abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53891068
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 18:20 schreef liefie_ het volgende:
Wat hebben andermans kinderen met genieten van sex te maken?
Zie post van Friek_ daarboven, daar heeft het alles mee te maken. Beetje onhandige quote.
pi_53903079
Stelling: daten via het werk komen altijd problemen van. Ik reageer vanavond wel, moet nu werken .
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:56:59 #103
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53911293
Vaak wel ja. Vaarwel stompzinnige stelling
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_53911907
Soms is het wel leuk om als single gewoon in je eentje een dag rond te lopen in het centrum. Je koopt een pizza bij de new york pizza en je ontmoet een super leuke en mooie meid die samen met je de rest van de dag door brengt en vanavond nog bereid is om een uurtje te treinen voor een dvd'tje.
A little bit hateful
pi_53912134
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 19:29 schreef Liquidootje het volgende:
Soms is het wel leuk om als single gewoon in je eentje een dag rond te lopen in het centrum. Je koopt een pizza bij de new york pizza en je ontmoet een super leuke en mooie meid die samen met je de rest van de dag door brengt en vanavond nog bereid is om een uurtje te treinen voor een dvd'tje.
Oeh, dat vind ik ook super! Sterker nog, ik merk steeds meer dat ik gek wordt van teveel mensen om me heen de hele dag. Als ik in mijn eigen woning ben, dan het liefst lekker in mijn uppie aanrommelen, niemand om me heen. Maar ja, mijn buren staan om de klipklap aan de deur. Wel gezellig maar soms wil ik een paar uur voor mezelf. Kan ik mijn tijd verdoen op fok en studeren. Als ik in mijn uppie rondloop, ontmoet ik vaak de meeste mensen. Ik denk dat ik vanavond in mijn uppie naar een café ga, daar van de week een zanger gesproken en hij zoekt een zangeres. Wie weet, wel goed voor mijn sociale contacten, maar dan moet de muziek wel mijn smaak zijn. En dan moet ik eerst douchen .

Overigens: ik tref nooit mensen die bereid zijn tot het kijken van een DVD'tje. Wel genoeg mensen die bereid zijn tot hele andere dingen
pi_53912163
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 18:56 schreef Shitonya het volgende:
Vaak wel ja. Vaarwel stompzinnige stelling
Ervaring?
pi_53912234
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 19:42 schreef MLI het volgende:

[..]

Overigens: ik tref nooit mensen die bereid zijn tot het kijken van een DVD'tje. Wel genoeg mensen die bereid zijn tot hele andere dingen
Om de post moet jij zo'n soort uitspraak doen he?
Geen wonder dat mensen je maar voor een ding benaderen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53912279
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 19:47 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Om de post moet jij zo'n soort uitspraak doen he?
Geen wonder dat mensen je maar voor een ding benaderen
Sorry, ik was me er niet van bewust. Ik zal d'r eens op letten.
pi_53922115
Ja? zijn er nog echt mannen die vrouwen uitnodigen en direct zeggen dat het voor sex is?
Ik camoufleer het altijd met "een dvd'tje kijken"

Maar nee, ze kwam een dvd'tje kijken en we gingen nog even samen uit. Haar vriendinnen waren er ook (om te checken of ik geen engert of kidnapper was ) en brachten haar daarnet ook weer terug naar huis.
A little bit hateful
  zondag 14 oktober 2007 @ 17:45:25 #110
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_53928440
Het single zijn nogmaal sbevalt me erg goed lekker mn eigen gang gaan, geen zorgen!
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_53929330
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 11:45 schreef Liquidootje het volgende:
Ja? zijn er nog echt mannen die vrouwen uitnodigen en direct zeggen dat het voor sex is?
Ik camoufleer het altijd met "een dvd'tje kijken"
Dat bedoelde ik dus. DVD'tje kijken, dan weet ik genoeg.
pi_53929533
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 18:25 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik ga over een paar weken bij een meisje langs, dan gaan we ook een dvdtje kijken onder het genot van heerlijk plakje spacecake.
Alleen denkt ze nu dus dat ik kom om te neuken, en ze gelooft me niet. Dus soms weet je niet genoeg.
pi_53929691
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 18:25 schreef MLI het volgende:

[..]

Hmm, tja natuurlijk denken mannen dat altijd wel een beetje. Maar je komt bijelkaar om een dvd te kijken. ALS er wat meer van komt, dan komt het toch van beide kanten af.

