mild uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
tvptje, korte versie, euh?
even seireus: echt rot voor je dat het uit is, maar vind je het nou wel erg of niet zo... of wou je gewoon wat vertellen
wrijf het er maar inquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:34 schreef Copycat het volgende:
Single in Manchester met oud en nieuw![]()
Wat wil een vrouw nog meer?
die saaie schapen moet je gebruiken om de minder saaie te lokken, de saaie schapen je aura maken dus.... met vrouwen lok je vrouwenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:29 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
wrijf het er maar in![]()
Single in Deventer klinkt niet zo sexy, i admit, maar leuk is het wel.
Kan iemand vertellen hoe ik mijn aura kan pimpen? Ik krijg alleen saaie schapen achter me aan..
met mannen werkt dat ook hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:35 schreef milagro het volgende:
[..]
die saaie schapen moet je gebruiken om de minder saaie te lokken, de saaie schapen je aura maken dus.... met vrouwen lok je vrouwen
maar daar hadden we het dus niet over, hoorquote:
sorry dat ik iets durf te zeggen, zal de volgende keer eerst toestemming aan u vragenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:19 schreef milagro het volgende:
[..]
maar daar hadden we het dus niet over, hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |