abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54131966
Ik wil wel weer eens helemaal tot over mijn oren verliefd worden op iemand of zo. Ik vind snel iemand leuk, maar echt verliefd met vlinders en alles erop en eraan eigenlijk nooit. Maar als ik head over heels verliefd word, dan zal het waarschijnlijk wel in 1 klap zijn.
pi_54132630
Ow bah de feestdagen komen er weer aan, dan is single zijn deste erger
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_54132992
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 12:48 schreef mrbox het volgende:
wat hij zegt
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
pi_54133502
quote:
als je zo'n boehoe remi houding aanneemt, wel ja
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:34:23 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54133577
Single in Manchester met oud en nieuw
Wat wil een vrouw nog meer?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54133836
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:29 schreef milagro het volgende:

[..]

als je zo'n boehoe remi houding aanneemt, wel ja
Ja man, want de goede bachelors maken natuurlijk misbruik van al die lonely sex craving singles.
A little bit hateful
  woensdag 24 oktober 2007 @ 14:04:04 #190
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_54134262
quote:
Ik vind de feestdagen heerlijk Ook als single!! Tijd met je familie en vrienden doorbrengen, heerlijk!
Heb ook lekker 2 weken vakantie eind december!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_54141252
Nou zal ik ook maar eens wat inbrengen. Ik ben 27 jaar en heb nu ongeveer 3 maanden geen vriendin meer. We zijn 3,5 jaar bij elkaar geweest, waarvan we een 'break' hadden van om en nabij een jaar. Zij woont in Den Bosch, ik in Zwolle. De relatie was heel heftig en intens, enerzijds fijn, anderszijds het tegenovergestelde. Achteraf realiseer ik me het natuurlijk anders als op dat moment, maar zelfs na een korte periode van 3 maanden weet ik nog niet helemaal hoe ik het moet zien. Ik neem gewoon afstand en probeer rust te vinden.

Heb een periode gehad van 2 maanden blowen vlak voordat het uit ging, omdat ik het niet meer trok. Toen het over was, ben ik ook weer radicaal gestopt en fitness ik nu 5 keer in de week. Mooi opgeschoten trouwens, daarmee.

Ik heb van mezelf nu wel door dat een relatie met mij niet makkelijk is. Ik kan dat wel op borderline afschuiven, omdat de kenmerken van mijn stoornis betrekking hebben op relaties, maar ik heb ook geleerd dat iedereen anders omgaat met 'situaties'. Om het maar ff heel algemeen te zeggen.

Als ik een meisje leuk vind is het gelijk alles of niets. Kan gaan claimen, word angstig. Kan ook heel relax ermee omgaan, afhankelijk van hoe zij omgaat met mij. Ik heb ook liever een relatie dan geen relatie, omdat ik dat fijner en gezelliger vind. Ik kan alleen geen relatie hebben om het relatie hebben zelf. Dat werkt niet.

Mis de sex wel. Gigantisch! Ben recentelijk aan het omzwaaien in het Christendom en probeer dus ook geen sex te hebben. Heb best wel wat vriendinnetjes gehad. Ook alleen om de sex. Denk iets van 3 echte relaties, waarvan ik mijn vorige relatie verreweg als de beste beschouw. Helaas ook als de heftigste. Sorry meisje, dat het zo gegaan is. Ook al weet je wel hoe ik het zie.

Ze leest dit overigens niet. Ik hou er soms gewoon van om vanuit mijn hart te spreken. Eigenlijk doe ik dat altijd wel, maar goed.

Relaties zijn voor mij dus knap lastig. Het geeft zoveel strijd en onrust, dat ik soms zou denken dat het beter is om geen vriendin te hebben. Al zou het alleen maar zijn omdat de meeste mensen niet goed kunnen omgaan met mensen zoals ik. Overigens heb ik in mijn 'sociale' leven vrij weinig problemen en ook mijn zakelijke leven heeft weinig te lijden. Het blijft dus puur 'ik' die dan volgt. Voor mezelf heb ik allang geaccepteerd dat ik elke dag anders kan zijn. Dat mijn stemming zo kan omslaan.

