abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53813917
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 23:49 schreef Greys het volgende:

En Addict, bedankt dat je me weer hoop hebt gegeven met de jeans! Want lengtematen doen ze niet aan zag ik, dus 1.82 moet lukken denk je? Ben je zelf ook lang? En het lijkt wel een kruisverhoor, maar hoe vallen de sqinmodellen, gewone maat die je altijd hebt, of een maatje groter of kleiner bestellen? Omdat de topjes en truitjes altijd een maat groter vallen, is dat bij broeken ook zo?
Sommige modellen hebben wel een lengtemaat, 32" zit bij mij goed, 34" is zelfs aan de lange kant (sleept over de grond bij platte schoenen) maar dat zit ook mooi. Volgens mij heb ik ook wel eens een jeans besteld waar geen lengtemaat bij zat en die zat ook goed qua lengte (ben zelf ook 1.82). Hoe sqin valt weet ik niet, volgens mij vallen broeken van de H&M wel weer redelijk normaal.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 oktober 2007 @ 14:42:10 #27
163650 Greys
pi_53814345
Top, meiden! Bedankt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53816452
Greys, was jij degene die toen zat te twijfelen bij dat gestreepte jurkje (die bij de truien staat )? Een M of een L? Een L of een M?

Heb je 'm al?
pi_53817179
Ik heb vandaag in de winkel een berg jurkjes gescoord
Onder andere de trui-jurk (grijs met zwart). Op het kaartje stond M, ik passen, zit goed, ding gekocht, kom ik thuis, blijkt het toch een L te zijn volgens het label IN de trui. Toch nog maar een M gepast (in een andere kleur) maar ik hou toch de L. Zit net ietsjes ruimer.

En "het" jurkje (Schmoopy en Miss-M/S?) hebben 'm ook, heb ik in het zwart gekocht. 50% korting!!
Leuk voor Kerst. En dan nog twee van die gladde. Ik heb foto's gemaakt, maar ze staan nog op de camera thuis.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_53817217
Oh en dit weekend ben ik ook nog drie keer geweest (in Heerlen en in Venlo).
DE broek gekocht die ook bij mijn aller-allereerste bestelling zat, alleen een maat groter dan toen. En nog vier truitjes.

Ik ben echt verslaafd Te erg gewoon. Vandaag met moeite twee winterjassen teruggehangen (ik heb er al eentje, maaaarrrr...)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 19:16:08 #31
57434 Marloes
Digital Love
pi_53819817
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 23:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Top zeg! Zijn ze heel ruim bij de enkels, hou je veel ruimte over of sluiten ze vrij goed aan?

En Addict, bedankt dat je me weer hoop hebt gegeven met de jeans! Want lengtematen doen ze niet aan zag ik, dus 1.82 moet lukken denk je? Ben je zelf ook lang? En het lijkt wel een kruisverhoor, maar hoe vallen de sqinmodellen, gewone maat die je altijd hebt, of een maatje groter of kleiner bestellen? Omdat de topjes en truitjes altijd een maat groter vallen, is dat bij broeken ook zo?
Ik zelf ben 1.83 dus ik ken het probleem :p Ik zou niet weten of die van de h&m goed zitten, maar ik heb er nu 2 van mexx en die zijn echt geweldig! Ook met wat smallere pijpen aan de onderkant
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 19:54:24 #32
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_53820638
Ik ben op zoek naar dit topje van H&M. Ik vind hem echt heel mooi en aan het label te zien is het van Divided. Gezien op Marktplaats in maat 34, nu heb ik zelf (meestal) een 38 van H&M dus ik vrees dat ik hier niet in ga passen. Ik hoop dus dat ie nog ergens in de winkels te koop is (in de advertentie staat dat ie van de huidige collectie is). Als iemand van jullie hem ergens (recent) heeft gezien, let me know! Op de website kan ik hem niet vinden en ik wil hem echt heel graag hebben!
Bij voorkeur omgeving Utrecht of Enschede.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 19:58:07 #33
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_53820738
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 19:41 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[ afbeelding ]
Deze in het grijs ziet er echt super uit Maar die is er niet meer
In het echt vond ik er heel weinig aan. Heel ruim en met van dat gouddraad erdoor *ril*.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_53820967
ik moet voorlopig maar weer stoppen met bestellen
je kan ook teveel kleren hebben
maar goed er komen nog 3 pakketjes
pi_53821031

vinnem zo leuk maar hij is er niet meer in mijn maat Wel raar dat ik hem nog niet eerder gezien heb, er staat ook 'nieuw' bij en toch uitverkocht

De enkellaarsjes zitten bij mij wel wat ruim, maar niet overdreven (voor degene die het vroeg )
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:12:11 #36
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_53821102
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 14:20 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Sommige modellen hebben wel een lengtemaat, 32'; zit bij mij goed, 34'; is zelfs aan de lange kant (sleept over de grond bij platte schoenen) maar dat zit ook mooi. Volgens mij heb ik ook wel eens een jeans besteld waar geen lengtemaat bij zat en die zat ook goed qua lengte (ben zelf ook 1.82). Hoe sqin valt weet ik niet, volgens mij vallen broeken van de H&M wel weer redelijk normaal.
Wat raar, ik ben 1:80 maar de 32" broeken zijn mij te kort . Terwijl ik volgens mij niet eens extreem lange benen heb.

Ik heb een keer een sqin gepast maar moest hem één maat groter hebben dan normaal. Qua lengte vond ik de sqin net te doen, maar ik heb hem niet genomen, hij zat mij jammer genoeg niet mooi genoeg .
(nu een skinnyjeans van Vero Moda gekocht en die zit )
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_53821204
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:12 schreef MaLo het volgende:

[..]

Wat raar, ik ben 1:80 maar de 32" broeken zijn mij te kort . Terwijl ik volgens mij niet eens extreem lange benen heb.
Hm, ik heb nou ook weer niet bepaald korte beentjes ofzo.. misschien dat het dan ook nog eens aan de broek ligt? Die H&M maten ook .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53822459
Naar aanleiding van de joggingsbroeken in het vorige topic even volgende vraag..
Zijn er mensen die op de kinderafdeling T-shirten hebben besteld of me kunnen vertellen hoe een maatje 170 valt? (Waarmee dat ongeveer overeenkomt..) Ik zag T-shirten bij de kinderafdeling voor 5 euro.. Is altijd handig als sport t-shirt!
pi_53822635
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 21:09 schreef fae_sarah het volgende:
Naar aanleiding van de joggingsbroeken in het vorige topic even volgende vraag..
Zijn er mensen die op de kinderafdeling T-shirten hebben besteld of me kunnen vertellen hoe een maatje 170 valt? (Waarmee dat ongeveer overeenkomt..) Ik zag T-shirten bij de kinderafdeling voor 5 euro.. Is altijd handig als sport t-shirt!
ik bestel altijd maat 170 en heb normaal maat s/m in topjes
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:04:21 #40
163650 Greys
pi_53824056
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 16:30 schreef BalLon het volgende:
Greys, was jij degene die toen zat te twijfelen bij dat gestreepte jurkje (die bij de truien staat )? Een M of een L? Een L of een M?

Heb je 'm al?
Ja dat was ik!
Het is een M geworden en hij zit super!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:10:32 #41
188342 Gaan
als een banaan?
pi_53824247
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 09:25 schreef ChilllayD het volgende:
Ha! Mijn bestelling van eind oktober.
Is nu lekker al vervroegd in behandeling gegaan. Nu dus.
Dus ik heb hem half okt.
Bofkont!
Mijn bestelling is eindelijk in behandeling genomen, terwijl ik hem al 30 sept. had geplaatst. Vet irritant, want nu heb ik er in de tussentijd allemaal kleren bijgepropt (anders vond ik het zo zonde van die 10% korting ) . Hoop echt dat er dingen niet passen of spuuglelijk zijn anders wordt het een erg dure maand. Trouwens de Outlet wordt weer regelmatig aangevuld. Heb er een paar leuke blousjes en een spijkerbroek uitgeplukt!
pi_53830290
Jeetje, gisterenavond besteld en hij staat nual op in behandeling.. Dat gaat allemaal wel heel snel!!
pi_53831524
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 22:10 schreef Gaan het volgende:

[..]

Bofkont!
Mijn bestelling is eindelijk in behandeling genomen, terwijl ik hem al 30 sept. had geplaatst. Vet irritant, want nu heb ik er in de tussentijd allemaal kleren bijgepropt (anders vond ik het zo zonde van die 10% korting ) . Hoop echt dat er dingen niet passen of spuuglelijk zijn anders wordt het een erg dure maand. Trouwens de Outlet wordt weer regelmatig aangevuld. Heb er een paar leuke blousjes en een spijkerbroek uitgeplukt!
Hehe ik vond het wel chill.
Stond al helemaal ingesteld op ''ooooh eind oktober pas''
en nu istie al manco, zwolle etc.
Dus hopelijk deze week nog
pi_53831861
Er zijn maar 5 winkels in NL waar de H&M de Roberto Cavalli collectie gaat verkopen...

dat wordt in de onlineshop ook weer gaos
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_53832573
welk winkels allemaal?
pi_53832740
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 19:54 schreef BettyR het volgende:
Ik ben op zoek naar dit topje van H&M. Ik vind hem echt heel mooi en aan het label te zien is het van Divided. Gezien op Marktplaats in maat 34, nu heb ik zelf (meestal) een 38 van H&M dus ik vrees dat ik hier niet in ga passen. Ik hoop dus dat ie nog ergens in de winkels te koop is (in de advertentie staat dat ie van de huidige collectie is). Als iemand van jullie hem ergens (recent) heeft gezien, let me know! Op de website kan ik hem niet vinden en ik wil hem echt heel graag hebben!
Bij voorkeur omgeving Utrecht of Enschede.
Hij is in elk geval niet van divided, maar van de standaard collectie... Ze zijn al een paar maanden in de winkel, dus het kan goed zijn dat ze gewoonweg uitverkocht zijn. Maar ja, aan de andere kant weet je nooit wat aangevuld wordt, en wanneer is ook altijd maar de vraag, maar als ik 'm weer binnen zie komen zal ik wel een gil geven.
pi_53834742
Ik heb pas een tas besteld, maar de levertijd staat op begin november. Nou prima, nu heb ik ook nog een jas gevonden die ik er graag bij wil doen. Maar dan kom ik boven de 100 euro. Ik betaal via acceptgiro, is dat dan geen probleem? Het is langer dan een half jaar geleden dat ik heb besteld en ik kan me nog iets herinneren van dat er toen steeds stond "helaas, te laat" omdat ik boven het bedrag zat ofzo. Ik wil deze zending zo snel mogelijk hebben dus daar zit ik nu niet op te wachten, maar is er iemand die hier ervaring mee heeft? Anders bel ik gewoon even naar de Klantenservice.

Die jas is trouwens meteen leverbaar.
pi_53835499
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:18 schreef hahhah23 het volgende:
welk winkels allemaal?
A'dam Nieuwendijk en Kalvertoren
Den Haag Wagenstraat
Rotterdam Beursplein
Utrecht Radboudkwartier
pi_53836170
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:10 schreef Miracle_Drug het volgende:
[ afbeelding ]

vinnem zo leuk maar hij is er niet meer in mijn maat Wel raar dat ik hem nog niet eerder gezien heb, er staat ook 'nieuw' bij en toch uitverkocht
Gewoon blijven checken, want er komen altijd weer een aantal exemplaren terug of bij. Ik heb dat ook al een aantal keren meegemaakt dat er uitverkocht stond en later kon ik toch wél mijn maat bestellen
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:45:51 #50
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_53836264
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 16:23 schreef MaLo het volgende:
Ze zijn bij mij heel snel .

Gisteravond een bestelling geplaatst en hij is nu al in behandeling genomen
En de bestelling is nu al onderweg .
Pakketje staat nog steeds op Manco op de site van TPG, maar zo snel als dit is er nog nooit een pakket van mij van In behandeling naar Onderweg gegaan

Duim heeeeel hard met mij dat ik het pakje vrijdag of zaterdag krijg, ik heb zaterdag een bruiloft waarbij ik één van de bestelde kledingstukken wel mooi aan zou kunnen

Edit: En ja hoor, hij staat op Voorgesorteerd . Hij komt dus morgen of overmorgen!
Morgen is er niemand thuis maar overmorgen ben ik er de hele dag .

[ Bericht 4% gewijzigd door Arizona op 10-10-2007 20:02:32 ]
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')