Ik heb vaak hetzelfde probleem. Bij de Sting hebben ze ook maat xxs (en ik geloof in ook die lange-trui jurkjes). Alleen vraag ik me wel af of ze niet gewoon de maten een andere naam hebben gegeven, dus dat de 'oude xs' nu een xxs heet.. Maar het valt te proberenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:21 schreef _Surface het volgende:
Ik heb vandaag zoveel van die lange trui-jurkes aangehad en ze waren allemaal te groot en te langWeet er iemand waar ik die wel kan vinden in kleine maatjes? Esprit is geen optie, de XS of S is daar ook te groot.

quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:39 schreef parselmouth het volgende:
Lekker DebsterLeuk om zo'n pakket binnen te krijgen uiteindelijk
[ afbeelding ]
Vandaag die gehaald, van LOGG, koop daar nooit wat van, maar ik vind 'm echt zo leuk
Panty/legging denk je er zelf maar even onder

Kort!!! Daar moet je niet mee bukken denk ikquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:39 schreef parselmouth het volgende:
Lekker DebsterLeuk om zo'n pakket binnen te krijgen uiteindelijk
[ afbeelding ]
Vandaag die gehaald, van LOGG, koop daar nooit wat van, maar ik vind 'm echt zo leuk

*jaloers isquote:

Al die bedragen kun je er zelf vanaf trekken. Als je ze niet meer precies weet kun je bij saldo van mijn pagina kijken of even naar klantenservice bellen. Als je pas iets hebt teruggestuurd kun je beter eerst even wachten zodat het verwerkt kan worden. Ik geloof dat er zo'n 10 dagen overheen gaan. Zo doe ik het altijd.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:09 schreef shmoopy het volgende:
En weet iemand raad?
Ik heb een maandrekening, en in gedeeltes bestellingen gedaan en ontvangen en ook daarvan dingen teruggestuurd, waardoor ik nu het overzicht totaal kwijt ben.
Nu heb ik een rekening (van 270 euro) waarvan ongeveer de helft niet gekocht is want teruggestuurd.
Hoe controleer ik die rekening nou, kan ik een specificatie krijgen als ik klantenservice bel?
Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb de zwarte.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:09 schreef shmoopy het volgende:
Syrena, in welke kleur heb je dat jurkje gekocht, je plaatje doet het nl niet bij mij.
En weet iemand raad?
Ik heb een maandrekening, en in gedeeltes bestellingen gedaan en ontvangen en ook daarvan dingen teruggestuurd, waardoor ik nu het overzicht totaal kwijt ben.
Nu heb ik een rekening (van 270 euro) waarvan ongeveer de helft niet gekocht is want teruggestuurd.
Hoe controleer ik die rekening nou, kan ik een specificatie krijgen als ik klantenservice bel?
Heeft iemand hier ervaring mee?

quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:39 schreef parselmouth het volgende:
[ afbeelding ]

Nee, ik vind 'm niet zo kriebelen eigenlijk! Wel een hemdje er onder, want bij je buik is het altijd wel een beetje raar met wol.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:30 schreef Linnie20v het volgende:
Oh 66% valt nog wel meejij hebt geen last van kriebel dus

Van die zwarte joggingbroek heb ik een beetje spijt. Ding pluist echt gruwelijk aan de binnenkant. Had er een witte boxer onder, ik was net een pluizenborstel. En door het hele huis allemaal pluisjes enzo. De grijze doet dat niet, alhoewel je wel een paar pluisje ziet als je daar een zwarte slip onder hebt gedragen, maar dat is minimaal. Die zwarte joggingbroek is echt in de ruiquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:03 schreef Debsterr het volgende:
En weer een bestelling binnen. De jeans is een D-size 170, hij is eigenlijk te wijd, maar daardoor precies goed. Ik draag 'm nu baggy, anders is 'ie net te kort. En dat voor maar 17,nogwat! De joggingbroek is die van 4,90, heb bij m'n lopende bestelling nog maar een zwarte gegooid
. Voor weer 4,90
. En een fijn basic zwart shirtje
.
[ afbeelding ]
Oh, en dit moet allemaal nog geleverd worden. Nu mag ik ECHT niets meer bij bestellen van mezelf
[ afbeelding ]

Ik heb ook de zwarte, maar heb daar helemaal geen last van? Maf!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:04 schreef Roeji het volgende:
[..]
Van die zwarte joggingbroek heb ik een beetje spijt. Ding pluist echt gruwelijk aan de binnenkant. Had er een witte boxer onder, ik was net een pluizenborstel. En door het hele huis allemaal pluisjes enzo. De grijze doet dat niet, alhoewel je wel een paar pluisje ziet als je daar een zwarte slip onder hebt gedragen, maar dat is minimaal. Die zwarte joggingbroek is echt in de rui![]()
Heb m nu voor de 2e keer in de was, ben eens benieuwd of het nu minder of liever nog, helemaal verdwenen is.
Met die jeans in D170 had ik het ook dat ie nog te wijd was in de taille, om de kont zit ie perfect. Wel weer veel te lang![]()

Ja, ik zocht al op mijn pagina, maar daar staat niets gespecificeerd, en dat wil ik juist graag, kan ik het beter checken allemaal.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Al die bedragen kun je er zelf vanaf trekken. Als je ze niet meer precies weet kun je bij saldo van mijn pagina kijken of even naar klantenservice bellen. Als je pas iets hebt teruggestuurd kun je beter eerst even wachten zodat het verwerkt kan worden. Ik geloof dat er zo'n 10 dagen overheen gaan. Zo doe ik het altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |