quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb nog een code voor ¤10 korting gevonden: 7616
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:31 schreef Roeji het volgende:
De joggingbroeken die ik had besteld uit de kindersale zitten ook heerlijk, zijn wel 3/4 broeken. Maar voor in huis of alvast voor volgende zomer zijn ze prima
Mn moeder vond ze me ook leuk staan om ze ook echt als broek buitenshuis te dragen, maar daar heb ik mn twijfels over. Ben niet zo van de joggingbroeken-op-straat-mode
Verder zaten er nog 1 zilvergrijze coltrui en 2 truitjes met vhals bij. Zitten ook prima. 1 trui van de organic cotton lijn gaat terug, dat ding is schever dan scheef, de naden lopen nu al op mn buik en rug ipv in mn zij.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:30 schreef Greys het volgende:
Had er hier nog iemand die zwarte enkellaarsjes? Vallen die een beetje normaal qua maat?
En zijn ze leuk in het echt?
En hoe zijn de jeans van H&M van lengte? Ik ben 1.82, kan ik het dan shaken of is er hoop?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:30 schreef Greys het volgende:
Had er hier nog iemand die zwarte enkellaarsjes? Vallen die een beetje normaal qua maat?
En zijn ze leuk in het echt?
En hoe zijn de jeans van H&M van lengte? Ik ben 1.82, kan ik het dan shaken of is er hoop?
Ik vind hem in het bruin ook leukquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:41 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[ afbeelding ]
Deze in het grijs ziet er echt super uitMaar die is er niet meer
![]()
Top zeg! Zijn ze heel ruim bij de enkels, hou je veel ruimte over of sluiten ze vrij goed aan?quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:02 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb die laarsjes, gewoon in de normale maat die ik altijd heb. Ze zitten heerlijk![]()
sommige jeans hebben wel lengtematen... meestal alleen 32 en 34 als ik het goed heb...quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Top zeg! Zijn ze heel ruim bij de enkels, hou je veel ruimte over of sluiten ze vrij goed aan?
En Addict, bedankt dat je me weer hoop hebt gegeven met de jeans! Want lengtematen doen ze niet aan zag ik, dus 1.82 moet lukken denk je? Ben je zelf ook lang? En het lijkt wel een kruisverhoor, maar hoe vallen de sqinmodellen, gewone maat die je altijd hebt, of een maatje groter of kleiner bestellen? Omdat de topjes en truitjes altijd een maat groter vallen, is dat bij broeken ook zo?
Sommige modellen hebben wel een lengtemaat, 32" zit bij mij goed, 34" is zelfs aan de lange kant (sleept over de grond bij platte schoenen) maar dat zit ook mooi. Volgens mij heb ik ook wel eens een jeans besteld waar geen lengtemaat bij zat en die zat ook goed qua lengte (ben zelf ook 1.82). Hoe sqin valt weet ik niet, volgens mij vallen broeken van de H&M wel weer redelijk normaal.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:49 schreef Greys het volgende:
En Addict, bedankt dat je me weer hoop hebt gegeven met de jeans! Want lengtematen doen ze niet aan zag ik, dus 1.82 moet lukken denk je? Ben je zelf ook lang? En het lijkt wel een kruisverhoor, maar hoe vallen de sqinmodellen, gewone maat die je altijd hebt, of een maatje groter of kleiner bestellen? Omdat de topjes en truitjes altijd een maat groter vallen, is dat bij broeken ook zo?
Ik zelf ben 1.83 dus ik ken het probleem :p Ik zou niet weten of die van de h&m goed zitten, maar ik heb er nu 2 van mexx en die zijn echt geweldig! Ook met wat smallere pijpen aan de onderkantquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Top zeg! Zijn ze heel ruim bij de enkels, hou je veel ruimte over of sluiten ze vrij goed aan?
In het echt vond ik er heel weinig aan. Heel ruim en met van dat gouddraad erdoor *ril*.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:41 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[ afbeelding ]
Deze in het grijs ziet er echt super uitMaar die is er niet meer
![]()
Wat raar, ik ben 1:80 maar de 32" broeken zijn mij te kortquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:20 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Sommige modellen hebben wel een lengtemaat, 32'; zit bij mij goed, 34'; is zelfs aan de lange kant (sleept over de grond bij platte schoenen) maar dat zit ook mooi. Volgens mij heb ik ook wel eens een jeans besteld waar geen lengtemaat bij zat en die zat ook goed qua lengte (ben zelf ook 1.82). Hoe sqin valt weet ik niet, volgens mij vallen broeken van de H&M wel weer redelijk normaal.![]()
Hm, ik heb nou ook weer niet bepaald korte beentjes ofzo.. misschien dat het dan ook nog eens aan de broek ligt? Die H&M maten ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wat raar, ik ben 1:80 maar de 32" broeken zijn mij te kort. Terwijl ik volgens mij niet eens extreem lange benen heb.
ik bestel altijd maat 170 en heb normaal maat s/m in topjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:09 schreef fae_sarah het volgende:
Naar aanleiding van de joggingsbroeken in het vorige topic even volgende vraag..
Zijn er mensen die op de kinderafdeling T-shirten hebben besteld of me kunnen vertellen hoe een maatje 170 valt? (Waarmee dat ongeveer overeenkomt..) Ik zag T-shirten bij de kinderafdeling voor 5 euro.. Is altijd handig als sport t-shirt!![]()
Ja dat was ik!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:30 schreef BalLon het volgende:
Greys, was jij degene die toen zat te twijfelen bij dat gestreepte jurkje (die bij de truien staat)? Een M of een L? Een L of een M?
Heb je 'm al?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:25 schreef ChilllayD het volgende:
Ha! Mijn bestelling van eind oktober.
Is nu lekker al vervroegd in behandeling gegaan. Nu dus.
Dus ik heb hem half okt.
Hehe ik vond het wel chill.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:10 schreef Gaan het volgende:
[..]
Bofkont!
Mijn bestelling is eindelijk in behandeling genomen, terwijl ik hem al 30 sept. had geplaatst. Vet irritant, want nu heb ik er in de tussentijd allemaal kleren bijgepropt (anders vond ik het zo zonde van die 10% korting) . Hoop echt dat er dingen niet passen of spuuglelijk zijn anders wordt het een erg dure maand. Trouwens de Outlet wordt weer regelmatig aangevuld. Heb er een paar leuke blousjes en een spijkerbroek uitgeplukt!
Hij is in elk geval niet van divided, maar van de standaard collectie... Ze zijn al een paar maanden in de winkel, dus het kan goed zijn dat ze gewoonweg uitverkocht zijn. Maar ja, aan de andere kant weet je nooit wat aangevuld wordt, en wanneer is ook altijd maar de vraag, maar als ik 'm weer binnen zie komen zal ik wel een gil geven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:54 schreef BettyR het volgende:
Ik ben op zoek naar dit topje van H&M. Ik vind hem echt heel mooi en aan het label te zien is het van Divided. Gezien op Marktplaats in maat 34, nu heb ik zelf (meestal) een 38 van H&M dus ik vrees dat ik hier niet in ga passen. Ik hoop dus dat ie nog ergens in de winkels te koop is (in de advertentie staat dat ie van de huidige collectie is). Als iemand van jullie hem ergens (recent) heeft gezien, let me know! Op de website kan ik hem niet vinden en ik wil hem echt heel graag hebben!
Bij voorkeur omgeving Utrecht of Enschede.
A'dam Nieuwendijk en Kalvertorenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:18 schreef hahhah23 het volgende:
welk winkels allemaal?
Gewoon blijven checken, want er komen altijd weer een aantal exemplaren terug of bij. Ik heb dat ook al een aantal keren meegemaakt dat er uitverkocht stond en later kon ik toch wél mijn maat bestellenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:10 schreef Miracle_Drug het volgende:
[ afbeelding ]
vinnem zo leuk maar hij is er niet meer in mijn maatWel raar dat ik hem nog niet eerder gezien heb, er staat ook 'nieuw' bij en toch uitverkocht
![]()
En de bestelling is nu al onderwegquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:23 schreef MaLo het volgende:
Ze zijn bij mij heel snel.
Gisteravond een bestelling geplaatst en hij is nu al in behandeling genomen
Hmm okee...ik ga vanmiddag nog eventjes zoeken bij de H&M hier. Ik heb het meisje dat het topje verkocht gemaild en die zei dat ze ze gisteren nog gezien had bij H&M in Delft. Maar Delft is niet echt om de hoek helaas.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:25 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Hij is in elk geval niet van divided, maar van de standaard collectie... Ze zijn al een paar maanden in de winkel, dus het kan goed zijn dat ze gewoonweg uitverkocht zijn. Maar ja, aan de andere kant weet je nooit wat aangevuld wordt, en wanneer is ook altijd maar de vraag, maar als ik 'm weer binnen zie komen zal ik wel een gil geven.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:00 schreef parselmouth het volgende:
Donkerwit?
Ken je niet iemand die handig is met een naaimachine?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:00 schreef _Surface het volgende:
1m61
Jawel, ik heb een naaister in mijn familie, maar ze zijn zoveel te ruim en te lang dat het wel zonde is om het te kopen...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ken je niet iemand die handig is met een naaimachine?
Ik ben 3 cm. langer en heb 2 trui-jurkjes van de H&Mquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:00 schreef _Surface het volgende:
1m61
Dan ben je wel slank zeg!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:42 schreef _Surface het volgende:
[..]
Jawel, ik heb een naaister in mijn familie, maar ze zijn zoveel te ruim en te lang dat het wel zonde is om het te kopen...
Heb ik een keer gehad met iets uit de outlet...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:54 schreef Miracle_Drug het volgende:
die jas die ik op pagina 1 plaatste.. zo raar, vanmorgen op m'n werk keek ik even op de site, was hij ineens niet meer uitverkochtGauw besteld.. nu is hij wel weer uitverkocht dus ik ben benieuwd of hij dan ook daadwerkelijk gaat komen
Staat wel op half november, dat dan weer wel..
Omdat ze vaak meer mensen laten bestellen dan dat ze spullen hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:13 schreef ChilllayD het volgende:
Als je hem besteld hebt, waarom zoudie dan niet komen?
Ze vullen wel vaker aan heh !
Nope, krijg je niets. En als je belt wordt je afgescheept met zo'n 5 euro bon. Heb ook die ene jas van 30 euro in de bestelling staan (komt eind okt), maar die is al zolang uitverkocht dat ik er eigenlijk op reken dat ik hem niet krijg.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:05 schreef ChilllayD het volgende:
Oh echt, en kun je dan ineens datgene wat je besteld hebt niet meer krijgen?![]()
Wel, ik heb onder andere die van de 1e pagina aangehad, maar met lange mouwen. Die viel tot bijna 10cm onder mijn knie. Ik was net een kindje dat mama haar kleren aan het proberen wasquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:51 schreef BalLon het volgende:
[..]
Ik ben 3 cm. langer en heb 2 trui-jurkjes van de H&M
Een bruin-zwart gestreepte (in vorige topics ook een paar keer te zien, in zwart/wit) en een zwarte. De zwarte is van divided en is er ook in het blauw en het grijs (hij staat in het vorige topic, #27. Op de site: kijk bij Divided > Jurken/rokken> dan is het de eerste (model draagt een blauwe)
Die beide jurkjes zijn bij mij echt niet te lang. Als ze een paar cm langer zouden zijn, zou het ook nog prima zijn. Je zou ze inderdaad ook nog wat korter kunnen maken als het moet.
Of zijn ze niet te lang en flubberen ze aan alle kanten langs je lichaam?
Een track and trace nummer lijkt me alleen maar goed?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:08 schreef Miss_S het volgende:
ik heb gister iets proberen te bestellen maar toen deed site raar
maar kennelijk is het wel gelukt want staat nu bij bestelling onderweg alleen staat er track and trace nummer bij
zou het nu toch goed gegaan zijn?
moet geen track en trace nummer staanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:18 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Een track and trace nummer lijkt me alleen maar goed?
Oh zo, als het een kleine bestelling is (die door de brievenbus past bijv.) staat er vaak geen track & trace nummer. Als het een grote bestelling was zou ik toch even bellenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
moet geen track en trace nummer staan
dus vind het een beetje raar.....
ow okquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:23 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Oh zo, als het een kleine bestelling is (die door de brievenbus past bijv.) staat er vaak geen track & trace nummer. Als het een grote bestelling was zou ik toch even bellen.
Dan koop je toch van de kinder afdeling?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:56 schreef _Surface het volgende:
[..]
Wel, ik heb onder andere die van de 1e pagina aangehad, maar met lange mouwen. Die viel tot bijna 10cm onder mijn knie. Ik was net een kindje dat mama haar kleren aan het proberen was
Verder heb ik nog een superleuk grijs overgooiertje gepast (ook te zien in de dressroom op de site) en die kwam ook tot halverwege mijn onderbeen.
Ze zitten ook gewoon veel te ruim langs mijn lichaam
Heb je in de H&M Enschede gekeken??quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:08 schreef BettyR het volgende:
Hmm okee...ik ga vanmiddag nog eventjes zoeken bij de H&M hier. Ik heb het meisje dat het topje verkocht gemaild en die zei dat ze ze gisteren nog gezien had bij H&M in Delft. Maar Delft is niet echt om de hoek helaas.
omdat het aardig vaak voorkomt dat ze hem gewoon uit de bestelling gooien als zoiets gebeurdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:13 schreef ChilllayD het volgende:
Als je hem besteld hebt, waarom zoudie dan niet komen?
Ze vullen wel vaker aan heh !
In de gewone winkel zijn deze allemaal voor de helft, op de site ook?quote:
Jaaa die heb ik dus ookquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:27 schreef MaLo het volgende:
En ik heb mijn pakketje al binnen. Zondagavond besteld en vanmiddag dus in huis!
Ik heb Het Tuniekje (die van 7.90) besteld en die zit leuk. Niet heel bijzonder, maar leuk genoeg.
En verder deze trui:
[ afbeelding ].
Staat erg mooi op een skinny en op een legging!
Voor mijn dochter nog een schattig tuniekje, dus wij zijn weer blij
op de site zijn ze nog gewoon de normale prijsquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
In de gewone winkel zijn deze allemaal voor de helft, op de site ook?
Ik heb de zwarte gekocht dinsdag.
Ik vond het eerst net een tafelkleedquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
op de site zijn ze nog gewoon de normale prijs
anders had ik ze al lang besteld
als ik ze nog afgeprijsd tegen kom in andere kleurtjes wil ik die ook nog welquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vond het eerst net een tafelkleedToen zag ik jouw foto en dacht: Oh het valt heul wel mee
en toen zag ik ze in de winkel en dacht weer: Tafelkleed! Toch maar passen.... eigenlijk best een feestelijk jurkje... En voor de helft
dus gekocht voor Kerst.
ik ben 1.69, 58 kilo en Cup c.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:50 schreef lucky_birdie het volgende:
Weet iemand hoe maat 170 valt?
Ik heb op de kinderafdeling van de site een aantal dingen gezien (velours joggingbroek met bijpassend vest) en het kost geen drol.. Alleen hoe valt die maat?
