abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53943648
M'n pakketje stond inderdaad te wachten toen ik thuis kwam vrijdagavond
De noorse trui-sweater is echt geweldig leuk (vinden jullie die ook kinderachtig )
Het grijze gratis geval is te licht om mijn kleur te zijn, S was voor mij te groot, maar hij is ook sowieso te kort om als jurkje te dragen, dus ik snap de bedoeling niet echt denk ik (bankhangding?)
Zwart corduroy rokje, hoopte dat de bestelde maat 36 zou passen, deed het ook perfect, en gisteren nog een bruin truitje geruild van M naar S. Toen zag ik ook dat het online niet dezelfde prijzen zijn:

is op internet 9,90 en in de winkel 12,90. Scheelt toch wel wat.
De 80 denier panties in 2 pak zijn ook erg mooi (roze en vooral paarse had ik wel gewild, maar die komen pas weer in november).
Het mooi kotsende meisje.
pi_53944483
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:21 schreef _Surface het volgende:
Ik heb vandaag zoveel van die lange trui-jurkes aangehad en ze waren allemaal te groot en te lang Weet er iemand waar ik die wel kan vinden in kleine maatjes? Esprit is geen optie, de XS of S is daar ook te groot.
Ik heb vaak hetzelfde probleem. Bij de Sting hebben ze ook maat xxs (en ik geloof in ook die lange-trui jurkjes). Alleen vraag ik me wel af of ze niet gewoon de maten een andere naam hebben gegeven, dus dat de 'oude xs' nu een xxs heet.. Maar het valt te proberen
pi_53944940
H&M Divided begint bij maat 32, misschien daar eens kijken.
pi_53949603
Omdat ik niet altijd thuis ben, leek het me handig om het pakketje af te laten leveren bij een Kialapunt. Nu zie ik alleen net staan dat ik een gedeelte moet betalen als ik het pakketje daar ophaal?

Zo te zien blijft er 100 euro dan onbetaald.. heeft dat te maken met de 100 euro bestedingslimiet?

edit; En hoe zit het dan met geld terug krijgen als je bijna alles terugstuurt?

Een koop is pas gesloten op het moment dat jij het artikel hebt gezien en goedgekeurd!
Na ontvangst van het artikel heb je 14 dagen lang herroepingsrecht. Je kunt het artikel ruilen voor een andere kleur of het simpelweg retourneren, omdat je niet tevreden bent met wat je hebt besteld. Natuurlijk krijg je je geld in dat geval binnen 30 dagen terug
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
  maandag 15 oktober 2007 @ 16:30:22 #130
188342 Gaan
als een banaan?
pi_53950636
Waar blijft mijn pakketje nou?

Heb het 30 sept besteld en alles was eerst op voorraad, toen werd het begin oktober en nu half oktober. Mijn bestelling staat wel bij 'bestelling onderweg'. Maar mijn saldo staat nog op 0,00 euro en als ik op track & trace klik dan staat er al 5 dagen:

Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 10-10-2007 Zwolle , intern transport pakketten

Pfff, waarom updaten ze dit maar een keer in de week ofzo. Dit wordt denk ik weer de laatste keer dat ik iets bestel (al de zoveelste keer dat ik dat zeg ) bij H&M. Het kost me zo te veel irritatie en tijd.
  maandag 15 oktober 2007 @ 19:03:46 #131
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_53952510
En weer een bestelling binnen . De jeans is een D-size 170, hij is eigenlijk te wijd, maar daardoor precies goed. Ik draag 'm nu baggy, anders is 'ie net te kort. En dat voor maar 17,nogwat! De joggingbroek is die van 4,90, heb bij m'n lopende bestelling nog maar een zwarte gegooid . Voor weer 4,90 . En een fijn basic zwart shirtje .

Oh, en dit moet allemaal nog geleverd worden . Nu mag ik ECHT niets meer bij bestellen van mezelf

[ Bericht 22% gewijzigd door Debsterr op 15-10-2007 19:13:02 ]
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_53953087
Lekker Debster Leuk om zo'n pakket binnen te krijgen uiteindelijk

Vandaag die gehaald, van LOGG, koop daar nooit wat van, maar ik vind 'm echt zo leuk
Panty/legging denk je er zelf maar even onder
pi_53953360
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 19:39 schreef parselmouth het volgende:

[ afbeelding ]
Vandaag die gehaald, van LOGG, koop daar nooit wat van, maar ik vind 'm echt zo leuk

die is wel heel kort
maar staat je goed
  maandag 15 oktober 2007 @ 20:01:20 #134
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_53953418
quote:

[ afbeelding ]
Kort!!! Daar moet je niet mee bukken denk ik .

Ik kijk net trouwens naar m'n aankomende levering, en voor de verandering is hetw eer heel veel zwart .
pi_53953531
Syrena, in welke kleur heb je dat jurkje gekocht, je plaatje doet het nl niet bij mij.

En weet iemand raad?
Ik heb een maandrekening, en in gedeeltes bestellingen gedaan en ontvangen en ook daarvan dingen teruggestuurd, waardoor ik nu het overzicht totaal kwijt ben.
Nu heb ik een rekening (van 270 euro ) waarvan ongeveer de helft niet gekocht is want teruggestuurd.
Hoe controleer ik die rekening nou, kan ik een specificatie krijgen als ik klantenservice bel?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_53953982
Ik heb deze broek een tijdje geleden via de webshop gekocht:

Wat een waardeloos ding, als ik 'm een halfuurtje aan heb, is dat ding al superwijd.
  maandag 15 oktober 2007 @ 20:38:53 #137
188342 Gaan
als een banaan?
pi_53954002
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 19:03 schreef Debsterr het volgende:
En weer een bestelling binnen .
*jaloers is

Het lijkt wel of de klantenservice van H&M mee leest. Net even gekeken op track & trace en nu staat er dit:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 15-10-2007 Zwolle , intern transport pakketten Ik neem aan dat het er nu wel snel zal zijn.

En leuke trui, Parselmouth! Al zou ik er persoonlijk eerder een skinny onder aan doen ipv een legging. Voor als je op de fiets zit enzo
pi_53954063
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 20:09 schreef shmoopy het volgende:

En weet iemand raad?
Ik heb een maandrekening, en in gedeeltes bestellingen gedaan en ontvangen en ook daarvan dingen teruggestuurd, waardoor ik nu het overzicht totaal kwijt ben.
Nu heb ik een rekening (van 270 euro ) waarvan ongeveer de helft niet gekocht is want teruggestuurd.
Hoe controleer ik die rekening nou, kan ik een specificatie krijgen als ik klantenservice bel?
Al die bedragen kun je er zelf vanaf trekken. Als je ze niet meer precies weet kun je bij saldo van mijn pagina kijken of even naar klantenservice bellen. Als je pas iets hebt teruggestuurd kun je beter eerst even wachten zodat het verwerkt kan worden. Ik geloof dat er zo'n 10 dagen overheen gaan. Zo doe ik het altijd.
pi_53954815
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 20:09 schreef shmoopy het volgende:
Syrena, in welke kleur heb je dat jurkje gekocht, je plaatje doet het nl niet bij mij.

En weet iemand raad?
Ik heb de zwarte.

En net een bestelling gedaan van 65 euro waaronder een hoop van de kinderafdeling.
Inclusief twee joggingbroeken, maar de roze komt pas in dec. en ik wilde de rest *nu* (want op voorraad), dus nu staat bij de roze broek dat het restantbedrag te laag is . Nou ja, maar ff afwachten hoe ie valt en dan bestel ik opnieuw of niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door Syrena op 15-10-2007 21:45:14 ]
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_53956117
quote:
[ afbeelding ]

Is het wol?
Ik heb me zelf weer niet kunnen inhouden en een wollen jurkje/trui gekocht
en heb nu weer spijt want het kriebelt zo verschrikkelijk!!!!
pi_53956616
Oh 66% valt nog wel mee jij hebt geen last van kriebel dus
pi_53957702
Ik heb inmiddels ook mijn pakketje binnen. Had een zwart shirtje besteld met 2 lintjes boven aan de rug die je dan zo kunt strikken. Maar toen ik mijn bestelling uitpakte bleek dat deze 2 lintjes er bijna helemaal vanaf waren alsof iemand ze eraf gescheurd/getrokken heeft.
Daar ga ik dus ff mee terug naar de winkel. Kan ze best wel vast naaien, maar vind het niet netjes dat ik zoiets in zo'n slechte staat ontvang.
It Ain't Necessarily So
pi_53958056
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 22:30 schreef Linnie20v het volgende:
Oh 66% valt nog wel mee jij hebt geen last van kriebel dus
Nee, ik vind 'm niet zo kriebelen eigenlijk! Wel een hemdje er onder, want bij je buik is het altijd wel een beetje raar met wol.
Al ben ik niet zo'n wol-foob.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:04:00 #145
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_53959187
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 19:03 schreef Debsterr het volgende:
En weer een bestelling binnen . De jeans is een D-size 170, hij is eigenlijk te wijd, maar daardoor precies goed. Ik draag 'm nu baggy, anders is 'ie net te kort. En dat voor maar 17,nogwat! De joggingbroek is die van 4,90, heb bij m'n lopende bestelling nog maar een zwarte gegooid . Voor weer 4,90 . En een fijn basic zwart shirtje .

[ afbeelding ]

Oh, en dit moet allemaal nog geleverd worden . Nu mag ik ECHT niets meer bij bestellen van mezelf

[ afbeelding ]
Van die zwarte joggingbroek heb ik een beetje spijt. Ding pluist echt gruwelijk aan de binnenkant. Had er een witte boxer onder, ik was net een pluizenborstel. En door het hele huis allemaal pluisjes enzo. De grijze doet dat niet, alhoewel je wel een paar pluisje ziet als je daar een zwarte slip onder hebt gedragen, maar dat is minimaal. Die zwarte joggingbroek is echt in de rui
Heb m nu voor de 2e keer in de was, ben eens benieuwd of het nu minder of liever nog, helemaal verdwenen is.
Met die jeans in D170 had ik het ook dat ie nog te wijd was in de taille, om de kont zit ie perfect. Wel weer veel te lang
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_53959326
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:04 schreef Roeji het volgende:

[..]

Van die zwarte joggingbroek heb ik een beetje spijt. Ding pluist echt gruwelijk aan de binnenkant. Had er een witte boxer onder, ik was net een pluizenborstel. En door het hele huis allemaal pluisjes enzo. De grijze doet dat niet, alhoewel je wel een paar pluisje ziet als je daar een zwarte slip onder hebt gedragen, maar dat is minimaal. Die zwarte joggingbroek is echt in de rui
Heb m nu voor de 2e keer in de was, ben eens benieuwd of het nu minder of liever nog, helemaal verdwenen is.
Met die jeans in D170 had ik het ook dat ie nog te wijd was in de taille, om de kont zit ie perfect. Wel weer veel te lang
Ik heb ook de zwarte, maar heb daar helemaal geen last van? Maf!
pi_53964797
Heej... Er zijn op de site 'today' aanbiedingen bij gekomen...

Zouden die echt alleen 'today' in de aanbieding zijn?
(in de winkel hier valt me op dat 'today' aanbiedingen rustig een hele week of langer gelden namelijk...)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_53965294
Toen ik gisteren het kassa-proces aan het doorlopen was kreeg ik ineens nog aanbiedingen te zien. Een aantal daarvan zitten ook in die Today-aanbiedingen.

Mijn bestelling is al in behandeling
Al wil dat bij H&M niet zoveel zeggen, I know
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:17:24 #149
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_53967640
Zo, net weer 2 pakketjes retour gestuurd, ben benieuwd of het dit keer niet zo'n drama wordt (pakket was toen kwijt geraakt bij Kiala)
pi_53973134
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 20:42 schreef schatje het volgende:

[..]

Al die bedragen kun je er zelf vanaf trekken. Als je ze niet meer precies weet kun je bij saldo van mijn pagina kijken of even naar klantenservice bellen. Als je pas iets hebt teruggestuurd kun je beter eerst even wachten zodat het verwerkt kan worden. Ik geloof dat er zo'n 10 dagen overheen gaan. Zo doe ik het altijd.
Ja, ik zocht al op mijn pagina, maar daar staat niets gespecificeerd, en dat wil ik juist graag, kan ik het beter checken allemaal.
Maar ik stort wel vast 100 euro ofzo, en dan via klantenservice vragen om wat meer duidelijkheid.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')