Ik vind vrouwelijk contact altijd wel leuk. Het was echt voor een leuke avond samen. Als er sex zou zijn, dan lekker. Als er geen sex zou zijn, dan nog steeds leuk!

Lijkt mij een beetje raar om ritueel alle condooms te verbranden, omdat je dan puur een dvd zou kunnen kijken
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 18:35 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik ga over een paar weken bij een meisje langs, dan gaan we ook een dvdtje kijken onder het genot van heerlijk plakje spacecake.
Alleen denkt ze nu dus dat ik kom om te neuken, en ze gelooft me niet. Dus soms weet je niet genoeg.
Roep jij vaker.. ehm..: "Nee, nee en nog eens nee. Ik kom hier voor drugs en film! "
A little bit hateful
pi_53966343
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 18:44 schreef Liquidootje het volgende:

Roep jij vaker.. ehm..: "Nee, nee en nog eens nee. Ik kom hier voor drugs en film! "
Ik ga zelden tot nooit met "voorbedachte rade" op een date, of bij een meisje wat ik niet/net ken langs.
Soms gebeurt er dan wat, en soms niet.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:44:45 #115
172358 oddman
Introspecteur
pi_53966868
Dates met voorbedachte seksrade zijn vaak gedoemd om te mislukken.
En dat kan dan best mislukken zijn in de zin van 'slechte seks'.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_53970940
Blink (dat boek) en de schrijver zijn nu bij oprah
(wat ik normaal natuurlijk niet kijk )
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:46:24 #117
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_53972297
Ik ga DVD's altijd afzeiken, dus zo'n smoes (of niet-smoes) zou niet werken bij mij.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:53:57 #118
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_53973645
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:24 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik ga zelden tot nooit met "voorbedachte rade" op een date, of bij een meisje wat ik niet/net ken langs.
Soms gebeurt er dan wat, en soms niet.
aka booooringgg...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:47:19 #119
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_53976701
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 16:15 schreef liefie_ het volgende:
Blink (dat boek) en de schrijver zijn nu bij oprah
(wat ik normaal natuurlijk niet kijk )
damn, dat mis ik dan weer.... was het nog interessant?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_53991693
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 18:53 schreef JoeyT het volgende:

[..]

aka booooringgg...
Nou, vertel eens hoe het wel moet dan. Oh nee, wacht, daar heb je toen natuurlijk al die suffe topics over geopend.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 23:17:47 #121
88139 JoeyT
pi_54000057
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 17:13 schreef dawg het volgende:

[..]

Nou, vertel eens hoe het wel moet dan. Oh nee, wacht, daar heb je toen natuurlijk al die suffe topics over geopend.
Weet niet waar je het over hebt... Oh nee, wacht, die topics die in 3 uur vol waren...
  woensdag 17 oktober 2007 @ 23:21:56 #122
88139 JoeyT
pi_54000148
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 17:13 schreef dawg het volgende:

[..]

Nou, vertel eens hoe het wel moet dan.
In ieder geval wel met voorbedachten rade... Kga niet op date om te dammen.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 02:30:46 #123
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54003278
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 19:43 schreef MLI het volgende:

[..]

Ervaring?
Nee, verhalen aanhoren en om je heen kijken geeft je al voldoende duidelijke antwoorden
  donderdag 18 oktober 2007 @ 02:36:06 #124
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54003321
En iets afspreken met voorbedachte rade is echt tranenverwekkend. Alsof je dan niet bewust of onbewust jezelf gaat aanpassen/veranderen/afhankelijker opstellen/mooier gaat voordoen/jezelf in een geforceerd ideaalbeeld gaat wurmen. Je gaat doelbewuste vragen stellen, je kijkt anders naar de andere persoon, de ander krijgt een ander beeld van jou, de gevolgen kunnen catastrofaler uitpakken und so weiter. Je kunt prima naar de bakker gaan met een boodschappenlijstje, omdat dat vrijwel niets verandert aan de mogelijke gevolgen of omstandigheden. Maar met een boodschappenlijstje ( intentie ) een date ingaan is aankloppen bij moeder natuur die ongesteld is. Dan weet je zeker dat je storm krijgt.
pi_54004663
Shitonya, hoe moet het dan allemaal wel volgens jou? Stel dat jij een relatie aangaat of iets dergelijks, hoe wil je dat dan zien? Ik zie hier alleen maar hoe je het niet wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')