Misschien is de volgende stap voor mij wel om van mezelf te leren houden. Althans, dit bewust te doen. Want zulke uitspraken als van jezelf leren houden vind ik verschrikkelijk abstract. De reden dat ik hier in dit topic ben? Ook al houdt het me bezig, ik zou nooit zomaar uit mezelf op een topic zoals dit reageren. Meestal ben ik hier heel fel in discussies en laat ik alleen een buitenkant zien. Al is het alleen omdat je hier idioten hebt die je pakken op je kwetsbare moment. Mongooltje pesten noem ik dat ook wel. Voor mezelf. Ik sta er nu gelukkig boven.

Gekke is dat dit topic in mijn active list stond. Heel vreemd, want ik had hier niet op gereageerd. Ik dacht: "Weer gedonder met die database! Heb ik een topic in m'n active list waar ik helemaal niet bij aanwezig ben geweest!" Dus ik heb maar ff wat rondgeklikt (lees: refresh via een omweg) en blijkt dit topic nog steeds in m'n active list lekker vrolijk aanwezig te zijn. Heb dus een tvp'tje geplaatst en nou ja, dit is m dan. Kan nog wel meer gaan vertellen, maar ik denk dat dit het meeste stukje Integrity is dat ik hier ooit heb laten zien.

Da's mijn ingekorte verhaaltje. Ik ga nu trainen!
pi_54146436
tvptje, korte versie, euh ?

even seireus: echt rot voor je dat het uit is, maar vind je het nou wel erg of niet zo... of wou je gewoon wat vertellen
  woensdag 24 oktober 2007 @ 22:47:10 #193
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_54146887
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:04 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik vind de feestdagen heerlijk [afbeelding] Ook als single!! Tijd met je familie en vrienden doorbrengen, heerlijk!
Heb ook lekker 2 weken vakantie eind december!
Ik vind tijd doorbrengen met familie nooit zo aangenaam, maar tijd doorbrengen met schoonfamilie is altijd nog erger.

Bovendien, een beetje single herleest lekker De Avonden tijdens al die nare, donkere dagen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_54152429
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
tvptje, korte versie, euh ?

even seireus: echt rot voor je dat het uit is, maar vind je het nou wel erg of niet zo... of wou je gewoon wat vertellen
Ene kant wel, andere kant niet. Mis haar wel, maar het leven gaat door. Kan er verder ook niets aan veranderen. Hou me meer bezig met werken, trainen, bijbel en vrienden en op die manier hoef ik er ook niet mee bezig te zijn. Ik denk dat jij 1 van de personen bent die mij niet zo goed begrijpt. Je stelt vragen die ik in mijn post eigenlijk al beantwoord heb. Als je nu eens wat minder snel leest, dan haal je er misschien niet zoveel selectiefs uit. Ik druk het nog mild uit.

Heb je nu je antwoord?
pi_54154494
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:34 schreef Copycat het volgende:
Single in Manchester met oud en nieuw
Wat wil een vrouw nog meer?
wrijf het er maar in

Single in Deventer klinkt niet zo sexy, i admit, maar leuk is het wel.

Kan iemand vertellen hoe ik mijn aura kan pimpen? Ik krijg alleen saaie schapen achter me aan..
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_54154606
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:29 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

wrijf het er maar in

Single in Deventer klinkt niet zo sexy, i admit, maar leuk is het wel.

Kan iemand vertellen hoe ik mijn aura kan pimpen? Ik krijg alleen saaie schapen achter me aan..
die saaie schapen moet je gebruiken om de minder saaie te lokken, de saaie schapen je aura maken dus.... met vrouwen lok je vrouwen
pi_54163825
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:35 schreef milagro het volgende:

[..]

die saaie schapen moet je gebruiken om de minder saaie te lokken, de saaie schapen je aura maken dus.... met vrouwen lok je vrouwen
met mannen werkt dat ook hoor
pi_54164261
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

met mannen werkt dat ook hoor
maar daar hadden we het dus niet over, hoor

pi_54164342
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:19 schreef milagro het volgende:

[..]

maar daar hadden we het dus niet over, hoor

sorry dat ik iets durf te zeggen, zal de volgende keer eerst toestemming aan u vragen
pi_54164693
Feestdagen als single: al 7 jaar niet meer gedaan, dit is de eerste keer en ik ben vastbesloten om er iets leuks van te maken. Dus vooral geen verwachtingen hebben, lekker veel rosé en gluhwein en ongedwongen bij elkaar zijn. Oud en Nieuw in Brussel vieren, binnenkort maar eens kijken wat mijn huisgenoten gaan doen, zou wel tof zijn om bij iemand thuis te zitten met een man of 10 tot twaalf uur, daarna naar een discotheek of zo. Er is hier vast wel wat te doen op straat dus we zien nog wel. Ik ben in ieder geval niet bang voor eenzame feestdagen.

Integrity: lang verhaal maar wel begrijpelijk. Ik ben wel benieuwd in welke mate ben je in staat om je gedrag om te buigen?
pi_54202093
Ik denk dat ik maar zelf een tof feest ga organiseren met Kerst. Ik ken genoeg ouderloze singles, buitenlandse studenten die niet naar huis kunnen en andere zielepoten, dus dat moet gezellig worden.
pi_54203731
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 06:46 schreef Integrity het volgende:

[..]

Ene kant wel, andere kant niet. Mis haar wel, maar het leven gaat door. Kan er verder ook niets aan veranderen. Hou me meer bezig met werken, trainen, bijbel en vrienden en op die manier hoef ik er ook niet mee bezig te zijn. Ik denk dat jij 1 van de personen bent die mij niet zo goed begrijpt. Je stelt vragen die ik in mijn post eigenlijk al beantwoord heb. Als je nu eens wat minder snel leest, dan haal je er misschien niet zoveel selectiefs uit. Ik druk het nog mild uit.

Heb je nu je antwoord?
pff.. als je niet zo snel je oordeel klaar hebt over hoe ik lees dan hoef je dat ook niet te zeggen

ik vroeg me gewoon af of je nog iets concreets van mij/ons wou horen
that's all
probeer alleen maar aardig te doen okee
pi_54203822
Na een aanzienlijke tijd behoorlijk stilgestaan te hebben, heb ik besloten maar weer eens te gaan daten .

De verwachting is dan ook dat ik over een jaar gelukkig getrouwd ben (waarschijnlijk een "moetje") en we rond die periode ongeveer halverwege het opknappen van onze woonboerderij zijn .

Let the games begin .
I was an atheist until I realized I was God
pi_54203912
quote:
nee, juist lekker veel feesten
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_54203993
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 15:24 schreef LoudGirl het volgende:
Ik denk dat ik maar zelf een tof feest ga organiseren met Kerst. Ik ken genoeg ouderloze singles, buitenlandse studenten die niet naar huis kunnen en andere zielepoten, dus dat moet gezellig worden.
Mag ik komen?
A little bit hateful
pi_54204519
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 17:23 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Mag ik komen?
en ik ook
nog steeds erg single
pi_54204877
Ik zit te denken me in te schrijven bij relatieplanet.nl. Ik heb ook een cursus leren flirten nodig, helaas geven ze dat niet bij de LOI, zou gat in de markt zijn denk ik.
Tap tap tap
pi_54204937
relatieplanet moet je toch voor betalen?
pi_54204952
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:11 schreef Miss_S het volgende:
relatieplanet moet je toch voor betalen?
er is toch ook een gratis gedeelte, maar dan met minder opties?
Tap tap tap
pi_54204960
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 17:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

pff.. als je niet zo snel je oordeel klaar hebt over hoe ik lees dan hoef je dat ook niet te zeggen

ik vroeg me gewoon af of je nog iets concreets van mij/ons wou horen
that's all
probeer alleen maar aardig te doen okee
Niet oke.

1. Als ik mijn oordeel klaar had liggen, had ik m voor me gehouden en niet bij je neer gelegd. Op deze manier heb je nog een kans om erop te reageren.
2. Ik wilde gewoon mijn verhaal even kwijt, heel open. Vind het alleen niet zo tof als ik zoveel vertel en er wordt maar op 1 iets ingegaan. Ik vind dat er dan tekort wordt gedaan aan wat ik zeg en dat is gewoon mijn mening. Die mag ik hebben.
3. Als je de kotssmilie achterwege gelaten had, had ik me rot gevoeld dat ik zo snel met m'n oordeeltje klaar stond. Nu niet.

Als dit alles is, ben ik ook weer weg.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:17:23 #211
141482 Q.
JurassiQ
pi_54205037
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit te denken me in te schrijven bij relatieplanet.nl. Ik heb ook een cursus leren flirten nodig, helaas geven ze dat niet bij de LOI, zou gat in de markt zijn denk ik.
Op RP met de verstoorde man/vrouw verhouding daar moet het wel goedkomen.
For great justice!
pi_54205204
kinders, doe es lief tegen elkaar .
Tap tap tap
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:36:06 #213
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_54205403
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:13 schreef Integrity het volgende:

Niet oke.

1. Als ik mijn oordeel klaar had liggen, had ik m voor me gehouden en niet bij je neer gelegd. Op deze manier heb je nog een kans om erop te reageren.
2. Ik wilde gewoon mijn verhaal even kwijt, heel open. Vind het alleen niet zo tof als ik zoveel vertel en er wordt maar op 1 iets ingegaan. Ik vind dat er dan tekort wordt gedaan aan wat ik zeg en dat is gewoon mijn mening. Die mag ik hebben.
3. Als je de kotssmilie achterwege gelaten had, had ik me rot gevoeld dat ik zo snel met m'n oordeeltje klaar stond. Nu niet.

Als dit alles is, ben ik ook weer weg.
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 19:29 schreef Integrity het volgende:
Meestal ben ik hier heel fel in discussies en laat ik alleen een buitenkant zien. Al is het alleen omdat je hier idioten hebt die je pakken op je kwetsbare moment. Mongooltje pesten noem ik dat ook wel. Voor mezelf. Ik sta er nu gelukkig boven.
de ironie...

ontopic: ik heb 1x kort op zo'n internet-dating site rondgekeken, en was er erg snel klaar mee...mij iets te...ehmm...doelgericht
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_54205427
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:36 schreef Abbadon het volgende:

[..]

[..]

de ironie...

ontopic: ik heb 1x kort op zo'n internet-dating site rondgekeken, en was er erg snel klaar mee...mij iets te...ehmm...doelgericht
Je voelt je als vrouw op zo'n site wel enorm aangevallen met tig berichtjes en dan voel ik me toch weer schuldig als ik geen zin heb om iedereen te beantwoorden .
Tap tap tap
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:38:08 #215
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_54205442
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:08 schreef CherryLips het volgende:
wat is er zo moeilijk aan flirten dan? kun je het niet, of herken je het niet?

er zijn vast wel dat soort cursussesn trouwens...ongetwijfeld een leuke plek om nieuwe mensen te ontmoeten
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_54205499
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:38 schreef Abbadon het volgende:

[..]

wat is er zo moeilijk aan flirten dan? kun je het niet, of herken je het niet?

er zijn vast wel dat soort cursussesn trouwens...ongetwijfeld een leuke plek om nieuwe mensen te ontmoeten
Ik weet niet hoe ik aan een wildvreemde jongen moet laten merken dat hij me wel leuk lijkt en ik heb het ook niet in de gaten als iemand met mij flirt .
Tap tap tap
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:51:10 #217
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_54205670
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:40 schreef CherryLips het volgende:

Ik weet niet hoe ik aan een wildvreemde jongen moet laten merken dat hij me wel leuk lijkt en ik heb het ook niet in de gaten als iemand met mij flirt .
ik wil het je anders wel een keertje leren hoor...

[...en ziedaar, flirten! puur ter lering ende vermaeck uiteraard...zo makkelijk is het nou!...]

maar da's wel lastig ja...je zou het natuurlijk kunnen proberen met het gewoon vragen of zeggen, maar iets zegt me dat dat iets te direct is...
pi_54205917
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:36 schreef Abbadon het volgende:

[..]

[..]

de ironie...
Waar ging de 2e quote over volgens jou? Ik zat er niet mee namelijk. Heb gewoon gezegd wat ik dacht en had er vrede mee. Volgens mij is dat boven de discussie staan. Dat ik me niet liet meeslepen door mijn gevoel en de discussie niet kan loslaten. Althans zo zie ik dat. Of mag je volgens jou niet zeggen wat je denkt, wil je boven een discussie kunnen staan? Mag je niet participeren aan een discussie, om er niet boven te kunnen staan? Of is het misschien anders? Dat je het voor je gevoel wel kunt loslaten, maar toch antwoord kunt geven aan je gevoel door te reageren op een manier die jij denkt dat passend is? En dan loslaten?

Wat denk jij? Aangezien het gaat om communicatie en communicatie met anderen plaatsvindt, zie ik wel een ontopic verband in het single zijn. Daar een relatie een band is die je samen hebt, die naar mijn mening gevormd wordt door gevoelens en communicatie. Om maar even heel kort door de bocht te gaan.

In mijn geval loop ik ook enorm tegen het spiegelend effect van een relatie aan. De confrontatie met mezelf. In relatie tot je partner is dat veel intenser en dichterbij dan een topic op FOK!. Ik zie toch wel een parallel. Jij ook?

[ Bericht 15% gewijzigd door Integrity op 27-10-2007 19:12:54 ]
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:10:23 #219
11923 I.R.Baboon
pi_54206005
flirten schmirten.
pi_54206090
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 19:05 schreef Integrity het volgende:

[..]

Waar ging de 2e quote over volgens jou? Ik zat er niet mee namelijk. Heb gewoon gezegd wat ik dacht en had er vrede mee. Volgens mij is dat boven de discussie staan. Dat ik me niet liet meeslepen door mijn gevoel en de discussie niet kan loslaten. Althans zo zie ik dat. Of mag je volgens jou niet zeggen wat je denkt, wil je boven een discussie kunnen staan? Mag je niet participeren aan een discussie, om er niet boven te kunnen staan? Of is het misschien anders? Dat je het voor je gevoel wel kunt loslaten, maar toch antwoord kunt geven aan je gevoel door te reageren op een manier die jij denkt dat passend is? En dan loslaten?

Wat denk jij? Aangezien het gaat om communicatie en communicatie met anderen plaatsvindt, zie ik wel een ontopic verband in het single zijn. Daar een relatie een band is die je samen hebt, die naar mijn mening gevormd wordt door gevoelens en communicatie. Om maar even heel kort door de bocht te gaan.

In mijn geval loop ik ook enorm tegen het spiegelend effect van een relatie aan. De confrontatie met mezelf. In relatie tot je partner is dat veel intenser en dichterbij dan een topic op FOK!. Ik zie toch wel een parallel. Jij ook?
je klinkt als een vrouw zeg
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_54206133
quote:

[..]

lighten up, keep your shirt on, relax, it may never happen, en dood ga je toch, of je nu single bent of niet... alleen opgewonden standjes gaan eerder, moet je niet willen

ik vind dit maar een raar topic, en waren er niet 2 gemerged zat ik hier niet, dat dat even duidelijk is, maar kom op, hey, er wordt hier net gedaan of single zijn een aandoening is waar je zo snel mogelijk vanaf moet.... de term 'single' alleen al... wat ben jij? nou, single....
pi_54206242
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 19:15 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

je klinkt als een vrouw zeg
Jij klinkt als een Chimpansee. Wil je een banaan?
pi_54206250
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 19:18 schreef milagro het volgende:

[..]

lighten up, keep your shirt on, relax, it may never happen, en dood ga je toch, of je nu single bent of niet... alleen opgewonden standjes gaan eerder, moet je niet willen

ik vind dit maar een raar topic, en waren er niet 2 gemerged zat ik hier niet, dat dat even duidelijk is, maar kom op, hey, er wordt hier net gedaan of single zijn een aandoening is waar je zo snel mogelijk vanaf moet.... de term 'single' alleen al... wat ben jij? nou, single....
Thnx
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:30:20 #224
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_54206339
quote:

als je al zo uitgebreid ergens op doorgaat, terwijl je zegt dat je gevoel er los van staat....dan kan ik me voorstellen dat je een probleem met communicatie binnen een relatie hebt, waar er wel gevoel bij komt kijken...

ik moet zeggen dat ik je wel gelijk geef op dat punt...mijn probleem is dan eerder dat ik in een relatie het rationele standpunt kies, los van m'n gevoelens, en daardoor mezelf boven de discussie plaats (zoals jij het noemt)...iets wat in een relatie nog wel eens wil botsen...
pi_54206516
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 19:30 schreef Abbadon het volgende:

[..]

als je al zo uitgebreid ergens op doorgaat, terwijl je zegt dat je gevoel er los van staat....dan kan ik me voorstellen dat je een probleem met communicatie binnen een relatie hebt, waar er wel gevoel bij komt kijken...
Er komt bij mij heel erg veel gedachten en gevoelens bij kijken. Dat moet ik allemaal een plekje geven, anders kom ik vast te zitten met mezelf. Ik heb borderline en daarmee omgaan is niet altijd makkelijk. Voor niemand niet. Ik huiver de momenten dat ik niet inzie dat ik zwartwit denk en mijn focus alleen maar op anderen leg.

Dit moet dus keer op keer, anders gaat het mis. In dit geval, de discussie, heb ik wel aangegeven dat ik mezelf eerst uit, zodat ik het daarna los kan laten. Voor mij is loslaten dus ook echt nadat ik mijn gevoel heb kunnen laten spreken.
quote:
ik moet zeggen dat ik je wel gelijk geef op dat punt...mijn probleem is dan eerder dat ik in een relatie het rationele standpunt kies, los van m'n gevoelens, en daardoor mezelf boven de discussie plaats (zoals jij het noemt)...iets wat in een relatie nog wel eens wil botsen...
Je staat dan lijnrecht tegenover elkaar, denk ik. Weet je, de meeste mensen zijn helemaal niet zo dom. Het is gewoon een kwestie van hoeveel moeite jij wilt doen om je te verdiepen in elkaar (of het onderwerp). Het is soms makkelijk om te oordelen (vanaf de zijlijn), dan er daadwerkelijk aan mee te doen. Dat maakt namelijk gevoelens los die een barriere kunnen vormen.

Zo heb ik bijvoorbeeld bij mijn exvriendin soms enorm heftige huilbuien gehad. Voor haar was dat een uiting van integriteit, omdat ik mezelf tijdens ruzies heel afstandelijk opstelde. Kwam heel hard over, sterker nog... k deed ook gewoon heel erg hard. Daarmee heb ik meer kapot gemaakt dan me lief is. Toen ik huilde werd het ook helderder, voor die tijd was het een gevangenis.

Helaas (vind ik helaas) zag zij mijn emoties als een bevestiging van mijn identiteit. Dan is het wel echt. Je moest eens weten hoe erg ik tegen muren op ben gesprongen uit frustratie, omdat zij mij niet begreep. Ik wilde wel janken, zodat ze zag dat ik het meende. Ik werd daar ook heel boos door en zette me af. Zo ging dat spel over en weer.

Nu begin ik wel door te krijgen dat niet alles is wat het lijkt. Dat je het de tijd moet gunnen om anderen te kunnen bergrijpen. Dat het oke is om zo te zijn zoals ik ben, omdat ik ermee moet leven en niet een ander. Dat niet ieder mens in staat is mij te begrijpen en dat dat oke is.
pi_54206616
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

er is toch ook een gratis gedeelte, maar dan met minder opties?
Bij alle rottige datingsites komt het erop neer dat je met het gratis gedeelte niets kan behalve profielen bekijken
er zijn wel een paar site's die compleet gratis zijn (www.knuz.nl b.v) maar meestal zijn die minder groot.

maar als vrouw zijnde heb je sowieso een zeer groot voordeel, mits je weet wat je zoekt en niet te kieskeurig bent dat laatste is waar ik al man zijnde vooral tegenaan hik (de meeste hopen op een prins op het witte paard waarvan alles perfect moet en zal zijn).

en net als vorige jaar ga ik de kerstdagen als single tegemoet, het heeft nog steeds zijn voor een nadelen.
pi_54206946
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 19:43 schreef _Drake_ het volgende:

[..]

Bij alle rottige datingsites komt het erop neer dat je met het gratis gedeelte niets kan behalve profielen bekijken
er zijn wel een paar site's die compleet gratis zijn (www.knuz.nl b.v) maar meestal zijn die minder groot.

maar als vrouw zijnde heb je sowieso een zeer groot voordeel, mits je weet wat je zoekt en niet te kieskeurig bent dat laatste is waar ik al man zijnde vooral tegenaan hik (de meeste hopen op een prins op het witte paard waarvan alles perfect moet en zal zijn).

en net als vorige jaar ga ik de kerstdagen als single tegemoet, het heeft nog steeds zijn voor een nadelen.
Kieskeurigheid op achternaam ook?

Sorry flauw. Kon het niet laten
A little bit hateful
pi_54207134
mr bitches ! met dank aan mijn vader
pi_54209133
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 17:15 schreef kastanova het volgende:
Na een aanzienlijke tijd behoorlijk stilgestaan te hebben, heb ik besloten maar weer eens te gaan daten .

De verwachting is dan ook dat ik over een jaar gelukkig getrouwd ben (waarschijnlijk een "moetje") en we rond die periode ongeveer halverwege het opknappen van onze woonboerderij zijn .

Let the games begin .
OMG. Dames, binnenblijven vanaf heden!
pi_54210091
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 21:20 schreef MLI het volgende:

[..]

OMG. Dames, binnenblijven vanaf heden!
Te laat.. De eerste date staat al geplanned .
Zij gekleed in een aardbeienpakje (incl. hoedje met steel!) en ik met een groene boek en paars jasje van haar aan Den Haag onveilig maken...

Als dat geen succes wordt weet ik het ook niet meer .
I was an atheist until I realized I was God
pi_54211285
Ik ben ook heftig aan het twijfelen over de feestdagen. Kan hier, in Antwerpen, blijven terwijl het hostel dicht is (ge-zel-lig) of naar huis (nog ge-zel-lig-er).. Heb in beide scenario's niet echt veel zin..
Mon 'en!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:00:25 #232
11923 I.R.Baboon
pi_54211413
Ik vond de feestdagen met relatie echt niet minder vervelend, eigenlijk. Gewoon even een paar dagen tanden op elkaar en doorbijten.
pi_54212065
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook!! Ik weet niet hoe het moet...maar schijnbaar flirt ik toch, ik heb het alleen niet in de gaten dat ik het doe. Dat kan je dus in heel vervelende situaties brengen.

Ik ben nu al een tijdje singel maar elke keer met zo'n stom familie feestje komt weer diezelfde vraag terug: Enne, geen vriendje?? Daardoor heb ik gewoon de pest aan familie....
vet shitt...
  zondag 28 oktober 2007 @ 12:05:31 #234
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_54219724
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond de feestdagen met relatie echt niet minder vervelend, eigenlijk. Gewoon even een paar dagen tanden op elkaar en doorbijten.
verplichtingen inderdaad...dat zijn zelden de leuke dingen...of je nou alleen bent, of een relatie hebt...hoewel gedeelde smart ook wel halve smart is natuurlijk
  zondag 28 oktober 2007 @ 12:12:14 #235
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_54219857
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:28 schreef countergirl het volgende:

Dat heb ik dus ook!! Ik weet niet hoe het moet...maar schijnbaar flirt ik toch, ik heb het alleen niet in de gaten dat ik het doe. Dat kan je dus in heel vervelende situaties brengen.
oh, ben jij er zo eentje?
pi_54219958
Onbewuste tease
A little bit hateful
pi_54220023
Ach dat zegt elke tease
Ow echt doe ik dat ow jeetje!
en van binnen denken ze mwuahahaha
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_54221083
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:28 schreef countergirl het volgende:

[..]

Ik ben nu al een tijdje singel maar elke keer met zo'n stom familie feestje komt weer diezelfde vraag terug: Enne, geen vriendje?? Daardoor heb ik gewoon de pest aan familie....
ik schijn te uitdagend te dansen,uit het niets werd ik opeens gezoend. (vond 't wel leuk + leuke jongen maar onverwachts) verklaring af: ja je gaf van die signalen af ik dacht dat je met me wou zoenen dat je dat bedoelde.
en ik: ja maar ik was gewoon aan t dansen eigenlijk

en familie met die kutvragen zijn stom als je wil vertellen dat je een relatie hebt dan doe je dat toch wel. hoeven ze niet elke x te vragen ow heb je geen vriend, waarom niet? je bent zo een leuk meisje blablabla hoe kan dat nou ??
denk ik ook...
pi_54221266
Niemand is zo naief
"Ik schijn uitdagend te dansen"
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_54221297
Zeg dat niemand je wilt. Gaan ze jou proberen te koppelen enzo.
Dat levert hilarische verhalen op voor toekomstige familie bijeenkomsten met jou in het middelpunt!
A little bit hateful
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:48:58 #241
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_54226124
Mijn familie heeft de hoop bij mij geloof ik wel opgegeven
M'n moeder informeert soms nog wel heel voorzichtig, zeker als ze een jongensnaam een aantal keer heeft gehoord. Verder is ze geloof ik alleen maar bang dat ik een heel strak eisenpakket ga ontwikkelen als ik langer alleen ben, dat ik me dan moeilijker aan kan / wil passen.
Had 't er gisteren met een single vriendin nog over dat we dan misschien wel hele duidelijke voorkeuren hebben, maar dat gaat vooral uit naar karakter. Waarom zou je je natuurlijke voorkeuren bij gaan stellen om dan maar niet meer single te zijn. Ik verwacht niet dat ik gelukkig zou worden als ik geforceerd bepaalde zaken minder belangrijk ga vinden. Ik heb niet voor niks een voorkeur voor een bepaald type man!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:43:08 #242
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_54228380
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 19:18 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik had het ook niet door dat het 2 topics zijn geweest. Ik vond integrity al zo'n jankerd.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_54229563
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Je voelt je als vrouw op zo'n site wel enorm aangevallen met tig berichtjes en dan voel ik me toch weer schuldig als ik geen zin heb om iedereen te beantwoorden .
= Herkenbaar.
Ik vergeet zo vaak op mensen te reageren. Vaak toch verspeelde tijd, zeker als je na bijv. 3 berichtjes toch óók niet meer terugmaild. Ik ben slecht in zulke dingen.
pi_54231505
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:43 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik had het ook niet door dat het 2 topics zijn geweest. Ik vond integrity al zo'n jankerd.
Ik vind je nog steeds lief hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')