Betaal je met een acceptgiro of betaal je via de maandfactuur?quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:13 schreef Klapdeur het volgende:
Oke misschien een gekke vraag maar het is even om het voor mijzelf duidelijk te hebben.
artikel 1: 29,90
artikel 2: 07,90
korting: -05,00
verzend:04,90
---------------------------
37,70
Nu stuur ik alles retour. dan moet ik dus 33,80 overmaken? (totaal - verzend + ¤1,00 =)
en dat krijg ik dan weer teruggestort?
OK, dan had ik denk ik gewacht met betalen tot je van H&M hoort wat na het verwerken van je retour de bedoeling is...quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:19 schreef Klapdeur het volgende:
Er zat een acceptgiro bij, daar wil ik mee betalen. (doe dit dan via internet bankieren)
Je maakt ¤5,90 over en dan ben je klaar. Verzendkosten plus de ¤ 1 voor retourzenden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:13 schreef Klapdeur het volgende:
Oke misschien een gekke vraag maar het is even om het voor mijzelf duidelijk te hebben.
artikel 1: 29,90
artikel 2: 07,90
korting: -05,00
verzend:04,90
---------------------------
37,70
Nu stuur ik alles retour. dan moet ik dus 33,80 overmaken? (totaal - verzend + ¤1,00 =)
en dat krijg ik dan weer teruggestort?
Terwijl er op de H&M-site dit staat:quote:De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:
Statusinformatie Datum Locatie
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 27-10-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Hier schijnt niet echt verandering in te komen..of toch wel? Ik vind het nu wel erg lang duren, heb de producten minstens twee weken geleden besteld..quote:Transactie Datum Waarde van de artikelen Verzendkosten Totaal
Bestelling is onderweg 31.10.2007 133,54 4,90 138,44
Lol!!! Na twee weken al klagen!!! Welkom in het topic, nieuweling, waar de meesten ten minste 2 maanden op hun kleding wachten!quote:Op maandag 5 november 2007 07:24 schreef Bosnegertjuh het volgende:
Hey, ik heb bij TNT het volgende staan:
Hier schijnt niet echt verandering in te komen..of toch wel? Ik vind het nu wel erg lang duren, heb de producten minstens twee weken geleden besteld..![]()
Alles staat nu op eind december.... Hou je er wel rekening mee dat je voor de 8e moet bestellen wil je 10% korting op alles krijgen?quote:Op maandag 5 november 2007 11:50 schreef Syrena het volgende:
Wat is de levertijd daarvan ZoeperZ?
Ik wil graag alvast wat bestellen ivm mijn Cuba-reis in januari, maar dan moet het dus wel voor 15 jan binnen zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |