Zie post van Friek_ daarboven, daar heeft het alles mee te maken. Beetje onhandige quote.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:20 schreef liefie_ het volgende:
Wat hebben andermans kinderen met genieten van sex te maken?
Oeh, dat vind ik ook super! Sterker nog, ik merk steeds meer dat ik gek wordt van teveel mensen om me heen de hele dag. Als ik in mijn eigen woning ben, dan het liefst lekker in mijn uppie aanrommelen, niemand om me heen. Maar ja, mijn buren staan om de klipklap aan de deur. Wel gezellig maar soms wil ik een paar uur voor mezelf. Kan ik mijn tijd verdoen op fokquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:29 schreef Liquidootje het volgende:
Soms is het wel leuk om als single gewoon in je eentje een dag rond te lopen in het centrum. Je koopt een pizza bij de new york pizza en je ontmoet een super leuke en mooie meid die samen met je de rest van de dag door brengt en vanavond nog bereid is om een uurtje te treinen voor een dvd'tje.![]()
Ervaring?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:56 schreef Shitonya het volgende:
Vaak wel ja. Vaarwel stompzinnige stelling
Om de post moet jij zo'n soort uitspraak doen he?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:42 schreef MLI het volgende:
[..]
Overigens: ik tref nooit mensen die bereid zijn tot het kijken van een DVD'tje. Wel genoeg mensen die bereid zijn tot hele andere dingen![]()
Sorry, ik was me er niet van bewust. Ik zal d'r eens op letten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Om de post moet jij zo'n soort uitspraak doen he?
Geen wonder dat mensen je maar voor een ding benaderen
Dat bedoelde ik dus. DVD'tje kijken, dan weet ik genoeg.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:45 schreef Liquidootje het volgende:
Ja? zijn er nog echt mannen die vrouwen uitnodigen en direct zeggen dat het voor sex is?
Ik camoufleer het altijd met "een dvd'tje kijken"![]()
Ik ga over een paar weken bij een meisje langs, dan gaan we ook een dvdtje kijken onder het genot van heerlijk plakje spacecake.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:25 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus. DVD'tje kijken, dan weet ik genoeg.
Hmm, tja natuurlijk denken mannen dat altijd wel een beetje. Maar je komt bijelkaar om een dvd te kijken. ALS er wat meer van komt, dan komt het toch van beide kanten af.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:25 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus. DVD'tje kijken, dan weet ik genoeg.
Roep jij vaker.. ehm..: "Nee, nee en nog eens nee. Ik kom hier voor drugs en film!quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ga over een paar weken bij een meisje langs, dan gaan we ook een dvdtje kijken onder het genot van heerlijk plakje spacecake.
Alleen denkt ze nu dus dat ik kom om te neuken, en ze gelooft me niet.Dus soms weet je niet genoeg.
Ik ga zelden tot nooit met "voorbedachte rade" op een date, of bij een meisje wat ik niet/net ken langs.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:44 schreef Liquidootje het volgende:
Roep jij vaker.. ehm..: "Nee, nee en nog eens nee. Ik kom hier voor drugs en film!"
aka booooringgg...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ga zelden tot nooit met "voorbedachte rade" op een date, of bij een meisje wat ik niet/net ken langs.
Soms gebeurt er dan wat, en soms niet.
damn, dat mis ik dan weer.... was het nog interessant?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:15 schreef liefie_ het volgende:
Blink (dat boek) en de schrijver zijn nu bij oprah
(wat ik normaal natuurlijk niet kijk)
Nou, vertel eens hoe het wel moet dan. Oh nee, wacht, daar heb je toen natuurlijk al die suffe topics over geopend.quote:
Weet niet waar je het over hebt... Oh nee, wacht, die topics die in 3 uur vol waren...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, vertel eens hoe het wel moet dan. Oh nee, wacht, daar heb je toen natuurlijk al die suffe topics over geopend.
In ieder geval wel met voorbedachten rade... Kga niet op date om te dammen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, vertel eens hoe het wel moet dan.
Nee, verhalen aanhoren en om je heen kijken geeft je al voldoende duidelijke antwoordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |