dus jouw definitie van hard to get, is niet meteen met iemand naar bed? dat rijmt!...ik ben een dichter in het diepst van mij ziel...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:13 schreef MLI het volgende:
Goed punt, dat laatste. Als ik iemand leuk vind, doe ik dan weer niet moeilijk over dansen/zoenen/drankje/afspraakjes/telefoonnummers enzovoorts. Maar gelijk met elkaar de koffer induiken ben ik wel op teruggekomen. Er is niks mis met elkaar beter leren kennen voor je all the way gaat. Bovendien zijn er een aantal niet bepaald onplezierige tussenstadia.![]()
Die gast heeft een staart en is dus sowieso niet serieus te nemen.quote:
Je bedoelt dat je normaal bent geworden ipv dat je hard-to-get speelt? Kun je ook wel zeggen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben vriendelijk tegen iedereen, ik zoen alleen niet (meer) met jan en alleman, ik neem geen drankjes meer aan en ik dans niet meer met elke man die met mij wil dansen. Voor mij is het een prima middel om het kaf van het koren te scheiden. Dit bevalt me veel beter dan desperate zijn en sinds deze houding 'echt' geworden is, ben ik relaxter geworden wat betreft het willen hebben van een relatie. Het hoeft écht niet persé, tenzij ik hopeloos verliefd ga worden, maar dat ben ik bijna nooit dus voorlopig ben ik nog wel even single.
Je hebt nog gelijk ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je normaal bent geworden ipv dat je hard-to-get speelt? Kun je ook wel zeggen.
Hoe lang was je met je ex en waarom is het uit?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:43 schreef Lakai het volgende:
Ik ben weer single sinds gisteren...
ik heb het uit gemaakt...en ik voel me echt een klootzak...maja
Maak je het jezelf niet moeilijker dan nodig is met dat portret?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:23 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik ben nu bezig met het verwerken van mijn laatste hopeloze verliefdheid....
in de tijd dat we (hoop ik tenminste) beiden dachten dat het wel iets kon worden heeft ze me foto's gestuurd en nu ben ik (met haar toestemming) bezig aan een portret.
fijne manier van met haar bezig zijn zonder met haar te zijn..
het portret krijgt zij als het klaar is en dan ga ik verder met mijn single leventje...
nee is voor mij meer iemand gaan zien als object dan als mogelijke partner...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:09 schreef MLI het volgende:
Maak je het jezelf niet moeilijker dan nodig is met dat portret?
Niet zo lang...2 maanden...maar ze baalt er enorm va nen daar heb ik het best moeilijk mee....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Hoe lang was je met je ex en waarom is het uit?
\quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:27 schreef Lakai het volgende:
[..]
Niet zo lang...2 maanden...maar ze baalt er enorm va nen daar heb ik het best moeilijk mee....
Ik twijfelde al redelijk snel aan de relatie maar ik hoopte dat het gevoel meer zou worden naarmate de tijd vorderde....maar dat viel vies tegen!
Tja, als het gevoel niet groter wordt, dan zou ik me er ook maar bij neerleggen. Dat heb ik ook altijd.. leuk vinden, maar verder dan dat gaat het niet. Daarom begin ik ook geen relatie als ik me niet verliefd voelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:27 schreef Lakai het volgende:
[..]
Niet zo lang...2 maanden...maar ze baalt er enorm va nen daar heb ik het best moeilijk mee....
Ik twijfelde al redelijk snel aan de relatie maar ik hoopte dat het gevoel meer zou worden naarmate de tijd vorderde....maar dat viel vies tegen!
Leuk om iets mee te doen als in leuk voor de neuk?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:36 schreef Liquidootje het volgende:
Zwart/wit: Leuk om iets mee te doen, maar niet voor iets serieus.
Maar is de wereld een beetje grijzig.
Ik ben niet type tomboy, de heren waarmee ik omga hebben stuk voor stuk soms een agenda. Tenminste, dat vermoeden heb ik echt wel. Je weet wel, loop je ergens anders naartoe met z'n tweeën en dan je begeleiden door je hand te pakken, hand om je middel enzo. Ik moet echt meer meiden leren kennenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:01 schreef Liquidootje het volgende:
Nou kijk, dat ligt er natuurlijk aan het. "Iets leuk om mee te doen"
Je kunt een hele toffe meid zijn die gewoon als één van de jongens wordt gezien. De zogenaamde tomboy. Gaan we lekker kroegen, bowlen weet ik het
Of je kunt een belachelijk lekkere meid zijn die gewoon niet met andere meiden om kan gaan wegens het jaloersheid factor van de andere meiden. Die meid vinden alle mannen wel tof en ja die willen ze ook wel in bed krijgen, maar voor iets serieus is het oer-concurrentie gevoel toch iets te hoog.
Maar persoonlijk denk ik dat het niets uit moet maken. Wees blij dat mannen zich gemakkelijk bij je voelen.
you'd be surprised.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:22 schreef liefie_ het volgende:
Jongens vragen zich niet zo veel af in de kroeg hoor
ik denk dat het erg met de body language te maken heeft, die de dame in kwestie laat zien terwijl ze met jongens staat te praten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:16 schreef MLI het volgende:
Ja, dat ligt aan mij. Vorige post nog eens nagelezen en aangepast.
Ik persoonlijk vind het wel redelijk belangrijk. Laat ik het zo zeggen: als iemands vrienden tuig zijn, dan laat ik ze ook voor wat ze zijn. En als een jongen met alleen maar meisjes staat te praten en te dansen, dan vraag ik me wel af waarom hij niet met jongens praat. Ik denk dat jongens zich dat andersom ook afvragen.
Ik vind haar directheid wel aantrekkelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik wil niks zeggen, maar jouw betweterigheid is ongelooflijk geil.
Ik zie meteen weer een clichéquote:
De 'zinloze' discussie zal ik dan niet aangaan...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:15 schreef Shitonya het volgende:
Ik kan ook beter opschieten met jongens meestal. Erg lastig aangezien mannen het liefst één keer een vrouw willen neuken en daarna niks meer of verliefd op je worden. Echte vriendschap tussen man en vrouw is simpelweg onmogelijk. En nee, dit is géén aanleiding tot een zinloze discussie ^_^
Maar gewoon omgaan met jongens is geen probleem, zolang je ze maar op afstand houdt -> dat je geen afgelikte hamburger wordt die iedereen uiteindelijk afgaat..
Bier en tieten natuurlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:46 schreef Lips het volgende:
toch wel benieuwd wat er dan in jullie omgaat
Doe toch niet zo stupide. Ik zei dat je makkelijk met jongens kunt omgaan, zolang je ze maar op afstand houdt. En niet eindigt als afgelikte boterham -> daarmee bedoelde ik zo'n aandachtsgeile crackhoer die elke jongen over zich heen laat gaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:46 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik zie meteen weer een clichéDat een vrouw in de kroeg maar weer eens aan een man gaat vragen "waar denk je aan? Garisson72 zegt dat je echt wel ergens aan denkt hoor in de kroeg!!!"
Verpest het nou niet voor jezelf Garisson![]()
toch wel benieuwd wat er dan in jullie omgaat
[..]
De 'zinloze' discussie zal ik dan niet aangaan...
Maar doe toch eens niet zo zwart wit zeg! Wordt er gewoon misselijk van. Hoe je weer beweert dat je meteen een afgelikte hamburger wordt als je jongens niet op afstand houdt![]()
Bij deze wil ik me dan melden als afgelikte hamburger want ik ga namelijk wel met jongens om![]()
Oh gelukkig, dan voldoen jullie toch aan de verwachtingenquote:
Maar wat is voor jou dan afstand?? Is dat alleen lichamelijke afstand of bouw je ook geestelijke afstand in?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:56 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Doe toch niet zo stupide. Ik zei dat je makkelijk met jongens kunt omgaan, zolang je ze maar op afstand houdt. En niet eindigt als afgelikte boterham -> daarmee bedoelde ik zo'n aandachtsgeile crackhoer die elke jongen over zich heen laat gaan.
