abonnement Unibet Coolblue
pi_54248056
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:51 schreef fae_sarah het volgende:
Als je een acceptgiro bij je bestelling hebt gekregen, dan staat erbij dat je binnen 14 dagen moet betalen. Wat is de datum vanaf waar die 14 dagen beginnen te lopen?
Vanaf de factuurdatum. Dit staat als het goed is bovenaan de specificatie met acceptgiro.
pi_54249129
pffff

ik word eigenlijk een beetje moe van online bestellen bij de H&M.. nu is er WEER iets mis gegaan..

Ik heb voor iets van 230 euro besteld, en vlak daarna nog een jas van 55 euro..
Eerst zou ik het thuis laten afleveren, maar aangezien ik die periode niet veel thuis zou zijn toch maar naar een kialapunt laten sturen (dit kun je na het bestellen dus nog veranderen..)

Ik had het eigenlijk binnen een week verwacht, maar uiteindelijk heb ik er bijna 3 weken op moeten wachten.. maar goed.. so be it..
Ik keek bij toeval op de site van Kiala, en zag toen dat ik 130 euro moest betalen bij het afhalen van het 1e pakket.. (vraag heb ik hier eerder al gesteld..) dat vond ik al vreemd, maar goed... dat kan.. misschien is mijn bestedingslimiet nu gewoon 100 euro?

Smsje van Kiala gehad, pakketje opgehaald en daar gewoon betaald dus, en een paar dagen later de jas op gehaald, en ook daarbij gelijk betaald.

Nou was ik vandaag even alles aan het uitrekenen (was nog niet makkelijk ook..) zie ik ineens staan dat ik 6 euro remourskosten moet betalen?
dus ik heb gelijk gebeld, en daar snapte ze er ook niets van.. "heeft u niet gekozen voor onder rembours betalen?"
Nee.. ik heb er niet voor gekozen om onder rembours te betalen, en dan nog, dan zou ik toch het hele bedrag moeten betalen? niet 130 ipv 230?
Nou hij snapte er echt niets van, en hij ging er een notitie van maken.. pff

Dus nu weet ik nog steeds niet hoe en wat..
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_54250327
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:59 schreef Syytön het volgende:

[..]

Vanaf de factuurdatum. Dit staat als het goed is bovenaan de specificatie met acceptgiro.
Wat trouwens wel flauw is, aangezien je het vaak pas 7 dagen na die datum in huis hebt.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_54250388
H&M
pi_54260471
Een dezer dagen is de H&M-voorjaarscatalogus bij jou in de brievenbus gevallen. Dat betekent dat jij je vóór alle anderen kunt laten inspireren door de nieuwe voorjaarsmode en ook vast inkopen kunt doen!

Als je uiterlijk 08-11-2007 je bestelling plaatst, krijg je bovendien 10% korting op het hele assortiment uit de voorjaarscatalogus!
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_54260902
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:54 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Wat trouwens wel flauw is, aangezien je het vaak pas 7 dagen na die datum in huis hebt.
Oh bij mij niet hoor.
Maar ik heb dan ook wel een maandfactuur, misschien is het daar anders bij.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:51:49 #257
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_54262074
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:21 schreef Addict89 het volgende:

Een dezer dagen is de H&M-voorjaarscatalogus bij jou in de brievenbus gevallen. Dat betekent dat jij je vóór alle anderen kunt laten inspireren door de nieuwe voorjaarsmode en ook vast inkopen kunt doen!

Als je uiterlijk 08-11-2007 je bestelling plaatst, krijg je bovendien 10% korting op het hele assortiment uit de voorjaarscatalogus!
Welke catalogus?? Vroeg ik me tenminste af toen ik het mailtje las
En de voorjaarsmode?? Waar is de wintermode dan? Als je tenminste die wol-collectie even buiten beschouwing laat.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:05:45 #258
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54262298
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 12:51 schreef Roeji het volgende:

[..]

Welke catalogus?? Vroeg ik me tenminste af toen ik het mailtje las
En de voorjaarsmode?? Waar is de wintermode dan? Als je tenminste die wol-collectie even buiten beschouwing laat.
Die kon je toen ergens via je persoonlijke pagina bestellen, maar ik heb 'm nog niet binnen . En tsjaa, om nu al lente kleding te gaan bestellen... beetje raar, huh . Aach, als ze het pas in januari gaan leveren hebben ze wel tijd genoeg om alles goed voor te bereiden .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_54262359
Mijn bestelling is van eind oktober, naar begin november gegaan, en sinds vandaag ineens naar half november...
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:44:10 #260
123170 alors
zlata1234
pi_54262887
Nou ik heb em ook nog niet die catalogus, wel aangegeven. Kreeg wel vlak daarna de herfstcatalgus nog maar een keer

Ik heb mn bestelling maar geannuleerd, stond al 3 weken in de wacht, laat dan maar hoor.

[ Bericht 15% gewijzigd door alors op 30-10-2007 13:56:24 ]
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:06:51 #261
162777 Moart
UR Detroit
pi_54265075
http://xs220.xs.to/xs220/07415/HenM.JPG

Hebben ze die blauwe cardigan toevallig ook voor mannen? Tof kleurtje dat blauw
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:27:19 #262
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54265465
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:06 schreef Moart het volgende:
http://xs220.xs.to/xs220/07415/HenM.JPG

Hebben ze die blauwe cardigan toevallig ook voor mannen? Tof kleurtje dat blauw
Ik heb die kleur blauw nog niet op de mannenafdeling voorbij zien komen .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_54265627
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 13:08 schreef lienelien het volgende:
Mijn bestelling is van eind oktober, naar begin november gegaan, en sinds vandaag ineens naar half november...
En ik heb juist vrijdagochtend besteld en mijn bestelling staat al in Zwolle . Blijft toch raar H&M online shopping.
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_54266087
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:54 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Wat trouwens wel flauw is, aangezien je het vaak pas 7 dagen na die datum in huis hebt.
wtf..

nu je het zegt.. de datum op mijn rekening is 14-10, en 24-10 kreeg ik pas een smsje van Kiala dat ik het pakketje kon ophalen
Dus dat is 10 dagen verschil, wat wil zeggen dat ik mijn pakketje nu dus te laat retour heb gestuurd? ..

*gaat h&m maar eens mailen*
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:42:15 #265
163650 Greys
pi_54266649
De eerste helft van mijn bestelling is binnen
Die zwarte enkellaarsjes zitten voor dat geld echt heerlijk zeg en ze zijn ook best leuk!
Uiteraaaard zitten de leukste spullen van de bestelling in het gedeelte dat pas eind november komt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54266661
Godver, ik ben echt SUPER pissig op die kut H&M, laatste keer dat ik op een artikel van de online site ga wachten.
fuckin 8 september een bestelling gedaan met kortingcode 25%, een jas (de korte zwarte met die hoge kraag). Levering eind oktober. Ok, nouja, kut maargoed, in de winkel nog niet leverbaar en krijg korting.
3e week van oktober wordt de bestelling in behandeling genomen.
22 oktober staat er: wordt verzonden (track en trace code werkt niet)
nu nog geen pakketje dus ik bel maar.

Is die bestelling gecrediteerd, omdat ie uitverkocht is!!! WTF!.
Ik heb begin september de bestelling geplaatst, en ik krijg niet eens bericht? Ja jezus zeg, wat een service.
Ik weet niet of ie ooit in de winkel is geweest, nooit voor de jassen gekeken bij H&M, maar dit is wel superkut, wilde die jas erg graag.
BITCHES.
pi_54266769
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:09 schreef lucky_birdie het volgende:

[..]

wtf..

nu je het zegt.. de datum op mijn rekening is 14-10, en 24-10 kreeg ik pas een smsje van Kiala dat ik het pakketje kon ophalen
Dus dat is 10 dagen verschil, wat wil zeggen dat ik mijn pakketje nu dus te laat retour heb gestuurd? ..

*gaat h&m maar eens mailen*
Ja, ik hou daarom ook altijd maar gewoon de dag dat ik het binnen heb gekregen aan. Nog nooit problemen mee gehad.
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:45 schreef Syytön het volgende:

[..]

Oh bij mij niet hoor.
Maar ik heb dan ook wel een maandfactuur, misschien is het daar anders bij.
Dat zal inderdaad wel anders zijn dan.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_54267102
Net die voorjaarscatalogus ontvangen. Er staat veel leuks in, maar ik vind veel dingen toch wel erg zomers (bikini's). En er is weer een gratis outfit die je krijgt bij bestelling van minimaal ¤40. Het is uiteraard weer grijs, deze keer een gestreepte tuniek en een legging.
pi_54267937
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:06 schreef Moart het volgende:
http://xs220.xs.to/xs220/07415/HenM.JPG

Hebben ze die blauwe cardigan toevallig ook voor mannen? Tof kleurtje dat blauw
Nee, moet je even bij de American Apperal kijken, daar hebben ze ze wel in het knalblauw.
pi_54268589
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:59 schreef Syytön het volgende:

[..]

Vanaf de factuurdatum. Dit staat als het goed is bovenaan de specificatie met acceptgiro.

wooooooot

Volgens mij nog niet eens een uur geleden gemailt met de H&M, en ik werd nu al terug gebeld

vraag 1 ging over de remourskosten; die 6 euro rembourskosten worden verwijderd
iets mis gegaan in de computer oid..

en vraag twee ging over de zichttermijn;

Die datum op je leveringsbewijs / factuur is gewoon de datum waarop alles verpakt is.. dus dat is NIET de datum vanaf wanneer je zicht termijn ingaat..


H&M
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_54288427
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:21 schreef Addict89 het volgende:

Een dezer dagen is de H&M-voorjaarscatalogus bij jou in de brievenbus gevallen. Dat betekent dat jij je vóór alle anderen kunt laten inspireren door de nieuwe voorjaarsmode en ook vast inkopen kunt doen!

Als je uiterlijk 08-11-2007 je bestelling plaatst, krijg je bovendien 10% korting op het hele assortiment uit de voorjaarscatalogus!
Voorjaarscollectie...komt er geen wintercollectie dan

Kan je beter snel die ene winterjas bestellen, voordat ze zonder aan te kondigen de nieuwe voorjaarscollectie op de site pleuren
pi_54296670
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 19:20 schreef AJ187 het volgende:

[..]

Voorjaarscollectie...komt er geen wintercollectie dan

Kan je beter snel die ene winterjas bestellen, voordat ze zonder aan te kondigen de nieuwe voorjaarscollectie op de site pleuren
Nou, dat zegt niets, heb anderhalve maand op een jas gewacht, cancellen ze de order van mij eventjes onaangekondigd. Stelletje fuckers.
Nu maar de jas in visgraatdesign besteld, een maatje groter helaas wel, gelukkig had ik nog wel de 25% kortignscode (anders had ik sowieso wel een vlammend mailtje gestuurd of ze 25% korting wilde geven, daar ik dat ook op mijn oorspronkelijke order had gekregen).
  donderdag 1 november 2007 @ 10:57:49 #273
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54298141
Zo, dus, ik heb een order met spullen uit de nieuwe catalogus bestelt . En de preview kortingscode is 2120 (je kunt altijd testen of 'ie ook op het huidige assortiment werkt!)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_54298401
Voorjaarsmode Ik heb nog bijna geen een lekker warme trui gezien op de site en dan gaan ze nu al beginnen met topjes en rokjes
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 1 november 2007 @ 11:33:20 #275
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54298603
quote:
Op donderdag 1 november 2007 11:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Voorjaarsmode Ik heb nog bijna geen een lekker warme trui gezien op de site en dan gaan ze nu al beginnen met topjes en rokjes
Mjah, ik heb vooral veel tshirts van Divided en veel ondergoed besteld, en die warme vesten heb ik hier nog wel hangen . Maar ja, het is idd wel een beetje raar, vind een hoop dingen uit de lentecatalogus er nog warmer uitzien dan die van de winter!!

En ik heb al een bikini besteld .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_54298772


Even mij H&M jas spammen Had a heeeeel lang geen nieuwewe jas gehad!
(dan denk ik de hekle winter: "ik moet eigenlijk een nieuwe jas, doe maar in de uitverkoop" en als het dan weer warmer wordt, vergeet ik het weer
pi_54298918
Hij staat je goehoed!!!!
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 1 november 2007 @ 15:26:57 #278
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_54300958
bestelling van de h&m binnen vandaag, en ik kan alles houden
pi_54301197
Nou, aangezien m'n moeders account ineens niet meer acceptgiro's als betaalmiddel toestaat heb ik zelf maar een nieuw account aangemaakt; ik wilde wel heel graag die blauw-witte Divided trui hebben, plus wat bh's want ik heb dringend nieuwe nodig De voorjaarspreview was vanochtend bij ons bezorgd dus die heb ik meteen met m'n mams doorgespit en ik moet zeggen, ondanks dat het veel van het vorige seizoen is (maar dan andere kleurtjes) zitten er ook best veel leuke "nieuwe" dingen in

Ik heb besteld:
- De capribroek op blz. 19 in 't bruin
- Top met driekwart mouw op blz. 26 in 't groen
- Jurk op blz. 40 in 't zwart
- Medaillon op blz. 94 in 't zilver
- En de zeepaardjesketting van de kinderlijn op blz. 275

M'n moeder heeft dezelfde jurk van blz. 40 in 't rood besteld, de lavendelkleurige jurk van blz. 79 ennn de blauwe blouse/jurk van die op blz. 54 en 65 staat.

Plaatjes zouden handiger zijn maar die staan nog niet op de site

Je krijgt trouwens automatisch 10% korting over de preview artikelen, wel mooi
pi_54301533
weer een pakketje binnen
alles blijft
alleen de bij de korting staat uitverkocht
wat een beetje raar is want heb de korting bij het truitje gebruikt wat wel in het pakketje zat....
pi_54301913
Oh wat een mooie spulletjes in de voorjaardcatalogus
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 1 november 2007 @ 19:38:30 #282
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_54304068
Waarom heeft iedereen die catalogus al gehad en ik nog steeds niet?
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_54305669
Ik heb 'm ook niet, hoor! De post hier wordt nogal raar bezorgd volgens mij..de vorige catalogus kreeg ik ook heel laat en kon daarom de kortingscode niet meer gebruiken.

Anyway, de jurk die ik zo leuk vind, staat nu opeens wel weer op de site. In alle maten uitverkocht behalve 38 en laat ik die nou net nodig hebben. Ik ga weer bestellen!
pi_54305798
En nu is ie weer uitverkocht. Nou moe...
pi_54305888
Volgens mij heb ik die gids ook nog niet. In ieder geval niet bij mijn vriend, misschien dat ie bij m'n ouders ligt. Ben wel benieuwd, ook al ben ik niet van plan om voorjaarskleding te bestellen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_54307147
Ik ben toch wel verliefd op de broek op pagina 69 van de voorjaarscatalogus.... Twijfel nog over de kleur, maar die komt er zeker!
I had a signature once. It was awful.
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:13:32 #287
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_54334071
Oke misschien een gekke vraag maar het is even om het voor mijzelf duidelijk te hebben.

artikel 1: 29,90
artikel 2: 07,90
korting: -05,00
verzend:04,90
---------------------------
37,70

Nu stuur ik alles retour. dan moet ik dus 33,80 overmaken? (totaal - verzend + ¤1,00 =)

en dat krijg ik dan weer teruggestort?
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_54334116
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 10:13 schreef Klapdeur het volgende:
Oke misschien een gekke vraag maar het is even om het voor mijzelf duidelijk te hebben.

artikel 1: 29,90
artikel 2: 07,90
korting: -05,00
verzend:04,90
---------------------------
37,70

Nu stuur ik alles retour. dan moet ik dus 33,80 overmaken? (totaal - verzend + ¤1,00 =)

en dat krijg ik dan weer teruggestort?
Betaal je met een acceptgiro of betaal je via de maandfactuur?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:19:09 #289
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_54334127
Er zat een acceptgiro bij, daar wil ik mee betalen. (doe dit dan via internet bankieren)
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_54334303
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 10:19 schreef Klapdeur het volgende:
Er zat een acceptgiro bij, daar wil ik mee betalen. (doe dit dan via internet bankieren)
OK, dan had ik denk ik gewacht met betalen tot je van H&M hoort wat na het verwerken van je retour de bedoeling is...

Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik daar niet zoveel ervaring mee heb omdat ik altijd maandfacturen krijg
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_54334309
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 10:13 schreef Klapdeur het volgende:
Oke misschien een gekke vraag maar het is even om het voor mijzelf duidelijk te hebben.

artikel 1: 29,90
artikel 2: 07,90
korting: -05,00
verzend:04,90
---------------------------
37,70

Nu stuur ik alles retour. dan moet ik dus 33,80 overmaken? (totaal - verzend + ¤1,00 =)

en dat krijg ik dan weer teruggestort?
Je maakt ¤5,90 over en dan ben je klaar. Verzendkosten plus de ¤ 1 voor retourzenden.
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:15:59 #292
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_54334822
als je alles retour stuurt hoef je toch geen verzendkosten te betalen? Dacht ik tenminste. Ik zou de klantenservice anders gewoon bellen of mailen. Die kunnen je het meteen zeggen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_54339933
Je hoeft voor zover ik weet idd geen verzendkosten te betalen als je alles terugstuurt. Alleen 1,- voor retourzenden hoef je te betalen volgens mij.
  maandag 5 november 2007 @ 07:24:36 #294
194889 Bosnegertjuh
Kom met mij spelen in het bos!
pi_54372801
Hey, ik heb bij TNT het volgende staan:
quote:
De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:

Statusinformatie Datum Locatie
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 27-10-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Terwijl er op de H&M-site dit staat:
quote:
Transactie Datum Waarde van de artikelen Verzendkosten Totaal
Bestelling is onderweg 31.10.2007 133,54 4,90 138,44
Hier schijnt niet echt verandering in te komen..of toch wel? Ik vind het nu wel erg lang duren, heb de producten minstens twee weken geleden besteld..
  maandag 5 november 2007 @ 08:04:03 #295
123170 alors
zlata1234
pi_54372979
Veel nieuwe dingen in de outlet!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_54373700
quote:
Op maandag 5 november 2007 07:24 schreef Bosnegertjuh het volgende:
Hey, ik heb bij TNT het volgende staan:
Hier schijnt niet echt verandering in te komen..of toch wel? Ik vind het nu wel erg lang duren, heb de producten minstens twee weken geleden besteld..
Lol!!! Na twee weken al klagen!!! Welkom in het topic, nieuweling, waar de meesten ten minste 2 maanden op hun kleding wachten!
I had a signature once. It was awful.
pi_54373778
Er staan wel knalaanbiedingen in de outlet he?

I had a signature once. It was awful.
pi_54375873
En ik heb net een voorjaarscollectie-bestelling geplaatst......



Dat afschuwelijke setje linksonder is dus gratisj..... en ik ga maar gelijk gokken op de XS (mijn normale maat is S), want zo te zien gaat dit weer vormeloos vallen
I had a signature once. It was awful.
pi_54376517
Wat is de levertijd daarvan ZoeperZ?

Ik wil graag alvast wat bestellen ivm mijn Cuba-reis in januari, maar dan moet het dus wel voor 15 jan binnen zijn

Overigens ligt de catalogus bij mijn moeders, dus kan dinsdag pas bestellen. Moet mijn lief eens even mailen of ik nog onderbroeken moet bestellen voor 'm.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_54377121
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:50 schreef Syrena het volgende:
Wat is de levertijd daarvan ZoeperZ?

Ik wil graag alvast wat bestellen ivm mijn Cuba-reis in januari, maar dan moet het dus wel voor 15 jan binnen zijn
Alles staat nu op eind december.... Hou je er wel rekening mee dat je voor de 8e moet bestellen wil je 10% korting op alles krijgen?
I had a signature once. It was awful.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')