Onderbroeken van de zeeman, in maat 164 pas ik gewoon.. maar aangezien maten per merk verschillen..
ok, thx dan wacht ik het nog wel even af tot ik terug ben vanavondquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:05 schreef lucky_birdie het volgende:
als het een pakketje is is de kans groot dat het door de pakketchauffeur gebracht word.. dus dan komt het niet tegelijk met de gewone post..
en de pakketchauffeur is hier ook wel eens om 9 uur s'avonds nog langs geweest.. (hoewel hij toen al eerder langs was geweest, maar toen waren we niet thuis, en toen had een briefje achter gelaten dat ie morgen / vanavond?? langs zou komen..)
die heb ik in het zwart wit besteldquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:00 schreef ChilllayD het volgende:
Ik heb dit vestje:
[ afbeelding ]
En ik krijg hem net aan dicht... die valt veel kleiner !!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:30 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik gehouden heb van m'n laatste bestelling. Het zwart-witte vest en de 2 singlets zijn van de kinderafdeling
. Scheelt wel wat qua prijs
.
waarom zou je die niet mogen houden?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:26 schreef BettyR het volgende:
Heb mn pakketje ook ontvangen. De zwarte portemonnee is getransformeerd in een rode riem, het rokje past niet en de grijze sweater mag ik niet gratis houden omdat ik nu alleen maar een singletje van 9,90 en een legging houd.
Hm.
Ik zit er ook al over te twijfelen en ik ben 18quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:29 schreef Syrena het volgende:
Dat vest met hartjes is écht leuk!![]()
Maar ik ben 31niet dat ik er zo uitzie (als daar al een standaard voor is) maar...maar... mmm.
ik ben 19 en heb hem ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:58 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik zit er ook al over te twijfelen en ik ben 18.
Ja dat klopt. Hij's wel erg leukquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben 19 en heb hem ook
wat maakt het uit als je het zelf mooi vind
ik heb Snoopy-shirt in het geel, vond hem ook erg leukquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Hij's wel erg leuk![]()
Het witte Snoopy-shirt is uitverkocht in 170 erg jammer
ja want ik heb meestal maat 38quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:22 schreef lienelien het volgende:
Is maat 170 van dat vest dan groot genoeg voor iemand met maatje 36?
Ja, dat kan. Iemand van de klantenservice zei een keer tegen me dat je dan ZELF die korting van een ander artikel af moet halen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:00 schreef lily het volgende:
Ik heb gisteren een bestelling gekregen maar het artikel waar ik 25% korting op had stuur ik terug.
Kan ik nu de korting op een ander artikel krijgen? Weet iemand dat?
Ik heb het pakket vanmorgen al teruggebracht naar het postkantoor en ik heb de korting inderdaad zelf van een ander artikel afgehaald .quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:46 schreef BalLon het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Iemand van de klantenservice zei een keer tegen me dat je dan ZELF die korting van een ander artikel af moet halen.
Hij is echt erg gaaf! Tof dat je 'm nog gevonden hebt, kwam vorige week nog een 42 tegen in mijn H&M en die was een uur na opening al weer wegquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:30 schreef Kwelit het volgende:
Eindelijk mijn langgezochte jas gevonden!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee helaas geen aanfoto, alleen deze.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:55 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Hij is echt erg gaaf! Tof dat je 'm nog gevonden hebt, kwam vorige week nog een 42 tegen in mijn H&M en die was een uur na opening al weer weg
Heb je er een aanfoto van?
Van die truien heb ik er al 2. Een roze en een grijze, heerlijke truien voor weinig euro's.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:42 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
Gister naar de H&M geweest, ga toch maar niet online bestellen, en deze trui gekocht... Kon deze niet op de site vinden, dus zelf maar even een (brakke) foto gemaakt. Heerlijke warme trui, ik ben verliefd(Is donkerblauw, voor de duidelijkheid)
Ik heb vaak hetzelfde probleem. Bij de Sting hebben ze ook maat xxs (en ik geloof in ook die lange-trui jurkjes). Alleen vraag ik me wel af of ze niet gewoon de maten een andere naam hebben gegeven, dus dat de 'oude xs' nu een xxs heet.. Maar het valt te proberenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:21 schreef _Surface het volgende:
Ik heb vandaag zoveel van die lange trui-jurkes aangehad en ze waren allemaal te groot en te langWeet er iemand waar ik die wel kan vinden in kleine maatjes? Esprit is geen optie, de XS of S is daar ook te groot.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:39 schreef parselmouth het volgende:
Lekker DebsterLeuk om zo'n pakket binnen te krijgen uiteindelijk
[ afbeelding ]
Vandaag die gehaald, van LOGG, koop daar nooit wat van, maar ik vind 'm echt zo leuk
Panty/legging denk je er zelf maar even onder
Kort!!! Daar moet je niet mee bukken denk ikquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:39 schreef parselmouth het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag die gehaald, van LOGG, koop daar nooit wat van, maar ik vind 'm echt zo leuk
*jaloers isquote:
Al die bedragen kun je er zelf vanaf trekken. Als je ze niet meer precies weet kun je bij saldo van mijn pagina kijken of even naar klantenservice bellen. Als je pas iets hebt teruggestuurd kun je beter eerst even wachten zodat het verwerkt kan worden. Ik geloof dat er zo'n 10 dagen overheen gaan. Zo doe ik het altijd.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:09 schreef shmoopy het volgende:
En weet iemand raad?
Ik heb een maandrekening, en in gedeeltes bestellingen gedaan en ontvangen en ook daarvan dingen teruggestuurd, waardoor ik nu het overzicht totaal kwijt ben.
Nu heb ik een rekening (van 270 euro) waarvan ongeveer de helft niet gekocht is want teruggestuurd.
Hoe controleer ik die rekening nou, kan ik een specificatie krijgen als ik klantenservice bel?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb de zwarte.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:09 schreef shmoopy het volgende:
Syrena, in welke kleur heb je dat jurkje gekocht, je plaatje doet het nl niet bij mij.
En weet iemand raad?
Ik heb een maandrekening, en in gedeeltes bestellingen gedaan en ontvangen en ook daarvan dingen teruggestuurd, waardoor ik nu het overzicht totaal kwijt ben.
Nu heb ik een rekening (van 270 euro) waarvan ongeveer de helft niet gekocht is want teruggestuurd.
Hoe controleer ik die rekening nou, kan ik een specificatie krijgen als ik klantenservice bel?
Heeft iemand hier ervaring mee?
quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:39 schreef parselmouth het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik vind 'm niet zo kriebelen eigenlijk! Wel een hemdje er onder, want bij je buik is het altijd wel een beetje raar met wol.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:30 schreef Linnie20v het volgende:
Oh 66% valt nog wel meejij hebt geen last van kriebel dus
Van die zwarte joggingbroek heb ik een beetje spijt. Ding pluist echt gruwelijk aan de binnenkant. Had er een witte boxer onder, ik was net een pluizenborstel. En door het hele huis allemaal pluisjes enzo. De grijze doet dat niet, alhoewel je wel een paar pluisje ziet als je daar een zwarte slip onder hebt gedragen, maar dat is minimaal. Die zwarte joggingbroek is echt in de ruiquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:03 schreef Debsterr het volgende:
En weer een bestelling binnen. De jeans is een D-size 170, hij is eigenlijk te wijd, maar daardoor precies goed. Ik draag 'm nu baggy, anders is 'ie net te kort. En dat voor maar 17,nogwat! De joggingbroek is die van 4,90, heb bij m'n lopende bestelling nog maar een zwarte gegooid
. Voor weer 4,90
. En een fijn basic zwart shirtje
.
[ afbeelding ]
Oh, en dit moet allemaal nog geleverd worden. Nu mag ik ECHT niets meer bij bestellen van mezelf
[ afbeelding ]
Ik heb ook de zwarte, maar heb daar helemaal geen last van? Maf!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:04 schreef Roeji het volgende:
[..]
Van die zwarte joggingbroek heb ik een beetje spijt. Ding pluist echt gruwelijk aan de binnenkant. Had er een witte boxer onder, ik was net een pluizenborstel. En door het hele huis allemaal pluisjes enzo. De grijze doet dat niet, alhoewel je wel een paar pluisje ziet als je daar een zwarte slip onder hebt gedragen, maar dat is minimaal. Die zwarte joggingbroek is echt in de rui![]()
Heb m nu voor de 2e keer in de was, ben eens benieuwd of het nu minder of liever nog, helemaal verdwenen is.
Met die jeans in D170 had ik het ook dat ie nog te wijd was in de taille, om de kont zit ie perfect. Wel weer veel te lang![]()
Ja, ik zocht al op mijn pagina, maar daar staat niets gespecificeerd, en dat wil ik juist graag, kan ik het beter checken allemaal.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Al die bedragen kun je er zelf vanaf trekken. Als je ze niet meer precies weet kun je bij saldo van mijn pagina kijken of even naar klantenservice bellen. Als je pas iets hebt teruggestuurd kun je beter eerst even wachten zodat het verwerkt kan worden. Ik geloof dat er zo'n 10 dagen overheen gaan. Zo doe ik het altijd.
Ziet er goed uit hoor....dat truitjequote:Op maandag 15 oktober 2007 19:39 schreef parselmouth het volgende:
[ ]
Ik zat ook een beetje raar te kijken, das toch ijskoud nuquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:17 schreef alors het volgende:
Weer nieuw spulMaar er zit wel veel met korte mouwen bij, beetje jammer gezien het weer.
ligt ie niet in de tuin?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:14 schreef dutchdevil het volgende:
Vandaag zou ik een pakketje moeten krijgen van H&M. Nu staat er bij Track & Trace "bezorgd in postbus"
Iemand enig idee wat dat betekend? Ik heb geen briefje in de bus gekregen van TNT Post en ook is het pakketje niet door de brievenbus gegooid of zo (volgens mij kan dat ook niet want denk dat het pakketje wel redeiljk groot is). Ik vraag me dus af wat ze nu met m'n pakketje hebben gedaan
![]()
Mijn laatste pakje van H&M hadden ze op een of andere manier onder de tuintafel gelegdquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ligt ie niet in de tuin?
ze willen de pakketjes hier nogal eens over de schutting gooien
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:51 schreef parselmouth het volgende:
Hij is eigenlijk wel net te kort voor op een panty. Maar met een dikke maillot of katoenen legging doe ik 't wel gewoon
ehh.. niet dat ik weet. We hebben ook een redelijk open tuin (nieuwbouwhuis, heg is nog niet hoog genoeg gegroeid) dus iedereen kan er in principe in en uit lopen. Dus zou het erg stom vinden als het daar neergelegd zou zijn. Dat zou trouwens ook wel meteen opgevallen zijn. Heb nu nog even voor de zekerheid gekregen maar er ligt nietsquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ligt ie niet in de tuin?
ze willen de pakketjes hier nogal eens over de schutting gooien
Die is van Divided, dat valt kleiner dan de gewone H&M kleding, dus dat valt normaalquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:03 schreef lienelien het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee hoe deze valt? 38=gewoon 38?
Die is zoooo leuk hequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:03 schreef lienelien het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee hoe deze valt? 38=gewoon 38?
jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die is zoooo leuk heMaar ja, wit staat me niet en op mijn werk is het altijd veel te warm voor een trui.
![]()
Ik heb hem ook, maar bij mij kriebelt hij helemaal nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:23 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kriebelt die zeg! Die gaat dus terug, evenals de "blauwe" variant die eigenlijk paars is.
Is bij jou ook de zwarte kleiner dan de grijze, of is dat alleen bij mijne zoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:23 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Had 'm al in het grijs, en nu een 2e voor weer 4,90.
Mja, normaal is dat materiaal veel zachter. dit schuurt een beetjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:55 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ik heb hem ook, maar bij mij kriebelt hij helemaal nietMaf! ( & idd, die blauwe versie viel tegen he? Haha!)
Net een nieuwe jas gekocht in de winkel! Er hing er nog 1, precies mijn maat!![]()
[ afbeelding ]
& Deze tas staat in bestelling:
[ afbeelding ]
Ik ga 'm speciaal voor jou even aantrekken, want ik ging er automatisch vanuit dat 't wel hetzelfde zou zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:57 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Is bij jou ook de zwarte kleiner dan de grijze, of is dat alleen bij mijne zo?
En dat is dus geloof ik zo ja, de pijpen lijken ietsjes korter en de band ietsjes strakker. Maar ach, voor 4,90quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:57 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Is bij jou ook de zwarte kleiner dan de grijze, of is dat alleen bij mijne zo?
Welk truitje van de kinderafdeling heb je dan? En ook van de rest graag een plaatje posten, we zijn nieuwsgierigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:31 schreef Syrena het volgende:
De bezorger kwam net de oprit op toen mijn moeder en ik in de auto wilden stappen. Dus ik op 'm af " JAAAAAAAAHHHHH MIJN BESTELLING!!"Hahaha. Hij had er twee, eentje voor het buurmeisje, maar die was niet thuis, dus die hebben we dan ook maar even bij ons binnen gezet.
Paar uur later lopen we bij het winkelcentrum, zie ik de bezorgbus staan. Dus ik keihard: HEE dat is de bezorger van mijn verslaving! Ik had het nog niet gezegd, komt de bezorger om de bus bij lopen: "Haaaaaiii"
Maar het truitje van de kinderafdeling zit prima, evenals de legging (allebei al aan). Rokje van ribstof is wennen, het gaat een beetje raar wijd staan door de plooien. Truitjes waren ook ok, alleen de joggingbroek nog niet gepast (en k heb de zwarte, dus ben benieuwd).
Zal kijken of ik nog een foto gemaakt krijg thuis.
Zolang je bestelling niet in behandeling is genomen kan je er nog spullen bij gooien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:38 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik heb even een vraag die voor velen van jullie waarschijnlijk obvious is en al 100 keer is langsgekomen, maar goed:
ik heb al een bestelling staan, die overigens nog niet in behandeling is genomen. Kan ik nu nog bijbestellen zonder dat er extra verzendkosten bijkomen?
Ja das die enge kerel van H&M MANquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:13 schreef Dizer het volgende:
Ik heb een nieuwe avatar. Die moet jullie wel bekend voorkomen.
Ja diequote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja das die enge kerel van H&M MAN
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:13 schreef Dizer het volgende:
Ik heb een nieuwe avatar. Die moet jullie wel bekend voorkomen.
Die BH en sting heb ik ook! Erg leuk!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:12 schreef Laura 2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ok tot zover mijn bestelling voor oktober, volgensmij ben ik nog wat dingen vergeten maar dat komt omdat een deel al onderweg is en ik het niet meer in kan zien![]()
Het olijfgroene topje trouwens in het grijs besteld, in maat XS omdat de rest uitverkocht was. Weet nu al dat die niet past want ik heb hem vorige week in de winkel zien hangen.Ook alleen nog in XS.
Oh en de sjawl in het wit/grijs in plaats van deze paarsige kleur.
![]()
Heb iets van 4 kledingstukken van die lijn gekocht. Ontzettend mooi. Voor dat geld dan. H&M roeleert big time deze winterquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:50 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Vind het een erg geslaagde lijn overigens! Niet heel bijzonder, maar wel gewoon erg netjes.
Ook niet bij geleverde artikelen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:30 schreef Laura 2000 het volgende:
ok de dingen die ik gisteren bestels heb staan plotseling niet meer op de pagina mijn bestellingen
Nee compleet verdwenen. Wel een bevestiging ontvangen gisteravond... Nou ja ik heb alles maar opnieuw besteld, en nog 2 extra dingen erbijquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:56 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ook niet bij geleverde artikelen?
Waarom koop je niet gewoone handschoenen en knip je de toppen eraf??quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:54 schreef Dibble het volgende:
hebben ze bij de H&m nu trouwens van die handschoenen zonder vingertoppen?
Ik zie bij Divided hier in Groningen zowat alleen nog maar handschoenen zonder vingertoppenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:40 schreef MxM het volgende:
[..]
Waarom koop je niet gewoone handschoenen en knip je de toppen eraf??
ik neem aan dat je dat sarcastisch bedoelt, het rafelt dan af en zit hardstikke los om je knokkels heen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:40 schreef MxM het volgende:
[..]
Waarom koop je niet gewoone handschoenen en knip je de toppen eraf??
Het is afgeleverdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:18 schreef parselmouth het volgende:
Bij mij werd het altijd bij de buren afgeleverd.
Misschien heeft Jarno dat wel ingesteld bij wijze van hintquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:26 schreef YPPY het volgende:
Ik kan niet eens bij de winkel komen, internet sluit dan vanzelf af.![]()
links zie je een menu, daar staat shop online bij, onder inspirationquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:51 schreef Mr.Me het volgende:
hoe de hell bestel je online. op hm.com vind ik nergens die optie :s
Ik had wel gevraagd of hij wat sites kon blokkeren.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:57 schreef pluisje het volgende:
[..]
Misschien heeft Jarno dat wel ingesteld bij wijze van hint
Oh! super! Ik heb m meteen toegepast op mijn bestelling die ik gisteren geplaatst heb!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb nog een code voor ¤10 korting gevonden: 7616
waar zit die precies dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:51 schreef Jojogirl het volgende:
Leiden heeft een nieuwe H&M![]()
En het beste is dat de nieuwe in een ander pand zit en dat de oude aan de affiches te zien Divided en mannenkleding gaat krijgen
Oja, ik heb vanochtend een zwart rib colbertje gekocht voor bij m'n zwarte ribcord rokjeEn twee broeken en T-shirts voor m'n zoontje.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:51 schreef Mr.Me het volgende:
hoe de hell bestel je online. op hm.com vind ik nergens die optie :s
Jaaa die van mij duurt ook zo lang..quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:21 schreef Greys het volgende:
Leuk rokje he, heb ik ook besteld, maar dat is nog niet leverbaar. Half november of eind november zelfs pas, geloof ik. En ik wil hem NU NU NUUUUU!
Vanaf de factuurdatum. Dit staat als het goed is bovenaan de specificatie met acceptgiro.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:51 schreef fae_sarah het volgende:
Als je een acceptgiro bij je bestelling hebt gekregen, dan staat erbij dat je binnen 14 dagen moet betalen. Wat is de datum vanaf waar die 14 dagen beginnen te lopen?![]()
Wat trouwens wel flauw is, aangezien je het vaak pas 7 dagen na die datum in huis hebt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:59 schreef Syytön het volgende:
[..]
Vanaf de factuurdatum. Dit staat als het goed is bovenaan de specificatie met acceptgiro.
Oh bij mij niet hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:54 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Wat trouwens wel flauw is, aangezien je het vaak pas 7 dagen na die datum in huis hebt.
Welke catalogus?? Vroeg ik me tenminste af toen ik het mailtje lasquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:21 schreef Addict89 het volgende:
Een dezer dagen is de H&M-voorjaarscatalogus bij jou in de brievenbus gevallen. Dat betekent dat jij je vóór alle anderen kunt laten inspireren door de nieuwe voorjaarsmode en ook vast inkopen kunt doen!
Als je uiterlijk 08-11-2007 je bestelling plaatst, krijg je bovendien 10% korting op het hele assortiment uit de voorjaarscatalogus!
Die kon je toen ergens via je persoonlijke pagina bestellen, maar ik heb 'm nog niet binnenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:51 schreef Roeji het volgende:
[..]
Welke catalogus?? Vroeg ik me tenminste af toen ik het mailtje las![]()
En de voorjaarsmode??Waar is de wintermode dan? Als je tenminste die wol-collectie even buiten beschouwing laat.
Ik heb die kleur blauw nog niet op de mannenafdeling voorbij zien komenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:06 schreef Moart het volgende:
http://xs220.xs.to/xs220/07415/HenM.JPG
Hebben ze die blauwe cardigan toevallig ook voor mannen? Tof kleurtje dat blauw
En ik heb juist vrijdagochtend besteld en mijn bestelling staat al in Zwollequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:08 schreef lienelien het volgende:
Mijn bestelling is van eind oktober, naar begin november gegaan, en sinds vandaag ineens naar half november...![]()
wtf..quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:54 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Wat trouwens wel flauw is, aangezien je het vaak pas 7 dagen na die datum in huis hebt.
Ja, ik hou daarom ook altijd maar gewoon de dag dat ik het binnen heb gekregen aan. Nog nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:09 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
wtf..
nu je het zegt.. de datum op mijn rekening is 14-10, en 24-10 kreeg ik pas een smsje van Kiala dat ik het pakketje kon ophalen![]()
Dus dat is 10 dagen verschil, wat wil zeggen dat ik mijn pakketje nu dus te laat retour heb gestuurd? ..![]()
*gaat h&m maar eens mailen*
Dat zal inderdaad wel anders zijn dan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:45 schreef Syytön het volgende:
[..]
Oh bij mij niet hoor.
Maar ik heb dan ook wel een maandfactuur, misschien is het daar anders bij.
Nee, moet je even bij de American Apperal kijken, daar hebben ze ze wel in het knalblauw.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:06 schreef Moart het volgende:
http://xs220.xs.to/xs220/07415/HenM.JPG
Hebben ze die blauwe cardigan toevallig ook voor mannen? Tof kleurtje dat blauw
quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:59 schreef Syytön het volgende:
[..]
Vanaf de factuurdatum. Dit staat als het goed is bovenaan de specificatie met acceptgiro.
Voorjaarscollectie...komt er geen wintercollectie danquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:21 schreef Addict89 het volgende:
Een dezer dagen is de H&M-voorjaarscatalogus bij jou in de brievenbus gevallen. Dat betekent dat jij je vóór alle anderen kunt laten inspireren door de nieuwe voorjaarsmode en ook vast inkopen kunt doen!
Als je uiterlijk 08-11-2007 je bestelling plaatst, krijg je bovendien 10% korting op het hele assortiment uit de voorjaarscatalogus!
Nou, dat zegt niets, heb anderhalve maand op een jas gewacht, cancellen ze de order van mij eventjes onaangekondigd. Stelletje fuckers.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:20 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Voorjaarscollectie...komt er geen wintercollectie dan![]()
Kan je beter snel die ene winterjas bestellen, voordat ze zonder aan te kondigen de nieuwe voorjaarscollectie op de site pleuren![]()
Mjah, ik heb vooral veel tshirts van Divided en veel ondergoed besteld, en die warme vesten heb ik hier nog wel hangenquote:Op donderdag 1 november 2007 11:17 schreef zoeperzazke het volgende:
VoorjaarsmodeIk heb nog bijna geen een lekker warme trui gezien op de site en dan gaan ze nu al beginnen met topjes en rokjes
Betaal je met een acceptgiro of betaal je via de maandfactuur?quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:13 schreef Klapdeur het volgende:
Oke misschien een gekke vraag maar het is even om het voor mijzelf duidelijk te hebben.
artikel 1: 29,90
artikel 2: 07,90
korting: -05,00
verzend:04,90
---------------------------
37,70
Nu stuur ik alles retour. dan moet ik dus 33,80 overmaken? (totaal - verzend + ¤1,00 =)
en dat krijg ik dan weer teruggestort?
OK, dan had ik denk ik gewacht met betalen tot je van H&M hoort wat na het verwerken van je retour de bedoeling is...quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:19 schreef Klapdeur het volgende:
Er zat een acceptgiro bij, daar wil ik mee betalen. (doe dit dan via internet bankieren)
Je maakt ¤5,90 over en dan ben je klaar. Verzendkosten plus de ¤ 1 voor retourzenden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:13 schreef Klapdeur het volgende:
Oke misschien een gekke vraag maar het is even om het voor mijzelf duidelijk te hebben.
artikel 1: 29,90
artikel 2: 07,90
korting: -05,00
verzend:04,90
---------------------------
37,70
Nu stuur ik alles retour. dan moet ik dus 33,80 overmaken? (totaal - verzend + ¤1,00 =)
en dat krijg ik dan weer teruggestort?
Terwijl er op de H&M-site dit staat:quote:De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:
Statusinformatie Datum Locatie
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 27-10-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Hier schijnt niet echt verandering in te komen..of toch wel? Ik vind het nu wel erg lang duren, heb de producten minstens twee weken geleden besteld..quote:Transactie Datum Waarde van de artikelen Verzendkosten Totaal
Bestelling is onderweg 31.10.2007 133,54 4,90 138,44
Lol!!! Na twee weken al klagen!!! Welkom in het topic, nieuweling, waar de meesten ten minste 2 maanden op hun kleding wachten!quote:Op maandag 5 november 2007 07:24 schreef Bosnegertjuh het volgende:
Hey, ik heb bij TNT het volgende staan:
Hier schijnt niet echt verandering in te komen..of toch wel? Ik vind het nu wel erg lang duren, heb de producten minstens twee weken geleden besteld..![]()
Alles staat nu op eind december.... Hou je er wel rekening mee dat je voor de 8e moet bestellen wil je 10% korting op alles krijgen?quote:Op maandag 5 november 2007 11:50 schreef Syrena het volgende:
Wat is de levertijd daarvan ZoeperZ?
Ik wil graag alvast wat bestellen ivm mijn Cuba-reis in januari, maar dan moet het dus wel voor 15 jan binnen zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |