abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54077466
ja ik dacht dus eerst van o we dachten het zelfde, wat goed
maar nu denk ik idd dat jullie wel een punt hebben
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:36:39 #152
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_54077555
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 21:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja ik dacht dus eerst van o we dachten het zelfde, wat goed
maar nu denk ik idd dat jullie wel een punt hebben
en wat jullie allebei dachten was; laten we een pauze houden?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_54077769
uhm w8 ik copy past het wel even want ik had het al een beetje getypt in de SC
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 16:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb geen zin om een heel topic te openen hier over maar wil t toch aan iemand typen haha
heb nu soort van relatie maar beetje in de beginfase en het zou wel een echtecht iets kunnen worden
en dat willen we beide, en we weten beide niet hoe
beide nooit een serieuze relatie gehad en blijven beetje steken in middelbare school verkering idee
omdat het wel leuk is maar niet goed voelt wil hij graag pauze om er over na te denken (er is niks gebeurd hoor ) maar in mijn idee leiden pauzes altijd tot het einde en dat is ook weer t laatste wat hij wil.
en toen dacht ik.... is dat het "3 maanden gaan we door of niet punt' ?
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 16:47 schreef Frezer het volgende:

[..]

Dat klinkt niet echt alsof hij de liefde van je leven gaat worden...

Maar verder tav relaties en "hoe het hoort", wat maakt het uit. Gewoon zien hoe het gaat en niet te veel nadenken over hoe het hoert of moet. .
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 17:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik denk juist wel veel na over hoe ik het zou willen, maar daar kan ik dus geen antwoord op geven en hij ook niet. misschien dat ik mij niet zo goed uitdruk maar ik heb nooit iemand leuker gevonden dan hij en een x niet alleen op fysieke aantrekkingskracht.
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 16:41 schreef MNR het volgende:

[..]

Maar goed, over je vraag. 'Pauzes' zijn over het algemeen niet positief en volgens mij hoor ik ook wel een aarzeling in jouw verhaal (of het wel zo goed is). Even los van 3-maanden punt, hoe voelt het voor jou?
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 17:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

hmm het was meer dat we beide op t zelfde moment dachten van
hoe we tegen elkaar doen is niet hoe we echt zijn maar een beetje schijn zo als je tegen vreemden doet
en we vinden elkaar beide heeel leuk dat is het niet maar op deze manier is het niet echt een "echte" relatie
en er is niks gebeurt of wat dan ook, het is meer dat hij dingen niet deelt omdat hij denkt dat niemand het zal begrijpen of raar gaat vinden en ik dingen niet deel omdat ik het heel moeilijk vind om over gevoelens te praten.
en nu hebben we een heel lang maar niet zo leuk gesprek gehad hoewel we ons beide achteraf wel beter voelen. hij bedoelde een pauze waarbij we elkaar niet zie maar wel spreken. iig voor mij zijn pauzes uitstel van executie. elkaar nooit meer zien zou het makkelijkste zijn omdat ik hem dan niet mis en ik niet aan hem ga hechten enz. vond hij ook de makkelijkste oplossing zodat hij zn schijn op kan houden en niets hoeft te delen maar het wel wil maar weet niet hoe. ik zei: is een pauze niet zodat je emotioneel afstand kan nemen en hoe langer je me niet ziet hoe makkelijker het is een niet leuke beslissing te maken maar wel de makkelijkste weg. en dat was wel zo.
pi_54078023
No offence maar ik denk dat je gewoon moet ""leren" hoe een volwassen relatie "werkt" en dat leer je door vallen en opstaan (lees uit elkaar gaan)

En pauzes zijn stom en werken zelden volgens mij
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_54078043
Hmm, PF, ik zou maar snel ophouden met die pauze als je hem leuk vindt . Pauze kan goed zijn, maar dan meer een vakantie waarin je gek wordt zonder elkaar zodat je gelijk weet wat je aan elkaar hebt.
pi_54078052
ik denk het, weet het ook niet
pi_54078102
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:00 schreef MLI het volgende:
Hmm, PF, ik zou maar snel ophouden met die pauze als je hem leuk vindt . Pauze kan goed zijn, maar dan meer een vakantie waarin je gek wordt zonder elkaar zodat je gelijk weet wat je aan elkaar hebt.
ik zei ik doe niet aan een pauze maak het dan meteen uit
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:05:22 #158
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_54078104
tja, als je niet open tegen elkaar bent...en in plaats van daarmee om te gaan, een pauze in gaat lassen...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_54078170
het is niet zo dat we dingen verzwijgen
maarrr gewoon ik weet t niet

hij gaat proberen t anders te doen maar weet niet hoe en ik ook..
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:10:57 #160
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_54078231
welkom in het single topic, PF
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:11:18 #161
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54078239
Mijn God.. maak het gewoon uit joh
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_54078759
Jullie willen me wel erg graag terug in dit topic hè
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:37:23 #163
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_54078772
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Jullie willen me wel erg graag terug in dit topic hè
we zijn gewoon met je begaan en gunnen je het beste...

want zo zijn wij
  zondag 21 oktober 2007 @ 22:43:48 #164
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54078916
Nee, ben ik niet. Het is gewoon verstandiger om het uit te maken
  maandag 22 oktober 2007 @ 08:50:57 #165
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_54083586
Niemand? Na drie maanden nog steeds niets gedaan hebben......? Wat doen jullie dan als jullie samen zijn. Die gozer zal wel overlopen van hormonen...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_54083626
Huh heb je 't nu over mij ?
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:27:01 #167
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_54085053
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 08:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Huh heb je 't nu over mij ?
Ik las iets van er is niets gebeurd. Ik denk dat mijn hormonen iets teveel van slag zijn .
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_54089275
oow nee er is niks ergs gebeurd bedoel ik
hoewel dat andere ook niet zo vaak
pi_54097819
Afgelopen week uitgeweest met wat maten van mij. Bij een van mijn vrienden thuis leuk meisje ontmoet. Leuk mee gepraat, ze is na afloop ook bij mij blijven slapen, wat geknuffeld en backrub gegeven, verder niks.

Nou kreeg ik van het weekend een smsje van haar. Ze wist niet goed wat te doen, ze vond het heel gezellig maar daar bleef het voor haar gevoel bij.

Mijn probleem is, ik ben best wel verliefd op haar maar ik durf dit niet zo te vertellen
Ben in dit soort situaties best verlegen

Wat te doen?
Pauperz
  maandag 22 oktober 2007 @ 22:20:00 #170
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_54097982
Als ze niet wil...dan wil ze niet. Kan je niets aan veranderen.
pi_54098052
Heb je dr teruggesmst?
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_54098128
Niets doen. Gewoon haar antwoord accepteren. Je kunt toch geen liefde afdwingen.
pi_54098565
niet vertellen dat je flieft bent, dan kun je nog stiekem in haar nabijheid smachten, ergo, fake vriendschap , houd dat niet langer dan een maand vol, beken het dan, en je ziet haar nooit meer...
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 22 oktober 2007 @ 23:18:26 #174
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_54099676
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 22:40 schreef milagro het volgende:
niet vertellen dat je flieft bent, dan kun je nog stiekem in haar nabijheid smachten, ergo, fake vriendschap , houd dat niet langer dan een maand vol, beken het dan, en je ziet haar nooit meer...
Tsssk, nog nauwelijks reacties in het topic en toch heeft Milagro alweer gepost wat ik ook had willen zeggen!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_54099788
Verliefdheid maakt het leven wel mooier, het krijgt een dimensie. Maak daar gebruik van, ook al weet je stiekem dat het niets wordt.
pi_54100024
kun je niet aan haar vragen of ze nog een keer op een date wil?
gewoon, wat leuks doen..
je kunt toch ook niet verwachten dat ze meteen op je verliefd is.., ze kent je nog maar net..

en als ze ook geen date meer wil vind ze je gewoon te lelijk
  maandag 22 oktober 2007 @ 23:40:52 #177
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54100246
Heb een vermoeden dat Baneel gelijk heeft wat dat laatste betreft. Mocht de TS een oogverblindende adonis geweest zijn, zou ze niet zo terugdeinzen. Of hij heeft een te lief en zachtaardig karakter, dat schrikt ook nog wel eens af.
  maandag 22 oktober 2007 @ 23:43:48 #178
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_54100309
Als ze nu al weet dat het hier bij blijft voor haar, dat zegt, dan is de kans groot dat het niets wordt en kun je je daar nu al bij neerleggen voor het echt kut gaat worden om je erbij neer te leggen.

Tenzij ze een spelletje met je speelt, maar daar moet je nooit vanuit gaan.
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
pi_54115601
tvp
pi_54116855
je kent haar een week en bent meteen verliefd
ehm. oei geef haar de kans je te leren kennen en hecht niet teveel aan haar/hoop op niks
dan kan t altijd meevallen
pi_54130930
nou,jaaaaaaaaaaaaaa, zeg

jezus, wie is die ueberserieuze mod die van alles verwijdert
  woensdag 24 oktober 2007 @ 11:42:05 #182
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_54131106
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 19:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je kent haar een week en bent meteen verliefd
ehm. oei geef haar de kans je te leren kennen en hecht niet teveel aan haar/hoop op niks
dan kan t altijd meevallen
Je gelooft niet in verliefdheid op het eerste gezicht??
Ik ben begin dit jaar nog tot over m'n oren verliefd geweest op iemand die ik 1 dag kende! (voor de mensen die hier meer komen, die jongen bij de bushalte van na het voetballen 2,5 week geleden).

Hopen op niks is denk ik tegen de aard van de mens in.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_54131891
hmm ja ik heb het ook wel eens gehad hoor maar dan ben je niet gelijk verliefd op alle aspecten van die persoon en ken je hem/haar door en door.. iig mijn idee
pi_54131966
Ik wil wel weer eens helemaal tot over mijn oren verliefd worden op iemand of zo. Ik vind snel iemand leuk, maar echt verliefd met vlinders en alles erop en eraan eigenlijk nooit. Maar als ik head over heels verliefd word, dan zal het waarschijnlijk wel in 1 klap zijn.
pi_54132630
Ow bah de feestdagen komen er weer aan, dan is single zijn deste erger
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_54132992
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 12:48 schreef mrbox het volgende:
wat hij zegt
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
pi_54133502
quote:
als je zo'n boehoe remi houding aanneemt, wel ja
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:34:23 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54133577
Single in Manchester met oud en nieuw
Wat wil een vrouw nog meer?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54133836
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:29 schreef milagro het volgende:

[..]

als je zo'n boehoe remi houding aanneemt, wel ja
Ja man, want de goede bachelors maken natuurlijk misbruik van al die lonely sex craving singles.
A little bit hateful
  woensdag 24 oktober 2007 @ 14:04:04 #190
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_54134262
quote:
Ik vind de feestdagen heerlijk Ook als single!! Tijd met je familie en vrienden doorbrengen, heerlijk!
Heb ook lekker 2 weken vakantie eind december!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_54141252
Nou zal ik ook maar eens wat inbrengen. Ik ben 27 jaar en heb nu ongeveer 3 maanden geen vriendin meer. We zijn 3,5 jaar bij elkaar geweest, waarvan we een 'break' hadden van om en nabij een jaar. Zij woont in Den Bosch, ik in Zwolle. De relatie was heel heftig en intens, enerzijds fijn, anderszijds het tegenovergestelde. Achteraf realiseer ik me het natuurlijk anders als op dat moment, maar zelfs na een korte periode van 3 maanden weet ik nog niet helemaal hoe ik het moet zien. Ik neem gewoon afstand en probeer rust te vinden.

Heb een periode gehad van 2 maanden blowen vlak voordat het uit ging, omdat ik het niet meer trok. Toen het over was, ben ik ook weer radicaal gestopt en fitness ik nu 5 keer in de week. Mooi opgeschoten trouwens, daarmee.

Ik heb van mezelf nu wel door dat een relatie met mij niet makkelijk is. Ik kan dat wel op borderline afschuiven, omdat de kenmerken van mijn stoornis betrekking hebben op relaties, maar ik heb ook geleerd dat iedereen anders omgaat met 'situaties'. Om het maar ff heel algemeen te zeggen.

Als ik een meisje leuk vind is het gelijk alles of niets. Kan gaan claimen, word angstig. Kan ook heel relax ermee omgaan, afhankelijk van hoe zij omgaat met mij. Ik heb ook liever een relatie dan geen relatie, omdat ik dat fijner en gezelliger vind. Ik kan alleen geen relatie hebben om het relatie hebben zelf. Dat werkt niet.

Mis de sex wel. Gigantisch! Ben recentelijk aan het omzwaaien in het Christendom en probeer dus ook geen sex te hebben. Heb best wel wat vriendinnetjes gehad. Ook alleen om de sex. Denk iets van 3 echte relaties, waarvan ik mijn vorige relatie verreweg als de beste beschouw. Helaas ook als de heftigste. Sorry meisje, dat het zo gegaan is. Ook al weet je wel hoe ik het zie.

Ze leest dit overigens niet. Ik hou er soms gewoon van om vanuit mijn hart te spreken. Eigenlijk doe ik dat altijd wel, maar goed.

Relaties zijn voor mij dus knap lastig. Het geeft zoveel strijd en onrust, dat ik soms zou denken dat het beter is om geen vriendin te hebben. Al zou het alleen maar zijn omdat de meeste mensen niet goed kunnen omgaan met mensen zoals ik. Overigens heb ik in mijn 'sociale' leven vrij weinig problemen en ook mijn zakelijke leven heeft weinig te lijden. Het blijft dus puur 'ik' die dan volgt. Voor mezelf heb ik allang geaccepteerd dat ik elke dag anders kan zijn. Dat mijn stemming zo kan omslaan.

Misschien is de volgende stap voor mij wel om van mezelf te leren houden. Althans, dit bewust te doen. Want zulke uitspraken als van jezelf leren houden vind ik verschrikkelijk abstract. De reden dat ik hier in dit topic ben? Ook al houdt het me bezig, ik zou nooit zomaar uit mezelf op een topic zoals dit reageren. Meestal ben ik hier heel fel in discussies en laat ik alleen een buitenkant zien. Al is het alleen omdat je hier idioten hebt die je pakken op je kwetsbare moment. Mongooltje pesten noem ik dat ook wel. Voor mezelf. Ik sta er nu gelukkig boven.

Gekke is dat dit topic in mijn active list stond. Heel vreemd, want ik had hier niet op gereageerd. Ik dacht: "Weer gedonder met die database! Heb ik een topic in m'n active list waar ik helemaal niet bij aanwezig ben geweest!" Dus ik heb maar ff wat rondgeklikt (lees: refresh via een omweg) en blijkt dit topic nog steeds in m'n active list lekker vrolijk aanwezig te zijn. Heb dus een tvp'tje geplaatst en nou ja, dit is m dan. Kan nog wel meer gaan vertellen, maar ik denk dat dit het meeste stukje Integrity is dat ik hier ooit heb laten zien.

Da's mijn ingekorte verhaaltje. Ik ga nu trainen!
pi_54146436
tvptje, korte versie, euh ?

even seireus: echt rot voor je dat het uit is, maar vind je het nou wel erg of niet zo... of wou je gewoon wat vertellen
  woensdag 24 oktober 2007 @ 22:47:10 #193
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_54146887
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:04 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik vind de feestdagen heerlijk [afbeelding] Ook als single!! Tijd met je familie en vrienden doorbrengen, heerlijk!
Heb ook lekker 2 weken vakantie eind december!
Ik vind tijd doorbrengen met familie nooit zo aangenaam, maar tijd doorbrengen met schoonfamilie is altijd nog erger.

Bovendien, een beetje single herleest lekker De Avonden tijdens al die nare, donkere dagen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_54152429
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
tvptje, korte versie, euh ?

even seireus: echt rot voor je dat het uit is, maar vind je het nou wel erg of niet zo... of wou je gewoon wat vertellen
Ene kant wel, andere kant niet. Mis haar wel, maar het leven gaat door. Kan er verder ook niets aan veranderen. Hou me meer bezig met werken, trainen, bijbel en vrienden en op die manier hoef ik er ook niet mee bezig te zijn. Ik denk dat jij 1 van de personen bent die mij niet zo goed begrijpt. Je stelt vragen die ik in mijn post eigenlijk al beantwoord heb. Als je nu eens wat minder snel leest, dan haal je er misschien niet zoveel selectiefs uit. Ik druk het nog mild uit.

Heb je nu je antwoord?
pi_54154494
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:34 schreef Copycat het volgende:
Single in Manchester met oud en nieuw
Wat wil een vrouw nog meer?
wrijf het er maar in

Single in Deventer klinkt niet zo sexy, i admit, maar leuk is het wel.

Kan iemand vertellen hoe ik mijn aura kan pimpen? Ik krijg alleen saaie schapen achter me aan..
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_54154606
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:29 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

wrijf het er maar in

Single in Deventer klinkt niet zo sexy, i admit, maar leuk is het wel.

Kan iemand vertellen hoe ik mijn aura kan pimpen? Ik krijg alleen saaie schapen achter me aan..
die saaie schapen moet je gebruiken om de minder saaie te lokken, de saaie schapen je aura maken dus.... met vrouwen lok je vrouwen
pi_54163825
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:35 schreef milagro het volgende:

[..]

die saaie schapen moet je gebruiken om de minder saaie te lokken, de saaie schapen je aura maken dus.... met vrouwen lok je vrouwen
met mannen werkt dat ook hoor
pi_54164261
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

met mannen werkt dat ook hoor
maar daar hadden we het dus niet over, hoor

pi_54164342
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:19 schreef milagro het volgende:

[..]

maar daar hadden we het dus niet over, hoor

sorry dat ik iets durf te zeggen, zal de volgende keer eerst toestemming aan u vragen
pi_54164693
Feestdagen als single: al 7 jaar niet meer gedaan, dit is de eerste keer en ik ben vastbesloten om er iets leuks van te maken. Dus vooral geen verwachtingen hebben, lekker veel rosé en gluhwein en ongedwongen bij elkaar zijn. Oud en Nieuw in Brussel vieren, binnenkort maar eens kijken wat mijn huisgenoten gaan doen, zou wel tof zijn om bij iemand thuis te zitten met een man of 10 tot twaalf uur, daarna naar een discotheek of zo. Er is hier vast wel wat te doen op straat dus we zien nog wel. Ik ben in ieder geval niet bang voor eenzame feestdagen.

Integrity: lang verhaal maar wel begrijpelijk. Ik ben wel benieuwd in welke mate ben je in staat om je gedrag om te buigen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')