Zo, nu eerst een Bavaria.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:59 schreef Lips het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan voldoen jullie toch aan de verwachtingen![]()
Ik ben niet betweterig, ik ben hooguit soms goed in het formuleren van mijn eigen mening over bepaalde onderwerpenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik wil niks zeggen, maar jouw betweterigheid is ongelooflijk geil.
Dat gebeurt inderdaad wel dat ik met een vriend naar bed ga. Maar het is niet zo dat ik zo meerdere vrienden tegelijk heb. Natuurlijk zijn er door zulke omstandigheden ook wel vriendschappen kapot gegaan. Maar er zijn net zo makkelijk vriendschappen kapot gegaan om andere redenen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:07 schreef Shitonya het volgende:
Dus jij gaat wel eens met "een" "vriend" naar "bed"? Argh, nee zo ben ik dus niet. Ook een loze discussie. DAt is gewoon iets principieels en hoe je vriendschap ziet.
Ja en als die is benut, dan blijft er weinig tot vaak niets meer over van die zogenaamde vriendschap. Je geeft het zelf ook al toe: meestal gaan ze toch wel kapot. Dat kan ook haast niet anders, want de enige overeenkomst tussen een man en een vrouw is, dat ze in elkaar passen. Die aantrekkingskracht is sterker dan een zogenaamde "vriendschap". Ik heb heus wel eens een man als vriend gehad, maar dat duurde ook nooit lang, omdat hij verliefd werd of hij last kreeg van die "fysieke aantrekkingskracht". Als ik langer dan een jaar echt bevriend ben met een man, wijzig ik mijn mening. Maar dat zie ik niet snel gebeuren.
http://nl.youtube.com/watch?v=rxWWi8prOO4quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:36 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat gebeurt inderdaad wel dat ik met een vriend naar bed ga. Maar het is niet zo dat ik zo meerdere vrienden tegelijk heb. Natuurlijk zijn er door zulke omstandigheden ook wel vriendschappen kapot gegaan. Maar er zijn net zo makkelijk vriendschappen kapot gegaan om andere redenen.
Ik heb nu een paar mannelijke vrienden die ik al een paar jaar ken en waar ik echt gewoon bevriend mee ben. Met slechts 1 daarvan heb ik 'een verleden'. Ik weet dus dat een platonische vriendschap ook zeker wel kan tussen man en vrouw. Ik denk alleen wel dat de beginperiode van een vriendschap bepaalt of het platonisch blijft werken of niet.
van bil gaan...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:34 schreef Liquidootje het volgende:
Hoho wacht eens even. Ik wilde je niet beledigen hoor.
Kom laten we vrienden worden. Ik word pas over twee jaar verliefd op je. Gaan we daarna een keer van de bil.
Maar op een serieuzere noot (ook al was het bovenstaande ook serieus). Ik ben het vaker met je eens dan dat ik toe wil geven. Alleen ik vind je zo bitchig in het "goed formuleren".![]()
Net wat je onder vriendschap verstaat. Als jij je uitkleedt voor die "vrienden" en dan vraagt of ze je willen neuken en dan weigeren, dan wil ik dat best als een vriendschap benoemen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:36 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat gebeurt inderdaad wel dat ik met een vriend naar bed ga. Maar het is niet zo dat ik zo meerdere vrienden tegelijk heb. Natuurlijk zijn er door zulke omstandigheden ook wel vriendschappen kapot gegaan. Maar er zijn net zo makkelijk vriendschappen kapot gegaan om andere redenen.
Ik heb nu een paar mannelijke vrienden die ik al een paar jaar ken en waar ik echt gewoon bevriend mee ben. Met slechts 1 daarvan heb ik 'een verleden'. Ik weet dus dat een platonische vriendschap ook zeker wel kan tussen man en vrouw. Ik denk alleen wel dat de beginperiode van een vriendschap bepaalt of het platonisch blijft werken of niet.
Nou, opzich vind ik het nog wel een goede gedachte. Neem een willekeurige vriend voor je: als je naakt uit de douche zou komen lopen en hem mededelen dat je seks met je wilde, hoeveel zouden er zeggen "Nou nee, dat zou onze vriendschap verpesten!" ? Geen, tenzij hij homo is, al een relatie heeft of je gewoon spuuglelijk bent.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:46 schreef Lips het volgende:
[..]
De 'zinloze' discussie zal ik dan niet aangaan...
Maar doe toch eens niet zo zwart wit zeg! Wordt er gewoon misselijk van. Hoe je weer beweert dat je meteen een afgelikte hamburger wordt als je jongens niet op afstand houdt![]()
tja dat zou dan weer te intimiderend zijn, want dan moet de man over zijn gevoelsleven gaan praten (stel je dat eens voor, en dan in de kroeg hè! met andere mannen erbij!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:46 schreef Lips het volgende:
Ik zie meteen weer een clichéDat een vrouw in de kroeg maar weer eens aan een man gaat vragen "waar denk je aan? Garisson72 zegt dat je echt wel ergens aan denkt hoor in de kroeg!!!"
en niet eens persé in die volgorde.quote:
true.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:18 schreef Shitonya het volgende:
Ik ben niet betweterig, ik ben hooguit soms goed in het formuleren van mijn eigen mening over bepaalde onderwerpen
Maar andersom ook! Als een willekeurige vriend van me (ok, paar uitzonderingen daargelaten) naakt uit de douche zou komen zou ik ook niet zeggen dat het onze vriendschap zou verpesten. Ik ben er namelijk van overtuigd dat daarin helemaal niet zo veel verschil zit tussen mannen en vrouwen. Vrouwen weten het alleen beter te verbergen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou, opzich vind ik het nog wel een goede gedachte. Neem een willekeurige vriend voor je: als je naakt uit de douche zou komen lopen en hem mededelen dat je seks met je wilde, hoeveel zouden er zeggen "Nou nee, dat zou onze vriendschap verpesten!" ? Geen, tenzij hij homo is, al een relatie heeft of je gewoon spuuglelijk bent.
Seksuele gedeelte is simpelweg niet uit te bannen.
Dat schreef ik ook niet....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:49 schreef liefie_ het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik hoef echt niet met iedereen die naakt de douche uit stapt (ookal ben ik er mee bevriend) naar bed
Hoe doorzichtig.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:34 schreef Liquidootje het volgende:
Hoho wacht eens even. Ik wilde je niet beledigen hoor.
Kom laten we vrienden worden. Ik word pas over twee jaar verliefd op je. Gaan we daarna een keer van de bil.
Maar op een serieuzere noot (ook al was het bovenstaande ook serieus). Ik ben het vaker met je eens dan dat ik toe wil geven. Alleen ik vind je zo bitchig in het "goed formuleren".![]()
Voetbal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:02 schreef Garisson72 het volgende:
en niet eens persé in die volgorde.
godzijdank noem je geen voetbal.
Ze heeft een peperkoeken hartje hoor.quote:true.
jammer alleen dat het steevast op zo'n "kijk mij eens een gepeperde mening hebben"-toon moet.
Daar twijfel ik ook geen seconde aan. Daarom vind ik het dus ook jammer; wellicht komt het allemaal weer voort uit die vermaledijde onzekerheid die ons stervelingen teistert...quote:
Nee je schreef dat het "de kat op het spek binden" is en dat je niet zou beginnen over de vriendschapquote:
Deze man denkt: waarom heb ik dat nooit eensquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:27 schreef MLI het volgende:
Question: hoe denken mannen over dames die de hele avond met jongens staan te praten? Ik heb een probleem en dat is dat ik hier niet echt meiden heb leren kennen, gevolg: ik trek veel op met the boys hier.
Nou, het seksuele gedrag van een man verschilt enorm met die van een vrouw. Ik heb al vaker tekstjes van Kennislink geplukt om dit duidelijk te maken, dus hier nog een keer:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:47 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik ben er namelijk van overtuigd dat daarin helemaal niet zo veel verschil zit tussen mannen en vrouwen. Vrouwen weten het alleen beter te verbergen!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:00 schreef Friek_ het volgende:
Ik geloof trouwens wel dat vrouwen evenveel genieten van seks als mannen. Zeker als je ze even hard en genadeloos neemt op het moment dat ze het niet verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |